جاذبه های کمتر شناخته شده استان انتاریو

از لحاظ جمعیت و فعالیت اقتصادی بزرگ‌ترین و قوی‌ترین استان کانادا می‌باشد. مرکز آن تورنتو بوده و اتاوا (پایتخت کانادا) نیز در آن قرار دارد.

جاذبه های کمتر شناخته شده استان انتاریو

به گزارش مجری سفرهای گردشگری: برخی جاذبه های اونتاریو کمتر از بقیه شناخته شده اند.

جشنواره هلو وینونا

جشنواره هلو وینونا از 25 تا 27 آگوست، در منطقه وینونا برگزار می گردد. کانادایی ها در این منطقه فرا رسیدن فصل پاییز را با جشنواره هلو جشن می گیرند و غذاهایی حاوی هلوی شیرین مانند کیک کابلر، پای و کرپ را سرو می نمایند. مهمانان جشنواره می توانند از کارناوال، نمایش اتومبیل و موارد دیگر نیز لذت ببرند. در جشنواره وینونا حتی یک زن محلی را به عنوان ملکه جشنواره به تخت می نشانند.

جشنواره کدو تنبل ولینگتون

جشنواره کدو تنبل ولینگتون که با نام جشنواره کدو تنبل پرنس ادوارد نیز شناخته می گردد، جشنواره ای کوچک است که در جزیره پرنس ادوارد، کانادا برگزار می گردد. برای جشن گرفتن پاییز هیچ چیز بهتر از کدو تنبل نیست. در شهر ولینگتون در استان انتاریو، رقابت بزرگ ترین کدو تنبل برگزار می گردد و افراد زیادی در آن شرکت می نمایند. شرکت نمایندگان در کنار این رقابت می توانند از نمایش، مسابقات، بازی ها، غذا و برنامه های تفریح نیز لذت ببرند.

سنگ قبر پازلی بین

سنگ قبر پازلی بین در گورستان راش ولزلی، در استان انتاریو کانادا واقع شده است. پزشک کانادایی، دکتر ساموئل بین که دو همسر نخست خود هنریتا و سوزانا را در فاصله 20 ماه از یک دیگر از دست داد، تصمیم گرفت تا برترین کار را برای احترام به آن ها صورت دهد. وی برای این کار، سنگ قبری به شکل پازل طراحی و برای مزار آن ها انتخاب کرد. علت این کار او علاقه هر دو همسرش به پازل بود. با این کار، مورخان دچار گیجی و سردرگمی شدند؛ چرا که تا 80 سال پس از این اتفاق، رمزشناسان مشغول رمزگشایی این پازل بودند. این پازل پایان در سال 1947 میلادی به وسیله نگهبان گورستان بازگشایی شد. پیغام رمز بدین گونه است: «هنریتا، نخستین همسر بین، در 27 سپتامبر 1865 در سن 23 سال و 2 ماه و 17 روز درگذشت و سوزانا همسر دوم او، در آپریل سال 1867 در سن 26 سال و 10 ماه و 15 روز درگذشت. آن دو برترین همسرانی بودند که یک مرد تا به حال داشته است. آن ها هدیه ای از جانب خداوند بودند؛ اما اکنون در بهشت هستند. شاید خداوند به من یاری کند تا آن ها را آنجا ببینم.»

زیستگاه طبیعی خرس های قطبی کاکرن

زیستگاه طبیعی خرس های قطبی کاکرن از جالب ترین مقاصد گردشگری برای حامیان حیوانات محسوب می گردد. این زیستگاه شامل هفت هکتار محیط طبیعی است که در جنوب قطب شمال واقع شده است و بزرگ ترین زیستگاه حفاظت شده برای خرس های قطبی به شمار می رود. این زیستگاه دریاچه ای بزرگ را دربردارد که سطح یخزده اش در طول هفت ماه از سال، محیط خوبی برای زندگی طبیعی خرس های قطبی فراهم می آورد. این منطقه هیچ شباهتی به باغ وحش با نرده های فلزی و حیوانات اسیر ندارد و تنها به تحقیق و نگهداری از خرس های قطبی اونتاریو شمالی اختصاص یافته است. برای بازدید از این زیستگاه می توانید به عنوان داوطلب در برنامه های حفاظت و نگهداری شرکت کنید و از دیدن و مراقبت از این خرس های سفید و پشمالو لذت ببرید.

پارک ایالتی آلگون کویین

پارک ایالتی آلگون کویین از زیباترین پارک های کشور کانادا به شمار می رود. این پارک بزرگ ایالتی، ابعادی بزرگ تر از کل جزیره پرنس ادوارد دارد و منزلگاهی برای خوش منظره ترین جهتهای قایق رانی، پیاده روی و دوچرخه سواری کوهستان است. این پارک بعلاوه اردوگاهی ایده آل برای ماجراجویان و مقصدی عالی برای علاقمندان به ماهیگیری به شمار میرود. پارک آلگون کویین شامل زمین هایی ناهموار روی صخره کانادین شیلد در غرب اوتاوا می گردد و معروفیت خود را مدیون دریاچه ها، صخره ها و منظره ها جنگلی فراوان است. از جمله گونه های جانوری ساکن در این پارک می توان به گوزن شمالی، گوزن، سگ آبی و خرس سیاه اشاره نمود.

آبشار وبستر

آبشار وبستر در همیلتون کانادا، به خاطر منظره پانورامایی که دارد مورد توجه علاقمندان و گردشگران قرار گرفته است. از این آبشار به عنوان یکی از بزرگ ترین آبشارهای منطقه حفاظت شده دره اسپنسر یاد می گردد. ارتفاع آبشار برابر 22 متر است و پهنایی معادل 30 متر دارد. برای بازدید از این منطقه و آبشار جهت های پیاده روی متعددی در نظر گرفته اند.

سرزمین عجایب کانادا (واندرلند کانادا)

سرزمین عجایب کانادا که با نام واندرلند کانادا نیز شناخته می گردد، یک جاذبه گردشگری تابستانی در اونتاریو کانادا است. علاوه بر بازی های مختلف و پارک آبی، در این مجموعه می توانید از دیدنی اجراهای زنده لذت ببرید یا به قایق رانی و اسب سواری بپردازید. بعلاوه وجود رستوران در این مجموعه، از دیگر مزیت های آن است. با تهیه بلیط آنلاین نیز می توانید از تخفیف های خرید بهره ببرید.

انتشار: 5 دی 1401 بروزرسانی: 22 دی 1401 گردآورنده: bestcanadatours.com شناسه مطلب: 834

به "جاذبه های کمتر شناخته شده استان انتاریو" امتیاز دهید

1 کاربر به "جاذبه های کمتر شناخته شده استان انتاریو" امتیاز داده است | 4 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جاذبه های کمتر شناخته شده استان انتاریو"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید