15 مورد از بهترین محل ها برای کمپینگ که کمتر از 4 ساعت از تورنتو فاصله دارند

ماه اگوست تقریباً جزو آخرین ماههای تابستان است و اگر می خواهید در بقیه تابستان حس خوبی داشته باشید، به خودتان لطف کنید و برای آخر هفته از شهر خارج شوید. فقط چند روز ماندن در طبیعت و احساس اینکه زندگی واقعی واقعاً چیست، می تواند سلامت روحی شما را بهبود ببخشد. یکی از بهترین قسمت های زندگی در انتاریو نزدیک بودن به بهترین و زیباترین محل ها برای کمپینگ است. بهتر از همه این که برخی از آنها چندان دور نیستند و با خودرو در فاصله معقولی از تورنتو قرار دارند.

15 مورد از بهترین محل ها برای کمپینگ که کمتر از 4 ساعت از تورنتو فاصله دارند

به گزارش مجری سفرهای گردشگری: پارک ایالتی Bruce Peninsula

برای لذت بردن از پارک ایالتی Bruce Peninsula باید به Tobermory بروید. مناظر این منطقه خیره کننده هستند و حتی می توانید غارهای نمادین پارک را هم ببینید. اگر صخره ها چیزی هستند که توجه شما را جلب نموده اند، برای رفتن به جزیره فلاورپورت، که به دلیل ستون های سنگی منحصر به فرد ش بدین نام نامگذاری شده با یک تور همراه شوید.

  • فاصله از تورنتو: 3 ساعت و 33 دقیقه

چشمه های نجواکننده

آیا برای تابستان امسال به دنبال یک کمپ منحصربفرد هستید؟ به چشمه های نجواگر (Whispering Springs) بروید تا بتوانید از نزدیک با زیباییهای صحرا ارتباط برقرار کنید. این محوطه که در غرب کوبورگ در شهرستان نورتومبرلند واقع شده، دارای چادرهای بومی مجهز به تختخواب هایی فوق العاده بزرگ، برق، وسایل شیک و محوطه آشپزی فضای باز است.

  • فاصله از تورنتو: 1 ساعت و 33 دقیقه

Whispering Springs

پارک ایالتی دریاچه سایلنت

اگر میخواهید درطول سال به کمپینگ بروید، پس باید در مورد پارک ایالتی دریاچه سایلنت اطلاعات بیشتری کسب کنید. این پارک که در شمال پیتربورو در کاوارتاس واقع شده، دارای 19 کیلومتر مسیر پیاده روی و مسیرهای دوچرخه سواری کوهستانی و همچنین یک چشم انداز خیره کننده است.

  • فاصله از تورنتو: 2 ساعت و 30 دقیقه

پارک ایالتی Grundy Lake

درست در شمال Parry Sound، پارک ایالتی Grundy Lake  واقع شده که دارای 9 کمپ بزرگ برای چادرنشینان و همچنین مسافران RV و تریلر و امکانات رفاهی کامل است. همچنین دریاچه های داخلی بی شماری برای ماجراجویی، قایق رانی و قایق سواری وجود دارد.

  • فاصله از تورنتو: 3 ساعت و 19 دقیقه

پارک تنگه الورا

چیزی در حدود یک ساعت و نیم دورتر از مرکز شهر تورنتو، تنگه زیبای الورا را مشاهده خواهید کرد. چادر خود را در پارک Gorge Elora برپا کنید و صبح به سمت شهر عجیب الورا بروید تا واقعاً دریابید که زندگی در خارج از شهر چگونه است

  • فاصله از تورنتو: 2 ساعت

Elora Gorge Park

پارک ایالتی Bon Echo

هرگز از رفتن به پارک ایالتی زیبا و بسیار منحصربفرد Bon Echo غافل نشوید. فقط مطمئن شوید که آماده هستید - اسپری مخصوص حشرات و سایر موارد ضروری کمپ را به همراه داشته باشید تا بتوانید از این ساعات طلایی لذت ببرید. علاوهبراین توجه داشته باشید که این پارک کمی از تورنتو فاصله دارد، اما فضای پارک واقعا ارزش تحمل مسافت موردنظر را دارد. شما می توانید از کمپهای روستایی لذت ببرید یا مناظر را از درون ماشین خود مشاهده کنید.

  • فاصله از تورنتو: 3 ساعت و 32 دقیقه

پارک محافظت شده تپه های آلبین

تنها با یک ماشین سواری کوتاه میتوانید به کالدون رسیده و از پارک حفاظت شده تپه های آلبین (Albion Hills Conservation Park) لذت ببرید. شما میتوانید در این پارک به پیاده روی و دوچرخه سواری بپردازید و یا به راحتی چرت بزنید. شما میتوانید همه کارهایی را که نمیتوانید در شهر انجام دهید نظیر ماهیگیری، شنا در دریاچه و خوابیدن در زیر آسمان پر از ستاره در این پارک به انجام برسانید.

  • فاصله از تورنتو: 1 ساعت و 31 دقیقه

پارک ایالتی آوندا

پارک ایالتی زیبای Awenda در خلیج جورجیا واقع شده است، بنابراین کمی از تورنتو دورتر بوده و رسیدن به ان دشوارتر است. با این حال، وقتی از نزدیک این پارک را ببینید خواهید دید که ارزش سفر را دارد. این پارک با داشتن فضایی بالغ بر 33 کیلومتر برای پیاده روی، بهترین مکان برای دور شدن از زندگی شهری است. نفس بکشید، خیس شوید و برای شنا به دریاچه زلالش بروید.

  • فاصله از تورنتو: 2 ساعت و 43 دقیقه

پارک ایالتی Sandbanks

Sandbanks Provincial Park

در حالی که پارک ایالتی Sandbanks نیز کمی دور است، اما شما با دیدن ساحل زیبای ان قطعا ازینکه به این سفر امده اید خشحال خواهید شد. این پارک که در شهرستان پرنس ادوارد واقع شده، دارای مناظر جالب و تپه های شنی است که دوست ندارید آنها را از دست بدهید.

  • فاصله از تورنتو: 3 ساعت و 5 دقیقه

پارک ایالتی Arrowhead

پارک ایالتی Arrowhead درست در شمال هانتسویل واقع شده است، اما شما بادیدن ان همه سرسبزی انبوه، دریاچه ها و مسیرهای پیاده روی، تصور میکنید که در جایی نزدیک به شمال غربی هستید. اصلی ترین جاذبه های این کمپ مسیری است که به یک آبشار منتهی می شود و دیگری جاده ایست که از کنار یک رودخانه U شکل عبور می کند.

  • فاصله از تورنتو: 2 ساعت و 43 دقیقه

منطقه حفاظت شده Rockwood

با وجود همه مناظر منحصر به فرد موجود در منطقه حفاظت شده Rockwood، از جمله صخره های آهکی، غارها و چاله های یخچالی ، سخت است باور کنیم که این مکان در نزدیکی تورنتو و در خارج از Guelph واقع شده است. رودخانه اراموسا نیز از این منطقه عبور می کند، و این کمپ را به مکانی عالی برای کانوها و قایق سواران مشتاق تبدیل می نماید.

  • فاصله از تورنتو: 1 ساعت و 32 دقیقه

پارک ایالتی Sibbald Point

اگر دوست دارید به پارکی برای اتراق کردن در فضای باز بروید، پارک ایالتی Sibbald Point، واقع در جنوب اوریلیا، یکی دیگر از کمپ های نزدیک تورنتو است که باید از آن دیدن کنید. ساحل شنی بزرگ نزدیک به دریاچه Simcoe و چمنزار های منحصربفرد فضای مناسبی را برای ریلکس کردن فراهم نموده اند

  • فاصله از تورنتو: 1 ساعت و 36 دقیقه

پارک ایالتی برونت کریک

اگر دوست ندارید خیلی رانندگی کنید، پارک ایالتی Bronte Creek بهترین مکان برای اردو زدن است. این پارک که در بین بورلینگتون و اوکویل واقع شده است با سیستم حمل و نقل عمومی، از ایستگاه های اتحادیه و نمایشگاه نیز دردسترس است،. این پارک دارای یک دره عمیق 115 فوتی، پنج مسیر پیاده روی عالی و جاذبه های دیگر میباشد!

  • فاصله از تورنتو: 1 ساعت و 7 دقیقه

پارک ایالتی دارلینگتون

پارک ایالتی دالینگتون یکی دیگر از گزینه های مناسب برای کسانی است که می خواهند به کمپی بروند که چندان از تورنتو فاصله نداشته باشد. دارلینگتون درست در خارج از اوشاوا در کنار دریاچه انتاریو قرار دارد و دارای یک ساحل ماسه ای طولانی، مسیرهای پیاده روی طبیعی و مکانهای مناسبی برای پیک نیک است.

  • فاصله از تورنتو: 1 ساعت و 33 دقیقه

پارک ایالتی Algonquin

در پارک ایالتی Algonquin چیزهای زیادی برای کند و کاو وجود دارد که قطعاً باعث میشوند تمام آخر هفته را در انجا سپری کنید. این کمپ محبوب شامل جنگل ها، رودخانه ها و دریاچه های بی شماری است که حیوانات وحشی زیادی در آن زندگی می کنند.

  • فاصله از تورنتو: 3 ساعت و 30 دقیقه

Algonquin Provincial Park

منبع: styledemocracy.com
انتشار: 9 دی 1399 بروزرسانی: 24 آذر 1401 گردآورنده: bestcanadatours.com شناسه مطلب: 379

به "15 مورد از بهترین محل ها برای کمپینگ که کمتر از 4 ساعت از تورنتو فاصله دارند" امتیاز دهید

3 کاربر به "15 مورد از بهترین محل ها برای کمپینگ که کمتر از 4 ساعت از تورنتو فاصله دارند" امتیاز داده اند | 5 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "15 مورد از بهترین محل ها برای کمپینگ که کمتر از 4 ساعت از تورنتو فاصله دارند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید