خرید کالای دست دوم در کانادا

همان طور که می‌دانید هر سال مردم زیادی از سراسر دنیا به کانادا مهاجرت می‌کنند که نیاز به تهیه کالاهایی برای زندگی همچون خودرو، کالای خواب، پوشاک و اقلامی از این دست می‌باشند. در همین راستا این فرصت در اختیار شهروندان قرار گرفته تا در صورت نیاز کالای خود را فروخته یا با قیمت مناسب تر خریداری کنند که شامل سایت های خرید و فروش آنلاین می‌باشد. برخی از این سایت ها اقلام و کالاهای نو و برخی شامل کالای دست دوم هستند.

خرید کالای دست دوم در کانادا

به گزارش مجری سفرهای گردشگری: چه از مهاجرین باشید یا در تور کانادا شرکت کرده باشید میتوانید از خدمات این سایتها استفاده کنید. این بستر برای خریدارانی که بودجه کافی و یا تمایل به خرید کالاهای نو ندارند فراهم شده است و  فضا فقط ملزم به ارائه محیطی امن و کارآمد بدون نیاز به سرمایه‌گذاری بالا می‌باشد.

یکی از محبوب‌ترین سایت‌های فروشگاه اینترنتی، وب‌سایت‌هایی برای حذف واسطه‌ها و اتصال مستقیم تهیه کننده به مصرف کننده می‌باشد. سایت فروش لوازم دست دوم به معنی ایجادی فضایی مناسب برای نشان دادن و معرفی کالاهای استفاده شده‌ای است که برای فروشنده دیگر کابردی ندارد، در حالیکه همان کالا برای شخص دیگری ارزشمند و قابل استفاده است.

در بستر چنین فروشگاه اینترنتی از این دست، معمولا در قالب پلتفرمی به نام مارکت پلیس (market place) شناخته می‌شود.

برای بهره‌برداری از سایت‌های فروش لوازم دست دوم چه نکاتی باید مدنظر قرار گیرد؟

فضای این سایت‌ها طوری طراحی شده  که هر قسمت از آن مربوط به فروش محصولات خاصی مانند یک بازار بزرگ می‌باشد. یک سایت لوازم دست دوم نیز دقیقا مانند یک بازارچه کوچک است. دسته‌بندی مناسب و قراردادن هر وسیله در گروه مرتبط به خود را شامل می‌شود که کاربران می‌توانند به راحتی با سایت کار کنند و کالاهای مورد نظر خود را پیدا کنند.

ناگفته نماند که خرید کالاها دست دوم مضراتی هم دارد برای مثال هیچ گونه گارانتی و خدمات پس از فروش برای اینگونه کالاها ارایه نمیشود که موجب میشود افراد کمتر اعتماد کنند.

در ادامه آدرس سایت هایی از این دست معرفی شده:

Ebay.ca

اگر در کانادا زندگی می‌کنید این سایت یکی از کاملترین دسته بندی ها را برای خرید شما دارد. کالاهای دیجیتال پوشاک لوازم شخصی لوازم خانه آشپزخانه  و ...... البته در این سایت شما می‌توانید کالاهای نو هم پیدا کنید و دلیل قیمت های مختلف آن برای یک کالای مشخص شده عموما فروشنده های مختلف میباشد.

Ebay.ca

shopconsigntoronto.com

این سایت صرفا برای خرید لباس کیف کفش و انواع اکسسوری با کیفیت بالا در تورنتو به شما توصیه می‌شود. مزیت این فروشگاه آنلاین علاوه بر قیمت مناسب این است که شما دقیقا همان چیزی را دریافت می‌کنید که در عکس دیده اید این کار ممکن زیبایی ظاهری سایت را از بین ببرد اما شفافیت به شما اجازه اطمینان بیشتر خواهد داد.

shopconsigntoronto.com

www.autotrader.ca

این سایت به شما اجازه خرید و فروش خودرو را میدهد از مزیت های این فروشگاه دسته بندی خودرو ها بر اساس پرطرفدار بودن آنها در شهرهای مختلف کانادا میباشد.

مطالب و آنالیز های موجود و بروز در این سایت به شما کمک میکند بهترین خودرو را با توجه به بودجه خود انتخاب کنبد. اگر ساکن ونکوور یا تورنتو هستید انتخاب های بیشتری برای شما وجود دارد.

www.autotrader.ca

انتشار: 20 مهر 1399 بروزرسانی: 28 دی 1400 گردآورنده: bestcanadatours.com شناسه مطلب: 318

به "خرید کالای دست دوم در کانادا" امتیاز دهید

48 کاربر به "خرید کالای دست دوم در کانادا" امتیاز داده اند | 4.1 از 5
امتیاز شما:

دیدگاه های مرتبط با "خرید کالای دست دوم در کانادا"

2 دیدگاه

heidar 16 خرداد 1400

خرید موبایل

پاسخ به heidar

مجید جعفری 21 فروردین 1400

سلام سایت جالبی است ممنون
فروشگاه دوربین و لوازم شکار در کانادا رو میخوام ترجیحا ایرانی باشن بهتره متشکرم.

پاسخ به مجید جعفری
* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید