سفر به بیگ سور (Big Sur) و قلعه هرست کالیفرنیا

بیگ سور یک منطقه نفس گیر 90 مایلی از ساحل کوهستانی است که به دلیل دور بودن،جهانی دیگر را می شود احساس کرد. یکی از بهترین سفرهای جاده ای ساحل غربی، دو مسیر بزرگراه یک مسیر از میان بادهای Big Sur در راه با شکوه مشرف به اقیانوس است. مسیر دگر از جنوب کارمل شروع می شود و به سن سیمون منتهی می شود. مناظر ناهموار اقیانوس، جنگل های سایه دار با چوب سرخ و صخره های پرآب که به موج های خرد کننده اقیانوس آرام برمی خورند، بازدید کنندگان بسیار حیرت زده می شوند. پیاده روی راه خوبی برای تحسین چشم انداز باشکوه است. همچنین مناظر بسیاری در هتل ها و رستوران های لوکس در سراسر Big Sur وجود دارد.

 
سفر به بیگ سور (Big Sur) و قلعه هرست کالیفرنیا

به گزارش مجری سفرهای گردشگری: در جنوبی ترین نقطه بیگ سور در سن سیمئون، قلعه هرست واقع شده است، مکانی واقعاً غیر قابل تصور. قلعه هرست که یکی از مقاصد دور از دسترس دیگر در کالیفرنیا است، در سال 1922 برای بارون ویلیام راندولف هرست ساخته شد. این شاهکار معماری شبیه کلیسای جامع اسپانیایی قرن شانزدهم است و در بالای تپه ای بالاتر از اقیانوس آرام قرار دارد. هرست این مکان جادویی را "La Cuesta Encantada" ("تپه افسون شده") نامید. اکنون این املاک عظیم به عنوان موزه برای بازدید عموم آزاد است. بازدیدکنندگان می توانند از تورهای استثنایی با راهنمای تور نیز استفاده کنند.

بیگ سور، کالیفرنیا

معرفی بیگ سور

بیگ سور یکی از زیباترین نقاط ساحلی کالیفرنیا است که حتماً باید در برنامه‌ی سفرتان بگنجانید. بیگ سور در امتداد ساحل اقیانوس آرام در جنوب کالیفرنیا واقع شده و شامل مناظر طبیعی خیره‌کننده‌ای از صخره‌های بلند، دره‌های عمیق و آبشارهای زیباست.

دیدنی‌های بیگ سور

صخره‌ها و دره‌ها: بیگ سور شامل برخی از زیباترین صخره‌ها و دره‌های ساحلی در سراسر جهان است. صخره‌هایی مانند صخره‌ی مک‌وی فالز با ارتفاع 300 متر که در کنار آب دریا قرار گرفته‌اند. دره‌های عمیقی مانند دره پفین که دیواره‌های بلند صخره‌ای دارد.

سواحل و خلیج‌ها: سواحل بیگ سور شامل خلیج‌ها و ساحل‌های شنی زیبایی است که می‌توانید قدم بزنید، شنا کنید یا آفتاب بگیرید. خلیج مک‌وی، خلیج پفین و ساحل سندلار از زیباترین سواحل منطقه هستند.

جنگل‌ها و آبشارها: در امتداد جاده‌ی 1 که از بیگ سور می‌گذرد، جنگل‌های زیبای بلوط و کاج پراکنده شده‌اند. آبشارهای زیادی مانند آبشار بیگ سور نیز در منطقه وجود دارند و می‌توانید پیاده‌روی کنید و از زیبایی آنها لذت ببرید.

مشاهده‌ی حیات وحش: بیگ سور خانه‌ی انواع مختلف حیات وحش است. می‌توانید نهنگ‌ها، فک‌ها، اسکلت‌ماهی‌ها و پرندگان مختلف را در حین قدم زدن در کنار دریا یا حتی از روی صخره‌ها مشاهده کنید.

فعالیت‌های سرگرم‌کننده: در بیگ سور می‌توانید انواع فعالیت‌هایی مانند پیاده‌روی، دوچرخه سواری، اسکی آبی، شنا، کوهنوردی و ... را تجربه کنید. بسته به فصل می‌توانید از گردش در طبیعت لذت ببرید.

نکات مهم سفر به بیگ سور

اگر قصد سفر به بیگ سور را دارید، نکات زیر را مدنظر قرار دهید:

  • بهتر است در فصول بهار و تابستان به بیگ سور سفر کنید تا از آب و هوای مطلوب بهره‌مند شوید.
  • لباس‌های گرم و مقاوم در برابر باد و باران همراه داشته باشید.
  • کرم ضدآفتاب، کلاه و عینک آفتابی فراموش نکنید.
  • برای پیاده‌روی‌های طولانی کفش‌های راحت و مناسب پوشیده و آب کافی همراه داشته باشید.
  • از رانندگی در شب بپرهیزید. مسیرها پر پیچ و خم هستند.
  • از خوردن در رستوران‌های ساحلی لذت ببرید.
  • دوربین عکاسی همراه داشته باشید تا از مناظر زیبا عکس بگیرید.

قلعه هرست، کالیفرنیا

معرفی قلعه هرست

قلعه هرست یکی دیگر از جاذبه‌های گردشگری محبوب کالیفرنیا است که حتماً باید ببینید. این قلعه در شهر سن اسمیوئون در مرکز ساحل کالیفرنیا واقع شده و در سال 1919 توسط مدیا مگنات ویلیام رندولف هرست ساخته شد.

قلعه هرست شامل اتاق‌ها، سالن‌ها و باغ‌های متعددی است که معماری اسپانیایی، ایتالیایی و فرانسوی در آنها به کار رفته است. همچنین یک مجموعه هنری و موزه درون قلعه وجود دارد.

دیدنی‌های قلعه هرست

ساختمان اصلی قلعه: ساختمان اصلی قلعه شامل سالن‌های پذیرایی با طرح‌های زیبا، اتاق نشیمن چوبی، سالن غذاخوری بزرگ و اتاق خواب است. همه جا طراحی زیبا و لوکس دارد.

باغ‌ها: باغ‌های قلعه بسیار زیبا هستند و درختان مرکبات، گل‌های رنگارنگ، چمن‌های سبز و فواره‌ها در آن وجود دارد. می‌توانید ساعت‌ها در باغ‌ها قدم بزنید و استراحت کنید.

استخرها: چندین استخر شنا در قلعه وجود دارد که می‌توانید در آن‌ها شنا کنید و از منظره‌ی زیبای قلعه لذت ببرید.

موزه و نمایشگاه هنری: مجموعه‌ی هنری قلعه شامل آثار نقاشی و مجسمه‌های باارزش است. همچنین موزه‌ای در قلعه وجود دارد که لباس‌ها و وسایل قدیمی را به نمایش می‌گذارد.

نکته‌های مفید برای بازدید

چند نکته برای بازدید بهتر از قلعه هرست:

  • سعی کنید سفرتان را زودتر برنامه‌ریزی کنید چون بلیت‌ها زود کامل می‌شود.
  • لباس راحت بپوشید تا بتوانید راحت قدم بزنید و از باغ‌ها و قلعه لذت ببرید.
  • دوربین عکاسی همراه بیاورید و از مناظر و جزئیات زیبا عکس بگیرید.
  • برای پیاده‌روی طولانی کفش مناسب بپوشید.
  • در قلعه رستوران و کافه تریا وجود دارد که می‌توانید غذا بخورید یا قهوه بنوشید.
  • سعی کنید زودتر برسید تا بیشتر وقت داشته باشید و شلوغی کمتر باشد.

نتیجه‌گیری

سفر به کالیفرنیا و دیدن جاذبه‌های طبیعی و گردشگری آن تجربه‌ای فراموش نشدنی است. بیگ سور و قلعه هرست دو مقصد بسیار زیبا هستند که حتماً باید در برنامه‌ی سفرتان بگنجانید. امیدواریم این مقاله بتواند راهنمای مفیدی برای سفر شما باشد و لحظات خوشی را تجربه کنید. کالیفرنیا منتظر شماست!

انتشار: 21 مهر 1402 بروزرسانی: 1 آبان 1402 گردآورنده: bestcanadatours.com شناسه مطلب: 550

به "سفر به بیگ سور (Big Sur) و قلعه هرست کالیفرنیا" امتیاز دهید

1 کاربر به "سفر به بیگ سور (Big Sur) و قلعه هرست کالیفرنیا" امتیاز داده است | 4 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سفر به بیگ سور (Big Sur) و قلعه هرست کالیفرنیا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید