سفر به کالیفرنیا: دریاچه تاهو، پیاده روی، دوچرخه سواری درکوهستان و اسکی

یک دریاچه آب شیرین بزرگ در سیرا نوادا در آمریکا می‌باشد. این دریاچه در نوار مرزی کالیفرنیا و نوادا، غرب کارسون‌سیتی واقع شده‌است. عمق این دریاچه تا 501 متر هم میرسد که دومین دریاچهٔ عمیق آمریکا به‌شمار می‌آید.این دریاچه در حدود 2 میلیون سال پیش به عنوان بخشی از حوضه آبریز دریاچه تاهو تشکیل شد و دریاچه امروزی تاهو از عصر یخ به شکل کنونی خود درآمده‌است.

سفر به کالیفرنیا: دریاچه تاهو، پیاده روی، دوچرخه سواری درکوهستان و اسکی

به گزارش مجری سفرهای گردشگری: این دریاچه مسحورکننده که توسط کوههای پوشیده از برف احاطه شده است، مکانی زیبا و متعالی است. این دریاچه دارای آبهای فیروزه ای درخشان با کیفیتی شفاف است و مناظر آن چنان بکر است که اثر مراقبه ای دارد. در طول تابستان، دریاچه تاهو مقصدی محبوب برای فعالیت های فضای باز مانند پیاده روی، دوچرخه سواری در کوهستان، ماهیگیری، ورزش های آبی و آفتاب گرفتن در کنار دریاچه است. برای چشم نوازی،Lake Tahoe را انتخاب می کنند. برخی از بهترین اردوگاه ها نیز در South Lake Tahoe یافت می شوند.

پارک ایالتی Emerald Bay هیجان انگیز، پارک ایالتی D. D. Bliss و پارک ایالتی Ed Z'berg Sugar Pine Point با درختان انبوه، مناظر دل انگیز کنار دریاچه، مسیرهای آراسته طبیعت و مکان های زیبا را برای پیک نیک فراهم می کنند. ساحل کینگز در ساحل شمالی آفتابی دریاچه تاهو مکان مورد علاقه شنا و قایقرانی، کایاک سواری و سوار شدن به پارو است. Kings Beach همچنین شهری شلوغ است که دارای بسیاری از رستوران ها، غذاخوری ها، مغازه ها و فروشندگان خیابانی است.

در طول زمستان، معمولاً از دسامبر تا آوریل (بسته به بارش برف فصلی)، دریاچه تاهو دارای اسکی بسیار عالی در سراشیبی در شرایط برف پودری، و همچنین اسکی صحرانوردی، کفش برفی و سورتمه سواری است. Squaw Valley و Heavenly پیست های اسکی در کلاس جهانی هستند که بیشترین بازدید کننده را برای اسکی آلپاین به خود جلب می کنند، اما چندین تفریحگاه اسکی دریاچه تاهو نیز دارای امکانات درجه یک و مناطق عالی آلپ هستند.

انتشار: 14 اردیبهشت 1400 بروزرسانی: 14 اردیبهشت 1400 گردآورنده: bestcanadatours.com شناسه مطلب: 512

به "سفر به کالیفرنیا: دریاچه تاهو، پیاده روی، دوچرخه سواری درکوهستان و اسکی" امتیاز دهید

1 کاربر به "سفر به کالیفرنیا: دریاچه تاهو، پیاده روی، دوچرخه سواری درکوهستان و اسکی" امتیاز داده است | 5 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سفر به کالیفرنیا: دریاچه تاهو، پیاده روی، دوچرخه سواری درکوهستان و اسکی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید