سفر به کالیفرنیا: سن دیگو، آفتاب، سواحل و معماری اسپانیایی

سن دیگو شهری ساحلی در جنوب کالیفرنیا واقع در گوشه جنوب غربی آمریکا است. این شهر دومین شهر بزرگ کالیفرنیا و هشتمین شهر بزرگ ایالات متحده آمریکا به شمار میرود. در سفری به سن دیگو همراه ما باشید.

سفر به کالیفرنیا: سن دیگو، آفتاب، سواحل و معماری اسپانیایی

به گزارش مجری سفرهای گردشگری: با داشتن آب و هوای دلپذیر در طول سال، سن دیگو مکانی برای تجربه سبک زندگی آرام روزهای آفتاب گیر در کالیفرنیا در ساحل و ماجراهای سرگرم کننده و دوست داشتنی در فضای باز است. علاوه بر خط ساحلی گسترده سواحل شنی زیبا، از اصلی ترین جاذبه های گردشگری در سن دیگو می توان به پارک Balboa، یک فضای سبز دوست داشتنی با باغ های خاص و چندین موزه اشاره کرد. محله تاریخی Gaslamp، که پر از بوتیک، گالری های هنری و رستوران های خوب است. و پارک تاریخی ایالتی شهر سن دیگو، که در آن موزه ها، مغازه های خرده فروشی و رستوران ها ساختمان های قدیمی خشت را اشغال کرده اند.

خانواده هایی که بچه های کوچکی دارند از جاذبه های متناسب بچه ها و همچنین استراحتگاه های خانوادگی که کاملا برای یک تعطیلات آرامش بخش طراحی شده اند، لذت خواهند برد. از مهمترین کارهایی که می توان با کودکان در سن دیگو انجام داد بازدید از باغ وحش سن دیگو، خانه خرس های پاندا و سایر حیوانات عجیب و غریب است. تماشای نمایش های دلفین و نهنگ در پارک موضوعی SeaWorld ؛ کاوش در زمین های بازی در پارک Balboa ؛ تحسین زندگی دریایی رنگارنگ در آکواریوم Birch در La Jolla. و وقت گذراندن در موزه کودکان جدید.

سن دیگو به عنوان قدیمی ترین شهر کالیفرنیا، ماموریت اصلی اسپانیا را بر عهده دارد. Mission Basilica San Diego de Alcalá در سال 1769 تاسیس شد، محل تولد مسیحیت در کالیفرنیا بود. ساختمانهای مأموریت که به عنوان یک بنای تاریخی ملی ثبت شده اند، از خشت در یک شکل چهار ضلعی با نمای قابل توجه با رنگ سفید ساخته شده اند. از ویژگی های بارز آن می توان به کامپاناریو (دیوار ناقوس) در سمت چپ کلیسای ماموریت و باغ مراقبه که با گل شکوفا شده است اشاره کرد. تورها از دوشنبه تا جمعه برگزار می شوند و مراسم روزانه مراسم مقدس در کلیسای ماموریت برگزار می شود.

برای آفتاب گرفتن و خرید چندین مقصد نزدیک، سفرهای روزانه خوبی از سن دیگو هستند.

سواحل شنی و همچنین مرکز عجیب شهر پر است از رستوران های عالی، موزه های هنری، هنرهای نمایشی و مغازه های عتیقه فروشی. یک سفر با ارزش دیگر از سن دیگو، ماموریت San Juan Capistrano است که در یک مکان آرام 66 مایلی شمال واقع شده است. برای چشیدن فرهنگ متفاوت، مسافران می توانند از تیخوانا در مکزیک، فقط 20 مایلی جنوب سن دیگو دیدن کنند.

کمی دورتر (در طی دو ساعت از سن دیگو) بسیاری از مکانهای دیدنی و تفریحی آخر هفته مانند جزیره رویایی کاتالینا و تفرجگاه کوهستانی ایدیلویلد واقع شده اند.

 
انتشار: 11 اردیبهشت 1400 بروزرسانی: 11 اردیبهشت 1400 گردآورنده: bestcanadatours.com شناسه مطلب: 507

به "سفر به کالیفرنیا: سن دیگو، آفتاب، سواحل و معماری اسپانیایی" امتیاز دهید

3 کاربر به "سفر به کالیفرنیا: سن دیگو، آفتاب، سواحل و معماری اسپانیایی" امتیاز داده اند | 4.7 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سفر به کالیفرنیا: سن دیگو، آفتاب، سواحل و معماری اسپانیایی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید