تور بزرگ آمریکا توسط مجری مستقیم تور آمریکا

سفر به آمریکا با همه فاصله اش از ایران، خاطره انگیز خواهد بود، شهرهایی زنده با مردمی پر هیجان که به خوبی میهمان نوازی از گردشگران را آموخته اند، از جاذبه هایی در طبیعت تا سواحلی پر شور با تفریحات ماجراجویانه، تا هتل ها و آتار تاریخی و پارکها و جذابیت های شهری که در کنار هم یک تور آمریکا هیجان انگیز را رقم زده که هر روزش برای پر کردن استوری های اینستاگرام عالی خواهد بود.

USA TOUR (New York4 nights Washington DC 3N Las Vegas 3 N Los Angeles 4 Honolulu Hawaii 3 N San Francisco 3N Chicago 3 Nights)

مدت تور: 23 شب و 24 روز

ترکیب تور: نیویورک 3 شب واشنگتن 3 شب لاس وگاس 3 شب لس آنجلس 3 شب هاوایی 3 شب سان فرانسیسکو 3 شب شیکاگو 3 شب

شناسه پکیج: 29

جدول نرخ

شناسه هتل ستاره اتاق 2تخته
1 هتل 5 ستاره 5* 11,000$

برنامه سفر

روز 1 محل: نیویورک

ورود به فرودگاه جان اف کندی نیویورک، استقبال از طرف نماینده رهتورز آمریکا ترانسفر به هتل لوکس در مرکز شهر نیویورک در منطقه منهتن نیویورک و وقت استراحت

روز 2 محل: نیویورک

بعد از صرف صبحانه ملاقات با تور لیدر محلی و با تجربه و اعطای سیم کارت امریکایی و شروع تور شهر نیویورک. نیویورک بزرگترین شهر آمریکا و دومین شهر بزرگ آمریکای شمالی و یازدهمین شهر بزرگ دنیا بوده و از نظر اقتصادی مهمترین شهر دنیا محسوب می شود نیویورک سالانه با میزان درآمد کل 1.5 تریلیون دلار اقتصادی هم اندازه کل کانادا را داراست. شروع تور امروز را با بازدید از موزه معروف متروپولیتن نیویورک شروع میکنیم این موزه با مساحت 190000 متر مربع یکی از پر بازدیدترین موزه های دنیا محسوب می شود که در سال بیش از شش و نیم میلیون بازدید کننده داشته یکی از جاذبه های اصلی توریستی این شهر محسوب میشود و توسط دو برادر معمار در اواخر قرن 19 بنا نهاده شد.

بعد از حدود 4 ساعت بازدید از این موزه می تواند شما با آثار معروف هنرمندان و تاریخ تمدن جهان آشنا سازد از جمله نمایشگاه مربوط به ایران و مصر ساعت 2 بعد از پایان بازدید به سمت به بازدید خیابان معروف پنجم رفته و 3 ساعت وقت آزاد برای بازدید و صرف نهار خواهیم گذاشت که در این مسیر بهترین فروشگاهای برند مانند لوی ویتون، گوجی، ورساچی و غیره قرار دارن از جمله برج های معروف واقع دراین خیابان می توان به برج ترامپ ریس جمهور قبلی آمریکا اشاره کرد. ساعت حدود 5 شده و بعد از یک روز کامل گردش در نیویورک به هتل که در نزدیکی میدان تایمز قرار دارد می رویم.

روز 3 محل: نیویورک

امروز قصد داریم شما را با جاذبه های معروفترین پارک دنیا پارک مرکزی نیویورک آشنا کنیم این پارک به مساحت 3.41 کیلومتر مربع از بزرگترین پارکهای داخل منهتن بوده در سال 1853 توسط معمار معروف آمریکایی Frederick Law Olmsted طراحی و ساخته شده است امروز ضمن قدم زدن در این پارک امکان بازدید از یکی از هتلهای معروف نیویورک بنام پلازا هتل که معماری بسیار زیبا و با شکوهی دارد خواهیم پرداخت و دوستان نیز امکان صرف چای و شیرینی در این مکان را دارند که به مبلغ نفری 80 دلار امریکا خواهد بود که نیاز به رزرو قبلی هم دارد.

ساعت 1 بعد از ظهر است که تصمیم گرفتیم به سمت یکی شاهکارهای معماری نوین یعنی برج معروف امپایر (Empire state building) برویم. این بنای عزیزم که به عنوان عجایب هفتگانه معماری نوین اسم گرفته است در 102 طبقه و به ارتفاع 443 متر این برج عزیم در مدت 14 ماه در سال 1931 افتتاح شد با توجه به تکنولوژی ان زمان برای تکمیل چنین برج عظیم یک افتخار بزرگ محسوب می شود. سالانه 4 میلیون توریست از این مرکز دیدن کرده ما هم ضمن توضیحات این ساختمان با استفاده از آسانسور در پشت بام این ساختمان ویوی بی نظیر نیویورک و آسمان خراشهای ان را تجربه کردیم و یکبار دیگر خاطره فیلم کینگ کونگ در ذهن همه خطور کرد این فیلم در پشت بام همین ساختمان تهیه شده بود.

روز 4 محل: نیویورک

 امروز می خواهیم از منطقه سازمان ملل متحد که در شرقی ترین قسمت منهتن خیابان اول و سی چهارم قرار گرفته دیدن کنیم این ساختمان 39 طبقه ای در سال 1951 ساخته و سالانه پذیرای رهبران کشورهای جهان بوده که وجود این مرکز وجهه سیاسی شهر نیویورک را در جهان تقویت میکند. بعد از دیدن این مکان به سمت ساختمان برج های دوقلو رفته و از میدان یادبود قربانیان 11 سپتامبر 2001 دیدن کرده و از برج جدید آزادی که در این مکان بنا شده بازدید خواهیم کرد، ساعت حدود 1 است که بازدید از بزرگترین مرکز تجاری دنیا یعنی وال استریت و مرکز بورس نیویورک جز تور شهری نیویورک انجام دهیم و ساعت 3 بعد از ظهر برنامه کروز بسمت مجسمه آزادی جز قسمتهای اصلی این سفر خواهد بود.  مجسمه آزادی که از نمادهای توریستی مهم آمریکا بوده و سالانه میلیونها توریست از سراسر دنیا از این مجسمه که در جزیره آزادی قرار گرفنه بازدید می کنند این مجسمه توسط مجسمه ساز معروف فرانسوی بنام فردریک آگوستا برتولدی طراحی و ساخت آن توسط مهندس سازه معروف فرانسوی گوستاو ایفل سازنده برج معروف ایفل در 28 اکتبر 1886 به عنوان هدیه مردم فرانسه به امریکا اهدا شده و در غربی ترین قسمت نیویورک به نشانه خیر مقدم به مهاجران با حفظ قانون اساسی امریکا قرار دارد بعد از این بازدید که از جاذبه های اصلی توریستی نیویورک بود به سمت میدان تایمز حرکت کرده و وارد شلوغ ترین میدان شهر شدیم بیلبوردهایی رنگارنگ و ساختمانهای بی نظیر شو و نمایشهای معروف برادوی همه و همه گویای لقب اصلی نیویورک یعنی شهری که هرگز نمی خوابد بود. واقعا روز خیلی پر بار و شادی را در این روز از سفر گذراندیم.

روز 5 محل: واشنگتن

امروز بعد از صرف صبحانه به سمت پایتخت آمریکا یعنی واشنگتن  که در فاصله 400 کیلومتری نیویورک قرار دارد، خواهیم رفت. برای این منظور ساعت 8 صبح سفر خود را آغاز تا این فرصت را داشته باشیم از شهر زیبای فیلادلفیا، مرکز استان پنسیوانیا دیدن کرده و از مرکز خرید ارزان موجود در این استان بهره ببریم لازم به یادآوری است که خرید لباس در این استان شامل مالیات نمی شود در صورتیکه در استان کالیفرنیا 7.5 وجاهایی 10 درصد می باشد این مالیات در کانادا 13 درصد می باشد. بعد از دیدار از جاذبه های فیلادلفیا بعد از ظهر به سمت شهر زیبای واشنگتن رفته و ساعت 8 شب به هتل خود که در 500 متری کاخ سفید آمریکا قرار دارد رسیده و بعد از تحویل اطاقها به استراحت پرداختیم.  

روز 6 محل: واشنگتن دی سی

ساعت 10 صبح تور شهری واشنگتن دی سی را از محل هتل که در خیابان پنسیلوانیا قرار داشت شروع کردیم حدود 300 متر پیاده رفته بودیم که به درب جلوی کاخ سفید رسیدیم این ساختمان در سال 1792 تا 1800 ساخته شد سپس در هنگام جنگ با انگیلس به اتش کشیده شد و دوباره با معماری که امروز دیده می شود در سال 1817 مجدد ساخته و در طول تاریخ تکمیل شد. بعد از بازدید از محوطه بیرونی کاخ سفید به سمت بنای معروف آبلیسک که الحام گرفته از تمدن مصر باستان می باشد و به شکل ستون یکپارچه سنگی و چند وجهی در واشنگتن دی سی در سال 1848 جهت ادعای احترام به خدمات جورج واشنگتن در این شهر نصب شده و سالانه حدود 650000 توریست از این محل بازدید می کنند رفتیم. حدود ساعت 1 بود تصمیم گرفتیم به سمت رستوران ایرانی بسیار خوبی که در منطقه الکساندریا که در استان ویرجینیا قرار گرفته و به فاصله 16 کیلومتری از ما قرار داشت برویم این شهرک بسیار زیبا و محلی برای رستورانها و بوتیکهای به سبک قدیمی یکی دیگر از جاذبه های توریستی واشنگتن می باشد. ساعت 4 بعدازظهر شده به هتل محل اقامت برگشتیم.

روز 7 محل: واشنگتن دی سی

امروز روز بازدید از کنگره امریکا که در سال 1800 ساخته شد و محل قانونگذاری در امریکا محسوب می شود،  تور کامل این مکان توسط راهنمایان خود ساختمان پارلمان ارایه خواهد شد. بعد از بازدید از کنگره به دیدن ساختمان بسیا زیبا و قدیمی که در سال 1890 ساخته شده بود رفتیم . این ساختمان برای نشان دادن احترام بنام توماس جفرسون نام گرفته و سالانه صدها هزار توریست از این مکان دیدن میکنند.ساعت 3 بعد از ظهر به عنوان آخرین مکان Madame Tussauds را انتخاب کرده که شما بتوانیید مجسمه های روسای جمهور سابق و افراد مشهور را در این مکان بازدید کنید .

روز 8 محل: لاس وگاس

ساعت 7 صبح همه اماده در لابی هتل هستیم که به همراهی راهنمای تور محلی به سمت فرودگاه رفته تا با پرواز 5 ساعته بسمت شهر نور و چراغ یعنی لاس وگاس برویم بعد از 5 ساعت پرواز مستقیم به فرودگاه لاس و گاس رسیده و به محل هتل که در اصلی ترین بلوار شهر یعنی بلوار لاس و گاس می باشد رفتیم این شهر ویژهگی متفاوتی همه جای دنیا دارد کاملا توریستی پر از تبلیغات شو های مختلف و رستوران و مراکز خرید تقریبا ساعت 7 شب است وطبق برنامه استراحت کوتاهی داشتیم تا شب از تور خیابان فریما نت جایی که لاس وگاس ابتدا از این نقطه شکل گرفت دیدن کنیم. این خیابان که سققی روی ان قرار دارد هر شب شاهد برنامه های پخش نور و صدا و موزیک همراه با نمایشهای خیابانی مختلف هست.

روز 9 محل: لاس وگاس

 امروز می خواهیم از یکی از مناطق بسیار زیبای طبیعی که در سه ساعتی لاس وگاس در ایالت آریزونا قرار گرفته بنام گراند کنیون یا گودال بزرگ  که در اثر فرسایش رودخانه کرولادو در طی میلیونها سال شکل گرفته دیدن نماییم در این مکان امکان بازدید از آثار سرخ پوستان امریکایی و همچنین میل غذای ویژه محلی نیز  وجود دارد.  در مسیررفت نیزاز سد معروف هور دم که درسال 1935 ساخته شده و در زمان خود بلندترین سد آمریکا محسوب میشده دیدن میکنیم

روز 10 محل: لاس وگاس

امروز وقت آزاد و باز دید از هتلهای بسیار دیدنی و بزرگ لاس وگاس می پردازیم مانند ونیزین که کاملا شبیه شهر ونیز ایتالیا ساخته شده و همچنین سزر پلاس به معماری رم باستان هتل پاریس با نماذ برج ایفل هتل بلاژیو و ام جی ام که دومین هتل بزرگ دنیا بوده که مسابقات نهای بوکس آمریکا در سالنی در این هتل انجام میشود از نمایشهای مهم پر طرفدار دیوید کاپرفیلد نیز از جمله نمایشهایی است که در این مکان انجام میگیرد در آخر نیز می توان به نمایش مهیج کا کاری از سیرک معرف کبک کانادا اشاره کرد.

روز 11 محل: لس آنجلس

ساعت 9 صبح همه دوستان حاضر در لابی هتل و اتوبوس ما نیز اماده سوار کردن مسافران می باشد مقصد شهر فرشتگان یعنی لس آنجلس هست که در فاصله 435 کیلومتری قرار گرفته بعد از 2 ساعت در ات لت مال که قیمتهای بسیار خوبی داشت برای خرید و نهار و استراحت ایستادیم و 2 ساعت وقت خرید دادیم و دوستان نیز بعد از خرید برگشته و به مسیرمان به سمت لس آنجلس ادامه دادیم ساعت 7 به هتل که منطقه بورلی هیلز بود رسیدیم و دوستان برای استراحت به اتاقهای خود رفتند.

روز 12 محل: لس آنجلس

امروز می خواهیم شما را با شهر لس آنجلس آشنا کنیم. در ابتدا گشت شهری خود را از منطقه سانتا مونیکا شروع میکنیم سپس به منطقه ونیز بیچ و نهایتا  نهار را در منطقه وست ود که محلی ایرانی لس آنجلس و پر رستورانهای ایرانی و قنادی و سوپر مارکتهای متنوع است خواهیم رفت بعد از صرف ناهار و وقت گزرانی در این منطقه بسمت خیابان ردیو درایو میرویم که مرکز گرانترین مارکهای پوشاک و جواهرات می باشد بوتیک طراح معروف ایرانی بیژن در این منطقه نظر همه مسافران تور آمریکا را بخودش جلب کرد مخصوصا رویز رویز  زرد رنگ متعلق به ایشان.

روز 13 محل: لس آنجلس

امروز می خواهیم از تپه هالی ود که ارتفاع آن  345 متری بوده بازدید کنیم که در بالای این تپه منظره زیبای شهر لس آنجلس و همچنین یک موزه ستاره شناسی و تلسکوپ قرار گرفته بعد از 1 ساعت بازدید و بسمت پارک تفریحی هالیود و یونیورسال استودیو رفتیم در این پارک شما با استودیوهای متفاوت فیلمسازی و سریالهای معروف هالیود در این مکان انجام میشود همچنین آشنا شده  در این پارک شخصیتهای محبوب کودکان مانند شرک - اسپایدرمن و ترمیناتو و شوهای مربوط به این کاراکترها دیده می شوند. ساعت 8 شب بعد از ینیورسال استودیو به بلوار هالیود رفته و ضمن قدم زدن در این بلوار که ستاره های هنر پیشه های مختلف هالیودی در این مکان روی کف خیابان ساخته شده قدم زدیم و از بنای معروف کداک تیاتر مرکز برگذاری مراسم اسکار دیدن کردیم.

روز 14 محل: سن دیگو

 امرور یک سفر تمام  روز به شهر زیبای ساحلی سن دیگو خواهیم داشت ساعت 8 صبح در لابی هتل همه اماده اند سفر را به مقصد سن دیگو شروع میکنیم قصد داریم از جاده کنار اقیانوس استفاده کنیم ابتدا با زدید از منطقه نیوپورت بیچ رفته و نهایتا در منطقه لاگونا بیچ توقف 30 دقیقه ای را خواهیم داشت و بعد از باز دید سن کالامنته به منطقه زیبای لاهویا می رویم 45 دقیقه وقت ازاد جهت استراحت و بازدید حدود ساعت 12 است که به منطقه جزیره کلورادو که هتل بسیار زیبا و قدیمی اولین هتل ساحلی امریکا به سبک ریزورتهای مدرن بوده  بازدید میکنیم تصمیم داریم ناهار را در منطقه قدیمی شهر که کاملا شهرک مکزیکی هست صرف کنیم لازم به یاداوری هست که سن دیگو جنوبی ترین شهر کالیفرنیای آمریکا و در کنار مکزیک قرار گرفته است. بعذ از ناهار از دان تان مرکز شهر سن دیگو بازدید کرده و ساعت 7 شب از طریق اتوبان به لس آنجلس بر میگردیم   

روز 15 محل: جزایر هاوایی

شاید همه ما اسم جزایر هاوایی را شنیده ایم یا آرزوی سفر به این جزایر زیبا را داشته ایم امروز همان روز است سفر به جزایر هاوایی. بعد از صرف صبحانه بسمت فرودگاه لس آنجلس رفتیم تا با یک پرواز 5 ساعته دیگر به هانالولو مزکز جزایر هاوایی پرواز کنیم لازم به ذکر است مجمع الجزایر هاوایی شامل 6 جزیره مستقل بوده که هر کدام زیبایی خاص خود را دارند سالانه بیش از 10 میلیون توریست از جزایر هاوایی آمریکا دیدن میکنند نام این جزایر به شرح زیر است.

جمعیت هاوایی حدود 1.4 میلیون می باشد که و دارای دانشگاهای خصوصی و دولتی که در زیر به آنها اشاره شده است

 University of Hawai‘i at Hilo

Hilo

Public

Doctoral University

3,539

1947

University of Hawaii at Manoa

Honolulu

Public

Doctoral University

18,056

1907

University of Hawaii-West Oahu

Kapolei

Public

Doctoral University

2,944

1976

University of Hawaii Maui College

Kahului

Public

Doctoral University

4,527

1931

Hawaii Pacific University

Honolulu

Private (Not For Profit)

Masters University

4,998

1965

Brigham Young University

Laie

Private (Not For Profit)

Baccalaureate / Associates Colleges

2,800

1875

Chaminade University of Honolulu

Honolulu

Private (Not For Profit)

Masters University

1,099

1955

هاوایی اب هوایی گرم و دلپذیر دارد بازی های ابی و موج سواری یکی از بهترین تفریحات توریستی در این جزیره می باشد .

بعد از رسیدن به هانالولو مرکزهاوایی  به سمت غرب جزیره یعنی وایکیکی جایی که هتل هیلتون در کنار ساحل اقیانوس آرام قرار داشت  رفته و اتاقها را تحویل گرفته و وقت آزاد برای استراحت.

روز 16 محل: جزایر هاوایی

امروز ضمن گشت و گذار در جزیره از پوشش گیاهی انبوه و همچنین مزارع موز و اناناس دیدن کرده و در مورد تاریخ این جزیره مطالبی را خواهیم آموخت  این تور حدود 6 ساعت طول می کشد و شامل ناهار نیز می باشد.

روز 17 محل: جزایر هاوایی

امروز روز آزاد برای استفاده کردن از ساحل زیبای هاوایی و بازیهای ابی می باشد  

روز 18 محل: سان فرانسیسکو

امروز 8 صبح مسافران تور آمریکا که تقربیا به پایان تور نزدیک می شوند اماده حرکت به شهر زیبای سان فرانسیسکو شدیم  طول پرواز حدود 5 ساعت بوده بعد از رسیدن به فرودگاه  به هتل که در میدان مرکزی سان فراسیسکو بود رسیدیم و بعد از تحویل اطاقها دوستان وقت آزاد داشتن که اطراف هتل را بگردن

روز 19 محل: سانفرانسیسکو

امروز تور کامل شهر سانفرانسیسکو را با بازدید از گلدن گیت که دومین پل معلق قدیمی آمریکا بعد از پل بروکلین هست شروع خواهیم کرد و در ادامه انسوی پل شهرک بسیار زیبای Sausalito بازدید کرده این شهرک که از موقعیتی بی نظیر دارد با داشتن بوتیکها ومغازه های هنری یکی از مناطق پر بازدید سن فرانسیسکو حساب میشود. با از این مکان به مرکز شهر برگشته از خیابان لامبارد دیدن کرده و نهایتا به منظقه بندری فیشر من که بازار میوه محلی بسیار خوب دارند رفتیم

روز 20 محل: سانفرانسیسکو

روزآزاد جهت استراحت و تکمیل خرید سوغاتی ها از مراکز خرید سانفرانسیسکو بود.

روز 21 محل: شیکاگو

امروز به سومین شهر بزرگ امریکا یعنی شیکاگو خواهیم رفت تقریبا 4 ساعت پرواز به شمال شرق امریکا به استان ایلونویز و مرکز این ایالت مهم میرسیم محل اقامت هتل شرایتون که در کنار رودخانه شیکاگو قراردارد می رویم این شهر آب و هوایی گرم وشرجی در تابستان و سرد در زمستان دارد این شهر دومین شهر توریست پذیر بعد از نیویورک بوده و سالانه بیش از 55 میلیون توریست از این شهر بازدید میکنند.

روز 22 محل: شیکاگو

بعد از صبحانه تور گاید محلی شیکاگو در لابی هتل منتظر دوستان تور شهری شیکاگو را با معرفی تاریخچه شیکاگو و خیابان مهم میشیگان شروع کردیم و به دیدن ساختمان سیرز رفته واز این مکان معروف بازدید کرده سپس به دیدن آکواریم شیکاگو رفته بعد از آن به پارک میلینیوم رفته و از مجسمه لوبیایی شکل استانسیل استیل که شکل اسمان خراشهای شیکاگو در ان نمایان است بازدید کرده و به عنوان اخرین گردش کروز رودخانه شیکاگو را انجام داده و به هتل برمیگردیم

روز 23 محل: شیکاگو

روزآزاد برای استراحت و وقت آزاد

روز 24 محل: شیکاگو

امروز با کوله باری از خاطرات شیرین تور امریکا را به اتمام می رسانیم و با ترانسفر به فرودگاه شیکاگو از مسافران عزیز که به گروه تورهای برتر اعتماد کردن خداحافظی کرده و ارزوی پرواز خوش را داریم

 با تشکر از حسن انتخاب و اعتماد شما به گروه حرفه ای تورهای برتر کانادا و آمریکا  امروز شما را در فرودگاه سن فرانسیسکو بسمت کشور عزیزمان ایران بدرقه می کنیم به امید دیدار مجدد شما 

تورهای مشابه

به "تور بزرگ آمریکا توسط مجری مستقیم تور آمریکا" امتیاز دهید

105 کاربر به "تور بزرگ آمریکا توسط مجری مستقیم تور آمریکا" امتیاز داده اند | امتیاز: 4.5 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تور بزرگ آمریکا توسط مجری مستقیم تور آمریکا"

25 دیدگاه

10 اسفند 1402

ویزای امریکا دارم تور امریکا می خواسم

پاسخ به Mahdieh ghahramani

22 شهریور 1402

لطفاپکیج وقیمت تورامریکا تک نفری برا امریکا ارسال کنید

پاسخ به فریبا ادوای

18 شهریور 1402

سلام میشه لطفا اطلاعات لازم را برای رزرو تور توضیح بدید.
با تمام شرایط.

پاسخ به Abolfazl

30 تیر 1402

شرایط تور امریکا و گرفتن ویزا

پاسخ به لیلا شاه محمدی

23 اردیبهشت 1402

امکان رد شدن ویزا هست؟؟؟

پاسخ به امیر

29 فروردین 1402

سلام وقت بخیر
شرایط تور میفرمایید ممنون میشم

پاسخ به محسن منتجبی

27 فروردین 1402

سلام‌ تور امریکا خانواده رویایی میخوام از کجا شروع کنم مممنون میشم‌راهنمایی بفرمایید .

پاسخ به هاشم دهقان

18 فروردین 1402

چگونه می‌توان در بخشی از تور شرکت کرد؟

پاسخ به زهرا قاسمی

18 فروردین 1402

من الان آمریکا هستم چگونه می‌توانم از بخشی از تور استفاده کنم

پاسخ به قاسمی

24 اسفند 1401

سلام شرایط چطور ممنون میشم توضیح بدید

پاسخ به masoumeh

28 بهمن 1401

سلام تور آمریکا نوروز 1402 لطفا شرایط و هزینه را اعلام میفرمایید در واتساپ ممنون میشم

پاسخ به مسعود

28 اسفند 1402

سلام شرایط سفر هزینه هاو ضمانت لازم هست یا خیر

پاسخ به امیرسرخابی

11 بهمن 1401

سلام چطور میشه برای سال اینده تور امریکا رو رزرو کرد ؟ لطفا به من ایمیل کنید .

پاسخ به yasamin

25 شهریور 1401

سلام چگونه می توانم تور آمریکا پاییز 1401 بروم

پاسخ به فاطمه

11 آبان 1400

سلام،لطفا راهنمایی کنید برای ثبت نام تور

پاسخ به مریم الیکایی

24 تیر 1400

سلام
این تور چه جوریه؟؟ آمریکا که خیلی سخت ویزا میشه گیر آوورد، بشه ویزا هم بگیری که خیلی طول میکشه، میشه بفرمایید چه جوریه؟؟ ممنون میشم

پاسخ به مهرنوش

20 تیر 1400

سلام خسته نباشید این 11 هزار دلار که نوشتید برای کل هزینه ای سفر هستش یا فقط رفت هستش میشه برام ایمیل کنید

پاسخ به Amin

1 مهر 1400

سلام برای نوروز 1401 تور آمریکا دارید یاخیر اگر دارید لطفا جزئیات و هزینه رو برام بفرستید

پاسخ به فردین طهماسبی

20 شهریور 1400

با سلام لطفا نحوه ثبت نام در تور را اعلام بفرمائید

پاسخ به سیدمنصور حسینی

7 خرداد 1400

لطفا نحوه اخذ ویزا و زمان تور را بفرمایید

پاسخ به کتایون

7 تیر 1400

لطفا آدرس و شماره تلفن تور را برای تماس اعلام فرمایید.
تشکر

پاسخ به ف

4 اردیبهشت 1400

سلام .
من الان آمریکاهستم .آیا برنامه تور برای کسی که الان آمریکاست دارید؟ و هزینه ها چقدر میشه؟
ممنون

پاسخ به Shahla

4 اردیبهشت 1400

سلام
برای چه تاریخی تمایل دارند و در چه شهری هستید و لطفا شماره تماس اعلام بفرمایید ، با شما تماس گرفته خواهد شد.

پاسخ به کارشناس سفر به کانادا

23 فروردین 1400

very good

پاسخ به محمد رضازاده

4 شهریور 1401

با سلام و احترام
لطفا شرایط و هزینه تور را اعلام فرمایید

پاسخ به امید بیاتی
* سوالتان را از کارشناس ما بپرسید، در صورتی که تمایل دارید با شما تماس گرفته شود، اطلاعات تماس خود را هم در فرم زیر درج نمایید (اطلاعات تماس شما در سایت نمایش داده نخواهد شد)