دونات برای بعضی کانادایی ها حیاتی تر از ترس کروناست!

اهمیت دونات برای بعضی از مردم کانادا به قدری زیاد است که حاضرند چندین ساعت برای خرید آن با اتومبیل در صف منتظر بمانند.

دونات برای بعضی کانادایی ها حیاتی تر از ترس کروناست!

به گزارش مجری سفرهای گردشگری: در حالی که در سراسر استان انتاریو دستور اضطراری برای ماندن در خانه صادر شده است، اما به نظر می رسد که عده ای از مردم برای بیرون آمدن از خانه دست به هر کاری می زنند.

برندن وینسنت مشاور وام در رویال بانک کانادا یکی از همین افراد است که برای خرید دونات در صف طولانی یکی از فروشگاه های دونات در منطقه می سی ساگا به نام Krispy Kremes چندین ساعت منتظر بوده است. او به نشریه هافینگتون پست کانادا گفته است: من یک دونات باز هستم. در طول چند هفته گذشته با ماشین از اینجا رد می شدم و تمام پارکینگ پر از اتومبیل بود. کل پارکینگ صف درست شده بود.

برندن وینسنت گفت: تمام روز این صف وجود دارد. هر روز همین وضع است. برخی ها از راه های دور مثل ویندزور و اتاوا به اینجا می آیند.

بر اساس گزارش هافینگتون پست کانادا، ماموران امنیتی مستقر در محوطه پارکینگ این فروشگاه در نظم هزاران مشتری این فروشگاه که هر روز برای خرید دونات به اینجا می آیند یاری می نمایند.

برندن وینسنت شرح داده است که هفته گذشته روز یکشنبه عید پاک، برای خرید پنج بسته دونات از این فروشگاه سه ساعت در اتومبیل خود در صف منتظر بوده است. برای برندن انتظار در صف اصلاً مهم نیست بخصوص اگر قرار باشد در این اوضاعی که برای جلوگیری از گسترش ویروس کرونا همه باید در خانه بمانند، از خانه بیرون بیاید.

برندن وینسنت به شوخی گفته است: به نظر می رسد که دنیا به آخر رسیده پس همه می خواهند کمی از زندگی خود لذت ببرند. ما هم در صف منتظر میمانیم تا چند عدد دونات بخریم.

فروشگاه کریسپی کِرِمز همانند بسیاری دیگر از فروشگاه های دیگر پس از صدور دستور اضطراری برای ماندن در خانه به منظور جلوگیری از گسترش ویروس کرونا در استان انتاریو، ساعات کاری خود را کاهش داده و فقط به وسیله سوار بر اتومبیل می توان از آن خرید کرد و هیچکس اجازه ورود به داخل این فروشگاه را ندارد.

در صفحه توییتر شبکه خبری گلوبال نیوز در بریتیش کلمبیا نیز پستی منتشر شده است که صف طولانی اتومبیل ها برای خرید دونات از فروشگاه دلتا بی سی را نشان می دهد.

حالا این سوال پیش می آید که آیا خرید دونات با هر طعم و مزه ای در این اوضاع و احوال که ویروس کرونا در همه جا فراگیر شده و جان چند صد هزار نفر از انسان ها در سراسر دنیا را گرفته است، ارزش چندین ساعت انتظار در صف را دارد؟

انتشار: 1 اردیبهشت 1399 بروزرسانی: 2 اسفند 1399 گردآورنده: bestcanadatours.com شناسه مطلب: 145

به "دونات برای بعضی کانادایی ها حیاتی تر از ترس کروناست!" امتیاز دهید

2 کاربر به "دونات برای بعضی کانادایی ها حیاتی تر از ترس کروناست!" امتیاز داده اند | 5 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دونات برای بعضی کانادایی ها حیاتی تر از ترس کروناست!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید