در Central Park نیویورک وقت بگذرانیم

پارک مرکزی، اولین پارک عمومی و فضای سبز شهری همگانی در آمریکا می باشد.طرفداران ایجاد پارک مرکزی در درجه اول بازرگانان و مالکان زمین و مناطق عمومی لندن و پاریس را تحسین می کردند و اصرار داشتند که نیویورک برای ایجاد اعتبار بین المللی خود به یک مرکز مشابه نیاز دارد.آنها استدلال می کردند که یک پارک عمومی میتواند به خانواده هایشان محیط جذابی برای گردش با کالسکه ارایه دهد و همچنین یک محیط سالم و با طراوت برای طبقه کارگر نیویورک فراهم آورد.

در Central Park نیویورک وقت بگذرانیم

به گزارش مجری سفرهای گردشگری: این پارک در قسمت غربی-شرقی منطقه منهتن با مساحتی در حدود 843 هکتار، پنجمین پارک بزرگ شهری در آمریکا می باشد و بر اساس برآوردها سالانه بیش از 35 میلیون بازدیدکننده ازآن دیدن می کنند.

فضای سبز عمومی که پر بازدید کننده ترین پارک شهری در ایالات متحده آمریکا می باشد و بیشترین لوکیشن فیلمبرداری در دنیا نیز هست.در سال 1840طرحی جهت ایجاد یک پارک بزرگ در منطقه منهتن مطرح شد و ابتدا به ساکن 778 هکتار آن احداث شد.اما در سال 1857، یعنی 17 سال بعد از طرح اولیه دو معمار به نامهای فردریک اولتسمد و کارل ورت واآکس مسابقه طراحی برای پارک را برنده شدند و بلافاصله ساخت و سازهای جدید آغاز شد و در نهایت مساحت آن به مساحت کنونی تغییر کرد.

جالب توجه هست که برای بازدید از سنترال پارک نیویورک زیبا و جذاب تورهای گوناگونی از جمله اسب سواری، کالسکه سواری، دوچرخه سواری، پیاده روی، دویدن و ورزش و پدی کب یا دورچرخه کابین دار اجرا می شوند.

کالسکه سواری به صورت خصوصی یا گروهی یک راه منحصر به فرد تاریخی برای تجربه کردن زیباییهای این پارک است.با کالسکه سواری شما میتوانید ضمن لذت بردن از فضای پارک مرکزی از جاذبه هایی مانند قلعه بِل وِدِره، مزارع توت فرنگی، فواره بِتسدا و مرکز خرید (بازار) دیدن کنید. همچنین جهت تولد، ازدواج، سالگردها و موارد خاص می توانید کالسکه سفارشی خویش را داشته باشید.

تورهای دوچرخه کابین دار هم خالی از لذت و هیجان نیستند!

فقط کافی است که هنگام بازدید از جاذبه های معروف پارک آرام بنشینید و استراحت کنید و به هنگام رکاب زدن راننده دوچرخه از پارک و زیباییهایش لذت ببرید.

انتشار: 6 دی 1402 بروزرسانی: 23 دی 1402 گردآورنده: bestcanadatours.com شناسه مطلب: 466

به "در Central Park نیویورک وقت بگذرانیم" امتیاز دهید

1 کاربر به "در Central Park نیویورک وقت بگذرانیم" امتیاز داده است | 5 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "در Central Park نیویورک وقت بگذرانیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید