جاذبه های کمتر شناخته شده تورنتو

تورنتو از اولین شهرهایی هست که گردشگران در سفر به کانادا از ان دیدن میکنند، اما جاذبه هایی در این شهر وجود دارد که کمتر در تبلیغات اژانسهای مسافرتی به انها پرداخته میشود ولی ارزش امتحان کردن را دارند.

جاذبه های کمتر شناخته شده تورنتو

به گزارش مجری سفرهای گردشگری: شهر تورنتو در کانادا جاذبه های گردشگری فراوانی دارد؛ بنابراین جای شگفتی نیست که مکان هایی دیدنی مثل برج سی ان و تونل آکواریوم ریپلی (Ripleys Aquarium) آن چنان شلوغ و پرازدحام باشند. اگر علاقه مند هستید که درجاهای غیرمعمول این شهر به سیر و سیاحت بپردازید، مقاله زیر را تا آخر بخوانید زیرا قصد داریم به معرفی تجربه های بی همتا و جالب محلی در این شهر بپردازیم تا در طول اقامت خود در تورنتو از تمام جنبه های این شهر نهایت لذت را ببرید.

صبحانه لذت بخش

صرف صبحانه دیرهنگام (Brunch) یکی از اتفاقات دوست داشتنی در آخر هفته های اهالی تورنتو است؛ ازاین رو در سرتاسر شهر با رستوران هایی شلوغ برای صرف صبحانه روبه رو می شوید که در حال سرو برترین مواد غذایی ازجمله تخم مرغ، بیکن، پنکیک و... به مشتریان خود هستند. رستوران بونجور بریوش (Bonjour Brioche) در منطقه لزلی ویل، دریِک (the Drake) در غرب محله کویین غربی و رستوران آنتیز و آنکلز (Aunties & Uncles) در نزدیکی خیابان کالج و باتِرست (Bathurst) جزو برترین غذاخوری ها برای صرف یک صبحانه عالی در این شهر محسوب می شوند.

گردش در خیابان های تورنتو

اگر دوست دارید از خیابان های معمول و متداولی که مورد توجه گردشگران قرار گرفته است، فاصله بگیرید و مکان های جدیدی را کشف کنید، ضروری است زمانی را به پیاده روی و پرسه زنی در محله های پرجنب وجوش شهر اختصاص دهید. گردش در کوچه پس کوچه های شهر مثل بازار کنزینگتون، خیابان کینگ و کویین غربی، محله انِکس (the Annex)، محله چینی ها، لزلی ویل و خیلی از محلات دیگر نه تنها به شما این فرصت را خواهد داد تا مستقیماً تنوع و گوناگونی شهر تورنتو را تجربه کنید، بلکه شما را به مکان های متفاوت شهر راهنمایی خواهد نمود تا تجربه ای ملموس و زنده از زندگی روزمره مردم به دست آورید.

دوچرخه سواری

یکی دیگر از راه های گردش در شهر تورنتو، کرایه کردن دوچرخه است تا از طریق آن بتوانید نقاط بیشتری را در بازدید از شهر پوشش دهید. خوشبختانه تورنتو دارای سیستم پیچیده ای از لاین ها و جهتهای دوچرخه سواری است که برخی از این جهتها شما را از جاده های اصلی دور نموده و به پارک های به هم پیوسته شهر، دره های زیبا و نواحی ساحلی راهنمایی می نمایند. بعلاوه با دوچرخه می توانید در کرانه دریاچه از شرق تا غرب رکاب بزنید و از دیدن چشم انداز ها لذت ببرید؛ برای خوردن یک بستنی توقف نموده یا در طول جهت گشتی در بازار صنعتگران واترفرانت بزنید.

کرانه های آبی تورنتو

کرانه های آبی تورنتو پارک های خوش چشم انداز وسیع و سرگرمی های جالبی را فراهم می نمایند که می توانید برای لحظه ای در زیر سایبان ها بنشینید، تنیس بازی کنید، با دوچرخه گشتی بزنید، بساط پیک نیک را پهن نموده یا از موسیقی زنده لذت ببرید و حتی اگر جراتش را دارید، تن به آب بزنید.

منطقه هاربورفرانت (Harbourfront) در جنوب مرکز شهر یک قطب فرهنگی است که فستیوال های متنوع چندفرهنگی را در ماه های گرم سال در کنار سواحل ترتیب می دهد. از کرانه شوگِربیچ در مرکز شهر گرفته تا پارک های خلیج هامبر (Humber Bay) در غرب و اسکاربرو بلافز (Scarborough Bluffs) در شرق همواره سرگرمیات دلپذیری در کرانه های آبی تورنتو پیدا می گردد.

سفر به جزایر تورنتو

در سفر به تورنتو می توانید بازهم یک قدم فراتر بگذارید و با کشتی به جزایر این شهر سفر کنید. اگرچه این جزایر برای گردشگرانی که با کمبود وقت روبرو هستند، یک مقصد توریستی ایده آل محسوب نمی گردد، اما در آخر هفته های تابستان یکی از محبوب ترین سفرهای روزانه برای دوستان، خانواده ها و زوج های محلی به شمار می رود.

در این جزایر زیبا می توانید قدم بزنید، دوچرخه سواری یا شنا کنید و به دیدن شهربازی سنتر ویل (Centreville Amusement Park) بروید. در کنار تمام این جذابیت ها چشم اندازی دلپذیر از افق شهر و دریاچه پهناور انتاریو قرار گرفته است.

قایق سواری

چه در جزایر زیبای تورنتو یا در سواحل آن باشید و چه در غرب این شهر در کنار رودخانه هامبر، این امکان برای شما فراهم آمده است تا قایق کایاک یا کانوئی کرایه کنید و آبراهه ها و رودخانه های این شهر را از چشم اندازی دیگر نظاره کنید. اگر با این نوع ورزش های آبی آشنایی ندارید یا می خواهید تجربه کلی خود را افزایش دهید، می توانید در کلاس های آموزشی یا تورهای بازدید از حیات وحش و محیط زیست بومی تورنتو ثبت نام کنید.

دیدنی فیلم در فضای باز

یکی دیگر از سرگرمیات لذت بخش، دیدنی فیلم در سینمای فضای باز است که در سرتاسر شهر تورنتو یافت می گردد. در هنگام غروب می توانید باکمی تنقلات و یک پتو سری به سینما تیف (TIFF) در میدان دیوید پیکات (David Pecaut) یا محله هاربورفرانت و میدان یانگ دانداس (Yonge-Dundas) بزنید و از دیدنی فیلم لذت ببرید. بعلاوه لذت دیدنی فیلم در سِیل-این سینما (Sail-In Cinema) در ساحل شوگربیچ را از دست ندهید. این سینمای فضای باز دارای یک پرده دوطرفه است که بر روی یک کرجی در بندر تورنتو نصب شده است، بنابراین می توانید هم از سمت ساحل و هم از داخل دریاچه فیلم را دیدن کنید.

اسکیت سواری در زمستان

اگر در ماه های سرد سال از ماه نوامبر تا مارس به کانادا سفر کنید، می توانید یک جفت اسکیت روی یخ از میدان ناتان فیلیپس (Nathan Phillips) کرایه کنید و به محلی های شاد تورنتو بپیوندید که در پیست های پاتیناژ اطراف شهر در حال سرگرمی هستند. یکی دیگر از تجربه های بی نظیر با اسکیت را در مرکز هاربورفرانت پیدا خواهید کرد که به طور هفتگی برنامه دی جی اسکیت نایتس یا شب های اسکیت با دی جی (DJ Skate Nights) را برگزار می نماید. این برنامه یک مهمانی پایکوبی است که همراه با اسکیت روی یخ انجام می گردد.

منبع: theculturetrip.com
انتشار: 8 بهمن 1401 بروزرسانی: 20 بهمن 1401 گردآورنده: bestcanadatours.com شناسه مطلب: 987

به "جاذبه های کمتر شناخته شده تورنتو" امتیاز دهید

2 کاربر به "جاذبه های کمتر شناخته شده تورنتو" امتیاز داده اند | 4.5 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جاذبه های کمتر شناخته شده تورنتو"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید