بهترین اقامتگاه های ماهیگیری در انتاریو

تجربه ماهیگیری در انتاریو یکی از بهترین ماهیگیری­ها در کانادا است. این دریاچه ­ها و جویبارها به خاطر انواع اردک­ ماهی، ماهی خاردار، اردک­ماهی شمالی (که در برخی مناطق با نام جک فیش شناخته می­شوند)، ماهی ماسکلانژ (ماسکی)، ماهی قزل آلای دریاچه و ماهی کراپی شناخته شده هستند. در دریاچه ­های بزرگ، ماهی­ آزاد (سالمون) و ماهی سفید نیز در بین ماهیگیران پر­طرفدار زیادی دارند.

بهترین اقامتگاه های ماهیگیری در انتاریو

به گزارش مجری سفرهای گردشگری: دریاچه ­های دورافتاده، به ویژه در شمال و شمال غربی استان، امکان نوعی ماهیگیری را برایتان فراهم می­کند که تنها در خواب می­توانید شاهدش باشید. بعضی از این دریاچه ­ها فقط از راه هوایی قابل دسترسی هستند. استراحتگاه ­ها و کلبه ­های ماهیگیری، با راهنما و گاه محل اقامت لوکس، تجربه ای بسیار خوش آیند و لذت بخش برایتان به ارمغان می­آورد.

در آنجا استراحتگاه ­هایی از قبیل کلبه ­ها و ایستگاه ­های ماهیگیری که تنها از راه هوایی قابل دسترسی هستند تا استراحتگاه ­های لوکس پنج ستاره که با ماشین قابل دستیابی هستند وجود دارد. پرواز به استراحتگاه ­ها با سرویس هواپیماهای شناور بهترین تجربه ماهیگیری را برای گردشگران فراهم می­کند اما نسبت به مکانهای قابل دسترسی از طریق جاده بسیار پرهزینه تر هستند.

راحت­ترین روش، رانندگی به استراحتگاه ­های ماهیگیری است چون با این کار نیازی به پرداخت هزینه پرواز نخواهد بود. با این حال، معمولا ماهیگیری همه مناطق مانند دریاچه ­های دورافتاده نخواهد بود. البته همیشه هم اینطور نیست. همانطور که هر ماهیگیر می­داند، ماهیگیری می تواند بسته به فصل، روز و حتی شرایط آب و هوایی متفاوت باشد. یافتن استراحتگاه مناسب به سلیقه فردی بستگی دارد.

 استراحتگاه های توتم: اقامتگاه توتم و اقامتگاه یلوبرد و کلبه ییلاقی در محدوده سیوکس

برای تجربه نهایت خوش گذرانی، نمی­توانید برای استراحتگاههای توتم در دریاچه وودز در شمال غربی انتاریو رقیبی پیدا کنید. علت برتری این تفریحگاه دریافت امتیاز 5 ستاره در 15 سال متوالی است.

استراحتگاه ­های توتم سه استراحتگاه اصلی را اداره می کند که دو مورد از آنها، اقامتگاه و کلبه ییلاقی یلوبرد و اقامتگاه توتم است که با ماشین قابل دسترسی هستند. هر دو تفرجگاه بزرگی هستند که ظرفیت صدها نفر را دارند. فضای داخلی کلبه ­ها بسیار خوب است، همه در کنار آب هستند و فضای غذاخوری و همچنین ارتفاعات باز بی پایان برای حفظ حریم خصوصی یا معاشرت وجود دارد.

استراحتگاه اصلی، اقامتگاه توتم، در محوطه­ای بی عیب و نقص با کلبه ­های چوبی مدرن با هر نوع امکاناتی که بخواهید، قرار دارد. درست در همسایگی و فاصله ای نزدیک اقامتگاه یلوبرد قرار دارد، کمی کوچکتر، اما به همان اندازه چشمگیر. هر دو اقامتگاه دارای جکوزی، حمام مرمری، شومینه سنگی، وسایل مدرن، تلویزیون هایی با صفحه بزرگ و پنجره های عظیم با منظره خیره کننده هستند.

اقامتگاه توتم دارای یک ساحل زیبا و یک سکوی شنا است، مناسب برای کسانی که به برنزه شدن بیشتر علاقه دارند تا ماهیگیری.

این اقامتگاه پیشنهادهای متنوعی را ارائه می دهد، از کلبه های چوبی خصوصی همراه با سرایدارگرفته تا برنامه ­های آمریکایی با همه وعده ­های غذایی. همچنین شامل پیشنهاد­هایی از قبیل دسترسی به قایق­های ماهیگیری درجه یک، همراه با خدمات راهنمایی و ناهار ساحلی است.

چندین اتاق ناهار خوری با تم کلبه ­های سنتی بیابانی کانادایی، با مبلمان چوبی و دکوراسیون به سبک خانه ­های روستایی، و همه دارای نمایی بی پایان با چشم اندازی زیبا از دریاچه هستند. برخلاف بسیاری از اقامتگاه ­های ماهیگیری که فقط مشتری ماهیگیری را به خود جلب می­کنند، این استراحتگاه از مهمانی­های عروسی گرفته تا تعطیلات خانوادگی همه را به خود جلب می کند.

ماهی­هایی که در این منطقه صید می­شوند معمولا شامل اردک­ماهی، ماهی خاردار، کراپی، اردک­ماهی شمالی، ماسکی و قزل آلای دریاچه هستند. دریاچه وودز بسیار بزرگ است و داشتن راهنما قطعاً مفید است، خصوصاً برای تازه واردان این منطقه.

استراحتگاه ­های توتم، اقامتگاه وایلی پوینتر را نیز اداره می­کند. یک اقامتگاه قایق سواری در منطقه ای دورتر از دریاچه و همچنین کلبه ­های چوبی همراه با سرایدار مستقر در جزیره برای کسانی که می­خواهند از همه چیز دور باشند. اینجا یک گردشگاه خانوادگی است که فعالیت خود را از سال 1935 آغاز کرده است.

کلبه ­های چوبی کمپل در لاک لا کروکس

Campbells Cabins on Lac La Croix

کلبه ­های چوبی کمپل یک مکان تفریحی ماهیگیری است که فقط با هواپیمای شناور(دریایی) از مینه سوتا یا کانادا قابل دسترسی است. این استراحتگاه در ابتدای پارک استانی کوتیکو، در آب­ها­ی مرزی کانادا و مینه سوتا واقع شده است.

این استراحتگاه امکانات کاملی به شما ادائه می­دهد. کلبه ­های چوبی مدرن و راحت برای پذیرایی از گروه ­های بزرگ یا کوچک، یک اتاق غذاخوری، فروشگاه، قایق، راهنما و هر آنچه برای یک تور ماهیگیری نیاز است. کلبه ­ها و بوتل (یک اقامتگاه به سبک متل در اسکله) در اطراف اردوگاه پراکنده شده اند و تقریباً همه آنها در اسکله هستند. دو کلبه چوبی در جزیره ها واقع اند. یکی در فاصله کمی از اسکله های تفریحی و دیگری به تنهایی در یک منطقه خصوصی و دوست داشتنی، در یک مایلی شرق اردوگاه قرار گرفته است.

گونه ­هایی که در اینجا صید می شوند عبارتند از نوعی اردک­ماهی، اردک­ماهی شمالی، ماهی قزل آلای دریاچه، ماهی خاردار دهان کوچک و خرچنگ. برای یک روز عالی ماهیگیری، راهنمایی را از هتل کرایه کنید تا شما را از محل­های خطرناک دور کند، همچنین راهنمای تور یک ناهار کاملا دریایی از ماهی­های تازه طبخ می­کند.

ویژگی این استراحتگاه، در لاک لا کروکس زیبا، تجربه بودن در جایی دور دست و احساس آرامش است. مسیرهای پیاده روی که از میان درختان کهنسال عظیم کاج قرمز عبور می­کنند و تمام کلبه های این قسمت را به محل فروشگاه ها و غذاخوری ها متصل می­کنند. این دریاچه خود دارای انواع جزایر زیبا و جنگل های قدیمی است. اکثر کلبه ها دکوراسیون بیرونی، فضای داخلی چوبی، اثاثیه چوبی و ایوان دارند.

مهمانان پروازی می توانند از طریق دریاچه کرین، مینه سوتا یا فورت فرانسیس، انتاریو به اردوگاه دسترسی پیدا کنند. این اردوگاه می تواند در مورد چگونگی دستیابی به این مقاصد شما را راهنمایی کند. از آنجا که کلبه های کمپل در یکی از محبوب ترین مناطق قایقرانی در انتاریو و مینه سوتا قرار دارد، خدماتی از قبیل پروازبا قایق پارویی و وسایل راحتی و اقامت را به قایقرانان ارائه می دهند.

اقامتگاه شودیر در رودخانه فرانسه

اقامتگاه شودیر یک استراحتگاه کوچک قایقرانی است که در محیط زیبای رودخانه فرانسه واقع شده است. این منطقه به دلیل خطوط ساحلی گرانیتی در معرض دید، آبهای زلال، کاجهای سر به فلک کشیده و حیات وحش وسیع مشهور است.

Chaudiere Lodge on the French River

این اقامتگاه با مساحت 17 هکتار، کلبه های چوبی راحتی به سبک کانادایی را برای اقامت در اختیار شما می­گذارد. این محل برای اولین بار در سال 1905 افتتاح شد و دارای یک اقامتگاه اصلی تاریخی شامل انبوهی از ماهی های تروفی، صندلی های راحت و یک اتاق ناهار خوری کامل است که خوراک های دلچسب و خوشمزه ای در آن سرو می­شود. شهرت این تفریحگاه به خاطر صید ماهی ماسکی است، اما مهمانان می­توانند اردک ماهی، ماهی خاردار و اردک ماهی شمالی نیز صید کنند

در هزینه های شما یک قایق کوچک ساخته شده با چوب درخت سرو با یک موتور قایقرانی لحاظ شده است. از تورنتو تا مارینا با اتومبیل تقریباً 3.5 ساعت راه است و اقامتگاه برای تحویل گرفتن شما یک وسیله نقلیه به مارینا می فرستد.

اقامتگاه اندرسون در چشم انداز سیوکس

اقامتگاه اندرسون در قلب یکی از دریاچه های بزرگ ماهیگیری انتاریو، لاک سول قرار دارد. این دریاچه عظیم و مناطق اطراف آن به دلیل فرصت های ماهیگیری بی نظیرش معروف است. این اقامتگاه سرویس های کامل ماهیگیری را ارائه می دهد که کل منطقه را پوشش می دهد، به علاوه یک اقامتگاه اصلی و همچنین ایستگاه پرواز نیز در محل وجود دارد.

اردک­ماهی، ماهی خاردار، اردک­ماهی شمالی، ماسکی و ماهی قزل آلای دریاچه از جمله مواردی هستند که شانس زیادی برای صید آنها خواهید داشت. این اقامتگاه امکانات متنوعی برای مدت زمان مختلف در اختیار شما قرار می­دهد که شامل اجاره قایق، راهنما همراه با ناهار ساحلی، کلبه های چوبی همراه با سرایدار و برنامه های غذایی کامل است.

این کلبه ­ها در اندازه ­های مختلف میزبان گروه ­های بزرگ و کوچک هستند. همه دارای فضای داخلی ساخته شده با چوب کاج با سقف­های طاق دار، حمام چهار فصل، آشپزخانه و دکوراسیون زیبا هستند.دسترسی به اقامتگاه اندرسون با ماشین امکان پذیر است و در نزدیکی چشم انداز سیوکس در شمال غربی انتاریو واقع شده است.

Andersons Lodge in Sioux Lookout

اقامتگاه جزیره باغ در دریاچه لیدی اِولین

دریاچه لیدی اِولین یک دریاچه بکر در منطقه تماگامی در انتاریو است که به خاطر اردک­ماهی های غول پیکرش معروف است. بهترین راه برای تجربه ماهیگیری در این دریاچه و یافتن ماهی، ماندن در اقامتگاه جزیره باغ است.

این اقامتگاه با قایق یا هواپیمای شناور قابل دسترسی است و تقریباً 25 مایل با موات لندینگ فاصله دارد. می­توانید قایق شخصی یا اجاره ای خود را هم بیاورید. لاند ربل دهه 1650 مجهز به جدیدترین سیستم دنده ای، ردیاب ماهی، صندلی های راحت، محور فعال و موتورهای 25 یا 30 اسب بخاری می­باشد.

آیا نمی­دانید در این دریاچه بزرگ کجا بروید؟ نگران نباشید، این اقامتگاه نقشه مکان­های مناسب ماهیگیری که معروف اند را به شما می­دهد، یا بهتراز آن، یک راهنما در اختیارتان می­گذارد.

آب­های زلالی که از تپه ­های پوشیده شده از کاج­های سفید و جزایر کوچک و دوست داشتنی عبور می­کنند، در حالی که اردک­ماهی ها و همچنین اردک­ماهی های شمالی و ماهی­های خاردار دهان کوچک در آن شنا می­کنند، منظره زیبایی را به نمایش می­گذارند. دریاچه لیدی اولین بسیار بزرگ است (31.5 مایل طول و 15.5 مایل عرض در وسیع ترین نقطه خود)، وگاهی اوقات وزش باد از جنوب غربی می­تواند یک چالش باشد.

محل اسکان شما در کلبه ­های چوبی است، بعضی از آنها از قطعه های درخت ساخته شده اند که نمونه ای از تجربه بی نظیرزندگی در سرزمین­های رام نشده کانادا است. اگرچه اینجا کار اصلی ماهیگیری است، اما برای انجام کارهای دیگرهیچ کم و کسری وجود ندارد. پیاده روی به بالای کوه مپل، دومین قله مرتفع در انتاریو، یا سفرهای یک روزه به یکی از سواحل اطراف دریاچه هم می­تواند بخشی از سفرتان باشد. اگر ترجیح می دهید نزدیک خانه بمانید، این اقامتگاه یک قایق تفریحی ساخته شده از الوار دارد که آنجا لنگر انداخته است.

انتشار: 12 اردیبهشت 1400 بروزرسانی: 12 اردیبهشت 1400 گردآورنده: bestcanadatours.com شناسه مطلب: 508

به "بهترین اقامتگاه های ماهیگیری در انتاریو" امتیاز دهید

4 کاربر به "بهترین اقامتگاه های ماهیگیری در انتاریو" امتیاز داده اند | 5 از 5
امتیاز شما:

دیدگاه های مرتبط با "بهترین اقامتگاه های ماهیگیری در انتاریو"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید