این شهرهای کانادا با سرعت بیشتری در حال رشد هستند و مهاجران زیادی را در خود میپذیرد

ساندرا برایانت در 40 سال کار در املاک و مستغلات هالیفاکس، هرگز به اندازه سال 2020 خریدار ندیده بود.

این شهرهای کانادا با سرعت بیشتری در حال رشد هستند و مهاجران زیادی را در خود میپذیرد

به گزارش مجری سفرهای گردشگری: برایانت روز سه شنبه به CTVNews.ca گفت: "این بهترین سال من بود."

تقاضای فزاینده باعث ایجاد مناقصه در شهری شده است که زمانی قیمت پایین عادی بود. اکنون برایانت می گوید که تعداد فروش رکورد جدیدی را مشاهده کرده است، به ویژه در میان جوانان خارج از شهر از تورنتو که به دنبال زندگی متفاوت در آتلانتیک کانادا هستند.

برایانت گفت: "من مدتها منتظر این بودم." "من همیشه می دانستم که این مکان فوق العاده است."

بر اساس گزارش جدید آماری کانادا، هالیفاکس سال گذشته شاهد رشد دو درصدی جمعیت خود بود و این دومین جامعه با رشد سریع در کانادا است. تنها شهری که رشد سریع تری داشت Oshawa، Ont، و حومه تورنتو بود که رشد 2.1 درصدی داشت.

در همان زمان، تورنتو و مونترال بین جولای 2019 و ژوئیه 2020 رکورد شکن نبودند. آمار کانادا میگوید این تغییر در شهرها "یک روند مهم را نشان میدهد

"نویسندگان گزارش گفته اند :"سلامت شخصی، توانایی کار از راه دور و هزینه های بالای مسکن از مهمترین عواملی است که تصمیم بسیاری از کانادایی ها را برای ادامه زندگی (یا دیگر ادامه ندادن) در مراکز بزرگ شهری که تحت تأثیر بیماری کرونا قرار گرفته اند، تحت تأثیر قرار می دهد."

این گزارش تصویری از آنچه آژانسهای املاک و مستغلات ماهها مشاهده کرده اند ارائه می دهد: زوجهای جوانی که زمانی داخل شهرها بودند، به لطف کار در خانه، این آزادی را دارند که به دنبال املاک در جای دیگر باشند. نرخ بهره پایین خرید خانه را آسان تر کرده است.

لورن هاو، مدیر عامل Zoocasa، یک آژانس املاک و مستغلات که تجزیه و تحلیل بازار را ارائه می دهد، گفت که تمایل به داشتن یک متر مربع بیشتر باعث وسوسه شدن شهرنشینان می شود تا جوامع کوچکتر را در نظر بگیرند و خانه خود را تغییر دهند.

"او افزود افرادی که میگفتند،" من می خواهم این آپارتمان یک خوابه 600،000 دلاری را در مرکز شهر تورنتو بخرم "اکنون می گویند،" من می توانم از خانه در باری، آنکستر، گلف یا لندن کار کنم. "و مردم در لندن نیز همین کار را می کنند و به Strathroy و Woodstock نقل مکان کرد.

در Oshawa، که رشد جمعیت کشور را هدایت می کند، رقابت خیره کننده ای در آن در جریان بوده است. در یکی از پرونده های اخیر، طبق گفته کارگزار پل بایرد، یک خانه شهری با قیمت 550،000 دلار 39 پیشنهاد دریافت کرده است.

"وی گفت این بار در سال گذشته، ممکن بود چند پیشنهاد داشته باشید زیرا بازار داغ شده است. دو سال پیش در سال 2019، شما خوش شانس بودید اگر در هفته اول یک پیشنهاد در بازار دریافت میکردید. فروش خانه خیلی بیشتر طول میکشید. اما ناگهان، تقاضا افزایش یافت.

دلیل این رقابت های پیشنهادی ساده است: بیرد گفت: "تقاضا بسیار زیاد است و عرضه کافی نیست.

بیرد گفت، نزدیکترین وضع بازار به تقاضای امروز، در سال 2017 بود که سرمایه گذاران شروع به رقابت برای خرید املاک در اوشاوا کردند، و گاهی اوقات چندین ملک را به طور هم زمان خریداری می کردند. این روزها، مشخصات معمول خریداران بسیار متفاوت است.

وی گفت: "من فکر می کنم بسیاری از افرادی که اکنون می بینیم در تلاش برای خرید اولین خانه خود هستند."

طبق آمار کانادا، جوامعی با بالاترین نرخ رشد جمعیت عبارتند از:

  1. Oshawa با 21 درصد
  2. Halifax با 2 درصد
  3. Kitchener-Waterloo-Cambridge با 2 درصد
  4. Kelowna با 1.9 درصد
  5. Calgary با 1.9 درصد
  6. Saskatoon با 1.9 درصد
  7. Moncton با 1.8 درصد
  8. Edmonton با 1.8 درصد
  9. Barrie با 1.8 درصد
  10. Belleville با 1.6 درصد
  11. Ottawa-Gatineau با 1.6 درصد
  12. London با 1.6 درصد
  13. Lethbridge با 1.6 درصد
  14. Trois-Rivières با 1.5 درصد
  15. Guelph با 1.5 درصد
  16. Sherbrooke با 1.5 درصد
منبع: ctvnews.ca
انتشار: 7 تیر 1400 بروزرسانی: 7 تیر 1400 گردآورنده: bestcanadatours.com شناسه مطلب: 609

به "این شهرهای کانادا با سرعت بیشتری در حال رشد هستند و مهاجران زیادی را در خود میپذیرد" امتیاز دهید

1 کاربر به "این شهرهای کانادا با سرعت بیشتری در حال رشد هستند و مهاجران زیادی را در خود میپذیرد" امتیاز داده است | 5 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "این شهرهای کانادا با سرعت بیشتری در حال رشد هستند و مهاجران زیادی را در خود میپذیرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید