چطور امتیاز اکسپرس اینتری کانادا را افزایش دهیم؟

برنامه اکسپرس انتری کانادا، یک سیستم است که بر اساس معیارهای مختلفی به متقاضیان امتیاز می دهد. افرادی که در هر دوره قرعه کشی اکسپرس اینتری (Draw) بیشترین امتیاز را کسب نمایند، می توانند اقامت دائم کانادا را بگیرند. خبر خوب این است که کانادا حدود 60% از مهاجران را به وسیله برنامه اکسپرس اینتری پذیرش می نماید و این یعنی شانس شما برای گرفتن اقامت دائم با این برنامه بالا است. اما چطور امتیاز اکسپرس اینتری کانادا را افزایش دهیم؟

چطور امتیاز اکسپرس اینتری کانادا را افزایش دهیم؟

به گزارش مجری سفرهای گردشگری: اگر می خواهید به ساده ترین شکل ممکن، بدانید سیستم اکسپرس اینتری کانادا چیست، این پاراگراف را بخوانید:

دولت کانادا برای اجرای برنامه های رشد و توسعه مالی اش، احتیاج به تعداد زیادی نیروی کار دارد. برای همین هم برنامه ای تحت عنوان ورود سریع به کانادا یا همان اکسپرس اینتری طراحی کرد تا جذب نیروهای مهاجر را سرعت ببخشد. حالا شما هم می توانید از این سیستم برای ورود به کانادا و دریافت اقامت دائم ان اقدام کنید!

اما سیستم اکسپرس انتری چطور کار می نماید؟

در سیستم اکسپرس انتری یا ورود سریع کانادا، متقاضیان مهاجرت به کانادا با توجه به معیارهای مختلف مثل سن، تحصیلات، شغل و سابقه کاری رتبه بندی شده و افرادی که بالاترین امتیازها را در هنگام محاسبه امتیاز اکسپرس اینتری کسب نمایند، می توانند اقامت کانادا را دریافت نمایند.

اما چه کار کنیم تا امتیاز بیشتری بگیریم و شانس ورودمان به کانادا را افزایش دهیم؟

در مقاله پیش رو راه های افزایش امتیاز اکسپرس انتری کانادا را می خوانید. با رعایت این نکات حتما شانس بیشتری نسبت به سایر متقاضیان استفاده از سیستم ورود سریع به کانادا خواهید داشت.

نکته اول | ثبت نام در بانک کاری

پیشنهاد شغلی ندارید؟ در بانک کار کانادا ثبت نام کنید و برای یافتن شغل و کارفرما درخواست دهید. وقتی جاب آفر یا پیشنهاد شغلی داشته باشید، امتیازتان را در رتبه بندی و امتیازبندی اکسپرس انتری بالا می برید.

به طورکلی کار کردن در کانادا چه قبلا و چه اگر بتوانید الان پیدا کنید، شانس تان را برای افزایش امتیاز در سیستم اکسپرس انتری و طبیعتا اقامت گرفتن در کانادا زیادتر می نماید.

نکته دوم | زبانتان را تقویت کنید!

در کانادا، دو زبان فرانسوی و انگلیسی، زبان های فراگیر و رسمی هستند. زبان قوی، یک عامل بسیار مهم برای بالا بردن امتیاز لازم و طبعا شانس زیادتربرای دریافت ویزای اکسپرس انتری کانادا است.

علاوه بر انگلیسی، اگر بتوانید در یک کلاس زبان فرانسوی هم شرکت کنید و زبان تان را بهتر کنید، امتیازتان را در سیستم امتیازبندی اکسپرس اینتری بالاتر می برید.

اگر هر دوی این زبان ها (فرانسه و انگلیسی) را با هم داشته باشید، چه بهتر! شانس قبولی در برنامه های استانی شهرهای فرانسوی زبان مثل کبک و مونترال را هم در این صورت خواهید داشت.

توجه داشته باشید که زبان انگلیسی خودتان باید در حد قابل قبول باشد و برای هر شرایطی، یک نمره خاص آیلتس داشته باشید.

در نهایت توصیه مهم: روی زبان تان وقت و انرژی بیشتری بگذارید.

نکته سوم | شرایط همسرتان را آنالیز نموده اید؟

اگر متاهل هستید و همراه با همسر خود درخواست مهاجرت به کانادا به وسیله اکسپرس انتری ارائه می کنید نسبت به متقاضیان مجرد، به نوع دیگری امتیاز دریافت می کنید و رتبه بندی می شوید. در واقع سیستم امتیازبندی تاهل با تجرد فرق دارد.

دانش زبان، تحصیلات و چند مورد از فاکتورهای دیگر همسرتان می تواند مجموع امتیازهای شما را بهبود ببخشد.

نکته چهارم | چقدر سابقه کار دارید؟

سابقه کار در کانادا یا جایی به جز کانادا، در هر دو صورت می تواند شانس تان را برای دریافت امتیاز، بیشتر کند.

اگر کمتر از سه سال سابقه کار تمام وقت دارید، کوشش کنید تا این میزان را به بیش از این میزان افزایش دهید.

سابقه کار بیش از سه سال، نقش مهمی در دریافت امتیاز بالاتر در سیستم اکسپرس انتری دارد.

نکته پنجم | شرایط مدرک تحصیلی تان چطور است؟

حتی اگر مدرک تحصیلی تان را در جایی غیر از کانادا دریافت نموده باشید و این مدرک به میزان کافی معتبر باشد، اهمیت زیادی در امتیازبندی اکسپرس اینتری دارد.

بعلاوه اگر بتوانید برای ادامه تحصیل وارد کانادا شوید، شانس شما برای واجد شرایط شدن و مهاجرت به کانادا به وسیله اکسپرس انتری به میزان زیادی افزایش خواهد یافت.

نکته ششم | اگر مدتی در کانادا کار نموده باشید...

مثل تحصیل و حتی بیشتر از آن، یافتن شغل و کار کردن در کشور زیبا و پیشرفته کانادا هم شانس شما برای دریافت اقامت دائم به وسیله سیستم اکسپرس انتری را افزایش خواهد داد. (مثلا اگر تحصیل 30 امتیاز برایتان به همراه داشته باشد، کار کردن در کانادا برای شما بیش از دو برابر امتیاز به همراه خواهد داشت!)

حالا چطور در کانادا کار کنیم؟ یک راه ساده این است که برای تحصیل به کانادا بروید و هم زمان به کار مشغول شوید. با این کار امتیازتان به طرز قابل توجهی زیاد می گردد. امتحانش کنید.

و اما دو توصیه نهایی مهم!

تا اینجا، مهم ترین نکاتی که با استفاده از آن ها می توانید امتیاز و شانس تان را برای ریافت ویزای اکسپرس انتری کانادا افزایش دهید را دیدید. در انتهای این مطلب، این دو توصیه مهم را هم جدی بگیرید و به آن توجه کنید:

توصیه اول | سراغ وکلا و مشاوره باتجربه و حرفه ای بروید

شاید در نگاه اول به نظر برسد که این نکته امتیازی برایتان نداشته باشد. اما استفاده از مشاور یا وکلای با تجربه می تواند سرعت مهاجرت تان را افزایش دهد و ضمن اینکه باعث کاهش هزینه هایتان گردد. بنابراین از مشاوران یا وکلای پفراینده های پیروز مهاجرتی بهره ببرید.

توصیه دوم | به دقت مدارک و شرایط را فراهم کنید

مدارک ناقص، می تواند در فرایند مهاجرت تان اختلال ایجاد کند. بنابراین قبل از اقدام، به دقت و جزءبه جزء مطمئن شوید که مدارک را فراهم نموده اید. در صورت نقص در مدارک، احتمالا در مراحل بعدی، به مشکل برمی خورید.

کلام پایانی

شاید فکر کنید استفاده از سیستم اکسپرس اینتری دست نیافتنی و نشدنی است. اما این روش آنقدرها هم که به نظر می رسد دور از دسترس و غیرممکن نیست.

خوشبختانه اداره مهاجرت کانادا و دولت این کشور، شرایط خوبی برای مهاجران فراهم نموده اند و جای نگرانی بابت ظرفیت کم نیست. چون کانادا تصمیم دارد طی سه سال آینده بیش از یک میلیون مهاجر و نیروی متخصص جذب کند.

شما به راحتی با تهیه مدارک و دریافت امتیازات لازم می توانید به کشور رؤیایی و پیشرفته کانادا مهاجرت کنید و اقامت آن را دریافت کنید... زندگی خوب و خوشی در کانادا داشته باشید.

انتشار: 9 آذر 1402 بروزرسانی: 21 آذر 1402 گردآورنده: bestcanadatours.com شناسه مطلب: 959

به "چطور امتیاز اکسپرس اینتری کانادا را افزایش دهیم؟" امتیاز دهید

1 کاربر به "چطور امتیاز اکسپرس اینتری کانادا را افزایش دهیم؟" امتیاز داده است | 4 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "چطور امتیاز اکسپرس اینتری کانادا را افزایش دهیم؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید