بهترین سفرهای دریایی کروز از فلوریدا آمریکا

 سفر دریایی از میامی، فورت لادردیل، تمپا یا اورلاندو، فلوریدا دروازه ورودی شما به برخی از باورنکردنی ترین مقصدهای کارائیب است. در اینجا فقط چند جزیره شگفت انگیز است که می توانید در یک سفر دریایی در فلوریدا از آنها دیدن کنید. فلوریدا با سواحل زیبا، ترکیبی پرشور از فرهنگ ها، شگفتی های طبیعی و آب و هوای عالی در طول سال، مقصدی محبوب برای تعطیلات برای بسیاری از جویندگان خورشید است. مطمئناً، هنگام بازدید از هر یک از شهرهای اصلی ایالت Sunshine، قطعاً می توانید یک هفته کامل را با کشفیات جدید مشغول باشید، اما یکی از مهمترین دلایلی که مسافران از فلوریدا دیدن می کنند، استفاده از موقعیت آن به عنوان پایتخت سفر دریایی در جهان است. 

بهترین سفرهای دریایی کروز از فلوریدا آمریکا

به گزارش مجری سفرهای گردشگری: از طریق بندرهای تفریحی فلوریدا مانند میامی، فورت لودردیل، تامپا و اورلاندو می توانید به برخی از شگفت انگیزترین مناطق استوایی بروید . مانند جزایر ویرجین ایالات متحده، پورتوریکو، مکزیک، باهاما، آروبا و غیره. از سفرهای تفریحی آخر هفته و سفرهای دریایی لحظه آخری تا سفرهای دریایی طولانی تر که به شما اجازه می دهند بیش از یک هفته در دریای کارائیب بمانید، چیزی همانند سفر دریایی از فلوریدا وجود ندارد. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد برخی از مقاصدی که می توانید در فرار به گرمسیری بعدی خود بازدید کنید، ادامه مطلب را بخوانید.

CHARLOTTE AMALIE, ST. THOMAS

سنت توماس با خلیج های آبی درخشان، تپه های جنگلی و سواحل زرق و برق دار طلایی، یکی از زیباترین جزایر در شرق کارائیب است و یکی از محبوب ترین ایستگاه ها در بهترین سفرهای دریایی از فلوریدا. چیزهای زیادی برای دیدن و انجام وجود دارد، از کاوش در Blackbeard's Castle و گشت و گذار در بزرگترین مجموعه مجسمه های دزدان دریایی به اندازه زندگی گرفته تا خیس شدن از منظره های پانوراما از بالای تپه دولت و صندلی Drake’s در Skyline Drive. . اگر می خواهید فقط به ساحل بروید، در مکان مناسبی قرار دارید . سنت توماس از دیدنی ترین ساحلها در مناطق استوایی است. برای تجربه ی بهترین غواصی به ساحل Sapphire بروید و یا اگر به دنبال استراحت و آرامش هستید، مشتاقانه Magen's Bay را انتخاب کنید.

WILLEMSTAD, CURAÇAO

 اگر به دنبال فرهنگ، تاریخ، مناظر طبیعی و غذاهای شگفت انگیز هستید، این جزیره دوست داشتنی هلندی همه ی موارد را دارا می باشد . رسیدن به اینجا نیز آسان است . این یک توقف در بسیاری از سفرهای دریایی فلوریدا از فورت لودردیل، میامی و تمپا است. مهم نیست که از کدام بندر کروز فلوریدا سفر می کنید، از زمان زیادی در ساحل لذت خواهید برد تا همه چیزهایی را که این بهشت ​​گرمسیری با بالاترین کیفیت ارائه می دهد، تجربه کنید. شما می توانید بازدید خود را با قدم زدن در پایتخت، ویلمستاد، که با کافه های فضای باز، بازارهای شلوغ و ساختمانهای عجیب و غریب استعمار هلند هر رنگی را در زیر آفتاب نقاشی می کند، آغاز کنید. سپس ماجراجویی را به پارک Shete Boka، مکان عجایب طبیعی باورنکردنی مانند غارهای زیرزمینی، پلهای سنگ آهک، و Boka Tabla دنبال کنید، جایی که امواج هنگام شکستن در برابر سنگ ها مانند آبفشان پاشیده می شوند. هوس خوردن غذاهای محلی خوشمزه می کنید؟ کوراسائو به خاطر غذاهای جهانی خود معروف است، که مواد غذایی و خوراکهای نقاط دور از دسترس آفریقا و هند را برجسته می کند. ایاکاهای پر از گوشت همیشه مورد توجه قرار می گیرند، اما برای کمی متفاوت بودن، سعی کنید کابریتو، یک خورش بز با کاری را امتحان کنید.

PERFECT DAY AT COCOCAY, THE BAHAMAS

منحصر برای مهمانان لاکچری کارائیب، این جزیره ی خصوصی مقصد کاملاً از نو تصور شد و انواع جاذبه های رکورد شکن را ارائه می دهد، مانند بلندترین پاشش آب در آمریکای شمالی و بزرگترین استخر موج در کارائیب. نیازی به گفتن از فرصت های استثنایی برای آفتاب گرفتن و آرامش یافتن نیست، مانند تالاب آب شیرین پراکنده، ساحلی که فقط برای استراحت اختصاص داده شده و اولین Cabanas شناور در باهاما. یک مقصد مورد علاقه طرفداران که می توانید در سفرهای دریایی در فلوریدا از تمام بندرهای بزرگ مسافرتی این ایالت دیدن کنید، perfect day در CocoCay گزینه ای محبوب برای خانواده ها، زوج ها و مسافران انفرادی است. برای هر نوع شور و نشاطی که می خواهید، هیجانات جذاب و ترشح آدرنالین در پارک آبی جزیره، آرام گرفتن در ساحل خصوصی در کلوپ ساحلی اختصاصی کوکو یا یک مهمانی کنار استخر پر از هیاهو همراه با ضربان های جالب در Oasis Lagoon، توقف در Perfect Day در CocoCay یک روش عالی برای بالا بردن کیفیت سفر دریایی خود در فلوریدا است.

ORANJESTAD, ARUBA

Bon bini ) به معنای به آروبا "خوش آمدید"، جایی که میراث هلندی یکپارچه با تکانهای کارائیب آرام زندگی می کند. طول این جزیره کوچک فقط 20 مایل است، اما برای هر نوع مسافر مملو از مناظر و تجربه های شگفت انگیز است. اگر کسی هستید که عاشق ماجراجویی در فضای باز هستید، حتماً یک سفر دریایی در فلوریدا را انتخاب کنید که در آروبا متوقف شود. تعداد زیادی از آنها از بندرهای تفریحی فلوریدا از جمله میامی، تامپا و فورت لادردیل حرکت می کنند. پس از رسیدن به این گوهر جنوبی کارائیب، می توانید قبل از غوطه ور شدن در کنچی، استخر طبیعی تراشیده شده توسط امواج، در یک گشت و گذار در جاده ها گذشته، و از ناهمواریهای ساخته شده ی سنگ طبیعی در پارک ملی آروبا آریکوک استفاده کنید. یا در پایتخت بسیار زیبا کارت پستال مانند جزیره دور شوید و قبل از اینکه در برخی از دکه ها و خرده فروشی های معاق از مالیات در Royal Plaza Mall و Renaissance Mall غرق شوید، غذاهای خوشمزه ای از آرژانتین، ونزوئلا و هلند، را امتحان کنید . هر دو مکان مناسب و ایده آل برای خرید سوغاتیهای سنتی هلند هستند . رفت و آمد نیز آسان است . فقط به دنبال گاریهای رایگان باشید که از بندر به سمت مرکز شهر و عقب رفت و آمد می کنند.

CROIX, U.S. VIRGIN ISLANDS

 سنت کرواکس لقب "باغ آنتیل ها" را دارد و دلیل خوبی هم دارد. این واحه ی گرمسیری پراکنده، بزرگترین جزیره ویرجین ایالات متحده، بهشت ​​کوههای برجسته ی زمرد، جنگل های بارانی گرمسیری انبوه و سواحل بادگیر است که توسط امواج فیروزه ای بوسیده شده است. برای داشتن بهترین چشم اندازها، به نقطه Udall (همچنین شرقی ترین نقطه ایالات متحده )بروید و مسیر تا قله را دنبال کنید. برای چشیدن طعم و مزه ی تاریخ محلی، در قلعه ی کریستینسیناورن در کریستین استد با قدمت قرن ها توقف کنید . این قلعه بهترین بنای حفاظت شده دانمارکی در تمام جزایر ویرجین است. Foodies در St. Croix، جایی که مزه های هلندی، فرانسوی، تایلندی و هند غربی دور هم جمع می شوند و یک صحنه آشپزی پر جنب و جوش ایجاد می کنند، چیزهای زیادی برای هیجان زده شدنوجود دارد. و قطعاً نمی توانید بدون توقف در کارخانه های تصفیه خانه Captain Morgan یا Cruzan Rumمقصد را ترک کنید. متخصصان در اینجا قبل از اینکه به شما اجازه ی خرید از کالاها را بدهند، همه چیز را در مورد تاریخچه روح مورد علاقه کارائیب به شما می آموزند. اگر St. Croix برای شما فرار از جزیره، مناسب به نظر می رسد، خوش شانس هستید. می توانید در بسیاری از سفرهای دریایی در فلوریدا که از میامی، یکی از برترین بندرهای تفریحی فلوریدا عبور می کنند، به آن برسید.

آماده سفر در بهترین تعطیلات خود هستید؟ شروع به مرور برنامه های سفر از همه بنادر بزرگ تفریحی فلوریدا کنید و ماجراجویی را انتخاب کنید که سرگرمی شما را راضی کند. مهم نیست که از کدام بندر حرکت می کنید و از کدام مقصد بازدید می کنید، آماده شوید که در سفر بعدی خود در فلوریدا خاطرات باورنکردنی زیادی ایجاد کنید.

انتشار: 8 مرداد 1402 بروزرسانی: 23 مرداد 1402 گردآورنده: bestcanadatours.com شناسه مطلب: 662

به "بهترین سفرهای دریایی کروز از فلوریدا آمریکا" امتیاز دهید

1 کاربر به "بهترین سفرهای دریایی کروز از فلوریدا آمریکا" امتیاز داده است | 5 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بهترین سفرهای دریایی کروز از فلوریدا آمریکا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید