تفریحات به یاد ماندنی در برزیل

برای خوش گذراندن در برزیل منتظر فرصت نباشد، هر لحظه‌ای را انتخاب کنید سرگرمی های مختلفی برای تجربه در برزیل وجود دارد.

تفریحات به یاد ماندنی در برزیل

به گزارش مجری سفرهای گردشگری: آنان که به برزیل سفر نموده اند می گویند: سفر به برزیل منظره زندگی را تغییر می دهد و دریچه جدیدی به آن بازخواهد کرد و هنگامی که شما آن را تجربه کردید، هرگز از یاد نخواهید برد. برزیلی ها می گویند به کشور ما سفر کنید برای یک بازدید کوتاه، اما شما در اینجا زمان را فراموش می کنید. فقط اجازه دهید همه چیز اتفاق بیافتد.

برزیل سرزمین عجایب است و شادی. دروازه ورود به کشورهای آمریکای لاتین. سرزمین موسیقی و پایکوبی. کشور طبیعت حیرت انگیز و مردمانی از چند نژاد که وجود آنان و فرهنگ های در هم آمیخته شان شکوه زندگی در برزیل است.

در این کشور امریکای لاتین پنج آب و هوای مختلف وجود دارد، بنابراین شما تقریبا همواره می توانید از جایی که آب و هوا خوب است بازدید کنید. در واقع اغلب برترین زمان سفر به برزیل همه سال است.

سواحل بی کران و درخشان

برزیل پنج هزار مایل خط ساحلی دارد و در مقابلش اقیانوس اطلس قرار گرفته است. ترکیب ساحل سفید و دریای آبی چنان وسوسه انگیز است که سواحل برزیل یکی از پرجاذبه ترین دلایل سفر به برزیل است.

سواحل این کشور برترین جا برای شنا، آفتاب گرفتن و همه بازی های ساحلی و تفریحات آبی است. در واقع برزیل یک مقصد عالی برای ورزشهای آبی است و در بسیاری از رقابت ها، مسابقات هم حضور پررنگ دارد.

برترین گشت و گذار دریایی، موج سواری، کایتسورفینگ، وینسورفینگ، می توانید در اینجا پیدا کنید، این فهرست برای همواره ادامه دارد!

به سرزمین کارناوال ها خوش آمدید

اینجا برزیل است. جایی که در هر گوشه آن جشنواره و فستیوالی در حال برگزاری است. مردمان این سرزمین برترین راه مبارزه با سختی های زندگی را در پایکوبی و شادی پیدا نموده اند. این بزرگترین انتقامی است که می توانند از فقر و سختی بگیرند.

بزرگترین و برترین کارناوال سالانه، بدون شک کارناوال ریو دو ژانیرو است. کارناوال ریو در طول چهار روز برگزاری اش روزانه دو میلیون نفر را به خیابان می کشاند و البته بیش از نیم میلیون گردشگر خارجی را هم در طول جشن چهار روزه به ریو جذب می نماید.

مسیح بر فراز شهر

چند تا شهر در دنیا سراغ دارید که مجسمه ای بر فرازش باشد که از هر کجای شهر چشم بیاندازید آن را ببینید. تندیس حضرت مسیح بر فراز شهر ریودوژانیرو قرار گرفته است و به مسیح نجات دهنده معروف است.

این مجسمه با 39.6 متر بلندی در سال 1926 و در ارتفاع 710 متری نوک کوه کورکووادو ساخته شده است. مجسمه حالت ایستاده عیسی مسیح را در حالیکه دستان خود را کاملاً باز نموده است نشان می دهد که این حالت نشان دهنده پذیرش همه انسانها در آغوشش است.

قبله هنرهای خیابانی

برزیل قبله هنرهای خیابانی است. موسیقی، پایکوبی، گرافیتی، نقاشی های دیواری. خیابان های برزیل جایی است برای الهام خلاقانه. هنر خیابانی در برزیل مورد احترام است. هنرمندان خیابانی بدون ترس از پلیس احساس امنیت نموده و خلق اثر می نمایند.

شما در خیابان های ریو حتی پله های محله را می بینید که هنرمندی آن را کاشیکاری نموده است.

سرزمین کباب و میوه

غذای برزیل زیر سایه فوتبال و کارناوال هایش گم شده است. اما برزیل بهشت کباب و غذاهایی است که با حبوبات درست می شوند.

کباب سنتی برزیل پرطرفدارترین غذای این کشور است. این غذای بزریلی از گوشت تازه گاو که یک لایه نازک چربی دور آن را گرفته باشد تهیه می گردد. در پخت کباب سنتی برزیل از ادویه جات مخصوصی استفاده می گردد.

غذاهای برزیلی مجموعه ای متنوع از رنگ و بو و طعم های مختلف و البته میوه است.

تماشای یکی از زیباترین شهرهای دنیا با تله کابین

یکی از پنج تله کابین معروف دنیا مربوط به شهر ریودوژانیروست. تله کابین کوه کله قندی ریودوژانیرو در سال 1912 تاسیس شده و منظره واقعی ریو را از فراز آن می توانید ببینید. منظره ای حیرت آور و زیبا که نفس را در سینه حبس می نماید.

شاید جالب باشد بدانید که یکی از جدیدترین و نوآورانه ترین راه چاره های ترافیکی در این شهر، شبکه ای از 150 واگن کابلی سوار بر تله کابین است. این واگن ها هر روز 30 هزار نفر را از بالای زاغه نشین ها جا به جا می نمایند این ابتکار یک ساعت سفر درون شهری را به 15 دقیقه کاهش داده است.

زندگی شبانه در خیابان هایی که خواب ندارند

خیابان ها خواب ندارند. کمتر جایی در دنیا پیدا می کنید که مانند برزیل زندگی شبانه چنین جریان داشته باشد. موسیقی جزء جدانشدنی خیابان ها و محله هاست. در هر گوشه موسیقی و پایکوبی های محلی برپاست.

یکی از محله های معروف ریو که زندگی شبانه معروفی دارد، محله لاپا است که پیش از این محله خوشنامی نبوده اما به یمن هنرمندان خیابانی تبدیل به یکی از محل های تجمع مردم شده برای زندگی شبانه.

غذاها و نوشیدنی های محلی را می توانید در این جا به وفور پیدا کنید. کافه ها، رستوران ها و دکه های خیابانی میزبان شما هستند.

اسکادِریا سِلارُن، مجموعه معروفی از پله های متصل شده به هر دو محله لاپا و سانتا ترزا است.

خانه های رنگارنگ، محله های رنگی

شاید هیچ کشوری را مانند شهرهای برزیل پیدا نکنید که این اندازه رنگ در خیابان ها و نمای خانه ها به کار رفته باشد.

خانه های رنگارنگ در محله های رنگین بر فراز و نشیب تپه های شهر قرار گرفتند برای همین نمای بی نظیری را به وجود آورده اند که خود یکی از دلایل سفر به برزیل هستند.

هر ساله هزاران نفر از محله های The Favelas و Santa Teresa و Historic Centre و…. تماشا می نمایند.

طبیعت حیرت انگیز برزیل

برای آنان که طبیعت گردند یا به اکوتوریسم علاقه دارند، برزیل بهشت است. یشترین بخش آمازون پرآب ترین و دومین رود بلند دنیا و جنگل های آمازون در برزیل قرار دارند، برای همین بی نظیرترین منظره ها طبیعی را در همین کشور پیدا می کنید. صدها آبشار و آبگیر منحصر به فرد در همه دنیا در این کشور واقع شده است.

تنها آمازون نیست، آبشارهای ایگواکو هم یکی از شگفتی های طبیعی بزرگ دنیا هستند که در مرز برزیل و آرژانتین واقع شده اند.

275 آبشار در طول رودخانه ایگواکو قرار دارند که مشهورترین آنها به نام گلوگاه شیطان شناخته می گردد.

82 متر ارتفاع دارد و u شکل است.

این طبیعت که همه دست به دست هم داده اند تا خاص ترین طبیعت را در همه دنیا به نام خود ثبت نمایند، برترین جا برای رفتینگ هم هستند. یک لحظه تصور کنید در روز آمازون در میان جنگل های آمازون سوار رفتینگ می کنید.

عبور از دروازه زمان

بخش هایی از برزیل هنوز هم یک پنجره به گذشته دارند. معماری، خیابان های قدیمی و کلیساهای تاریخی و زیبایی مورد توجه گردشگران هستند. برزیل بعلاوه دارای چندین مکان پیش از تاریخی مانند Serra da Capivara با نقاشی های سنگی است که بیش از 20000 سال قدمت دارند.

بوی قهوه مست می نماید

قهوه برزیل نگین انگشتری قهوه های دنیاست. این کشور بیش از یک سوم قهوه دنیا را فراوری می نماید.

150 سال است که برزیل عنوان برترین قهوه دنیا را به نام خود نگه داشته است. کیفیت و طعم بی نظیرش باعث شده تقریبا در تمامی ترکیب های قهوه در سراسر دنیا از آن استفاده گردد.

بوی قهوه بخشی از فضای خیابان های برزیل است. این بو آدم را مست می نماید.

انتشار: 17 بهمن 1401 بروزرسانی: 21 بهمن 1401 گردآورنده: bestcanadatours.com شناسه مطلب: 1228

به "تفریحات به یاد ماندنی در برزیل" امتیاز دهید

1 کاربر به "تفریحات به یاد ماندنی در برزیل" امتیاز داده است | 5 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تفریحات به یاد ماندنی در برزیل"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید