تور دور آمریکا توسط مجری مستقیم تور همراه با اخذ ویزای توریستی آمریکا

سفر به آمریکا با شهرهای پر زرق و برق، مطلوب همه جهانگردان ایرانی است، جذابیت های شهری، با امکانات رفاهی عالی سفری خاطره انگیز را نوید میدهد، اما با این حال توصیه میکنیم برای برنامه سفری رویایی یک تیم باتجربه را انتخاب کنید، تا با خیالی آسوده از لحظه لحظه سفر با تور آمریکا لذت ببرید. تیم رهتورز با کادری ماهر در مدیریت و برنامه ریزی سفر در تمامی لحظات سفر حس اطمینان بخشی را در شما پدید خواهند آورد.

USA TOUR (New York 4 nights Washington DC 3N Las Vegas 3 N Los Angeles 5 N San Francisco 3N)

 

ترکیب تور: نیویورک 4 شب واشنگتن 3 شب لاس وگاس 3 شب لس آنجلس 5 شب سان فرانسیسکو 3 شب

شناسه پکیج: 27

جدول نرخ

شناسه هتل ستاره شهرمنطقهاتاق 2تخته
1 New York Marriott Marquis times square 4* نیویرک times square 9,000$
Willard InterContinental 5* واشنگتن Pennsylvania Avenue
ARIA Resort 5* لاس وگاس Las Vegas Blvd
InterContinental Los Angeles Century City 4.5* لوس آنجلس Beverly Hills
San Francisco Marriott Marquis 4* سان فرانسیسکو Mission St

برنامه سفر

روز 1 محل: نیویورک

ورود به فرودگاه جان اف کندی نیویورک استقبال از طرف نماینده رهتورز آمریکا، ترانسفر به هتل لوکس در مرکز شهر نیویورک در منطقه منهتن نیویورک و وقت استراحت

روز 2 محل: نیویورک

بعد از صرف صبحانه ملاقات با تور لیدر محلی و با تجربه و اعطای سیم کارت آمریکایی و شروع تور شهر نیویورک.

نیویورک بزرگترین شهر آمریکا و دومین شهر بزرگ آمریکای شمالی و یازدهمین شهر بزرگ آمریکا بوده و از نظر اقتصادی مهمترین شهر دنیا محسوب می شود نیویورک سالانه با میزان درآمد کل 1.5 تریلیون دلار اقتصادی هم اندازه کل کانادا را داراست. شروع تور امروز را با بازدید از موزه معروف متروپولیتن نیویورک شروع میکنیم این موزه با مساحت 190000 متر مربع یکی از پر بازدیدترین موزه های دنیا محسوب می شود که در سال بیش از شش و نیم میلیون بازدید کننده داشته یکی از جاذبه های اصلی توریستی این شهر محسوب میشود و توسط دو برادر معمار (Richard Morris Hunt and Richard Howland Hunt) در اواخر قرن 19 بنا نهاده شد.

The Metropolitan Museum of Art

حدود 4 ساعت بازدید از این موزه می تواند شما را با آثار معروف هنرمندان و تاریخ تمدن جهان آشنا سازد، از جمله نمایشگاه مربوط به ایران و مصر؛

ساعت 2 عصر، بعد از پایان بازدید از موزه، به سمت خیابان معروف پنجم رفته و 3 ساعت وقت آزاد برای بازدید و صرف نهار خواهیم گذاشت، در این مسیر فروشگاهای برندهای معروفی همچون لویی ویتون، گوچی، ورساچی و غیره قرار دارند، از جمله برج های معروف واقع در این خیابان می توان به برج ترامپ ریس جمهور قبلی آمریکا اشاره کرد. ساعت حدود 5 شده و بعد از یک روز کامل گردش در نیویورک به هتل که در نزدیکی میدان تایمز قرار دارد می رویم.

روز 3 محل: نیویورک

امروز قصد داریم شما را با جاذبه های معروفترین پارک دنیا پارک مرکزی نیویورک آشنا کنیم، این پارک به مساحت 3.41 کیلومتر مربع از بزرگترین پارکهای داخل منهتن بوده در سال 1853 توسط معمار معروف آمریکایی (Frederick Law Olmsted) طراحی و ساخته شده است امروز ضمن قدم زدن در این پارک امکان بازدید از یکی از هتلهای معروف نیویورک بنام پلازا هتل که معماری بسیار زیبا و با شکوهی دارد خواهیم پرداخت و دوستان نیز امکان صرف چای و شیرینی در این مکان را دارند که به مبلغ نفری 80 دلار آمریکا خواهد بود که نیاز به رزرو قبلی هم دارد. ساعت 1 بعد از ظهر به سمت یکی شاهکارهای معماری نوین یعنی برج معروف امپایر (Empire state building) خواهیم رفت.

Empire state building

این بنای عظیم که به عنوان عجایب هفتگانه معماری نوین اسم گرفته است در 102 طبقه و به ارتفاع 443 متر، در مدت 14 ماه در سال 1931 افتتاح شد. با توجه به تکنولوژی آن زمان تکمیل چنین برج مرتفعی یک افتخار بزرگ محسوب می شد. سالانه 4 میلیون توریست از این مرکز دیدن میکنند، ما هم ضمن توضیحات این ساختمان با استفاده از آسانسور در پشت بام این ساختمان ویوی بی نظیر نیویورک و آسمان خراشهای آن را تجربه خواهیم کرد و یکبار دیگر خاطره فیلم کینگ کونگ در ذهن همه نقش خواهد بست، این فیلم در پشت بام همین ساختمان تهیه شده بود.

روز 4 محل: نیویورک

 امروز می خواهیم از منطقه سازمان ملل متحد که در شرقی ترین قسمت منهتن خیابان اول و سی چهارم قرار گرفته دیدن کنیم این ساختمان 39 طبقه ای در سال 1951 ساخته و سالانه پذیرای رهبران کشورهای جهان بوده که وجود این مرکز وجهه سیاسی شهر نیویورک را در جهان تقوییت میکند. بعد از دیدن این مکان به سمت ساختمان برج های دوقلو رفته و از میدان یادبود قربانیان 11 سپتامبر 2001 دیدن کرده و از برج جدید آزادی که در این مکان بنا شده بازدید کردیم ساعت حدود 1 است که بازدید از بزرگترین مرکز تجاری دنیا یعنی وال استریت و مرکز بورس نیویورک جز تور شهری نیویورک انجام دهیم و ساعت 3 بعد از ظهر برنامه کروز بسمت مجسمه آزادی جز قسمتهای اصلی این سفر خواهد بود.

مجسمه آزادی

مجسمه آزادی که از نمادهای توریستی مهم آمریکا بوده و سالانه میلیونها توریست از سراسر دنیا از این مجسمه که در جزیره آزادی قرار گرفنه بازدید می کنند، این مجسمه توسط مجسمه ساز معروف فرانسوی بنام فردریک آگوستا برتولدی طراحی و ساخت آن توسط مهندس سازه معروف فرانسوی گوستاو ایفل سازنده برج معروف ایفل در 28 اکتبر 1886 به عنوان هدیه مردم فرانسه به آمریکا اهدا شده و در غربی ترین قسمت نیویورک به نشانه خیر مقدم به مهاجران با حفظ قانون اساسی امریکا قرار دارد بعد از این بازدید که از جاذبه های اصلی توریستی نیویورک بود به سمت میدان تایمز حرکت کرده و وارد شلوغ ترین میدان شهر شدیم بیلبوردهایی رنگارنگ و ساختمانهای بی نظیر شو و نمایشهای معروف برادوی همه و همه گویای لقب اصلی نیویورک یعنی شهری که هرگز نمی خوابد بود. واقعا روز خیلی پر بار و شادی را در این روز از سفر گذراندیم.

روز 5 محل: نیویورک

یکی از جاذبه های شهر نیویورک شهرت این شهر به مراکز خرید چه در سطح بالا مانند خیابان 5 ام چه مراکز خرید ارزان و اوت لت ها در اطراف شهر نیویورک می باشد. امروز به همراه مسافران تور آمریکا به بزرگترین این مرکز خرید در نیو جرسی خواهیم رفت و سپس از بزرگترین مال آمریکا بنام رویای آمریکا خواهیم رفت که یکی از جدیدترین مالهای آمریکا شمرده میشود. بعد از خرید به هتل اقامت خود تو نیویوک برگشته و وقت آزاد را در یکی از مراکز توریستی نیویورک راکی فلر سنتر می گذرانیم .

روز 6 محل: واشنگتن

امروز بعد از صرف صبحانه به سمت پایتخت آمریکا یعنی واشنگتن خواهیم رفت. برای این منظور ساعت 8 صبح سفر خود را آغاز تا این فرصت را داشته باشیم از شهر زیبای فیلادلفیا  که در فاصله 400 کیلومتری نیویورک قرار دارد و مرکز استان پنسیوانیا است، دیدن کرده و از مرکز خرید ارزان موجود در این استان بهره ببریم لازم به یادآوری است که خرید لباس در این استان شامل مالیات نمی شود در صورتیکه در استان کالیفرنیا 7.5 و در جاهایی 10 درصد می باشد، این مالیات در کانادا 13 درصد می باشد. بعد از دیدار از جاذبه های فیلادلفیا بعد از ظهر به سمت شهر زیبای واشنگتن رفته و ساعت 8 شب به هتل خود که در 500 متری کاخ سفید قرار دارد رسیده و بعد از تحویل اطاقها به استراحت پرداختیم.  

روز 7 محل: واشنگتن دی سی

ساعت 10 صبح تور شهری واشنگتن دی سی را از محل هتل که در خیابان پنسیلوانیا قرار داشت شروع خواهیم کرد، حدود 300 متر پیاده خواهیم رفت و تا به درب جلوی کاخ سفید (The White House) برسیم، این ساختمان در سال 1792 تا 1800 ساخته شد سپس در هنگام جنگ با انگیلس به آتش کشیده شد و دوباره با معماری که امروز دیده می شود در سال 1817 مجدد ساخته و در طول تاریخ تکمیل شد. بعد از بازدید از محوطه بیرونی کاخ سفید به سمت بنای معروف آبلیسک (Obelisk) که الهام گرفته از تمدن مصر باستان می باشد و به شکل ستون یکپارچه سنگی و چند وجهی در واشنگتن دی سی در سال 1848 جهت ادای احترام به خدمات جورج واشنگتن در این شهر نصب شده و سالانه حدود 650000 توریست از این محل بازدید می کنند خواهیم رفت. حدود ساعت 1 بود به سمت رستوران ایرانی بسیار خوبی که در منطقه الکساندریا که در استان ویرجینیا قرار گرفته و به فاصله 16 کیلومتری از ما قرار دارد میرویم، این شهرک بسیار زیبا و محلی برای رستورانها و بوتیکهای به سبک قدیمی یکی دیگر از جاذبه های توریستی واشنگتن می باشد. ساعت 4 بعدازظهر به هتل محل اقامت برمیگردیم.

white house &ampamp Obelisk

روز 8 محل: واشنگتن دی سی

امروز روز بازدید از کنگره آمریکاست که در سال 1800 ساخته شد و محل قانونگذاری در آمریکا محسوب می شود، تور کامل این مکان توسط راهنمایان خود ساختمان پارلمان ارایه خواهد شد. بعد از بازدید از کنگره به دیدن ساختمان بسیا زیبا و قدیمی که در سال 1890 ساخته شده، خواهیم رفت. این ساختمان برای نشان دادن احترام بنام توماس جفرسون نام گرفته و سالانه صدها هزار توریست از این مکان دیدن میکنند. ساعت 3 بعد از ظهر به عنوان آخرین مکان موزه مادام توسو (Madame Tussauds Washington DC) را انتخاب کرده که شما بتوانید مجسمه های روسای جمهور سابق و افراد مشهور را در این مکان بازدید کنید.

madame tussauds washington dc

روز 9 محل: لاس وگاس

ساعت 7 صبح همه آماده در لابی هتل خواهیم بود، که با همراهی راهنمای تور محلی به سمت فرودگاه رفته تا با پرواز 5 ساعته بسمت شهر نور و چراغ یعنی لاس وگاس برویم بعد از 5 ساعت پرواز مستقیم به فرودگاه لاس و گاس رسیده و به محل هتل که در اصلی ترین بلوار شهر یعنی بلوار لاس و گاس می باشد میرویم، این شهر ویژگی متفاوتی نسبت به همه جای دنیا دارد، کاملا توریستی پر از تبلیغات شو های مختلف و رستوران و مراکز خرید است، تقریبا در ساعت 7 شب و بعد از برنامه استراحت کوتاه، تا شب از تور خیابان فریمونت (fremont street experience) جایی که لاس وگاس ابتدا از این نقطه شکل گرفت دیدن میکنیم. این خیابان که سققی روی آن قرار دارد هر شب شاهد برنامه های پخش نور و صدا و موزیک همراه با نمایشهای خیابانی مختلف هست.

خیابان فریمونت لاس وگاس

روز 10 محل: لاس وگاس

 امروز می خواهیم از یکی از مناطق بسیار زیبای طبیعی که در سه ساعتی لاس وگاس در ایالت آریزونا قرار گرفته بنام گراند کنیون یا گودال بزرگ (Grand Canyon National Park) که در اثر فرسایش رودخانه کرولادو در طی میلیونها سال شکل گرفته دیدن نماییم، در این مکان امکان بازدید از آثار سرخ پوستان آمریکایی و همچنین میل غذای ویژه محلی نیز  وجود دارد.  در مسیر رفت نیز از سد معروف هور دم که درسال 1935 ساخته شده و در زمان خود بلندترین سد آمریکا محسوب میشده دیدن میکنیم.

پارک ملی گرند کنیون Grand Canyon National Park

روز 11 محل: لاس وگاس

امروز وقت آزاد و بازدید از هتلهای بسیار دیدنی و بزرگ لاس وگاس می پردازیم مانند هتل ونیشن (The Venetian) که کاملا شبیه شهر ونیز ایتالیا ساخته شده و همچنین سیزرز پالاس (Caesars Palace) به معماری رم باستان هتل پاریس با نماد برج ایفل هتل بلاژیو و ام‌جی‌ام گرند که دومین هتل بزرگ دنیا بوده که مسابقات نهایی بوکس آمریکا در سالنی در این هتل انجام میشود، از نمایشهای مهم پر طرفدار دیوید کاپرفیلد نیز از جمله نمایشهایی است که در این مکان انجام میگیرد در آخر نیز می توان به نمایش مهیج کا کاری از سیرک معروف کبک کانادا اشاره کرد. 

هتل ونیشن (The Venetian)

 
روز 12 محل: لس آنجلس

ساعت 9 صبح همه دوستان حاضر در لابی هتل و اتوبوس ما نیز آماده سوار کردن مسافران می باشد مقصد شهر فرشتگان یعنی لس آنجلس هست که در فاصله 435 کیلومتری قرار گرفته بعد از 2 ساعت در اوت لت مال که قیمتهای بسیار خوبی داشت برای خرید و نهار و استراحت می ایستیم و 2 ساعت وقت خرید خواهیم داشت و دوستان نیز بعد از خرید برگشته و به مسیرمان به سمت لس آنجلس ادامه میدهیم، ساعت 7 به هتل که در منطقه بورلی هیلز خواهد بود میرسند و مسافرین برای استراحت به اتاقهای خود میروند. 

روز 13 محل: لس آنجلس

امروز می خواهیم شما را با شهر لس آنجلس آشنا کنیم. در ابتدا گشت شهری خود را از منطقه سانتا مونیکا (Santa Monica) شروع میکنیم سپس به منطقه ونیز بیچ و نهایتا  نهار را در منطقه وست وود (Westwood) که محلی ایرانیهای لس آنجلس و پر از رستورانهای ایرانی و قنادی و سوپر مارکتهای متنوع است خواهیم رفت، بعد از صرف ناهار و وقت گذرانی در این منطقه بسمت خیابان رودیو درایو (Rodeo Drive) میرویم که مرکز گرانترین مارکهای پوشاک و جواهرات می باشد بوتیک طراح معروف ایرانی بیژن در این منطقه نظر همه مسافران تور آمریکا را بخودش جلب خواهد کرد مخصوصا رولز رویس زرد رنگ متعلق به ایشان.

رولز رویس زرد رنگ بیژن

Rodeo Drive

روز 14 محل: لس آنجلس

امروز می خواهیم از تپه هالیوود که ارتفاع آن  345 متری بوده بازدید کنیم که در بالای این تپه منظره زیبای شهر لس آنجلس و همچنین یک موزه ستاره شناسی و تلسکوپ قرار گرفته بعد از 1 ساعت بازدید و بسمت پارک تفریحی هالیوود و یونیورسال استودیو رفتیم در این پارک شما با استودیوهای متفاوت فیلمسازی و سریالهای معروف هالیود در این مکان انجام میشود همچنین آشنا شده در این پارک شخصیتهای محبوب کودکان مانند شرک، اسپایدرمن و ترمیناتور و شوهای مربوط به این کاراکترها دیده می شوند. ساعت 8 شب بعد از ینیورسال استودیو به بلوار هالیود رفته و ضمن قدم زدن در این بلوار که ستاره های هنر پیشه های مختلف هالیودی در این مکان روی کف خیابان ساخته شده قدم زدیم و از بنای معروف کداک تیاتر مرکز برگذاری مراسم اسکار دیدن کردیم.

Universal Pictures park

روز 15 محل: سن دیگو

 امرور یک سفر تمام  روز به شهر زیبای ساحلی سن دیگو خواهیم داشت ساعت 8 صبح در لابی هتل همه آماده اند، سفر را به مقصد سن دیگو شروع میکنیم قصد داریم از جاده کنار اقیانوس استفاده کنیم ابتدا بازدید از منطقه نیوپورت بیچ رفته و نهایتا در منطقه لاگونا بیچ توقف 30 دقیقه ای را خواهیم داشت و بعد از بازدید سن کالامنته به منطقه زیبای لاهویا می رویم 45 دقیقه وقت آزاد جهت استراحت و بازدید حدود ساعت 12 است که به منطقه جزیره کلورادو که هتل بسیار زیبا و قدیمی اولین هتل ساحلی امریکا به سبک ریزورتهای مدرن بوده  بازدید میکنیم، تصمیم داریم ناهار را در منطقه قدیمی شهر که کاملا شهرک مکزیکی هست صرف کنیم لازم به یادآوری هست که سن دیگو جنوبی‌ترین شهر کالیفرنیای آمریکا و در کنار مکزیک قرار گرفته است. بعد از ناهار از دان تان مرکز شهر سن دیگو بازدید کرده و ساعت 7 شب از طریق اتوبان به لس آنجلس بر میگردیم.

روز 16 محل: لس آنجلس

امروز روز آزاد برای استراحت در نظر گرفتیم دوستانی هم که بفکر خرید هستند از مرکز خرید بورلی سنتر که در نزدیک هتل رفته و از فروشگاههای متنوع موجود در این مال دیدن و خرید کنند.

روز 17 محل: سان فرانسیسکو

امروز 8 صبح مسافران تور آمریکا که تقربیا به پایان تور نزدیک می شوند آماده حرکت به شهر زیبای سان فرانسیسکو شدیم در مسیر هم بازدیدی از سانتا ماریا و سانتا باربارا داشتیم حدود ساعت 6 بود که به هتل که در میدان مرکزی سانفراسیسکو بود رسیدیم و بعد از تحویل اتاقها دوستان وقت آزاد داشتن که اطراف هتل را بگردند. 

روز 18 محل: سان فرانسیسکو

امروز تور کامل شهر سانفرانسیسکو را با بازدید از گلدن گیت که دومین پل قدیمی آمریکا بعد از پل بروکلین هست شروع خواهیم کرد و در ادامه انسوی پل شهرک بسیار زیبای Sausalito بازدید کرده این شهرک که از موقعیتی بی نظیر دارد با داشتن بوتیکها ومغازه های هنری یکی از مناطق پر بازدید سن فرانسیسکو حساب میشود. با از این مکان به مرکز شهر برگشته از خیابان لامبارد دیدن کرده و نهایتا به منظقه بندری فیشر من که بازار میوه محلی بسیار خوب دارند رفتیم 

پل گلدن گیت سانفرانسیسکو

روز 19 محل: سان فرانسیسکو

روز آزاد جهت استراحت و تکمیل خرید سوغاتی ها از مراکز خرید سانفرانسیسکو بود.

با تشکر از حسن انتخاب و اعتماد شما به گروه حرفه ای تورهای برتر کانادا و آمریکا امروز شما را در فرودگاه سان فرانسیسکو بسمت کشور عزیزمان ایران بدرقه می کنیم به امید دیدار مجدد شما.

تورهای مشابه

به "تور دور آمریکا توسط مجری مستقیم تور همراه با اخذ ویزای توریستی آمریکا" امتیاز دهید

88 کاربر به "تور دور آمریکا توسط مجری مستقیم تور همراه با اخذ ویزای توریستی آمریکا" امتیاز داده اند | امتیاز: 4.5 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تور دور آمریکا توسط مجری مستقیم تور همراه با اخذ ویزای توریستی آمریکا"

28 دیدگاه

6 شهریور 1402

سلام و درود‌‌ همه‌ کارها‌ی گرفتن ویزای‌توریستی
مجموعه شما انجام میده؟

پاسخ به محمد مهدی

25 تیر 1402

سلام.
امکانش هست فقط بلیط سفر به نیویورک روی تور برام بگیرید و بعد از اتمام زمان تور با بقیه برگردم ؟ من فقط نیویورک کار دارم و آنجا خونه هم دارم. از شرایط اخذ ویزا فردی دولتی در نیویورک واسه اینوایت دارم و خودم هم در عمان ساکن هستم. کارت اقامت و شرکت تجاری هم در مسقط دارم

پاسخ به حمید رضا

29 اسفند 1402

این 9000 فقط برای هتل ها هست ؟
برای هزینه ی رفت به آمریکا و رفتن از شهری به شهر دیگه و برگشت به ایران چی ؟
خورد و خوراک ؟
یا فقط برا جا خوابه این 9 هزار تا

پاسخ به پوریا

19 آذر 1401

سلام خسته نباشید در مورد مدارک لازم واصه تور 24 روزه امریکا میخام تماس بگیرید و راهنمایی کنید بنده رو همراه همسرم میخام تور رزو کنیم و نرخ دو نفر اعلام کنیدممنونم

پاسخ به آریاتا اربنده

12 اردیبهشت 1402

با سلام لطفا مدارک لازم بابت تور امریکا چیست ؟
با تشکراز شما

پاسخ به رادا جم

6 دی 1401

سلام من همراه پسر 14 ساله و همسر برای نوروز 1402 تصمیم دارم سفر کنم لطفا مدارک و هزینه رو بفرمایید ممنونم

پاسخ به هیلدا

1 فروردین 1401

ببخشید تور های امریکای دیگه‌ای هم دارین؟

پاسخ به سما

24 آبان 1400

درود
این مبلغ برای هر نفر می باشد یا دو نفر؟

پاسخ به امین

31 تیر 1400

سلام.مدارک لازم برای ویزای توریستی آمریکا چی هستش؟

پاسخ به نغمه

8 شهریور 1400

مدارک لازم برای ویزای توریستی امریکا

پاسخ به محبوبه ثابت

25 تیر 1400

تور چه زمانی انجام میشه و کی باید ثبت نام کنیم

پاسخ به سیدمنصور حسینی

24 تیر 1400

برای کودک 10 ساله هزینه تخت اضافه چند هست روی کل پکیج؟

پاسخ به امین

13 خرداد 1400

درود بر شما
با توجه به بیماری کرونا و همچنین قانون عدم مجوز سفر ایرانیها آیا شرایط تغییر کرده و امکان سفر هست ؟

پاسخ به جوادی

7 خرداد 1400

سلام
ببخشید برای تور آمریکا باید چه مدارکی داشته باشیم
شرایط خاصی داره؟

پاسخ به فرهام

6 تیر 1400

باسلام. باتوجه به محدودیت هایی که وجود داره برای ایرانیان در سفر به ٱمریکا چطور شما این سفر را انجام میدید و برای سن 18 سال چه مدارکی لازمه ؟

پاسخ به فرحان

3 خرداد 1400

باسلام...قیمت تور فقط روز هفدهم( سواحل هاوایی) که برنامه ای ندارین ودراختیار خودمونیم،میریم لب ساحل خودمون چند درمیاد؟؟؟فقط روز هفدهم چندعزیزم؟خدایی عاشق سفر به آمریکا هستم

پاسخ به علی

24 اردیبهشت 1400

سلام
ببخشید شرایط سنی داره ؟
من 14 سالمه آیا من هم میتونم توی تور شرکت کنم و اگه میتونم چطوری این کار رو انجام بدم؟

پاسخ به amin

18 اردیبهشت 1400

با سلام
برای تور آمریکا شرایط خاصی نداره؟ من خانم 43 ساله و مجرد و سابقه یک شینگن یک ماهه در سال 2015 و کارمند رسمی دولت هستم. واکسن کرونا هم به علت شغلم دریافت کردم. آیا شامل من میشه؟ که اقدام کنم

پاسخ به ستاره عرب

18 اردیبهشت 1400

بله شما میتوانید اقدام کنید ولی با توجه به شرایط فعلی احتمالن برای عید میتونید برنامه ریزی بفرمایید

پاسخ به کارشناس سفر به کانادا

24 اسفند 1399

سلام و عرض ادب
میخواستم ببینم از طرف چه کشوری میبرنمون ترکیه، قطر، دبی... کدوم؟

پاسخ به حمید

8 فروردین 1400

شما میتوانید از میان کشورهای امارات، ترکیه و ارمنستان انتخاب نمایید

پاسخ به کارشناس سفر به کانادا

20 دی 1399

سلام
قیمت ریالی علاوه بر قیمت دلاری ذکر شده چه میزان هست
مراحل اخذ ویزا چگونه هست
ایا برنامه تور را میتوان تغییر داد مثلا شهرهای دیگر یا خیر
ممنون

پاسخ به علی خالق بابکی

16 آبان 1401

سلام برای سفر به آمریکا چه مدارکی لازم است و چه مقدار پول باید پرداخت نماییم.

پاسخ به ژیلا غنی ازده هریس

26 دی 1399

قیمت ریالی مربوط میشه به خط هوایی در زمان رزرو تور، که میتواند بین 30 تا 40 میلیون تومان باشد، برای اخذ ویزا هم بایست مدارک کافی داشته باشید.

پاسخ به کارشناس سفر به کانادا

8 آذر 1399

وای چه سفری بشه، روزشماری میکنیم برای تموم شدن کرونا و اقدام برای سفر به آمریکا

پاسخ به مریم

22 اردیبهشت 1400

وای چه پولدار????

پاسخ به nina

14 آبان 1400

سلام مدارک مورد نیاز جهت تور آمریکا چیست؟ کلا چقدر باید هزینه پرداخت کنیم؟

پاسخ به یکتا ادیب نژاد

19 آذر 1401

جوری نوشتی انگار فردا میخای بری حدود یک ملیارد باید خرج کنی واصه رفتن

پاسخ به آریانا
* سوالتان را از کارشناس ما بپرسید، در صورتی که تمایل دارید با شما تماس گرفته شود، اطلاعات تماس خود را هم در فرم زیر درج نمایید (اطلاعات تماس شما در سایت نمایش داده نخواهد شد)