پیست اسکی Le Massif de Charlevoix در کبک

پیست اسکی Le Massif de Charlevoix، که به سادگی Le Massif نامیده می‌شود، یک پیست اسکی در کبک، کانادا، شمال شرقی شهر کبک و مشرف به رودخانه سنت لارنس است. این پیست اسکی دارای 770 متر (2526 فوت) عمود است و در منطقه Charlevoix واقع شده است.

پیست اسکی Le Massif de Charlevoix در کبک

به گزارش مجری سفرهای گردشگری: مناظر زمستانی کانادا بسیار شگفت انگیز هستند، از قله های کوهستانی گرفته تا چمنزار ها همواره پوشیده از برف میشوند و چشم انداز خیره کننده ای را به همراه دارند.

همه این جلوه ها کانادا را به یک مقصد مناسب برای ورزش های زمستانی، تبدیل کرده است. میانگین دما در زمستان در سراسر کانادا از 5- درجه تا 35- درجه سانتی گراد میباشد. فصل اسکی بسته به موقعیت مکانی معمولا از نوامبر تا آوریل ادامه دارد. شما میتوانید در این فصل سرد و برفی، ورزش های زمستانی و هیجان انگیزی را در کانادا امتحان کنید، نظیر اسکی، اسنو بورد، ماهیگیری در دریاچه های یخی، پیاده روی با کفش های برفی، سورتمه سواری همراه سگ ها، اسکی و هاکی روی یخ و…

سفر به کانادا در زمستان

فصل زمستان زمان مناسبی برای سفر های ماجراجویانه به کاناداست و همچنین بزرگ ترین و بهترین جشنواره های زمستانی جهان در کانادا برگزار میشود.

یکی از مناطق زیبا و هیجان اتگیزی که میتوانید اوقات خوشی را در آن سپری کنید پیست اسکی Le Massif de Charlevoix واقع در شهر کبک میباشد.

سفر به کانادا در زمستان

این پیست در منطقه Capitale Nationale در شهر کبک کانادا واقع شده است و دارای 39 کیلومتر سراشیبی برای اسکی آلپاین و اسنوبورد میباشد، همچنین این پیست مجهز به شش بالا بر برای حمل اسکی بازان به بالای پیست میباشد.

این پیست درست در کنار رود سنت لارنس واقع شده است. جالب است بدانید که مسیر اسکی و اسنوبور این پیست از میان جنگلی طولانی به رودخانه سنت لارنس منتهی میشود که جلوه ای خیره کننده از این رود را به همراه دارد. محدودیتی برای شرکت در این پیست وجود ندارد حتی افراد مبتدی هم میتوانند از منطقه تمرینی این پیست لذت ببرند. مسیر های پیاده روی و دوچرخه سواری از دیگر جاذبه های این منطقه به شمار می آیند.

تاریخچه

پیست اسکی Le Massif de Charlevoix در سال 1939 افتتاح شد. این پیست در ابتدا یک پیست اسکی کوچک بود، اما به سرعت به یکی از بزرگترین و محبوب ترین پیست های اسکی در کبک تبدیل شد. در سال 2007، این پیست توسط شرکت کوهستانی Vail Resorts خریداری شد. از آن زمان، Vail Resorts سرمایه گذاری زیادی در این پیست انجام داده است و آن را به یکی از پیشرفته ترین پیست های اسکی در آمریکای شمالی تبدیل کرده است.

سفر به کانادا در زمستان

مسیرهای اسکی و اسنوبورد

پیست اسکی Le Massif de Charlevoix دارای بیش از 50 مسیر اسکی و اسنوبورد، از سطح مبتدی تا پیشرفته است. مسیرهای مبتدی شامل مسیرهای کوتاه و پهن هستند که برای یادگیری اسکی یا اسنوبورد ایده آل هستند. مسیرهای متوسط شامل مسیرهای بلندتر و شیب دارتر هستند که برای اسکی بازان و اسنوبوردسواران باتجربه تر مناسب است. مسیرهای پیشرفته شامل مسیرهای بسیار شیب دار و چالش برانگیز هستند که برای اسکی بازان و اسنوبوردسواران حرفه ای مناسب است.

پارک زمین بازی

این پیست دارای یک پارک زمین بازی بزرگ است که شامل انواع مختلفی از موانع برای اسکی بازان و اسنوبوردسواران در تمام سطوح است. این پارک دارای یک بخش برای مبتدیان، یک بخش برای متوسطه ها و یک بخش برای پیشرفته ها است.

مدرسه اسکی و اسنوبورد

پیست لو مسیف دارای یک مدرسه اسکی و اسنوبورد است که توسط مربیان حرفه ای اداره می شود. این مدرسه انواع مختلفی از کلاس ها را برای تمام سطوح ارائه می دهد، از مبتدی تا پیشرفته.

رستوران ها و کافه ها

پیست اسکی Le Massif de Charlevoix دارای چندین رستوران و کافه است که انواع مختلفی از غذا و نوشیدنی را سرو می کنند. این رستوران ها و کافه ها در سراسر پیست قرار دارند، بنابراین می توانید به راحتی قبل، بعد یا در حین اسکی یا اسنوبورد از آنها استفاده کنید.

اقامتگاه ها

این پیست دارای چندین اقامتگاه است که در نزدیکی پیست قرار دارند. این اقامتگاه ها انواع مختلفی از اتاق ها و سوئیت ها را ارائه می دهند، بنابراین می توانید اقامتگاهی را انتخاب کنید که متناسب با نیازها و بودجه شما باشد.

سفر به کانادا در زمستان

جاذبه ها و فعالیت دیگر

علاوه بر اسکی و اسنوبرد، Le Massif de Charlevoix فعالیت های زمستانی دیگری نیز مانند سورتمه سواری، اسنوموبیل سواری و اسکیت روی یخ ارائه می دهد. همچنین دارای یک مرکز اسپا است که در آن می توانید بعد از یک روز فعالیت، استراحت کنید و جوان شوید.

در تابستان، Le Massif de Charlevoix فعالیت هایی مانند پیاده روی، دوچرخه سواری کوهستان و زیپ لاین ارائه می دهد. همچنین دارای یک زمین گلف و یک مرکز تنیس است.

در کنار اسکی و اسنوبورد، پیست اسکی لو مسیف دارای جاذبه های دیگری نیز می باشد، از جمله:

  • سرسره روی ریل: این سرسره روی ریل یکی از بلندترین و سریع ترین سرسره های روی ریل در آمریکای شمالی است.
  • پیاده روی با کفش های برفی: می توانید در جنگل های اطراف پیست اسکی پیاده روی با کفش های برفی را تجربه کنید.
  • اسکیت روی یخ: پیست اسکی Le Massif de Charlevoix دارای یک پیست اسکیت روی یخ بزرگ است که برای تمام سنین مناسب است.
  • سورتمه های سگی یا اسبی: می توانید سوار بر سورتمه سگس یا اسبی در اطراف پیست اسکی بچرخید و از مناظر زیبای لذت ببرید.

جاذبه های گردشگری نزدیک Le Massif de Charlevoix

Le Massif de Charlevoix در نزدیکی چندین جاذبه گردشگری محبوب قرار دارد، از جمله:

  • شهر کبک: شهر کبک پایتخت استان کبک و یکی از زیباترین شهرهای کانادا است. این شهر دارای یک مرکز تاریخی زیبا با خیابان های سنگفرش، ساختمان های قدیمی و قلعه فرونتناک است.
  • جزیره اورلئان: جزیره اورلئان یک جزیره کوچک در رودخانه سنت لارنس است که به خاطر روستاهای زیبا، مزارع سرسبز و سواحل شنی شناخته شده است.
  • آبشار مونت مورنسی: آبشار مونت مورنسی یک آبشار بلند و زیبا است که در نزدیکی شهر کبک واقع شده است. این آبشار 83 متر ارتفاع دارد و بلندتر از آبشار نیاگارا است.

نکاتی برای بازدید از پیست

  • بلیط های اسکی خود را از قبل رزرو کنید، به خصوص اگر در تعطیلات آخر هفته یا تعطیلات عمومی بازدید می کنید.
  • لباس مناسب بپوشید. دمای هوا در بالای کوه می تواند بسیار سرد باشد حتی در فصل بهار، بنابراین مهم است که لباس گرم بپوشید.
  • آب فراوان بنوشید. در ارتفاعات، بدن شما بیشتر مستعد کم آبی است.
  • مراقب مسیرهای اسکی و اسنوبرد باشید و در محدوده توانایی خود اسکی کنید.
  • اگر با کودکان سفر می کنید، از منطقه بازی کودکان و مدرسه اسکی استفاده کنید.
  • بعد از یک روز اسکی، حتما از یکی از رستوران ها یا کافه های پیست دیدن کنید.
  • از کرم ضد آفتاب و عینک آفتابی استفاده کنید. حتی در روزهای ابری، پرتوهای خورشید می توانند در برف منعکس شده و باعث سوختگی شوند و اشعه ماوراء بنفش در کوهستان می تواند بسیار قوی باشد.
  • کلاه ایمنی و عینک برفی بپوشید. اینها برای اسکی یا اسنوبورد ضروری هستند.
  • تجهیزات اسکی یا اسنوبورد را اجاره کنید. اگر تجهیزات شخصی ندارید، می توانید از یکی از مغازه های اجاره تجهیزات اسکی در روستای پیست اسکی Le Massif de Charlevoix تجهیزات اجاره کنید.
  • نقشه پیست اسکی را دریافت کنید. این به شما کمک می کند تا مسیر خود را در پیست اسکی بیابید.
  • از تله کابین یا بالابر صندلی برای رفتن به بالای پیست اسکی استفاده کنید. اینها سریعترین و راحت ترین راه برای رسیدن به بالای پیست اسکی هستند.
  • مراقب اسکی بازان و اسنوبردسواران دیگر باشید. همیشه مسیر خود را بررسی کنید و مطمئن شوید که به دیگران برخورد نخواهید کرد.
  • در پایان روز، از یکی از رستوران های روستای پیست اسکی Le Massif de Charlevoix لذت ببرید. این یک راه عالی برای پایان دادن به یک روز عالی اسکی یا اسنوبورد است.

نتیجه گیری

پیست اسکی Le Massif de Charlevoix یکی از بهترین پیست های اسکی در آمریکای شمالی است. این پیست دارای انواع مختلفی از مسیرهای اسکی و اسنوبورد، یک پارک زمین بازی بزرگ، یک مدرسه اسکی و اسنوبورد، و چندین رستوران و کافه است. همچنین دارای جاذبه های دیگری مانند سرسره روی ریل، پیاده روی با کفش های برفی، اسکیت روی یخ و sleigh ride نیز می باشد.

انتشار: 18 مهر 1402 بروزرسانی: 18 مهر 1402 گردآورنده: bestcanadatours.com شناسه مطلب: 370

به "پیست اسکی Le Massif de Charlevoix در کبک" امتیاز دهید

8 کاربر به "پیست اسکی Le Massif de Charlevoix در کبک" امتیاز داده اند | 4.8 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پیست اسکی Le Massif de Charlevoix در کبک"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید