سفر به کالیفرنیا: بخش روستایی سونوما، دره ناپا و کالیستوگا

یکی از بهترین مکانها برای بازدید در کالیفرنیا برای پیاده روی های زیبا در تپه ها و در امتداد ساحل است. پارک ایالتی Trione-Annadel مکانی عالی برای پیاده روی، دوچرخه سواری در کوهستان، دیدن گل های وحشی بهاری و ماهیگیری در دریاچه Ilsanjo پارک است. پارک منطقه ای Foothill هفت مایل مسیر را از طریق منظره ای آرام از جنگل های بلوط، چمنزارهای گلدار و دامنه های تپه ای به آرامی و همچنین سه استخر برای ماهیگیری ارائه می دهد. پارک ایالتی سونوما مامن عاشقان طبیعت است که از خط ساحلی آرام و سواحل خلوت استقبال می کنند.

سفر به کالیفرنیا: بخش روستایی سونوما، دره ناپا و کالیستوگا

به گزارش مجری سفرهای گردشگری: شهرستان سونوما و دره ناپا در مجاورت آن جاذبه های فرهنگی فراوانی دارند. شهر تاریخی Sonoma، حول یک میدان سایه دار و مأموریت قدیمی اسپانیایی، از گردش های تفریحی، خرید از پنجره و پیک نیک در میدان دعوت می کند.

دره ناپا که این روند مطلوب را ایجاد می کند، مکانی برای استراحتگاه های لوکس، بوتیک هتلها و رستوران های عالی است. مشهورترین رستوران دره ناپا (و دشوارترین مکان برای تهیه میز) رختشویخانه فرانسوی در یونتویل (10 مایلی ناپا) است که به او سه ستاره میشلن اعطا شده است. کالیستوگا (30 مایلی ناپا) دارای یک مرکز جذاب و آبگرم با چشمه های آب گرم معدنی است.

انتشار: 30 اردیبهشت 1400 بروزرسانی: 30 اردیبهشت 1400 گردآورنده: bestcanadatours.com شناسه مطلب: 544

به "سفر به کالیفرنیا: بخش روستایی سونوما، دره ناپا و کالیستوگا" امتیاز دهید

1 کاربر به "سفر به کالیفرنیا: بخش روستایی سونوما، دره ناپا و کالیستوگا" امتیاز داده است | 5 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سفر به کالیفرنیا: بخش روستایی سونوما، دره ناپا و کالیستوگا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید