امکانات غیرمنتظره در کشتی کروز

شما در سفر با کشتی کروز ساعاتی را در کشتی اقامت خواهید داشت، به همین دلیل امکانات مختلفی را در کشتی خواهید یافت، برخی از خطوط کروز همچون یک شهر عظیم هستند و امکانات غیرمنتظره ای را نیز ارائه میدهند.

امکانات غیرمنتظره در کشتی کروز

به گزارش مجری سفرهای گردشگری: در ادامه با برخی از این امکانات عجیب آشنا خواهیم شد.

پیست مسابقه کارتینگ روی کشتی

اگر علاقه به سرعت و هیجان دارید و احساس می کنید سرعت حرکت کشتی کند است، شرکت Norwegian Cruise Line روی کشتی کروز خود پیست مسابقه کارتینگ ساخته تا این احتیاج شما را رفع کند. این پیست که در فضای باز ساخته شده، نمای زیبای دریا از ارتفاع بالا را در مقابل دیده گانتان می گذارد و خودروهای کوچک می توانند تا سرعت 50 کیلومتر در ساعت روی این پیست مسابقه بدهند. پیست دوطبقه است و دور تا دور آن حصار کشیده شده و همزمان تا 10 نفر می توانند در آن بازی نمایند.

غار یخی در کنار سونا و اتاق بخار

شرکت LivNordic خدمات جالبی در زمینه استخر و اتاق های سونا یا اتاق های یخی ارائه می دهد. این شرکت در اقدامی جالب امکان استفاده از غارهای یخی را روی کشتی های کروز فراهم نموده است. اتاق یا همان غار یخی بخشی از سنت مردمان اسکاندیناوی است که در آن برای گردش خون بهتر و بهبود سلامتی از اتاق و حمام گرم و سرد در کنار هم استفاده می گردد. این اتاق با برف و یخ پوشیده شده و مسافران با یاری افراد راهنما می توانند از آن بهره ببرند.

زیردریایی برای گردش در زیر آب

در بعضی کشتی های شرکت کریستال کروز (Crystal Cruises) زیردریایی جالبی با امکان سوار شدن دو نفر به همراه راننده وجود دارد که با آن می توان تا عمق 300 متری دریا رفت. سقف شیشه ای گنبدی شکل آن به گردشگران اجازه می دهد یک نمای 360 درجه داشته باشند و در زیر آب، از دیدنی ماهی ها، جهانی مرجان های رنگارنگ و بازمانده کشتی های غرق شده لذت ببرند.

ربات های خدمت رسان

در کشتی های کروز شرکت Royal Caribbean International برای بعضی کارهای خدمات رسانی مثل سرو نوشیدنی از ربات های هوشمندی استفاده می گردد که کارها را با سرعت، دقت و ظرافت خاصی انجام می دهند.

سالن های زیرآبی با چشم انداز دریا

اگر تجربه رفتن به تونل های آکواریومی را داشته باشید می دانید که دیدنی جهانی زیرآب چقدر زیبا و لذت بخش است. حالا در 5 کشتی کروز شرکت Ponant، سالن هایی با چشم انداز زیر آب در حال طراحی و ساخت هستند. این سالن ها در بخش پایینی کشتی که زیر آب است، ساخته می شوند و همزمان با حرکت کشتی می توان از دیواره شیشه ای آن، به دیدنی چشم انداز زیر آب نشست.

راندن دوچرخه های هوایی

یکی دیگر از امکانات جالب کشتی های کروز که بیشتر برای بچه ها و نوجوانان جذابیت دارد، دوچرخه های هوایی هستند. اگر تا به حال این وسیله تفریحی جالب را ندیده اید به تصاویر دقت کنید. همانطور که در تصاویر تعیین است این دوچرخه از بالا به یک نگهدارنده متصل است و با سوار شدن بر آن می توان تجربه عجیب و پرهیجانی که ترکیبی از ارتفاع و سرعت است را داشته باشید و از آن لذت ببرید. این وسیله تفریحی در کشتی های Carnival Cruise Line قابل استفاده هستند.

شبیه ساز پرش در آسمان

کشتی های شرکت Royal Caribbean International جزو پیشگامان تعبیه و استفاده از امکانات جالب کشتی های کروز است و مواردی مثل اسکی روی یخ، صخره نوردی، زیپلاین، شبیه ساز اسکی روی آب و... را از قبل در کشتی های خود داشته است. در جدیدترین ابتکار این شرکت، شبیه ساز پرش از آسمان در کشتی های Quantum-class برای استفاده مسافران فراهم شده است. در ابتدا به داوطلبان یک آموزش کوتاه داده می گردد و بعد وارد تونل باد عمودی شده و از تجربه معلق شدن روی هوا لذت می برند.

آسمان نما روی کشتی کروز

تنها آسمان نمای روی دریا در جهان، در کشتی Queen Mary 2 متعلق به شرکت Cunard Line است. این آسمان نما در سالن تئاتر بزرگ کشتی واقع شده است و مسافران می توانند نمایش ها و تصاویر بسیار جالب و با شکوه از فضای آسمان و سیارات و ستارگان را در آنجا دیدن نمایند. در بعضی از سفرها، از فضانوردان ناسا دعوت می گردد تا توضیحات و اطلاعات خود را همزمان با تصاویر در اختیار مسافران بگذارند.

انتشار: 24 فروردین 1402 بروزرسانی: 26 فروردین 1402 گردآورنده: bestcanadatours.com شناسه مطلب: 907

به "امکانات غیرمنتظره در کشتی کروز" امتیاز دهید

1 کاربر به "امکانات غیرمنتظره در کشتی کروز" امتیاز داده است | 4 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "امکانات غیرمنتظره در کشتی کروز"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید