بهترین رفتینگ ها در کانادا

کانادا رودخانه هایش معروف است. در سراسر چشم انداز عالی کانادا، رودخانه هایی که همیشه در حال گذران آب هستند، دره ها را تراش می دهند و از دشت ها عبور میکنند. رودخانه های پرقدرت، مانند سنت لارنس، مکنزی و فریزر، مناطق کشور ما را ساخته اند و شخصیتی منحصر به فرد برای کانادا شکل داده اند. این ماده حیاتی ضمن اینکه مواد مغذی و حیاتی را به قلب هر زیستگاهی میرساند در عین حال بهترین رفتینگ در کانادا را نیز ایجاد کرده است.

بهترین رفتینگ ها در کانادا

به گزارش مجری سفرهای گردشگری: رودخانه ها، مانند آدم ها، دارای شخصیت هستند. و صفاتی خاص دارند. یک رودخانه ممکن است ملایم، دیگری سخت و معتدل باشد. هیچ دو رودخانه یا بخشی از رودخانه شبیه هم نیستند. هرکدام استثنایی هستند و قابل کاوش و گردش هستند.

ما در Wild Water Adventures بزرگترین رفتینگ آب سفید را در نزدیکی Banff داریم. چیزی که ما بیشتر دوست داریم این است که خودمان را باید برای امواج مهیج آن آماده کنیم. در رفتینگ هرچه موج بزرگتر باشد، بهتر است. از دیدگاه ما، در اینجا بهترین رودخانه ها برای رفتینگ در کانادا را جمع آوری کرده ایم.

رودخانه Ottawa

رودخانه اتاوا که در کناره ی پایتخت کشور قرار دارد یکی از بهترین آبها در شرق کوههای راکی است.تورها بیش از 40 سال است که برقرار هستند و میدانند که چگونه یک تجربه درجه یک و عالی در رودخانه را به شما ارائه دهد.برای رفتینگ اتاوا به لباس خاصی نیازی نیستتد بیلتون Wild Water Adventures را در رودخانه اتاوا آغاز کرد.

رودخانه Kicking Horse

از ذوب شدن برف و یخ های یخبندان در نزدیکی قاره، رودخانه Kicking Horse در امتداد 50 مایلی با سرعت 2600 فوت پایین می آید. این به معنای افت 52 فوت برای هر مایل مسافت است. به همین دلیل Wild Water Adventures رودخانه Kicking Horse را برای قایقرانی انتخاب می کند ... زیرا بهترین رفتینگ در کانادا است!

Tatshenshini River

رودخانه Chilcotin

رودخانه داخلی مرزی بریتیش کلمبیا نه تنها دارای رودخانه هایی با رنگ فیروزه ای است بلکه دارای مناظر خیره کننده است. Chilcotin از جهات مختلف زیبا است و Big Canyon Rafting می داند که چگونه در این رودخانه سفر کند

رودخانه Jacques-Cartier

استان شرقی کبک میزبان مجموعه ای پر از رودخانه ها است که رودخانه Jacques-Cartier در بالای لیست قرار دارد. برای تفریح نیم روزه در آب ها، رفتینگ Jacques-Cartier را انتخاب کنید.

رودخانه Tatshenshini

در حالی که سفرهای روزانه در رودخانه ها در Wild Water Adventures مورد توجه قرار گرفته است، اما هرگز نمی توان قدرت یک سفر رفتینگ چند روزه در صحرا را دست کم گرفت. به سختی می توان 12 روز در بیابان کانادا، به دور از هیاهو، شلوغی و سر و صدا گذراند. بدون شک، بهترین رفتینگ چند روزه در کانادا با River River Expeditions / Nahanni Expeditions است.

انتشار: 23 فروردین 1400 بروزرسانی: 23 فروردین 1400 گردآورنده: bestcanadatours.com شناسه مطلب: 471

به "بهترین رفتینگ ها در کانادا" امتیاز دهید

2 کاربر به "بهترین رفتینگ ها در کانادا" امتیاز داده اند | 5 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بهترین رفتینگ ها در کانادا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید