تور آمریکا ویژه خانواده رویای کودکان (لگولند، یونیورسال استودیو کالیفرنیا و دیزنی لند)

خودتان را برای یک تور آمریکا خانودگی پرهیجان آماده کنید، با بچه های به سرگرم کننده ترین شهربازی های آمریکا خواهیم رفت و سفری فراموش نشدنی را برای والدین و بچه ها رقم خواهیم زد. سفری رویایی که از لس آنجلس آغاز و در نیویرک خاتمه میابد با گردشی سراسر شور و هیجان در لگولند، یونیورسال استودیو کالیفرنیا و دیزنی لند.

مدت تور: 20 شب و 21 روز

ترکیب تور: لس آنجلس 5 شب سن دیگو 4 شب لگولند کالیفرنیا 1 شب لاس وگاس 3 شب واشنگتن 3 شب نیویورک 4 شب

شناسه پکیج: 30

جدول نرخ

شناسه هتل ستاره شهراتاق 2تخته
1 اینتر کنتینتال بورلی هیلز 4.5 لس آنجلس 9,800$
هیلتون 4 سن دیگو
لگولند 4 کالیفرنیا
آریا 5 لاس و گاس
هتل 4 سناره در واشنگتن دی سی 4 واشنگتن دی سی
هتل 4 ستاره در منهتن 4 نیویورک

برنامه سفر

روز 1 محل: لس آنجلس

ورود به فرودگاه لس آنجلس و استقبال توسط نماینده آژانس رهتورز و انتقال به هتل اینتر کنتینتال بورلی هیلز و استراحت.

روز 2 محل: لس آنجلس

تور شهر لس آنجلس بازدید از دان تاون و منطقه سنتا مونیکا که یکی از منطقه های توریستی لس آنجلس محسوب می شود و سپس ساحل زیبای ونیز که یکی از پرطرفدارترین و زیباترین جاذبه های شهر لس آنجلس به شمار میرود،  بعد از ظهر به منطقه وست ود خواهیم رفت که پر از مغازه های ایرانی لس آنجلس و رستورانهای ایرانی در این منطقه میباشد که فرصت مناسب برای صرف اولین ناهار ایرانی در آمریکا خواهیم داشت. پس ازصرف ناهار ساعت 5 به هتل رفته و وقت آزاد

روز 3 محل: لس آنجلس

امروز روز پر هیجانی برای کودکان و بزرگسالان هست، چون تور تمام روز دیزنی لند جز برنامه گشت امروز است. پارک دیزنی در منطقه آناهیم قرار گرفته و 45 دقیقه تا 1 ساعت مسافت تا آنجا خواهیم داشت. بازدید از اولین پارک بازی لس آنجلس که در سال 1955 توسط خانواده دیزنی راه اندازی شد در ابتدا پارک میکی ماوس نام گرفت و بعدا به نام دیزنی تغییر نام داد. این مجموعه شامل بازی های متعدد و نمایشگاهای مختلف بوده که مکانی بسیار مناسب برای خانوادها و کودکان می باشد در این روز کودکان و بزرگسالان ضمن بازدید با شخصیتهای جنگ ستارگان، میکی ماوس و بقیه کاراکترهای کارتونهای معروف آشنا خواهند شد. و امکان استفاده از انواع بازی و سرگرمی ها مختلف راخواهند داشت مطمنا این روز سفر آمریکا یکی از بهترین روزهای به یادمادنی برای شما و فرزندان شما خواهد بود.

 

روز 4 محل: لس آنجلس

امروز قصد داریم با مراکز خرید مهم در لس آنجلس آشنا شویم برای این منظور از  The AMERICANA AT BRAND شروع میکنیم بعد از 3 ساعت بازدید و خرید از برندهای برتر در این مرکز خرید که در منطقه گلن دل قرار گرفته بسمت خیابان ردیو دایو رفته که مرکز برندهای برتر و طراز اول دنیا در آنجا قرار گرفته فروشگاه بیژن نیز در این خیابان که در منطقه بورلی هیلز بوده قرار دارد در لینک زیر می توانید لیست برندهای برتر موجود در این خیابان پر زرق و برق و بسیار لوکس را مشاهده کنید.

rodeodrive-bh.com

پایان برنامه امروز از مرکز خرید گروو (the Grov) بازدید میکنیم این مرکز در کنار بازار میوه محلی قرار گرفته و ویژگی خاصی به این مرکز خرید در لس آنجلس داده است. ساعت 7 به هتل برگشته و وقت آزاد

تور آمریکا ویژه خانواده رویای کودکان
روز 5 محل: لس آنجلس

پارک یونیورسال استودیو

امروز برنامه بازدید از پارک یونیورسال استودیو لس آنجلس را خواهیم داشت این پارک یک استودیو بزرگ فیلم سازی که است در سال 1912 افتتاح شد و سالهاست که مرکز ساخت فیلم های معروف هالیودی می باشد، این مجموعه درسال 1964  به یکی از بزرگترین پارکهای تفریحی تبدیل شده که سرگرمی های مختلفی برای بزرگسالان و کودکان دارد از جمله نمایش 4 بعدی مینیون و ترمیناتو  می تواند جذابیت زیادی برای کودکان داشته باشد هنگام بازدید از این پارک شما با آیرون من و اسپایدر من برخورد خواهید کرد.

حدود 7 عصر پارک را ترک کرده و به سمت بلوار هالیود خواهیم رفت بلواری که هر هنر پیشه آمریکایی در آن ستاره ای با نام خود در کف خیابان دارد. قدم زدن در این بلوار و بازدید از مرکز همایش اسکار برای خیلی از مسافران جذاب خواهد بود.

پیاده روی مشاهیر هالیوود آمریکا

روز 6 محل: سن دیگو

امروز بسمت جنوبی ترین شهر کالیفرنیا خواهیم رفت سن دیگو که درفاصله 230 کیلومتری لس آنجلس قرار گرفته و یکی از زیباترین شهرهای آمریکا می باشد با جمعیت 1.5 میلیونی دومین شهر کالیفرنیا و 8 امین در آمریکا می باشد برای این منظور از مسیر کنار اقیانوس از شهرهای زیبای اورنج کانتی دیدن کرده و نهایتا به شهر زیبای لاهویا رسیدیم شهر زیبا و ساحلی و چشم انداز بی نظیر نهار را در این شهر خورده و بسمت سن دیگو حرکت می کنیم. ساعت 5 به هتل هیلتون کنار ساحل نزدیک دان تان سن دیگو می رسیم.

روز 7 محل: سن دیگو

امروزتور شهر سن دیگو را با بازدید از جزیره زیبای کرونادو از طریق پل 3.4 کیلومتری که در سال 1978 افتتاح شد، آغاز میکنیم. صحنه زیبای سن دیگو از روی پل و همچنین ناوهای هواپیما بر نیروی دریایی آمریکا که سن دیگو یکی از مراکز آن می باشد همه و همه تصاویر زیبا و جدیدی خواهند بود، بعد از رسیدن به جزیره از هتل معروف دل کرونادو که اولین هتل ریزورت دنیا می باشد و در سال1888 باز شده خواهیم رفت، معماری زیبا با تزیینات بسیار خاص و مشرف بودن به اقیانوس آرام بهترین شرایط را برای صرف یک فنجان چای یا قهوه و یا آب میوه خنک فراهم می آورد. حدود ساعت 12 به سمت شهرک قدیمی سن دیگو که کاملا یک شهر مکزیکی هست می رویم، همانطور که می دانید سن دیگو جنوبی ترین شهر کالیفرنیا در مرز مکزیک قرار گرفته همانطور که میدانیم آمریکا کالیفرنیا را در سال 1848 به قیمت 15 میلیون دلار از مکزیک خریداری کرد!

2 ساعت وقت آزاد در این شهرک قدیمی به مسافران تور آمریکا این فرصت را میدهد، که ضمن بازدید یک ناهار مکزیکی را در این منظقه تجربه کنند. حدود ساعت 3 بسمت دان تان سن دیگو رفته و از محله های ایتالیایی و غیره بازدید و ساعت 6 عصر جهت استراحت به هتل بر میگردیم. 

روز 8 محل: سن دیگو

امروز بعد از صبحانه برای دید پارک معروف بالباو خواهیم رفت، این پارک زیبا با مساحت تقریبا 5 کیلومتر مربع در مرکز سن دیگو قرار گرفته و در سال 1915 پذیرای نمایشگاه پاناما بوده و کشورهای مختلف در آن شرکت داشتند. این پارک مجموعه ای از موزه های زیبا همراه با باغ گل و گیاه و مکانهای دیدنی زیادی میباشد. بعد از بازدید این پارک به دیدن پارک کنار آب خواهیم رفت که اسم ان سی پورت ویلیج بوده شامل غرفه های متعدد غدایی و غیره می باشد، 2 ساعت وقت آزاد می تواند زمان مناسبی برای صرف نها ر و گشت و گذار در این دهکده زیبا باشد بعد از نهار بسمت موزه ناو هواپیمابر بزرگ میدوی خواهیم رفت و تور امروز را با 1 ساعت کروز در خلیچ سن دیگو به پایان می رسانیم. 

روز 9 محل: سن دیگو

امروز روز آزاد با انتخاب شماست، جاهای دیدنی و کارهایی که می توانید انجام دهید این است که، می توانید از باغ وحش معروف سن دیگو بازدید کنید یا از پارک و دنیای آبی سن دیگو  و یا از مراکز خرید و زیبای سن دیگو دیدن کنید.

روز 10 محل: لگولند کالیفرنیا

امروز برای بچه ها روز متفاوتی  است روزی اختصاصی برای تفریح بچه ها در تور آمریکا. شاید بتوان گفت آمریکا بزرگترین مرکز تفریحی و سرگرمی در دنیا برای بچه ها باشد از این نظر امروز در هتلی اقامت خواهیم کرد که نه تنها برای بچه ها اهمیت زیادی دارد بلکه پدر مادر ها نیز از این اقامت خاص در هتل و شهر بازی لگو لند لذت خواهند برد.

این مرکز تفریحی در منطقه Carlsbad, California قرار  گرفته و حدود 3 کیلومتری سن دیگو قرار دارد  شامل 2 ساختمان و یک مجموعه بزرگ تفریحی و سرگرمی است بعد از تحویل اتاقها 24 ساعت اقامت شما در این مرکز تفریحی اوقات خوش را برای شما به ارمغان خواهد داشت.

 

روز 11 محل: لاس و گاس

امروز در حدود 5 ساعت با اتوبوس سفری به سمت لاس و گاس خواهیم داشت، در میان مرز کالیفرنیا و ایالت نوادا یک مرکز خرید اوتلت داریم که با قیمتهای بی نظیر و عالی می توانید خرید کنید، 3 ساعت وقت نهار و خرید این امکان را به شما خواهد داد که خریدهای ارزان و باکیفیت بالا داشته باشید. حدود 6 بعد از ظهر وارد شهر نور چراغ و جذاب لاس و گاس خواهیم شد و در هتل 5 ستاره آریا اقامت خواهیم داشت. این شهر که در سال 1905 در محل دان تان قدیمی به مساحت 45 هکتار تاسیس شد که با ورود چند سرمایه گذار امروزه لاس وگاس تبدیل به بزرگترین مرکز نمایش و خرید و تفریحات مختلف شده است.

روز 12 محل: لاس وگاس

همانطور که میدانید لاس وگاس یکی از مراکز تفریحی و توریستی آمریکاست که هتلهای بسیار بزرگ و زیبا در آن بنا شده که هر کدام ویژگی خاصی را دارا هستن از جمله از این هتل ها می توان به هتل پاریس با نماد برج ایفل هتل سیزر که نمایان معماری زمان رم باستان، هتل لوکسور نماد اهرام مصر هتل ونیز با نمایشی از کانالهای آبی هر کدام برای خود زیبایی خاص و نماد جاذبه های توریستی اقصی نقاط مختلف دنیا می باشد.

روز دوازدهم تور آمریکا به بازدید از این مکانها ی زیبا سپری کردیم لاس وگاس تعداد زیادی رستورانهای معروف را در خود جاداده است از جمله رستوران شف رمزی. شب به دیدن خیابان فرومانت دان تان قدیمی لاس وگاس خواهیم رفت که بسیار جذاب و دیدنی است.

روز 13 محل: گرند کانیون

امروز به دیدن شاهکار طبیعت گرند کانیون در ایالت آریزونا می رویم این فرسایش طبیعی طی چندین میلیون سال توسط رودخانه کلورادو شکل گرفته و دره خاصی ایجاد شده باوجود یک پل نیم دایره شیشه ای امکان راه رفتن در روی این دره که عمق آن بیش از 1800 متر است هیجان خاصی را خواهید داشت لازم به ذکر است منطقه گراند کنیون جز مناطق محافظت شده سرخ پوستان می باشد. در مسیر رفتن به این مکان مکان از سد هوور که یکی از سدهای تاریخی و مهم آمریکا می باشد دیدن می کنیم، حدود 8 شب به هتل می رسیم و وقت رفتن به یکی از سیرکهای معروف دنیا است بنام سیرک دو سله شوهای مختلفی را اجرا می گذارد.

روز 14 محل: واشنگتن دی سی

امروز بسمت شرق آمریکا یعنی واشنگتن دی سی (پایتخت آمریکا) خواهیم رفت، شاید دیدن ساختمان کاخ سفید و کنگره آمریکا برای خیلی از ما جالب و دیدنی باشد، ناحیه واشنگتن و ویرجینیا موارد بهتر و متعددتری از دیدنی ها را در خود جا داده است. بعد از یک پرواز 4 ساعته به شهر واشنگتن رسیده و به هتل که نزدیکی کاخ سفید هست می رسیم.

روز 15 محل: واشنگتن دی سی

امروز می خواهیم شما را با تاریخ ایالت متحده آمریکا آشنا کنیم برای این منظور تور را با بازدید از ساختمان کنگره و کتابخانه مرکزی آن شروع و در ادامه به منطقه کاخ سفید و نهایتا نماد ابلیسک را بازدید و سپس در منطقه زیبا و قدیمی الکساندریا برای نهار میرویم و سپس به هتل برمیگردیم.

روز 16 محل: واشنگتن دی سی

امروز روز آزاد و استراحت  می توانید از موزه های متعدد در شهر واشنگتن بازدید کنید.

روز 17 محل: نیویورک

امروز به سمت شهر نیویورک بزرگترین شهر آمریکا و قویترین شهر اقتصادی دنیا خواهیم رفت شهری که هرگز نمی خوابد. تقربیا مسافت 400 کیلومتری بین واشنگتن دی سی و نیویورک در سفر زمینی طی 5 ساعت طی میکنیم و به هتل خود که در منطقه منهتن قرار گرفته می رویم.

نیویورک
روز 18 محل:

 تور شهر نیویورک را با بازدید از منطقه پارک مرکزی و موزه متروپلیتن نیویورک شروع می کنیم حدود 1 وقت آزاد درمنطقه خیابان پنجم منهتن خواهیم داشت و نهایتا ساعت 3 بسمت ساختمان امپایر استیت یکی از شاهکارهای معماری جدید رفته و از این بنای 102 طبقه که مدتها به عنوان بلندترین ساختمان دنیا معروف بود می رویم پشت بام این ساختمان یکی بهترین نقاط نیویورک برای دیدن منظره آسمان خراشها و رود خانه هادسن می باشد ساعت 6 به منطقه هتل برگشته ودر میدان تایم اوقات را سپری خواهیم کرد. 

 

روز 19 محل: نیویورک

امروز صبح به دیدن ساختمان راکی فیلر و رادیو سیتی رفته، سپس در شرقی ترین نقطه منهتن از مقر سازمان ملل بازدید کرده و بعد از دیدن منطقه سوهو  و منطقه ایتالیایی ها که وقت نهار را در این منطقه خواهیم بود بسمت وال استریت بزرگترین بازار جهانی بورس رفته و سپس از دو برج جدید آزادی و منطقه یادبود 11 سپتامبر رفته و تور را با کروز به جزیره ای که مجسمه آزادی در آن قرار گرفته خواهیم رفت. 

نیویورک
روز 20 محل: نیویورک

امروز روز خرید و وقت آزاد هست برای این منظور قصد داریم صبح شما را به دیدن جدیدترین و بزرگترین مرکز خرید یعنی آمریکا دریم ببریم نه تنها این مرکز مجموعه ای از بهترین برندها بوده بلکه شامل مجموعه ای تفریحی متعدد برای کودکان و بزرگسالان می باشد  بعد از ظهر بسمت منهتن بر میگردم تا افراد با سلیقه خود خریدهای روز آخر را انجام داده و اماده برگشت به کشور خود شوند.

روز 21 محل: نیویورک

با یک دنیا خاطره بسمت فرودگاه رفته تا به کشور خود برگردیم، تیم رهتورز آرزوی دیدار شما در سفر های اتی را دارد به امید دیدار.

تورهای مشابه

به "تور آمریکا ویژه خانواده رویای کودکان (لگولند، یونیورسال استودیو کالیفرنیا و دیزنی لند)" امتیاز دهید

18 کاربر به "تور آمریکا ویژه خانواده رویای کودکان (لگولند، یونیورسال استودیو کالیفرنیا و دیزنی لند)" امتیاز داده اند | امتیاز: 3.8 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تور آمریکا ویژه خانواده رویای کودکان (لگولند، یونیورسال استودیو کالیفرنیا و دیزنی لند)"

4 دیدگاه

22 اردیبهشت 1402

سلام و خسته نباشید میخواستیم ببینم هزینه قید شده برای یک نفره با بیشتر ضمنا هزینه های جانبی مثل غذا و ویزا و غیره چقدر میشه وشرایط و مدارک برای سفر به امریکا چی هست با تشکر

پاسخ به عباس موسوی

22 شهریور 1401

برای سفر به آمریکا چه شرایطی لازم است؟

پاسخ به بهناز عبدالهی

26 شهریور 1401

سلام و درود
لطفا در مورد شرایط ثبت نام توضیح دهید و اینکه آیا امکان داره تور فقط نیویورک باشه؟؟

پاسخ به هما

1 شهریور 1400

سلام میخاستم ببینم الان توربه کالیفرنیا دارید ؟

پاسخ به هانیه
* سوالتان را از کارشناس ما بپرسید، در صورتی که تمایل دارید با شما تماس گرفته شود، اطلاعات تماس خود را هم در فرم زیر درج نمایید (اطلاعات تماس شما در سایت نمایش داده نخواهد شد)