بازدید از باغ وحش تورنتو در تور کانادا

جاذبه های مناسب برای تمام اعضای خانواده در تور کانادا کم نیستند. یکی از بهترین آنها باغ وحش تورنتو است، جایی که هم بزرگترها و هم بچه های کوچکتر می توانند یک روز مفرح و به یادماندنی را داشته باشند. در ادامه می خواهیم شما را با این جاذبه عالی شهر تورنتو بیشتر آشنا کنیم.

بازدید از باغ وحش تورنتو در تور کانادا

به گزارش مجری سفرهای گردشگری: مطمئنا اصلی ترین جاذبه باغ وحش تورنتو 5 هزار جاندار آن است. مسافران تور کانادا در تابستان می توانند سراغ بازی های آبی در جزیره آب بازی و نمایش های تئاتر بروند و از اسب سواری لذت ببرند. حیوانات باغ وحش تورنتو بر اساس منطقه های جهان گروه بندی شده اند. حیوانات مناطق مختلف دنیا از جمله هندوستان، آفریقا، قاره آمریکا (آمریکای شمالی و جنوبی)، اوراسیا، استرالیا و کانادا در این باغ وحش نگهداری می شوند. هر کدام از این گروه ها محوطه های خود را دارند. باغ وحش تورنتو بسیار بزرگ است، بنابراین احتمالا بخواهید در هر بار بازدید روی یک یا دو قسمت تمرکز کنید.

منطقه ها جغرافیایی باغ وحش تورنتو

مجموعه از نظر جغرافیایی به 7 بخش متفاوت تقسیم می گردد که هر بخش گیاهان و حیوانات مخصوص آن منطقه را نشان میدهد.

ایندومالایا

در ایندومالا حیوانات هندوستان و جنوب شرقی آسیا نمایش داده می شوند. دو سالن و 4 محوطه فضای باز به این منطقه ها اختصاص داده شده است. در آن می توانید کرگدن هندی، گاو وحشی هندی، خوک خرطوم دراز مالایی، بوزینه دم کوتاه، اورانگوتان سوماترا، انواع اردک، خارپشت، ببرهای نایاب و ماهی ها را ببنید.

آفریقا

این بخش در سال 1998 گشایش یافت و بزرگترین نمایشگاه باغ وحشی در دنیا است. در این بخش می توانید شیر سفید آفریقایی، گورخرها، بابون ها، بزکوهی سیاه، اسب آبی های رودخانه ای، کفتارهای خالدار و زرافه های ماسایی را ببینید.

کانادا

حوزه کانادایی در دره روژ قرار گرفته است. حیوانات در این منطقه همه بر روی میز زمین مجددا جمع می شوند. گونه های برجسته در این منطقه عبارتند از: گوزن شمالی، گاومیش کوهان دار آمریکایی، عقاب طاس، یوزپلنگ آمریکایی، سیاهگوش، راکون و خرس گریزلی.

آمریکا

این منطقه شامل حیوانات آمریکای شمالی و جنوبی می گردد. حیوانات شامل چند گونه از میمون های نو دنیا است. غرفه آمریکا طیف گسترده ای از دوزیستان، خزندگان، ماهی ها و حشرات را نشان می دهد. بعضی از محبوب ترین ساکنان آن، شیرهای طلایی تامارین، تنبل های لیندسی، کروکدیل آمریکایی، سگ های آبی، سمورهای رودخانه ای و هشت پای غول پیکر از اقیانوس آرام است. ویرانه های مایا شامل جگوار، کپیبارا، ماکائو، میمون های عنکبوتی و فلامینگو آمریکایی است.

استرالیا

حیوانات این قسمت شامل استرالیا و جزایر اطرافش می گردد. از جمله آن ها می توان به حشرات چسبناک و گنده، خزندگان کوچک استرالیایی، کانگروی خاکستری غربی، کانگروی میانه القامه گردن قرمز، وامبت بینی مودار شمالی، طوطی کاکل سفید دم قرمز، کانگروی درختی و اژدهای کومودور اشاره نمود.

حیات وحش اوراسیا

اوراسیا قدیمی ترین بخش باغ وحش تورنتو می باشد و آخرین بار در سال 2014 بازسازی کاملی در آن اجرا شده است. از جمله حیوانات آن پلنگ برفی، اسب پرزوالسکی، پانداهای قرمز و شترهای دوکوهان می باشند.

جهت پیاده روی تندرا

در این بخش گوزن های شمالی، خرس های قطبی، جغدها برفی، گوزن های برفی، روباه های قطب شمال و گرگ های قطب شمال قابل مشاهده هستند.

منطقه کشف

قسمتی را مجهز به موارد آموزشی نموده اند که بچه ها می توانند در آن چیزهای زیادی یاد بگیرند و با بعضی حیوانات کاملا بی خطر بازی نمایند.

قوانین باغ وحش تورنتو

  • آزار حیوانات برخلاف آئین نامه شهر تورنتو بوده و می تواند موجب پیگرد قانونی گردد.
  • سیگار کشیدن تنها در منطقه ها مشخص شده مجاز است.
  • ازبه همراه داشتن توپ فوتبال، اسکیت، رادیو، دوچرخه، اسکوتر، بالن و موارد این چنینی بپرهیزید.
  • عکاسی با اهداف تجاری بدون دریافت مجوز ممنوع است.
  • سراسر باغ وحش مجهز به دوربین های مدار بسته است.
  • به همراه آوردن حیوانات خانگی به باغ وحش ممنوع است.
  • شنا کردن در آبراهه های باغ وحش ممنوع است.
  • از غذا دادن و لمس کردن حیوانات بدون اجازه خودداری کنید.

بازدید از باغ وحش

از آن جا که فضای باغ وحش تورنتو بسیار بزرگ است می توانید یک شب در هتل یا کمپ سرنگتی بوش اقامت کنید و حیوانات را دیدن کنید. اگر فصل زمستان برای بازدید از باغ وحش بروید ممکن است نتوانید بعضی از حیوانات مورد علاقه خود را ببینید چرا که سرمای هوا آن ها را مجبور می نماید به فضای بسته بروند. باغ وحش از ایستگاه مترو دور است و اگر می خواهید از وسایل نقلیه عمومی بهره ببرید تنها گزینه اتوبوس است. باغ وحش تورنتو حدود 35 کیلومتری شمال شرق مرکز شهر تورنتو است در زیر می توانید محل دقیق قرار گرفتن آن را مشاهده کنید.

ساعت کاری باغ وحش تورنتو در طول فصل متغیر است، بیشتر روزهای سال از ساعت 9:30 صبح تا 4:30 عصر باز است. هزینه ورودی هم با توجه به فصل تغییر می نماید اما زمستان ها برای بزرگسالان 23 دلار کانادا و برای بچه ها 3 تا 12 ساله 14 دلار کانادا است. قیمت تابستان ها برای بزرگسالان 28 دلار کانادا و برای بچه ها 18 دلار کانادا است. باغ وحش تورنتو در روز کریسمس بسته است، اما در تمام روزهای دیگر سال باز است. البته باغ وحش در تابستان تا 6 بعد از ظهر باز است. آخرین پذیرش برای ورود یک ساعت قبل از بسته شدن است.

مدیر اجرایی باغ وحش تورنتو اخیرا اعلام کرده که سالانه 1 میلیون دلار هزینه تغذیه حیوانات در این باغ وحش است. این گونه نیست که غذای حیوانات به راحتی و از پت شاپ ها خریداری شود. رژیم غذایی حیوانات باغ وحش بسیار خاص است، در نتیجه باغ وحش یک کمپین برای تامین درآمد از دست رفته خود در دوران کرونا تشکیل داده تا بتواند تغذیه 5 هزار حیوان خود را با استانداردهای قبلی انجام دهد و از آنها محافظت کند.

انتشار: 6 مرداد 1401 بروزرسانی: 23 مرداد 1401 گردآورنده: bestcanadatours.com شناسه مطلب: 257

به "بازدید از باغ وحش تورنتو در تور کانادا" امتیاز دهید

1 کاربر به "بازدید از باغ وحش تورنتو در تور کانادا" امتیاز داده است | 5 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بازدید از باغ وحش تورنتو در تور کانادا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید