10 جاذبه توریستی در شهر نیویورک

نیویورک، بزرگترین و پرجمعیت ترین شهر ایالات متحده است که به "شهری که هرگز نمیخوابد" معروف است چرا که در تمام طول شبانه روز بیدار و پویا است. این کلانشهر نقطه اتصال فرهنگ، هنر، معماری، تاریخ و سرگرمی با یکدیگر است.

10 جاذبه توریستی در شهر نیویورک

به گزارش مجری سفرهای گردشگری: در نیویورک دیدنی های زیادی وجود دارد و کارهای بسیاری میتوان انجام داد که این موضوع برای یک توریست تازه وارد شده به این شهر میتواند گیج کننده باشد. این لیست جامع برترین جاذبه های گردشگری شهر نیویورک را به شما معرفی میکند که هیچ جای دیگری نمیتوانید نمونه اش را پیدا کنید.

بنای یادبود 11 سپتامبر

بنای یادبود ملی 11 سپتامبر به یاد کسانی نامگذاری شده است که در تاریخ 11 سپتامبر سال 2001 در یک حمله  تروریستی کشته شدند. اسامی کشته شدگان این حمله، در دو صفحه از جنس برنز حک شده است که در کنار گودال ها قرار دارند. ابعاد هر یک از گودال ها تقریباً یک هکتار است و محل برج های دوقلو را نشان می دهد که زمانی در آن مکان قرار داشته اند. موزه ملی یادبود 11 سپتامبر به آموزش مردم از طریق نمایشگرهای چندرسانه ای، آرشیو ها، روایت ها و مجموعه ای از آثار دیگر میپردازد.

پارک High Line

High Line  یک پارک عمومی است که در یک خط ریلی ساخته شده که قدمت تاریخی دارد این پارک بالاتر از سمت غرب منهتن واقع شده است. این پارک توسط Friends of the High Line نگهداری و اداره میشود که برای حفظ و تبدیل خط ریلی به فضای سبز تلاش های فراوانی کرده است.. هر ماه فعالیت های سرگرم کننده و متنوعی برای بازدید کنندگان در نظر گرفته میشود، شامل نمایش ستاره ها، تورهای مربوط به درختها و تورهای هنری همراه با رویدادهای خاص فصلی مانند Haunted High Line Halloween در اکتبر. از جاذبه های این پارک میتوان به گیاهان طبیعی و چشم اندازهای باشکوه از رودخانه هادسون اشاره کرد. High Line  با طراحی منحصر به فرد خود، جاذبه های فرهنگی را با معماری و هنر ادغام کرده است.

ترمینال Grand Central

این ترمینال به عاشقانه ترن ایستگاه جهان معروف است و یکی از جذاب ترین جاذبه های توریستی شهر نیویورک به شمار می آید.

قسمت Main Concourse محل قرار گرفتن ساعتی است که از شیشه مرواریدی ساخته شده است.همچنین بازدیدکنندگان در این مکان شاهد سقفی نجومی هستند که در سال 1912 ساخته شده است.کمی پایین تر، غذاخوری، مسیرهای قطار  و گزینه های مختلف برای خوردن غذا وجود دارد از جمله Oyster Bar را میتوانید مشاهده کنید. تالار Vanderbilt درست در ورودی اصلی که در ابتدا به عنوان اتاق انتظار استفاده میشود، اکنون میزبان بازارهای کریسمس و نمایشگاه های ویژه  در سال است.

آپارتمان کمپبل که به زیبایی بازسازی شده است، در ابتدا قرار بود جایگزین یک کاخ فلورانس در قرن 13 باشد، اما اکنون میزبان گردشگران و مسافران در سالن خود است.

Grand Central Terminal

 مرکز Rockefeller

Rockefeller مجموعه ای از 19 ساختمان است که توسط خانواده Rockefeller ساخته شده است و چشم انداز پشت آن، نمایی از زیبایی های شهر نیویورک است.این مجموعه ساختمانها در طول زمان، بسیاری از شرکتهای بزرگ از جمله جنرال الکتریک را در خود جای داده اند و محل استودیوهای NBC نیز هستند

طبقه هفتادم این ساختمان،دید 360 درجه ای بدون هیچ مانعی از شهر نیویورک را برای بازدید کنندگان فراهم میکند. تور استدیوهای NBC  به بازدیدکنندگان این فرصت را می دهد تا برنامه های مورد علاقه خود در کانال NBC را ببینند یا پشت میز خبر بنشینند

Rockefeller همچنین Radio City Music Hall را در دل خود جای داده است که دهه 1930 را زنده میکند Rockefeller در فصل تعطیلات با درخت کریسمس زیبا و مشرف به زمین اسکیت بسیار دیدنی است.

برای اطلاع از خدمات ویزای آمریکا با مشاورین ما در تماس باشید.

خیابان پنجم

این خیابان در رده ی خیابان هایی است که گرانترین فروشگاه ها را در خود دارداین خیابان مقصد توریستهایی است که به دنبال لاکچری بودن هستند. بخشی از خیابان پنجم که از خیابان های 49 و 60 در منهتن عبور می کند با فروشگاه های لوکس پر شده است از جمله این فروشگاه ها میتوان به مزون های طراح ها و فروشگاه های معتبر بزرگ اشاره کرد. بخشی از خیابان پنجم بین خیابانهای 82 و 105 در قسمت شمال شرقی قرار گرفته است به نام Museum Mile شناخته می شود. تعداد 9 موزه در امتداد این بخش از خیابان پنجم قرار گرفته است، از جمله موزه های Guggenheim  و موزه Art.

Brooklyn Bridge

 پل بروکلین

این پل بین سال های 1869 تا 1883 ساخته شده است و یکی از قدیمی  ترین و معروف ترین پل های جهان است. این پل در ابعاد 5989 فوت ساخته شده و منهتن و بروکلین را برروی رودخانه East به هم متصل میکند.روزانه بیش از 120 هزار وسیله نقلیه، 4 هزار عابر پیاده و 2600 دوچرخه از روی این پل تردد میکند. بازدید کننده ها میتوان روی این پل معروف نیویورک قدم بزنند و یا خودرو ودوچرخه سوار شوند.یک مسیر پیاده روی  بر روی این پل در نظر گرفته شده است که بازدیدکنندگان می توانند چشم اندازی از هر دو بندر را تماشا کنند. مسافت دو کیلومتری (1.3 مایل) این پل برای قدم زدن فرصتی فراهم میکند تا خط افق نیویورک را تماشا کنید و لذت ببرید

میدان تایمز

با وجود 39 میلیون توریست در سال، این میدان پر بازدید ترین جاذبه گردشگری در جهان است.در اینجا چراغ های روشن و بزرگ بودن شهر احساس خاصی به بازدید کننده میدهد و به "چهارراه جهان" معروف است. حالا دیگر میدان تایمز مرکز اصلی صنعت سرگرمی جهان مراسم انفجار توپ سال نو، که از سال 1907 آغاز شد،همیشه یکی از عناصر جذابیت این میدان بوده است. خرید، سرگرمی و انبوه رستوران ها، فعالیت ها و گزینه های تنوعی را برای هر بازدید کننده ای فراهم میسازد.اینجا  منطقه ای است که در سفر به شهر نیویورک نباید بازدید از آن را از قلم بیاندازید

 سنترال پارک

سنترال پارک در قلب منهتن واقع شده است. اینجا 840 هکتار است و اماکنی مانند Belvedere Castle، Central Park Zoo و جاذبه های گردشگری دیگری را در خود جای داده است. برای طبیعت گردانی که می خواهند از شلوغی شهرهای بزرگ دور باشند، استراحت در چمن ها یا پیاده روی در مسیرهای طولانی در سراسر پارک می تواند همان چیزی باشد که به آن نیاز دارند.در سنترال پارک فعالیت های متنوعی برای سرگرم کردن بازدید کننده ها فراهم شده است. برای مثال، ماهی گرفتن و آزاد کردن آنها در Dana Discovery Center و یا اجاره قایق های پارویی  از Loeb Boathouse.

این پارک شامل شش مایل جاده آسفالت شده است که فقط برای دویدن، دوچرخه سواران و همچنین اسکیت بورد ها و اسکیت بازها قابل استفاده است. این پارک همچنین برای خانواده هایی که دوست دارند از زمین بازی و باغ وحش  برای کودکانشان استفاده کنند، مناسب است

Empire State Building

ساختمان Empire State

این ساختمان نمایدین منظره وسیعی را به میلیون ها بازدید کننده ای که هر ساله جذب خود میکند، نمایش میدهد. در روشنایی روز، بازدید کنندگان می توانند نیویورک، نیوجرسی، کانتیکت، ماساچوست و پنسیلوانیا را از این ساختمان مشاهده کنند. در طبقه 86 و 102 طبقه دو برج برای رصد وجود دارد ومنظره ای چشمگیر به همراه حقایق جالبی در مورد تاریخ این گسترده ساختمان ارائه می دهند.

این ساختمان در بیش از 250 فیلم سینمایی حضور داشته و دیده شده است و به  "معماری مورد علاقه آمریکا" معروف است. این مکان روزانه از ساعت 9:30 صبح تا نیمه شب باز است و بلیط ها را می توانید از طریق پیشخوان یا آنلاین خریداری کنید.

مجسمه آزادی

مجسمه آزادی هدیه از طرف فرانسه به آمریکاست و بیش از صد سال است که از تازه واردان به سواحل آمریکا استقبال کرده است.

این بانوی آزادی بر پایه ای 93 متری (305 فوت) قرار دارد که بازدیدکنندگان می توانند برای دیدن مناظری مانند بروکلین و قاب حمایت از Gustave Eiffel از آن بالا بروند. برای کسانی که ترجیح می دهند از 154 پله این مکان بالا نروند، در قسمت پایه ی این مجسمه،میتوانند از  چشم انداز پانورامای بندر و مرکز شهر نیویورک لذت ببرند

انتشار: 8 مرداد 1401 بروزرسانی: 23 مرداد 1401 گردآورنده: bestcanadatours.com شناسه مطلب: 408

به "10 جاذبه توریستی در شهر نیویورک" امتیاز دهید

8 کاربر به "10 جاذبه توریستی در شهر نیویورک" امتیاز داده اند | 5 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "10 جاذبه توریستی در شهر نیویورک"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید