ماه عسل را در ریودوژانیرو بگذرانیم

اگر دنبال مقصدی مناسب برای یک ماه عسل رمانتیک هستید، ریودوژانیرو از انتخابهایی هست که همیشه در خاطرتان خواهد ماند.

ماه عسل را در ریودوژانیرو بگذرانیم

به گزارش مجری سفرهای گردشگری: تاروپود زندگی روزانه در ریودوژانیرو را از شور و احساس ساخته اند. گرمای شدید ریو و پایکوبی مهیج سامبا که بی وقفه در خیابان های این شهر جریان دارد، فضایی رمانتیک برای زوج ها خلق می نماید که پر از احساس و هیجان است. این حال و هوای عاشقانه لحظاتی سرشار از سکوت را برای ابراز علاقه پدید می آورد. در این مقاله به مکان های رمانتیک در ریودوژانیرو در برزیل خواهیم پرداخت که خاطرات رویایی آن را تا سال های متمادی با شریک زندگی خود سهیم خواهید شد.

تماشای غروب خورشید

برای یک قرار عاشقانه ساده و به یادماندنی به تماشای غروب دل انگیز خورشید بنشینید. بعدازاینکه روز خود را در ساحل ایپانما گذراندید، بر بلندای صخره بزرگی که در ابتدای ساحل ایپانما قرار گرفته است، نشسته و شاهد چشم انداز ای بی بدیل باشید؛ خورشید به آهستگی از کنار کوه دو برادر (Two Brothers) پایین می رود و پرتو های نارنجی و صورتی رنگ خود را بر پهنه دریا و آسمان می گستراند تا دورنمایی زیبا را خلق کند.

یکی دیگر از برترین نقاط برای تماشای غروب خورشید بر فراز کوه شوگرلوف است؛ بعد از دو سفر کوتاه با تله کابین بر روی دریا به قله این کوه خواهید رسید. باوجود چشم اندازی بدیع و زیبا از دورنمای اقیانوس و شهر، تماشای صحنه ای عاشقانه در کنار آن فراتر از حد تصور است.

صرف غذا در رستوران

هر قرار عاشقانه ای که با غذا سروکار پیدا نموده، تابه حال موفقیت آمیز بوده است. ریو رستوران های فراوانی دارد که انتخاب های زیادی را پیش رویتان می گذارد. برای صرف یک صبحانه ی رمانتیک به رستوران فورت دی کوپاکابانا سری بزنید که منوی متنوعی برای صبحانه دارد. جایگاه های این رستوران که در فضای باز قرار گرفته است، چشم اندازی شگفت انگیز از ساحل کوپاکابانا را به شما پیشکش می نمایند.

اگر می خواهید غذایی لوکس را تجربه کنید، رستورانی در کاخ سلطنتی کوپاکابانا را امتحان کنید. این رستوران در سرتاسر ریو برترین غذاها را برای ناهار و شام سرو می نماید.

شاید بخواهید به شیوه ای کلاسیک و قدیمی خاطره سازی کنید؛ پس سری به شیرینی پزی و نانوایی گورین (Guerin) بزنید و چند نان پفی فرانسوی تهیه کنید، از یک سوپرمارکت محلی مقداری پنیر، آجیل، میوه و هر چیزی که ذائقه تان می پسندد را خریداری نموده و بعد به سوی شهر کوچک لاگوئا در کنار دریاچه بروید تا بساط پیک نیک را پهن نموده و در کنار عشق زندگی خود لحظات نابی را سپری کنید.

بر فراز کوه پدرا بونیتا

کوه پدرا بونیتا به معنای صخره زیبا است و مکانی فوق العاده برای یک سفری رویایی دونفره به نظر می رسد. پدرا بونیتا یکی از راحت ترین مسیرهای کوه پیمایی را دارد که یکی از زیباترین چشم اندازهای برزیل را به شما ارزانی می نماید. قله مسطح آن شبیه میز تخت و بزرگی است که فضایی خلوت را برای نشستن در اختیار شما قرار می دهد تا بر فراز آن به تماشای افق در دوردست ها بنشینید. این چشم انداز چشمگیر از شرق تا جنوب ریو را در برمی گیرد. پدرا بونیتا بعلاوه نقطه ا مناسب برای پرواز با پاراگلایدر محسوب می گردد. زوج هایی که می خواهند، در کنار یکدیگر هیجان و بالا رفتن آدرنالین را تجربه نمایند، می توانند از این فرصت استفاده نمایند.

بازدید از جزیره بهشتی

یکی از زیباترین خاطرات به یادماندنی خود را می توانید با سفری یک روزه از شهر ریو بسازید. در ابتدا راهی آنگراداس ریس در جنوب این استان شوید و ازآنجا سوار بر قایق، سفری کوتاه به ایلها گرانده (Ilha Grande) یا جزیره بزرگ داشته باشید. ایلها گرانده جزیره ای در میان آب های نزدیک به ساحل ریو است که به خاطر منظره ها بهشتی و زیبایی های طبیعی خود معروفیت فراوانی دارد. در این جزیره می توانید یک روز یا آخر هفته را در هتل های کوچک یا به زبان محلی پوساداس بگذرانید؛ هتل های زیادی در ایلها گرانده وجود دارند که محیطی آرامش بخش را برای استراحت و لذت بردن در کنار عشق زندگی تان پدید می آورند. سواحل زیبای این جزیره دارای یک تنوع زیستی غنی دریایی، پیاده روی های شگفت انگیز در میان جنگل ها و بارهای دلپذیر ساحلی است. در این بارهای بی نظیر، میز و جایگاه ها را روی شن های ساحل قرار داده اند تا بتوانید در انتهای شب یک شام دونفره رمانتیک را در کنار یکدیگر نوش جان کنید.

منبع: theculturetrip.com
انتشار: 12 تیر 1401 بروزرسانی: 17 تیر 1401 گردآورنده: bestcanadatours.com شناسه مطلب: 1058

به "ماه عسل را در ریودوژانیرو بگذرانیم" امتیاز دهید

2 کاربر به "ماه عسل را در ریودوژانیرو بگذرانیم" امتیاز داده اند | 5 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ماه عسل را در ریودوژانیرو بگذرانیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید