آشنایی با بهترین هتل های کبک

انتخاب هتل در کبک آنچنان هم سخت نیست، هتل های در بافتهایی از شهر که شما را به گذشته میبرد، اما با این حال براتیان بهترین ها را معرفی خواهیم نمود.

آشنایی با بهترین هتل های کبک

به گزارش مجری سفرهای گردشگری: در ادامه با بهترین هتل های کبک همراه ما باشید.

هتل شاتو فرونتناک

هتل شاتو فرونتناک یک هتل مجلل تاریخی و از لندمارک‌های شهر کبک، کانادا است. هتل در منطقه تاریخی شهر واقع شده‌ست. این هتل توسط بروس پرایس طراحی شده و توسط راه‌آهن کانادا پسیفیک ساخته شده‌ست. در حال حاضر هتل توسط گروه هتل‌های فرمانت مدیریت می‌شود.

هتل شاتو فرونتناک دارای 611 اتاق و سوئیت است که به سبک‌های مختلف طراحی شده‌اند. برخی از اتاق‌ها با چشم‌اندازی بی‌نظیر از رودخانه‌ی سن لورنس و شهر قدیمی کبک برخوردار هستند.

امکانات هتل شاتو فرونتناک شامل رستوران، بار، استخر، سونا، جکوزی و مرکز تناسب اندام است. رستوران هتل غذاهای فرانسوی و بین‌المللی سرو می‌کند.

هتل شاتو فرونتناک گزینه‌ی مناسبی برای افرادی است که به دنبال اقامتی لوکس و فراموش‌نشدنی در قلب شهر کبک هستند.

اوبرژ او دو لیون

هتل اوبرژ او دو لیون (Auberge aux Deux Lions) یک هتل شهری و کوچک در شهر کبک، کانادا است. این هتل در منطقه‌ی مونت‌کالم (Montcalm) واقع شده است و بی‌آنکه خود در مرکز هیاهو و شلوغی باشد، در نزدیکی مناطق محبوب و دلپذیر شهر واقع شده است که با منطقه‌ی قدیمی کبک فاصله‌ی چندانی ندارد.

هتل اوبرژ او دو لیون در سال 1909 ساخته شد و در سال‌های اخیر بازسازی شده است. این هتل دارای 47 اتاق و سوئیت است که به سبک‌های مختلف طراحی شده‌اند. برخی از اتاق‌های هتل با دیوارهای سنگی خودنمایی می‌کنند که در قدیمی‌ترین قسمت‌ این ساختمان قرار گرفته‌‌‌اند.

امکانات هتل اوبرژ او دو لیون شامل رستوران، بار، استخر، سونا، جکوزی و مرکز تناسب اندام است. رستوران هتل غذاهای فرانسوی و بین‌المللی سرو می‌کند.

هتل اوبرژ او دو لیون گزینه‌ی مناسبی برای افرادی است که به دنبال اقامتی دنج و آرام در قلب شهر کبک هستند.

در ادامه به برخی از ویژگی‌های هتل اوبرژ او دو لیون اشاره می‌کنیم:

  • موقعیت مکانی عالی: هتل در منطقه‌ی مونت‌کالم واقع شده است و دسترسی آسانی به مناطق محبوب و دلپذیر شهر دارد.
  • ساختمان تاریخی: هتل در سال 1909 ساخته شد و در سال‌های اخیر بازسازی شده است.
  • اتاق‌های متنوع: اتاق‌های هتل به سبک‌های مختلف طراحی شده‌اند و برخی از آن‌ها با دیوارهای سنگی قدیمی تزئین شده‌اند.
  • امکانات مدرن: هتل دارای امکانات مدرن مانند رستوران، بار، استخر، سونا، جکوزی و مرکز تناسب اندام است.

لوکلو سن لویی

هتل لوکلو سن لویی (le Clos Saint-Louis) یک هتل لوکس پنج ستاره در شهر کبک، کانادا است. این هتل در ساختمانی تاریخی به قدمت قرن نوزدهم واقع شده است و در قلب منطقه قدیمی کبک قرار دارد. هتل لوکلو سن لویی دارای 126 اتاق و سوئیت است که با دکوراسیونی مجلل و مجهز به امکانات مدرن طراحی شده اند.

هتل لوکلو سن لویی دارای امکانات رفاهی و تفریحی متعددی از جمله رستوران، بار، استخر، سونا، جکوزی و سالن بدنسازی است. رستوران هتل، رستوران لا کروآ، غذاهای سنتی فرانسوی را با مواد اولیه تازه و محلی سرو می کند. بار هتل، بار دو لوکلو، انواع نوشیدنی های الکلی و غیر الکلی را ارائه می دهد.

هتل لوکلو سن لویی یک انتخاب عالی برای مسافرانی است که به دنبال تجربه ای منحصر به فرد از اقامت در شهر کبک هستند. این هتل با موقعیت مکانی عالی، امکانات رفاهی و تفریحی متعدد و خدمات عالی، می تواند اقامتی فراموش نشدنی را برای شما رقم بزند.

برخی از ویژگی های برجسته هتل لوکلو سن لویی عبارتند از:

  • موقعیت مکانی عالی در قلب منطقه قدیمی کبک
  • ساختمانی تاریخی به قدمت قرن نوزدهم
  • 126 اتاق و سوئیت مجلل و مجهز
  • رستوران، بار، استخر، سونا، جکوزی و سالن بدنسازی
  • سرو غذاهای سنتی فرانسوی در رستوران هتل
  • ارائه انواع نوشیدنی های الکلی و غیر الکلی در بار هتل
  • خدمات عالی و تعهد به ارائه بهترین تجربه اقامت

اوبرژ سنت آنتوان

هتل اوبرژ سنت آنتوان یک هتل مجلل 5 ستاره در شهر کبک است که در سال 1842 ساخته شد. این هتل در کنار رودخانه سن لورنس و در قلب منطقه تاریخی شهر قرار گرفته است. هتل اوبرژ سنت آنتوان به خاطر خدمات عالی و فضای مجلل خود شهرت دارد.

هتل اوبرژ سنت آنتوان دارای 122 اتاق و سوئیت است که به سبک مدرن طراحی شده اند. تمامی اتاق ها مجهز به امکانات رفاهی مدرن مانند تلویزیون صفحه تخت، وای فای رایگان، مینی بار و سیستم تهویه مطبوع هستند.

هتل اوبرژ سنت آنتوان دارای دو رستوران، دو بار و یک اسپا است. رستوران Le Champlain غذاهای سنتی فرانسوی و کبک را سرو می کند. رستوران Le Clos Terrace غذاهای بین المللی را با منظره ای زیبا از رودخانه سن لورنس سرو می کند.

مهمانان هتل اوبرژ سنت آنتوان می توانند از امکانات رفاهی مانند استخر سرپوشیده، سونا، جکوزی و مرکز تناسب اندام استفاده کنند. این هتل همچنین دارای یک سالن کنفرانس برای برگزاری جلسات و رویدادهای تجاری است.

هتل اوبرژ سنت آنتوان یک انتخاب عالی برای مسافرانی است که به دنبال یک اقامت لوکس و مجلل در شهر کبک هستند.

برخی از ویژگی های برجسته هتل اوبرژ سنت آنتوان عبارتند از:

  • موقعیت مکانی عالی در کنار رودخانه سن لورنس و در قلب منطقه تاریخی شهر
  • 122 اتاق و سوئیت مجلل با امکانات رفاهی مدرن
  • دو رستوران، دو بار و یک اسپا
  • امکانات رفاهی عالی مانند استخر سرپوشیده، سونا، جکوزی و مرکز تناسب اندام
  • سالن کنفرانس برای برگزاری جلسات و رویدادهای تجاری

لو جرمن

هتل لوجرمن کبک هتل لوکس 5 ستاره ای است که در مرکز شهر کبک واقع شده است. این هتل در سال 2002 افتتاح شد و دارای 197 اتاق و سوئیت است. هتل لوجرمن کبک با طراحی داخلی مدرن و چشمگیر خود شناخته شده است. اتاق ها و سوئیت های این هتل مجهز به امکانات مدرن و لوکس هستند.

هتل لوجرمن کبک دارای چندین رستوران و بار است. رستوران Le Champlain رستوران فرانسوی این هتل است که غذاهای سنتی فرانسوی را سرو می کند. رستوران Le Brasserie رستوران کانادای این هتل است که غذاهای مدرن کانادایی را سرو می کند. بار Le Germain Lounge بار لوکس این هتل است که انواع نوشیدنی های الکلی و غیر الکلی را سرو می کند.

هتل لوجرمن کبک دارای امکانات رفاهی متعددی است. این هتل دارای استخر، سونا، جکوزی و مرکز تناسب اندام است. هتل لوجرمن کبک همچنین دارای یک سالن کنفرانس و یک سالن اجتماعات است.

هتل لوجرمن کبک مکانی عالی برای اقامت در کبک است. این هتل دارای موقعیت مکانی عالی، امکانات مدرن و لوکس و خدمات عالی است.

برخی از امکانات و خدمات هتل لوجرمن عبارتند از:

  • اتاق های مدرن و راحت
  • امکانات مدرن مانند وای فای رایگان، تلویزیون صفحه تخت و مینی بار
  • استخر سرپوشیده، سونا و مرکز تناسب اندام
  • سالن اسپا
  • رستوران فرانسوی
  • موقعیت مکانی عالی در قلب شهر کبک

دو ویو کبک

هتل دو ویو کبک (du Vieux-Québec) یک هتل لوکس 5 ستاره در شهر کبک، کانادا است. این هتل در قلب منطقه تاریخی کبک واقع شده است و مناظر پانورامای خیره کننده ای از شهر و رودخانه سن لوران ارائه می دهد.

هتل دو ویو کبک دارای 162 اتاق و سوئیت مدرن و مجلل است که با امکاناتی از جمله تختخواب های راحت، تلویزیون های صفحه تخت، وای فای رایگان و حمام های مجلل مجهز شده اند. هتل همچنین دارای یک استخر سرپوشیده، یک مرکز تناسب اندام، یک رستوران و یک بار است.

هتل دو ویو کبک یک مکان عالی برای اقامت در سفر به کبک است. این هتل در نزدیکی بسیاری از جاذبه های گردشگری شهر، از جمله قلعه کبک، شهر قدیمی کبک و پارک ملی قدیمی کبک قرار دارد.

برخی از ویژگی های برجسته هتل دو ویو کبک عبارتند از:

  • موقعیت عالی در قلب منطقه تاریخی کبک
  • مناظر پانورامای خیره کننده از شهر و رودخانه سن لوران
  • اتاق ها و سوئیت های مدرن و مجلل
  • امکانات مدرن از جمله تختخواب های راحت، تلویزیون های صفحه تخت، وای فای رایگان و حمام های مجلل
  • استخر سرپوشیده، مرکز تناسب اندام، رستوران و بار
  • نزدیکی به بسیاری از جاذبه های گردشگری شهر

سوا سانتی اونز

هتل 71 یا سوا سانتی اونز (Hôtel 71) در یک ساختمان قدیمی با تاریخچه ا غنی قرار گرفته است. این ساختمان سابقاً اولین اداره مرکزی بانک ملی کانادا در شهر کبک بوده است. فضای بیرونی هتل نمونه ای عالی از معماری نئوکلاسیک قرن نوزدهم محسوب می شود، در حالی که دکوراسیون داخلی آن به سبک شیک و مدرن شهری چیده شده است. اسپرسو بار هتل در تمام مدت روز قهوه سرو می نماید. این هتل برای گشت وگذار در مکانی مناسب واقع شده است؛ زیرا فاصله چندانی با ترمینا ل نداشته و به قطار کابلی نزدیک است. برای صرف یک غذای ایتالیایی لذت بخش، در رستوران هتل بنام ایل ماتو (Il Matto) غذا را نوش جان کنید.

مانوار ویکتوریا

هتل مانوار ویکتوریا (Manoir Victoria) تاریخچه ای طولانی دارد و به دهه 1830 بازمی شود. با وجود این قدمت طولانی، اخیراً بازسازی شده و حالا نمای بیرونی و قدیمی هتل، دکوراسیون داخلی شیک و مدرن آن را پنهان نموده است. اتاق ها جادار هستند. از آنجایی که پله ها به لابی هتل در طبقه بالا منتهی می شوند، کارکنان هتل مایل هستند، در حمل چمدان هایتان به شما یاری نمایند. پیشنهاد می شود، غذا را در شه بوله (Chez Boulay)، رستوران تازه بازگشایی شده هتل صرف کنید که غذاهای خود را با الهام از کشورهای اسکاندیناوی طبخ می نماید. این هتل نه تنها به یک سالن اسپا و ارائه خدمات تخصصی ماساژ درمانی مجهز است، بلکه سونا هم دارد.

لوپریوری

هتل لوپریوری (le Priori) به جاذبه های اصلی منطقه ی کبک قدیم نزدیک است و اگرچه ساختمان این هتل، قدیمی است؛ اما دکوراسیون داخلی آن فقط به بازتاب تاریخچه اطراف این منطقه بسنده نمی نماید. در عوض با وان های آنتیک درون حمام که کامل نماینده اثاثیه آرت دکو و رنگ های روشن و امروزی است، بامهارت تمام دو سبک کهنه و نو را در هم می آمیزد. هر اتاق به طور مجزا چیده شده است. بعلاوه سوییت های چندنفره با سبک دکوراسیون لافت (و صنعتی) در آن وجود دارد که برای اقامت طولانی مدت مناسب است. همچون همه هتل های این شهر قدیمی، بازسازی ساختمان هتل امری ضروری می نماید. در ضمنً رستوران هتل به نام لوتوس (le Toast) در نوع خود مثال زدنی است.

مزون دو فورت

هتل مزون دو فورت (Maison du Fort) در سال 1851 ساخته شده است و با محوطه تاریخی سیتادل در بخش قدیمی کبک، تنها یک محله فاصله دارد. مالک هتل علاقه مند است، مراکز مهم شهر را روی نقشه ها ی شهر برای مهمانان نشانه گذاری کند. با اینکه این هتل در دل شهر قرار گرفته، اما اطراف آن آرام و ساکت است و از آنجایی که این ساختمان، به یک اقامتگاه تغییریافته است، اتاق های معدوی دارد. این هتل برای کسانی که عاشق گربه هستند، ایده آل است چون گربه ای دوست داشتنی به نام اسکار در این هتل سکونت دارد.

منبع: theculturetrip.com
انتشار: 14 آبان 1402 بروزرسانی: 19 آبان 1402 گردآورنده: bestcanadatours.com شناسه مطلب: 1005

به "آشنایی با بهترین هتل های کبک" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آشنایی با بهترین هتل های کبک"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید