رعایت ایمنی در تعطیلات تابستانه: 6 روش برای گذران تعطیلات در طی همه گیری بیماری

روش­های مختلفی برای تفریح و گذران تابستان و حفظ ایمنی وجود دارد؛ از وقت گذراندن درکنار دریاچه سنتی کانادا گرفته تا بازی پتانک (بولینگ روی چمن) در حیاط خانه.

رعایت ایمنی در تعطیلات تابستانه: 6 روش برای گذران تعطیلات در طی همه گیری بیماری

به گزارش مجری سفرهای گردشگری: درست قبل از تعطیلات آخر هفته، روز ویکتوریا در ماه مه، این طوربه نظر می رسید که تابستان 2020 ممکن است بدترین تعطیلات فصلی تا به امروز باشد. ناظران صنعت اسم­های مختلفی روی این تابستان گذاشته اند، از «تابستان مخرب» گرفته تا «تابستان بی­مزه».

همین حالا هم که اقتصاد دارد دوباره جان می گیرد، مردم هنوز محتاط هستند. مشاوره رسمی فدرال برای جلوگیری از سفرهای غیر ضروری بین المللی به احتمال زیاد همچنان اثر مهار کننده ای دارد، در حالی که برخی از کشورها در اروپا و کارائیب مرزهای خود را باز می کنند، و برخی از شرکت­های هواپیمایی قیمتهایی پایین تر از حد انتظار را اعلام کرده اند. در حقیقت، نظرسنجی اخیر TravelWeek نشان داده است که اگر مسافرتهای جهانی از فردا از سر گرفته شود، 42.7 درصد از پاسخ دهندگان ابتدا درداخل کانادا سفر می کنند.

اما مردم به دنبال چه نوع تعطیلاتی هستند؟ به گفته فردریک دیمانچ، مدیر دانشکده مهمانداری و گردشگری تد راجرز در دانشگاه رایرسون، اعتماد حرف اصلی را در سال جاری می زند. او می گوید: «مسافران در تعطیلات می خواهند با افرادی که به خوبی می شناسند سفر کنند. آنها احتمالاً به گروههای کوچک یا اکیپ خودشان خواهند پیوست». وی افزود که با لغو پروازها، بسیاری از مردم به جاده می زنند یا به مسافرت­های کمپینگ خانوادگی و یا برای رانندگی به دریاچه می روند. وی گفت: «ما به سراغ چیزی جدا از گذشته خواهیم رفت.»

در ادامه شش روش برای تبدیل تابستان بد به تابستانی فراموش نشدنی وجود دارد - به روشی خوب.

1- به سرزمین کلبه ­های روستایی بروید

کلبه ­ها می توانند یکی از اجزاء اصلی جدید برای گردشگران در کانادا، تابستان امسال به شمار روند. مشاور نرم افزار و صاحب کلبه مایکل کاسگرو می گوید که بیشتر دوستانش به دنبال اجاره کلبه در کنار روستاییان هستند - یا به دیدار سایر افراد در کلبه ­هایشان می روند.

او می­گوید: «من و همسرم جنی در حال حاضر دو کلبه داریم - هر دو در لانگ پوینت در دریاچه اری - اما قصد داریم یکی از آنها را در ماه جولای بفروشیم. ما افراد زیادی را می­شناسیم که می­خواهند کلبه قدیمی ما را برای کل تابستان اجاره کنند. به نظر می رسد که این تنها گزینه برای زمانی است که مرزها بسته اند.»

اگرچه مونترال و خانواده اش معمولاً به خارج از استان سفر می کنند (سال گذشته، آنها با مبادلات خانگی به B.C رفتند)، با این حال آنها در حال بازگشت به مکانی در منطقه شارلوا کبک هستند که سالها پیش در آنجا اقامت داشتند.او می گوید: «وقتی با صاحب خانه تماس گرفتم، ما را به یاد آورد. و او به ما اعتماد دارد. ما نیز به او اعتماد داریم. ما می دانیم که وی کلبه را قبل از رسیدن عمیقاً تمیز و ضد عفونی خواهد کرد.»

2- به جاده ­های آزاد بروید

برای کسانی که امسال می خواهد در حباب خود بماند، سفر با ماشین یا RV و رانندگی در جاده ­های آزاد میتواند تجربه هیجان انگیز خوبی باشد. به عنوان مثال، خواهر کاسگروو، لیا، قصد دارد در ماه آگوست با همسر و دخترش به کبک سیتی و مونترال رانندگی کند و کوپه د لاجارت و خانواده نیز یک هفته به رانندگی در اطراف گاسپسی می پردازند.

در همین حال، کهنه سربازRV  به نام چاد دیویس، CPA، بنیانگذار LiveCA، دوباره سفرهای خود را شروع کرده است. دیویس سال گذشته به همراه همسر و دو فرزندش سفری چند ماهه به آمریکای شمالی داشت، اما در ماه مارس به خانه خود در هالیفاکس N.S، بازگشت. پس از سه ماه لذت بردن از لذت زندگی بدون تغییر - آب روان، رختشویخانه نامحدود و برق فراوان -، متوجه شدند که دوباره به حالت سرگردانی قبل برگشته اند.

وی گفت: «کار تمیز کردن این خانه خیلی زیاد بود. دلمان برای حضور در فضای کوچک تنگ شده است.» این بار آنها یک اردوگاه ساحلی را در نوا اسکوشیا پیدا کردند که تابستان را در آنجا می گذرانند تا زمانیکه غرب دوباره امن شود. آنها جزیره ونکوور را از سپتامبر تا دسامبر رزرو کرده اند.

3- در نزدیکی خانه خود ماجراجویی کنید

ماجراجویان فکر می کنند که گاهی اوقات برای هیجان نیاز دارند که ساحل و دریایی را ببینند: چگونه می توانید جرأت خود را به راحتی درخانه محک بزنید؟ اما اگر الکس راس، مدیرعامل ماجراهای تازه به شیوه خود عمل کند، این سال همان سالی خواهد بود که مسافران داخلی نقش پررنگ­تری خواهند داشت. راس، که شرکت وی فعالیت­هایی قبیل تورهای کوله پشتی در ساحل کوهستانی تا اسنوبورد در اطراف بزرگراه Powder را ارائه می دهد، می گوید: «بسیاری از کانادایی­ها نمی­دانند چه تجربیاتی برای آنها در دسترس است. یکی از بهترین مزیت­های کانادا این است که یکی از بهترین مقاصد گردشگری در کل زمین می­باشد.»

امسال، این شرکت در تلاش است تا دسترسی بیشتری برای سفرهای خصوصی / سفارشی خود به کوه ­های راکی برای کانادایی­ها ارائه دهد. نرخ خرده فروشی این تورها که شامل مسافرت با ون و راهنمای محلی است، برای یک تا 14 مسافر 1200 دلار در روز می­باشد. هزینه اتاق­های هتل یا کمپینگ به اضافه غذا بیشتر از کرایه پایه خواهد بود. راس می گوید: «به طور معمول، این پکیج­ها برای چهار نفر بسیار مقرون به صرفه است، همه امتیازات یک تورخصوصی را دارد اما با قیمت یک تورعمومی ارائه می­شود.»

4- با بیرون از خانه ارتباط برقرار کنید

اگر از چندین ماه خانه نشینی خسته شده اید و دلتان می­خواهد یک طبیعت واقعی را ببینید، شاید بخواهید در یک اردو شرکت کنید. بسیاری از اردوگاه ­های استانی باز هستند و پارک­های کانادا امکانات رزرو ارائه داده اند.

یکی از توصیه ­های ما به مردم، این است که باید «خودکفا باشند، لوازم بهداشتی اضافی مانند ضدعفونی کننده دست، دستمال مرطوب و سفره را بسته بندی کنند و آب و غذا به همراه داشته باشند.»

متخصصان در برابر اردو زدن گروه ­ها با تعداد خانواده ­های زیاد بسیار محتاط هستند. همانطور که جی کافمن، متخصص اپیدمیولوژیک دانشگاه مک گیل اشاره کرده است، اردوگاه ­هایی که تراکم کمتری دارند ایده آل هستند.

وی اظهار داشت: «به نظر من بازگشایی اردوگاه ­ها و پارک­ها با رعایت کامل پروتکل­ها و مراقبت کامل، اشکالی نخواهد داشت.»

5- «WWOOFING» را امتحان کنید

COVID-19 ممکن است کلیدی برای انواع سفر­ها باشد، اما چرا داوطلبانه وقت خود را به یک تجربه یادگیری تبدیل نمی­کنید؟ به عنوان مثال، پارک­های گراسیلا (نه نام خانوادگی واقعی او) و زنوبیا نا هر دو در حال کار با WWOOF (فرصت­های جهانی در مزارع ارگانیک) هستند، یک سازمان بوم گردی که برای افراد فرصتی فراهم می­کند تا هنگام کار در اتاق و میز غذا در مورد مواد غذایی و کشاورزی ارگانیک مطالبی یاد بگیرند.

در حال حاضر، خانم پارک و نا هر دو در مزرعه ای در لوکان، انتاریو هستند. پارکس که دارای مدرک اقتصاد کشاورزی از فیلیپین است می گوید: «این یک فرصت عالی برای کثیف شدن دستانم بود - به معنای واقعی کلمه.»

همانطور که انتظار می رفت، بازدیدکننده ­ها از تجربه خود بسیار راضی بودند. نا، یک شیرینی پز که اصالتاً اهل کره جنوبی است، به خصوص از نشستن کنار آتش در شب لذت برده است. او می گوید: «اولین بار بود که کرم­های شب تاب را که در اطراف ما می رقصیدند می دیدم». خانم پارک­ دوست دارد محصولاتی را که کاشته تماشا کند و آنها را برداشت کند و بچشد. او می گوید: «من یاد گرفته ام که همه گیاهان خیلی بیشتر از آنچه فکر می­کردم به آب نیاز دارند.»

در همین حال، میزبانان کارین و جورج مار نیز در حال یادگیری هستند. کارین می گوید: «من دوست دارم مناظر اطراف خانه خود را با مردم سایر کشورها و مکان­ها در کانادا به اشتراک بگذارم. مثل این است که همه چیز را برای اولین بار از دید آنها می بینم.»

 6- دوچرخه تان بردارید و راه بیفتید

احتمالاً دوچرخه سواری بهترین تفریحی بوده که در زمان همه گیری بهترین استقبال را داشته است. بر خلاف بسیاری از ورزش­های دیگر، دوچرخه سواری ترکیبی است از راهی برای تناسب اندام و هم برای گردش و دور زدن. بنابراین می­توانید علاوه بر ورزش، در طول راه از مناظر لذت ببرید. به همین دلیل این فعالیت برای بسیاری افراد در تعطیلات گزینه خوبی می­باشد.

آنتونی رن ساکن برامپتون یکی از دوچرخه سوارانی است که از سبک زندگی با دوچرخه (رایگان) لذت می برد. او به عنوان سرپرست و ناظر برای تورومونت کار می کند. طی چند ماه گذشته، رن از دوچرخه سواری به عنوان راهی برای رفت و آمد استفاده می کرد. او می گوید: «یک سواری 10 دقیقه ای است و من از بیرون بودن لذت می برم.» اخیراً، او و نامزدش در امتداد ساحل تورنتو، از جمله ساحل وودباین و ساحل چری، دوچرخه سواری می کنند.

رن می گوید: «یک بار غذاخوری خیابان چری تاکو می­فروخت، بنابراین ما برای توقف کردیم که چیزی بخوریم. همه باهم فاصله داشتند، اما دیدن اینکه همه آنها از همراهی عزیزانشان لذت می برند احساس خوبی داشت.»

رن طرفدار تورهای گروهی نیست، اما او و نامزدش قصد دارند تابستان امسال به جای دیگری ازشهر بروند. وی می گوید: «ما احتمالاً به استان پرنس ادوارد انتاریو خواهیم رفت تا بتوانیم ازنزدیک از همه مناظر و صداها لذت ببریم، من یک جیپ دارم، بنابراین حمل دو چرخه ­هایمان کار ساده ای خواهد بود.»

انتشار: 10 اردیبهشت 1400 بروزرسانی: 10 اردیبهشت 1400 گردآورنده: bestcanadatours.com شناسه مطلب: 502

به "رعایت ایمنی در تعطیلات تابستانه: 6 روش برای گذران تعطیلات در طی همه گیری بیماری" امتیاز دهید

1 کاربر به "رعایت ایمنی در تعطیلات تابستانه: 6 روش برای گذران تعطیلات در طی همه گیری بیماری" امتیاز داده است | 5 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رعایت ایمنی در تعطیلات تابستانه: 6 روش برای گذران تعطیلات در طی همه گیری بیماری"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید