درباره خرید خانه در کانادا بدانیم

مشخص کنید که تا چقدر می توانید از پس هزینه های خرید یک خانه برآیید، مالکیت خانه می تواند بسیار هیجان انگیز باشد ، اما همیشه بهترین گزینه برای همه نیست. قبل از تصمیم به خرید خانه ، مطمئن شوید که هزینه های آن را با دقت در نظر گرفته اید.

درباره خرید خانه در کانادا بدانیم

به گزارش مجری سفرهای گردشگری: طبق گفته شرکت رهن و مسکن کانادا (CMHC) ، هزینه های مسکن ماهانه ی شما نباید بیش از 35٪ درآمد ناخالص ماهانه ی شما باشد. این شامل هزینه هایی مانند پرداخت وام ها و آب و برق است.

کل بار بدهی ماهانه شما نباید بیش از 42٪ درآمد ناخالص ماهانه ی شما باشد. این شامل پرداخت وام ها و سایر بدهی های شما است.

پس انداز کردن برای خرید خانه

برای خرید خانه به پیش پرداخت نیاز دارید. برای پرداخت هزینه های اولیه نیز به پول نیاز دارید.

پس انداز را بخشی از بودجه ماهانه خود قرار دهید. بیشتر کارفرمایان حقوق شما را مستقیماً به حساب پس انداز یا حساب شما واریز می کنند. با تنظیم نقل و انتقالات خودکار به حساب پس انداز در هر چک پرداخت ، شانس خود را برای رسیدن به اهداف پس انداز خود افزایش دهید.

با حساب پس انداز بدون مالیات (TFSA)

TFSA حسابی است که به شما امکان می دهد پول خود را بدون مالیات پس انداز یا سرمایه گذاری کنید. شما مالیاتی را که از TFSA خود برداشت می کنید پرداخت نمی کنید. همچنین می توانید از TFSA خود برای کمک به خرید خانه استفاده کنید.

صرفه جویی در کل خیلی راحت تر شده است!

برنامه حساب پس انداز بدون مالیات TFSA) ) از سال 2009 آغاز شد. این روشی است که افراد 18 ساله و بالاتر و دارای شماره بیمه اجتماعی معتبر می توانند پول خود را بدون مالیات در طول زندگی خود کنار بگذارند. مشارکت در TFSA برای اهداف مالیات بر درآمد کسر نمی شود. هرگونه مبلغ مشارکت شده و همچنین هرگونه درآمد حاصل از حساب (به عنوان مثال ، درآمد سرمایه گذاری و سود سرمایه) به طور کلی حتی بدون برداشت از آن مالیات ندارد. هزینه های اداری یا سایر هزینه ها در رابطه با TFSA و هرگونه سود یا پولی که برای کمک به TFSA قرض گرفته شده ، از مالیات کسر نمی شوند.

پس انداز با یک برنامه پس انداز بازنشستگی ثبت شده RRSP))

RRSP حسابی است که به شما امکان می دهد برای بازنشستگی خود پس انداز کنید. تا زمانی که از RRSP پول برداشت نکنید ، مالیات پس انداز خود را پرداخت نمی کنید.

طرح خریداران مسکن (HBP)

اگر برای اولین بار خریدار خانه هستید ، HBP به شما امکان می دهد تا 35000 دلار از RRSPs خود بدون مالیات برداشت کنید تا برای خرید خانه ی اول خود هزینه کنید.

مشوق خریدار خانه برای اولین بار

این مشوق 5٪ یا 10٪ از قیمت خرید خانه شما را به عنوان پیش پرداخت در اختیار شما قرار می دهد.

استفاده از پس انداز و سرمایه گذاری

اگر در آینده ای نزدیک قصد خرید خانه دارید ، روی ایجاد پس انداز خود تمرکز کنید. شما می خواهید پول خود را محافظت کنید و به راحتی در دسترس باشد.

گزینه های پس انداز و سرمایه گذاری کوتاه مدت ممکن است شامل موارد زیر باشد:

حساب های پس انداز

گواهینامه های سرمایه گذاری تضمین شده کوتاه مدت GIC))

صندوق های سرمایه گذاری کم خطر

از موسسه مالی یا مشاور خود در مورد سرمایه گذاری های کوتاه مدت و خدماتی که ارائه می دهند و نحوه کار آنها سوال کنید.

پرداخت هزینه خانه شما

بیشتر مردم برای خرید خانه نیاز به وام گرفتن دارند. همچنین باید مقداری از پول شخصی خود را برای خرید بگذارید.

پیش پرداخت

هنگام خرید خانه ، باید مبلغ مشخصی را از قبل برای خرید خرج کنید. این را پیش پرداخت می نامند. وام دریافتی شما بقیه قیمت را پوشش می دهد.

روند وام

وام مسکن احتمالاً بزرگترین وامی است که در طول زندگی خود دریافت می کنید. مهم است که شما روند کار را درک کنید.

گزارش اعتباری خود را قبل از درخواست رهن بررسی کنید

وام دهنده بالقوه قبل از تصمیم در مورد تأیید درخواست وام شما ، پیشینه ی اعتباری شما را در نظر می گیرد.

قبل از شروع خرید برای رهن:

  • یک نسخه از گزارش اعتباری خود را تهیه کنید
  • بررسی اشتباهات در گزارش اعتباری خود
  • برای وام پرس و جو کنید
  • وام دهندگان ممکن است نرخ های بهره و شرایط متفاوتی برای وام های درخواستی مشابه داشته باشند. با چندین وام دهنده صحبت کنید تا بهترین وام را برای نیازهای خود پیدا کنید.

وام را می توانید از روشهای زیر تهیه کنید :

وام دهندگان وام

این موسسات مستقیماً به شما پول می دهند. انواع مختلف وام دهنده های موجود ، از جمله بانک ها و اتحادیه های اعتباری را جستجو کنید.

کارگزاران وام

 آنها مستقیماً به شما پول قرض نمی دهند. کارگزاران وام با یافتن وام دهنده برای شما معاملات را ترتیب می دهند. از آنجا که کارگزاران به بسیاری از وام دهندگان دسترسی دارند ، ممکن است طیف وسیع تری از وام ها را برای شما انتخاب کنند. وام دهنده به کارگزاران وام کمیسیون پرداخت می کند ، بنابراین هزینه ای برای شما ندارد.

وامی متناسب با نیازهای خود دریافت کنید

وامها ویژگیهای مختلفی دارند تا نیازهای مختلف را برآورده کنند. مهم است که گزینه ها و ویژگی ها را درک کنید.

سوالاتی که باید از خود بپرسید شامل موارد زیر است:

  • آیا وام مسکن با نرخ بهره ثابت یا با نرخ پلکانی می خواهید ؟
  • چه دوره ی زمانی برای بازگشت در نظر گرفته اید؟
  • مایلید درچند قسط وام خود راباز پرداخت کنید؟

بیمه ی وام درخواستی

اگر پیش پرداخت شما کمتر از 20٪ قیمت خانه شما است ، باید بیمه ی وام درخواستی را خریداری کنید. در برخی موارد ، حتی اگر 20٪ پیش پرداخت داشته باشید ، ممکن است نیاز به دریافت بیمه ی وام داشته باشید.

در صورتی که قادر به پرداخت وام خود نباشید ، بیمه ی وام از وام دهنده شما محافظت می کند. از شما محافظت نمی کند. بیمه وام را گاهی اوقات بیمه پیش فرض وام نیز می نامند.

بیمه وام اختیاری ، بیماری بحرانی ، ازکارافتادگی و بیمه کار

وام دهنده شما ممکن است بپرسد که آیا شما مایل به خرید بیمه عمر ، بیماری بحرانی ، ازکارافتادگی و بیمه کار هستید.

این محصولات که می توانند به پرداخت وام درخواستی کمک کنند یا می توانند باقیمانده بدهی وام خود را پرداخت کنند ، اگر:

  • شغل خود را از دست بدهید
  • مجروح یا معلول شوید
  • به شدت بیمار شوید
  • مرگ

برای هر یک از این محصولات بیمه، معافیت های مهمی در نظر گرفته شده است. معافیت چیزی است که تحت پوشش بیمه نامه ی شما نیست. قبل از درخواست ، گواهی بیمه را بخوانید تا بفهمید این بیمه چه مواردی را پوشش می دهد.

این محصولات بیمه، اختیاری هستند. برای تأیید وام خود نیازی به خرید این پوشش بیمه ای ندارید. شما باید به وضوح موافقت کنید که قبل از این که وام دهنده هزینه آن را از شما بگیرد ، در این بیمه ثبت نام کنید.

اعتبارات مالیاتی برای خریداران مسکن

دولت کانادا برای انواع خاص خریداران مسکن دو اعتبار مالیاتی در نظر گرفته است. دولت استانی یا سرزمینی شما نیز ممکن است مشوق های دیگری برای خرید خانه ارائه دهد.

مبلغ خریداران خانه

شما هنگام خرید اولین خانه ی خود و ارائه اظهارنامه مالیاتی به این اعتبار مالیاتی دسترسی پیدا می کنید. این وسیله موثر برای جبران برخی از هزینه های اولیه مربوط به خرید خانه است. خریداران مسکن واجد شرایط ممکن است بیش از 750 دلار اعتبار مالیاتی دریافت کنند.

تخفیف های مسکن GST / HST

به طور کلی ، فروش خانه های جدید مشمول GST / HST است. ممکن است برای برخی از مالیاتی که پرداخت کرده اید واجد شرایط تخفیف باشید.

هزینه های جابجایی

شما ممکن است به خانه ی جدیدی برای کار بروید یا در مکان جدیدی شغلی را اداره کنید. شما می توانید هزینه های جابجایی قابل قبول را از درآمد اشتغال یا خوداشتغالی که در محل جدید کسب می کنید کسر کنید.

هزینه های خرید خانه

هنگام خرید خانه ، باید علاوه بر وام ، هزینه های پیش پرداخت را نیز پرداخت کنید. این هزینه های بسته شدن نامیده می شوند. شما می توانید انتظار داشته باشید که بین 1.5 تا 4 درصد از قیمت خرید خانه را برای هزینه های بستن هزینه کنید. شما معمولاً تا زمان اتمام فروش یا "بسته شدن" این هزینه ها را پرداخت می کنید.

هزینه های قانونی

شما باید در روز آخر، هزینه های حقوقی خود را پرداخت کنید. این روزی است که خرید خانه ی شما به پایان رسیده است. این هزینه ها معمولاً بین 400 تا 2500 دلار است اما بسته به نرخ وکیل یا دفتر اسناد رسمی شما متفاوت خواهد بود.

یک وکیل یا دفتر اسناد رسمی می توانند در محافظت از منافع قانونی شما کمک کنند. آنها اطمینان می دهند که خانه ای که می خواهید خریداری کنید در مقابل آن حق تصرفی ندارد. وثیقه ی ادعای حقوقی در مورد دارایی شخص دیگری است که کسی برای اطمینان از پرداخت بدهی ثبت می کند.

قبل از امضای قرارداد ، وکیل یا سردفتر اسناد رسمی همه آنها را بررسی می کند .آنها همچنین پیشنهاد یا توافق خرید شما را بررسی می کنند.

بیمه خانه

به عنوان شرط گرفتن وام مسکن ، باید بیمه ی خانه داشته باشید.

بیمه ی خانه می تواند به محافظت از خانه و محتوای آن کمک کند. به طور معمول در داخل و خارج خانه ی شما را در صورت سرقت یا آسیب تحت پوشش قرار می دهد.

ثبت زمین

قبل از بسته شدن فروش ، شما باید هزینه کنید تا عنوان ملک خود را به نام خود ثبت کنید. این ممکن است شامل مالیات انتقال زمین ، هزینه ثبت اسناد ، تعرفه یا مالیات انتقال املاک باشد.

هزینه ، درصدی از قیمت خرید خانه است. به عنوان مثال ، اگر مالیات انتقال زمین شما 1.5 درصد باشد و هزینه خانه شما 300000 دلار باشد ، شما 4500 دلار پرداخت می کنید.

هزینه های تنظیم

فروشنده ی خانه ای که می خرید ممکن است حق تعدیل را داشته باشد. به عنوان مثال ، فروشنده ممکن است قبلاً مالیات املاک مربوط به خانه گذشته از تاریخ بسته شدن خرید را پرداخت کرده باشد. در این صورت ، فروشنده در تاریخ بسته شدن اعتبار دریافت می کند. سپس باید این مبلغ اعتبار را پرداخت کنید تا پول قبلاً توسط فروشنده پرداخت شده باشد.

ساخت جدید GST / HST

به طور کلی ، اگر خانه جدیدی خریداری کنید ، GST یا HST پرداخت می کنید. برخی از سازندگان HST را در قیمت فروش خود در نظر می گیرند در حالی که برخی دیگر این کار را نمی کنند. حتماً بررسی کنید. در غیر این صورت ، شما باید این هزینه را در روز پیش از بستن پرداخت کنید.

سایر هزینه های بسته شدن

سایر هزینه های بسته شدن ممکن است شامل موارد زیر باشد:

  • تعدیل بهره (دوره زمانی بین تاریخ خرید و اولین پرداخت وام شما)
  • گواهی هزینه مکان
  • گواهی استوپل (برای واحدهای کانکس)
  • عوارض یا هزینه های شهرداری (ممکن است در خانه های جدید در زیرمجموعه اعمال شود)
  • حق بیمه پیش فرض وام مسکن (اگر به جای اضافه کردن آن به وام ، حق بیمه را از قبل پرداخت کنید)
  • مالیات فروش استانی در حق بیمه برای بیمه پیش فرض وام مسکن (قابل اجرا در برخی از استان ها)
  • سایر هزینه های خرید خانه

سایر هزینه هایی که ممکن است نیاز به بودجه داشته باشید عبارتند از:

ارزیابی خانه

ارایه دهندگان وام ممکن است از شما بخواهند که به عنوان بخشی از مراحل تصویب وام ، ارزیابی انجام دهید.

یک ارزیاب ، نظر حرفه ای در مورد ارزش بازار خانه ای را که می خواهید خریداری کنید را ارائه می دهد. هزینه ارزیابی معمولاً بین 350 تا 500 دلار است.

بازرسی در منزل

یک بازرس، یک بازرسی بصری جامع از ساختار کلی خانه ، سیستم ها و اجزای اصلی را انجام می دهد؛ مانند:

سیستم های برقی و لوله کشی

پی

سقف

CMHC توصیه می کند هنگام ارائه پیشنهاد خود ، بازرسی در منزل را به عنوان شرط در نظر بگیرید.

برای یافتن بازرس و اطلاع از بازرسی در منزل ، از نکات دفتر امور مصرف کننده استفاده کنید.

هزینه های جابجایی

قبل از جابجایی ، ممکن است مجبور باشید هزینه های زیر را نیز پرداخت کنید:

هزینه های جابجایی

هزینه های ذخیره سازی

هزینه های املاک و مستغلات برای فروش خانه شما (در صورت وجود)

هدایت نامه

بدانید که هنگام انتخاب شرکت در حال جابجایی چه مواردی را باید در نظر گرفت و چگونه می توان برای هزینه های روز خود برنامه ریزی کرد

با ورود به خانه ، ممکن است بلافاصله با هزینه های دیگری روبرو شوید ، از جمله:

  • هزینه اتصال به خدمات
  • مبلمان و لوازم اساسی
  • نقاشی و تمیز کردن
  • آزمایشات آب
  • آزمایش مخزن فاضلاب (در صورت وجود)
  • کار با یک بنگاه املاک و مستغلات

استفاده از بنگاه مسکن اختیاری است. یک مشاور مسکن معمولاً خانه ها را جستجو می کند ، در مورد قیمت خرید مذاکره می کند ، مدارک را پر می کند و تشکیل پرونده می دهد و موارد دیگر.

هنگام خرید خانه ، فروشنده هزینه های ملکی را پرداخت می کند.

خرید خانه و تازه واردان به کانادا

CMHC یک راهنما با اطلاعات جامع در مورد مسکن برای تازه واردان دارد.

خرید کانکس

کانکس یا کاندوها ، املاک مشترکی هستند که شامل واحدهای مسکونی جداگانه هستند. هر واحد صاحب خاص خود را دارد. صاحبان فضاهای مشترک خارج از واحد خود مانند لابی و پارکینگ مشترک هستند.

داشتن یک کاندو می تواند نکات مثبت و منفی داشته باشد. به عنوان مثال ، اگر کاندو بخرید ، ماهانه کاندو را می پردازید. با این حال ، ممکن است ایده تقسیم هزینه های نگهداری ساختمان با سایر دارندگان واحد را بپسندید.

خرید برای اجاره

می توانید ملکی را به قصد اجاره دادن خریداری کنید. بخاطر داشته باشید که باید هر سال درآمد اجاره خود را در زمان مالیات اعلام کنید.

جهت در یافت مشاوره و خدمات ویزای کانادا با ما در تماس باشید.

انتشار: 8 اسفند 1402 بروزرسانی: 27 اسفند 1402 گردآورنده: bestcanadatours.com شناسه مطلب: 576

به "درباره خرید خانه در کانادا بدانیم" امتیاز دهید

1 کاربر به "درباره خرید خانه در کانادا بدانیم" امتیاز داده است | 4 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "درباره خرید خانه در کانادا بدانیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید