در بین خانوم هایی که تنها سفر میکنند، سفر به کوبا بسیار محبوب است

کوبا کشوری رنگارنگ با مردمی مهمان نواز که حسابی از مسافرین استقبال میکنند، حالا این روزها محبوب خانوم هایی که تنها سفر میکنند، شده است.

در بین خانوم هایی که تنها سفر میکنند، سفر به کوبا بسیار محبوب است

به گزارش مجری سفرهای گردشگری: زمانی بود که تنها مسافرت کردن را برای مسافران زن یک عمل شجاعانه و مخاطره آمیز می دانستند، اما تغییراتی در نگرش مردم به مسافرت ایجاد شده است که در نتیجه، امروز این کار را یک تجربه پرماجرا و هیجان انگیز برای زنان می دانند. طبق آماری که هاستل ورلد (Hostelworld)، پلت فرم رزرو آنلاین هاستل، منتشر نموده است، کوبا برای زنانی که به تنهایی مسافرت می نمایند، بیشترین جذابیت را دارد.

این گزارش، افزایش 42٪ در رزرو انفراد بین سال های 2015 و 2017 را نشان می دهد که در این میان، تعداد زنانی که به صورت انفرادی سفر می نمایند، نسبت به گذشته 45٪ افزایش داشته است؛ در حالی که مردانی که تنها سفر می نمایند، تنها 40٪ بیشتر از قبل شده اند.

بعلاوه، فاش شده است که مسافران انفرادی بیشتر ترجیح می دهند که از مسیرهای صعب العبور و دورافتاده به مکان های پرماجرا سفر نمایند. در حال حاضر، همه فکر ها معطوف به کوبای پرطرفداری شده است که آمار زنانی که به صورت انفرادی به آن ها سفر می نمایند، از بیشترین رشد نسبت به مکان های دیگر برخوردار بوده است. نرخ کل رزرو انفرادی در کوبا بین سال های 2016 تا 2017 به تنهایی 371٪ افزایش یافته است. 10 کشور برتر دنیا که زنان مسافر تنها بسیار به آن ها سفر می نمایند، به ترتیب عبارت هستند از نیکاراگوئه، آفریقای جنوبی، بلغارستان، گواتمالا، سریلانکا، مقدونیه، پرتغال، تانزانیا و رومانی.

برفنی هورگان، مدیر هاستل ورلد، می گوید:

خیلی خوب است که می بینیم افراد و به ویژه زنان، سفر انفرادی را با آغوش باز پذیرفته اند. سفر انفرادی به معنای مسافرت کردن به تنهایی نیست و نباید مانعی برای کسانی باشد که مایل به کشف دنیا هستند. این شیوه سفر، یک راه عالی برای یافتن مسیرهای تازه و دیدار با افرادی از فرهنگ ها و سبک های متفاوت زندگی است که مثل شما می اندیشند.

تعداد زیاد مسافران انفرادی که هر روز هم به آن اضافه می گردد، می تواند به خاطر ترکیبی از دلایل مختلف باشد؛ مانند وجود فناوری های بهتر؛ اپلیکیشن هایی که به ما این امکان را می بخشند که به راحتی مکان بعدی خود را کشف کنیم؛ این واقعیت که بیشتر ما زمان زیادی را تنها زندگی می کنیم و نگران آن نیستیم که باید زمان زیادی را منتظر پیدا کردن یک همراه سفر خود بمانیم؛ یا این حقیقت که شیوه کاری انعطاف پذیر و دورکاری، ترکیب کار با سفر را برای ما ممکن نموده است.

منبع: lonelyplanet.com
انتشار: 16 مهر 1401 بروزرسانی: 23 آبان 1401 گردآورنده: bestcanadatours.com شناسه مطلب: 883

به "در بین خانوم هایی که تنها سفر میکنند، سفر به کوبا بسیار محبوب است" امتیاز دهید

2 کاربر به "در بین خانوم هایی که تنها سفر میکنند، سفر به کوبا بسیار محبوب است" امتیاز داده اند | 5 از 5
امتیاز شما:

دیدگاه های مرتبط با "در بین خانوم هایی که تنها سفر میکنند، سفر به کوبا بسیار محبوب است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید