اطلاعات آب و هوای شهرها برای مسافران تور کانادا

کانادا کشور بسیاری بزرگی است و هر بخش آب و هوای مخصوص خودش را دارد اما بسیاری از مسافران تور کانادا علاقه دارند بدانند آب هوای شهرهای مقصدشان چگونه است تا تصمیم گیری را برای بهترین زمان بازدید از این شهرها داشته باشند.

اطلاعات آب و هوای شهرها برای مسافران تور کانادا

به گزارش مجری سفرهای گردشگری: تورنتو آب و هوایی نیمه‌قاره‌ای دارد. با داشتن چنین آب و هوایی نبود رطوبت فصل تابستان غیر قابل تصور است، به خصوص وقتی دریاچه انتاریو را حساب کنید که در کنار این شهر قرار دارد. تورنتو به واسطه وجود همین دریاچه است که تابستان هایش گرم و مرطوب و سرمای زمستانش به جز دوره بین دسامبر تا مارس، دلنشین است. اگر می خواهید بدانید که ایرانی‌ها کدام یک از شهرهای کانادا را برای زندگی انتخاب می‌کنند و بیش‌ترین تعداد ایرانی در کدام شهر کانادا هستند، بد نیست بدانید که تورنتو یکی از آن شهرها است.

اگر در ژوئن به تور کانادا و ونکور رفتید، لباس خنک بپوشید و یک بطری آب همراهتان ببرید چرا که هوایی گرم و مرطوب انتظارتان را می‌کشد. تابستان‌های ونکوور گرم و آفتابی و کمی شرجی است. ونکوور در ساحل اقیانوس آرام قرار دارد و توسط رشته کوه‌های متعددی احاطه شده است؛ کوه هایی که مانع ورود بادهای سرد شرقی به این غربی‌ترین شهر کانادا می‌شوند. در نتیجه ونکوور در مقایسه با دیگر شهرهای کانادا، نه تنها تابستانی بسیار گرم دارد بلکه زمستان هایش هم چندان سرد نیست.

آب و هوای ونکوور در طول سال عموما آفتاب است اما نه همچون کلگری. خورشید در کلگری نقش مهمی دارد. آب و هوای کلگری در زمستان‌ها هم آفتابی است. کلگری یکی از نمادهای آب و هوای سرد کانادا است؛ زمستان‌هایش سرد و برفی و تابستان‌هایش معتدل و آفتابی است. کلگری البته سردترین شهر کانادا نیست؛ دست‌کم نه به سرمای شهر ادمونتون. آب و هوای کلگری می‌تواند غافلگیرتان کند، پس آماده باشید.

انتشار: 1 خرداد 1399 بروزرسانی: 2 اسفند 1399 گردآورنده: bestcanadatours.com شناسه مطلب: 185

به "اطلاعات آب و هوای شهرها برای مسافران تور کانادا" امتیاز دهید

1 کاربر به "اطلاعات آب و هوای شهرها برای مسافران تور کانادا" امتیاز داده است | 5 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اطلاعات آب و هوای شهرها برای مسافران تور کانادا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید