آتش نشان های مکزیکی به کمک کانادایی ها آمدند

در پی آتش سوزی در منطقه بریتیش کلمبیا در روز شنبه، 259 ناحیه فعال در منطقه طعمه حریق شدند. حدود 5 هزار ملک تخلیه شده و 16 هزار ملک دیگر در معرض آتش، هشدار تخلیه گرفته اند و به دلیل نیاز به تیم های بزرگتر، حدود 100 آتش نشان از مکزیک برای مهار آتش وارد کانادا شدند. در مدت 14 سال این اولین بار است که در این ایالت وضعیت اضطراری اعلام شده‌ است.

آتش نشان های مکزیکی به کمک کانادایی ها آمدند

به گزارش مجری سفرهای گردشگری: این آتش نشانان خبره به مدت 30 روز شانه به شانه نیروهای امدادی خدمات آتش سوزی بریتیش کلمبیا کار خواهند کرد. روز آدینه، گروه هایی از نیروهای آتش نشان متخصص در مهار آتش روی زمین کانادا برای توضیح وظایف خود وارد ورنون شدند. 350 نفر دیگر هم در این آخر هفته وارد بریتیش کلمبیا می شوند.

آتش صدها نقطه در سراسر استان، به دلیل گرمای هوا و وزش بادهای شدید شعله ورتر می شوند. لازم به ذکر است تا کنون در این فصل، 400 هزار هکتار زمین در آتش سوخته است و بدون بارندگی این شرایط بدتر خواهد شد.

به گفته مقامات محلی صاعقه، وزش شدید باد و موج گرما از فاکتورهای کمک کننده در گسترش آتش‌سوزی‌های جنگلی در این ایالت بوده‌اند.

تاکنون گزارشی از تلفات احتمالی این حادثه منتشر نشده و از ساکنان درخواست شده تا برای حفظ جان خود به نکات ایمنی توجه کنند.

همچنین این آتش سوزی ها در غرب کانادا باعث به کسب و کار شرکت‌های الوار و تیرهای چوبی لطمه زده و قیمت الوار با سریعترین سرعت در بیش از یک سال، افزایش یافت. قیمت الوار چوب با بیش از 10 درصد در یک روز با جهش مواجه شده است. 

قبلن نیز در مورد آب و هوای کانادا مفصل برایتان گفته بودیم.

منبع: bc.ctvnews.ca
انتشار: 3 مرداد 1400 بروزرسانی: 19 مرداد 1400 گردآورنده: bestcanadatours.com شناسه مطلب: 638

به "آتش نشان های مکزیکی به کمک کانادایی ها آمدند" امتیاز دهید

3 کاربر به "آتش نشان های مکزیکی به کمک کانادایی ها آمدند" امتیاز داده اند | 5 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آتش نشان های مکزیکی به کمک کانادایی ها آمدند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید