8 شهر برتر کانادا برای زندگی و مهاجرت

کانادا مدت‌هاست که به دلیل ارائه فرصت‌های شغلی بهتر، به عنوان انتخاب اول برای مهاجران بوده است. کانادا یک کشور پیشرفته است و شهروندان آن از کیفیت زندگی بالاتر، دسترسی به امکانات بهداشتی عالی، آموزش در سطح جهانی و اقتصادی قوی بهره می‌برند.

8 شهر برتر کانادا برای زندگی و مهاجرت

به گزارش مجری سفرهای گردشگری: کانادا با داشتن جمعیتی متنوع و چند فرهنگی، طیف وسیعی از فرصت‌ها و امکانات را برای خانواده‌ها، متخصصان و همه افراد در میان آن‌ها ارائه می‌دهد.

چرا کانادا را انتخاب کنید؟

اگر می‌پرسید چرا کانادا انتخابی عالی برای تحصیلات عالی است، در اینجا 7 دلیل برتر وجود دارد که باید در نظر بگیرید:

سیستم آموزش عالی و بورسیه های تحصیلی برجسته

سیستم آموزش عالی کانادا در سطح جهانی شناخته شده است و آن را به مقصدی اصلی برای دانشجویانی تبدیل می کند که به دنبال آموزش با کیفیت هستند. با سابقه تحصیلی قوی و اشتغال‌پذیری بالای فارغ‌التحصیلان، تحصیل در اینجا شما را برای موفقیت آماده می‌کند.

مدرک تحصیلی از یک دانشگاه کانادایی ارزش زیادی دارد و معادل مدارک تحصیلی از ایالات متحده، استرالیا و اروپا است. به علاوه، بورسیه های تحصیلی و کمک هزینه های تحصیلی مختلفی برای حمایت از تحصیل شما در دسترس است.

زندگی در محوطه دانشگاه

دانشگاه‌های کانادا پر جنب و جوش و پویا هستند و میزبان رویدادها و جشن‌های متعدد در طول سال هستند. این رویدادها نه تنها زندگی اجتماعی شما را تقویت می کند، بلکه تعامل فرهنگی را نیز تشویق می کند.

فعالیت‌های فوق‌برنامه، وای‌فای رایگان و دسترسی به منابعی مانند روزنامه‌ها و مجلات، تجربه یادگیری شما را غنی‌تر می‌کند.

فرصت‌های شغلی

فارغ التحصیلان دانشگاه های کانادا به خوبی برای مشاغل عالی آماده هستند. شما می توانید برای تامین خود به صورت پاره وقت در محوطه دانشگاه و خارج از آن کار کنید. رشته های متنوع در بازار مشاغل، چشم اندازهای شغلی فراوانی را ارائه می دهند و آینده ای قوی را برای دانشجویان بین المللی تضمین می کنند.

کانادا، قطب تحقیقاتی و توسعه

کانادا یک قطب تحقیقاتی و توسعه است و به همین دلیل، انتخابی عالی برای پژوهشگران است. دولت کانادا تحقیقات را در زمینه های مختلف تشویق می کند و به دانشجویان استثنایی با ارائه بورسیه و حتی پوشش هزینه های تحقیق کمک می کند.

طبیعتی خیره کننده

زیبایی طبیعی و امنیت کانادا آن را به مکانی فوق العاده برای زندگی تبدیل می کند. جمعیت متنوع کانادا یک بافت فرهنگی غنی ایجاد کرده است و مناظر خیره کننده ای مانند کوه های راکی ​​کانادا و آبشار نیاگارا فرصت های بی پایان برای لذت از اوقات فراغت را فراهم می کند.

امنیت و مراقبت

کانادا همیشه به عنوان یکی از امن ترین و آرام ترین کشورهای جهان رتبه بندی می شود. دانشگاه ها اولویت خود را بر امنیت دانشجویان قرار می دهند و خدماتی مانند سرویس رفت و آمد و همراهان امنیتی را ارائه می دهند. دولت کانادا همچنین از رفاه دانشجویان، از مراقبت های بهداشتی تا امنیت کلی، اطمینان حاصل می کند.

فرایند مهاجرت آسان

کانادا مجوزهای کاری آسانی را ارائه می دهد که به شما امکان می دهد در طول تحصیل و به مدت دو سال پس از فارغ التحصیلی به صورت پاره وقت کار کنید. به لطف سیاست های حمایتی مهاجرت، حتی می توانید پس از یک سال برای اقامت دائم درخواست دهید.

لیست بهترین دانشگاه ها:

Best cities to live in CanadaUniversities
ونکوورUniversity of British Columbia (UBC)
تورنتوUniversity of Toronto (UofT)
اتاواUniversity of Ottawa, Carleton University
کلگریUniversity of Calgary
ادمونتونUniversity of Alberta
مونترالMcGill University, Concordia University
کبکLaval University
اوکویلSheridan College

لیست بهترین شهرها برای زندگی و مهاجرت در کانادا:

اوکویل (Oakville)

Oakville، یکی از بهترین شهرهای کانادا برای زندگی، یک شهر کوچک حومه ای خیره کننده است که در استان Ontario واقع شده است. این شهر در میان بهترین شهرهای کانادا از نظر فرصت های شغلی و زندگی شهری به طور کلی قرار دارد.

این شهر طبیعت زیبایی نیز دارد و در سواحل دریاچه Ontario واقع شده است. این شهر همچنین تنها یک ساعت رانندگی از یکی از باشکوه ترین مناظر جهان، آبشار نیاگارا فاصله دارد.

Oakville همچنین در مجاورت تورنتو قرار دارد و بنابراین می توانید بدون اینکه نگران پوشش هزینه های زندگی باشید، به راحتی به بازار کار تورنتو دسترسی داشته باشید.

بسیاری از غول های داروسازی و سایر شرکت های علوم زیستی متخصص در مراقبت از سالمندان، علاوه بر بسیاری از شرکت های تولیدی، در Oakville مستقر هستند و می توانند فرصت های شغلی عالی را ارائه دهند. این امر باعث شده Oakville جایگاه خود را به عنوان یکی از بهترین شهرهای کانادا به دست آورد.

شهر کبک

شهر کبک یکی از بهترین شهرهای کانادا برای زندگی است و در رتبه 19 بهترین شهرهای جهان در رتبه بندی QS قرار دارد. یکی از بهترین دانشگاه های این شهر، که در یکی از بهترین ایالت های کانادا برای زندگی قرار دارد، دانشگاه Bishop است.

کبک به دلیل ارائه فرصت های عالی برای تحصیل و کار و هزینه زندگی مقرون به صرفه، یکی از انتخاب های برتر برای بسیاری از دانشجویان بین المللی است که به کانادا نقل مکان می کنند.

کلگری (Calgary)

کلگری در رتبه 7 بهترین شهر جهان قرار دارد و به عنوان پایتخت انرژی کانادا شناخته می شود. این شهر بخشی از استان آلبرتا است و به دلیل تلاش‌هایش برای انقلابی کردن مصرف سوخت های فسیلی در جهان شناخته شده است.

بسیاری از دانشگاه های خوب در اینجا، مانند دانشگاه کلگری، به دلیل ارائه آموزش با کیفیت و فرصت های شغلی عالی به همه دانشجویان خود مشهور هستند.

کلگری که یکی از بهترین شهرهای کانادا برای زندگی است، همچنین به دلیل سبک زندگی سرگرم کننده و فستیوال فرهنگی بزرگ "Calgary Stampede" مشهور است. پارک ملی بنف که در کوه های راکی ​​نزدیک کلگری واقع شده است نیز یکی از جاذبه های بزرگ این مکان زیبا است که آن را به یکی از بهترین شهرهای کانادا برای مهاجران تبدیل می کند.

مونترال

مونترال به عنوان نهمین شهر برتر جهان رتبه بندی شده است. این شهر قلب فرانسوی کانادا و شاید کل آمریکای شمالی است.

مونترال یکی از بزرگترین و بهترین شهرهای کانادا برای زندگی است. با ساختمان‌های قدیمی و معماری منحصر به فردش، مونترال می‌تواند شما را به سرعت به یک شهر فرانسوی عجیب و غریب در اروپا منتقل کند.

این شهر علاوه بر طبیعت عالی، فرصت های شغلی زیادی را به همه ساکنان خود ارائه می دهد. مونترال همچنین دارای چندین دانشگاه عالی است که برای همه دانشجویان بین المللی ارزش کاوش دارد.

هزینه‌های املاک و مستغلات در مونترال به اندازه سایر نقاط کشور بالا نیست که آن را به شهری دوستدار مهاجران و دانشجویان بین‌المللی تبدیل می‌کند. علاوه بر هزینه آپارتمان، سایر هزینه ها مانند غذا و سرگرمی نیز نسبتا بالا نیستند.

اوتاوا (Ottawa)

اوتاوا پایتخت بین المللی کانادا و یکی از بهترین شهرهای کانادا برای زندگی است، از جمله کیفیت آموزش ارائه شده به ساکنان، که آن را در میان بهترین شهرهای کانادا برای زندگی قرار می دهد. در این شهر مشاغل زیادی وجود دارد، از علوم زیستی، هوافضا و شرکت های فناوری پاک گرفته تا رسانه های دیجیتال و سایر زمینه های مرتبط با نرم افزار.

این شهر همچنین دارای سرانه تولید ناخالص داخلی (GDP) بسیار بالایی است که در رتبه 80 جهان قرار دارد. اتاوا همچنین سالانه تعداد زیادی شغل ایجاد می کند که مهاجران باهوش و ارزشمند می توانند آن را پر کنند.

ادمونتون (Edmonton)

ادمونتون به دلیل تعداد زیاد رویدادهای شهری و سایر فعالیت‌های در فضای باز که هر ساله در این شهر برگزار می‌شود، به شهر جشنواره‌ها معروف است. ادمونتون که یکی از بهترین شهرهای کانادا برای زندگی است، همچنین پایتخت استان آلبرتا است و میزبان دانشگاه آلبرتا است که در رتبه 59 جهان قرار دارد.

انواع مشاغل و پیشنهادات در این شهر بسیار متنوع است و فرصت های شغلی عالی زیادی برای هر مهاجر و دانشجوی بین المللی در اینجا وجود دارد. به همین دلیل، Edmonton به عنوان یکی از بهترین شهرهای کانادا برای زندگی رتبه بندی شده است.

ونکوور (Vancouver)

ونکوور یکی از بزرگترین شهرهای استان بریتیش کلمبیا در کانادا است و به دلیل داشتن زندگی شبانه عالی و فرصت های شغلی و تحصیلی عالی در سراسر جهان شناخته شده است.

این شهر همچنین دارای بسیاری از موسسات آموزشی عالی است که می تواند مشاغل دانشجویان بین المللی را که در تحصیلات خود پیشرفت می کنند، پیشرفت دهد و آن را به لیست بهترین شهرهای کانادا برای زندگی اضافه کند.

بسیاری از شرکت های مبتنی بر فناوری در کانادا و جهان در ونکوور مستقر شده اند و فرصت های شغلی زیادی را برای افرادی که مایل به سکونت در ونکوور هستند، فراهم می کنند.

جمع بندی

کانادا سرزمین آرزوها برای بسیاری از مردم است، چه متخصصان شاغل و دانشجویانی که می خواهند در مکان های عالی کار کنند و زندگی بهتری در یک محیط مترقی داشته باشند.

برخی از بهترین شهرهای کانادا چیزی برای همه دارند، از زیبایی طبیعی خیره کننده ونکوور و انرژی پیچیده تورنتو تا جادوی تاریخی شهر کبک. چه به دنبال ماجراجویی در فضای باز، تجربیات فرهنگی، چشم اندازهای شغلی یا حس جامعه باشید، کانادا شهری دارد که می تواند آنچه را به دنبالش هستید به شما ارائه دهد.

منبع: leapscholar.com
انتشار: 30 مهر 1402 بروزرسانی: 30 مهر 1402 گردآورنده: bestcanadatours.com شناسه مطلب: 1267

به "8 شهر برتر کانادا برای زندگی و مهاجرت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "8 شهر برتر کانادا برای زندگی و مهاجرت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید