سانتا باربارا کالیفرنیا، سواحل ماسه ای مرکز شهر جذاب

سانتا باربارا شهری ساحلی و رویایی در جنوب کالیفرنیا است، مکانی برای استراحت و هیجان. بازدیدکنندگان از گشت و گذار در ساحل لذت می برند، ازآبگرم های درمانی و مجلل و غذاهای لذیذ در فضای باز لذت می برند. این مقصد تفریحی و مجلل که اغلب " The American Riviera" نامیده می شود، بهشت ​​عاشقان ساحل با آب و هوای دلپذیر، ساحلی گسترده از ماسه های طلایی و غروب های خورشید تماشایی است.

سانتا باربارا کالیفرنیا، سواحل ماسه ای مرکز شهر جذاب

به گزارش مجری سفرهای گردشگری: سانتا باربارا یک مرکز شهر جذاب دارد که از ویژگی های آن می توان به ساختمان های سنتی به سبک اسپانیایی، راهروهای تزئین شده با کاشی و خیابان های با حاشیه نخل اشاره کرد. بازدیدکنندگان می توانند ساعت ها به گالری های هنری مرکز شهر، بازارهای رو باز و فروشگاه های خرده فروشی محلی بپردازند تا فقط برای صرف میان وعده در یک کافه پیاده رو یا یک وعده غذایی خوشمزه در یکی از رستوران های درجه یک توقف کنند.

Old Mission سانتا باربارا به دلیل معماری زیبا و باغ های شکوفه دار، با کوههای سانتا یینز به عنوان "ملکه ماموریت ها" شناخته می شود. کلیسای مأموریت که با نقاشی های قابل توجه و آثار گرانبهای بومی آمریکایی آراسته شده است، برای بازدیدهای خود راهنما یا تورهای همراه با راهنما برای عموم آزاد است. امروز Old Mission سانتا باربارا محلی برای جامعه کوچک فرانسیسکانها است و یک کلیسای فعال دارد. مراسم عبادی شنبه ها و یکشنبه ها در کلیسای اصلی Mission و روزهای هفته در کلیسای Serra Chapel برگزار می شود.

سفر به کالیفرنیا: سانتا باربارا، سواحل ماسه ای و جاذبه های مرکز شهر

کالیفرنیا یکی از محبوب ترین مقاصد گردشگری در آمریکا است. این ایالت آفتابی دارای سواحل زیبا، کوه های بلند، جنگل های انبوه، دره های سرسبز و شهرهای مدرن و پرجنب و جوش است. یکی از شهرهای زیبای این ایالت، سانتا باربارا در ساحل اقیانوس آرام است.

سفر به سانتا باربارا

همانطور که گفتیم سانتا باربارا شهری زیبا با معماری اسپانیایی است. این شهر دارای سواحل ماسه ای طلایی، کوه های سر به فلک کشیده، ویلاهای لوکس، موزه های مدرن هنر، رستوران ها و کافه های عالی، و فرهنگ غنی و متنوع است.

زمان مناسب برای سفر به سانتا باربارا از اواسط بهار تا اوایل پاییز است. آب و هوای این شهر معتدل است اما در تابستان ها گرم می شود. بنابراین بهتر است از ماه های خنک تر برای بازدید استفاده کنید.

سواحل سانتا باربارا

یکی از بهترین قسمت های سفر به سانتا باربارا، گشت و گذار در سواحل زیبای آن است. این سواحل ماسه ای طلایی با آب های آبی متمایل به سبز درخشان، مناظره بی نظیری را به نمایش می گذارند.

ساحل ایست بیچ یکی از محبوب ترین سواحل است. شما می توانید در این ساحل به شنا، قایق سواری، والیبال ساحلی و حتی سوارکاری بپردازید. همچنین رستوران ها و کافه های زیادی در این ساحل وجود دارد که می توانید غذاهای دریایی تازه تهیه کنید.

ساحل هندریکس نیز با صخره های زیبا و طبیعت بکرش شگفت انگیز است. شما می توانید در این ساحل به پیاده روی و عکاسی بپردازید و از غروب خورشیدهای زیبای آن لذت ببرید.

علاوه بر این دو، سواحل باترفلای، آرویو بور، و کارپینتریا نیز از دیگر سواحل دیدنی سانتا باربارا هستند که حتما باید از آنها دیدن کنید.

کروز در سواحل

یکی از بهترین روش ها برای تجربه سواحل سانتا باربارا، سوار شدن بر یک کشتی کروز است. کروزهای ساحلی اجازه می دهند تا نزدیک سواحل باشید و مناظر زیبا را از نزدیک مشاهده کنید.

شما می توانید با یک کروز نیم روزه یا یک روزه، سواحل مختلف از جمله ساحل ایست بیچ، هندریکس، آرویو بور و غیره را تجربه کنید. همچنین بسیاری از این کروزها امکاناتی مانند صرف غذا و نوشیدنی، مشاهده نهنگ و خرس دریایی، و شنا در آب را فراهم می کنند.

پس فراموش نکنید که یک کروز ساحلی را در برنامه سفرتان بگنجانید تا بتوانید زیبایی سواحل سانتا باربارا را به طور کامل تجربه کنید.

جاذبه های مرکز شهر سانتا باربارا

علاوه بر سواحل زیبا، مرکز شهر سانتا باربارا نیز پر از جاذبه های دیدنی است که نباید از دست داد.

خیابان اصلی ایالت، خیابانی پر رفت و آمد با مغازه ها و رستوران های بیشمار است. شما می توانید در این خیابان بگردید، غذا تست کنید، و از معماری زیبای آن لذت ببرید.

موزه هنر سانتا باربارا نیز یکی از بهترین موزه های هنری در کالیفرنیا است که حتما باید ببینید. این موزه آثار هنرمندان سرشناسی مانند پیکاسو، مونه، و رمبرانت را در خود جای داده است.

کاخ عدالت قدیمی شهر نیز یک بنای تاریخی زیبا است که اکنون به موزه تبدیل شده است. شما می توانید در این مکان از تاریخ و معماری سانتا باربارا بیشتر بیاموزید.

همچنین پیاده روی در پارک ملی دره لوس پادرس، تماشای غروب آفتاب از بالای کوه میشن کانون، و بازدید از باغ گیاهشناسی سانتا باربارا از دیگر جاذبه های دیدنی این شهر هستند.

رستوران ها و غذاهای محلی

سانتا باربارا غذاها و رستوران های عالی بسیاری دارد. شما می توانید انواع غذاها از جمله غذاهای مکزیکی، ایتالیایی، ژاپنی، دریایی و البته غذاهای محلی کالیفرنیا را در رستوران های این شهر تست کنید.

برای طعم غذاهای دریایی و محلی به رستوران هایی که در کنار ساحل واقع شده اند بروید. آبگوشت تازه، صدف و میگو حتما امتحان کنید.

همچنین رستوران های ال پاسئو و فانک زون برای غذاهای مکزیکی محبوب هستند. بوریتوها، تاکوها و انچیلاداهای عالی در این رستوران ها پیدا می شود.

علاوه بر اینها، کافه ها و قهوه خانه های زیادی در سانتا باربارا وجود دارد که می توانید در آنها استراحت کنید و انواع دسرها، کیک ها، و نوشیدنی های محلی مثل شراب و موهیتو تست کنید.

اقامت در سانتا باربارا

گزینه های متنوعی برای اقامت در سانتا باربارا وجود دارد. هتل های لوکس بسیاری در مرکز شهر و نزدیک ساحل قرار دارند که البته هزینه بالایی دارند.

اگر بودجه کمتری دارید می توانید از مهمانسراها، موتل ها یا حتی اقامتگاه های اشتراکی استفاده کنید. این ها گزینه های ارزان تری هستند.

همچنین ویلاها و آپارتمان های زیادی در سانتا باربارا وجود دارد که می توانید برای اقامت بلندمدت اجاره کنید. این گزینه ای عالی برای سفر با خانواده یا گروه دوستان است.

در هر صورت با توجه به بودجه خود گزینه مناسبی را انتخاب کنید تا اقامت خوبی در سانتا باربارا داشته باشید.

حمل و نقل در سانتا باربارا

بهتر است برای سفر به سانتا باربارا از اتومبیل شخصی استفاده کنید تا بتوانید به راحتی به سواحل و جاذبه های گردشگری دسترسی داشته باشید.

البته سیستم حمل و نقل عمومی نیز در این شهر خوب است. اتوبوس ها و تاکسی های فراوانی در سراسر شهر در حرکت هستند و می توانند شما را به اکثر نقاط مورد نظرتان برسانند. البته با اتومبیل شخصی آزادی عمل بیشتری خواهید داشت.

علاوه بر این، دوچرخه و اسکوتر اجاره کردن نیز گزینه های خوبی برای گردش در سانتا باربارا هستند. می توانید دوچرخه بگیرید و به پیاده روی در کنار ساحل و دیدن جاذبه های شهر بپردازید.

در مجموع، سانتا باربارا شهری زیبا با جاذبه های فراوان گردشگری است. سواحل ماسه ای، کوه های سر به فلک کشیده، آثار هنری و تاریخی، و رستوران ها و کافه های عالی تنها بخشی از دلایلی هستند که سفر به این شهر را بسیار جذاب و لذت بخش می کنند. پس حتما سانتا باربارا را در برنامه سفرتان به کالیفرنیا قرار دهید.

انتشار: 20 مهر 1402 بروزرسانی: 1 آبان 1402 گردآورنده: bestcanadatours.com شناسه مطلب: 551

به "سانتا باربارا کالیفرنیا، سواحل ماسه ای مرکز شهر جذاب" امتیاز دهید

2 کاربر به "سانتا باربارا کالیفرنیا، سواحل ماسه ای مرکز شهر جذاب" امتیاز داده اند | 5 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سانتا باربارا کالیفرنیا، سواحل ماسه ای مرکز شهر جذاب"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید