معرفی 8 پیشنهاد سفر عالی در کانادا

با این پیشنهاد سفرها از ماجراجویی در فضای باز کانادا، از راکی ​​ تا قطب شمال، لذت ببرید!

معرفی 8 پیشنهاد سفر عالی در کانادا

به گزارش مجری سفرهای گردشگری: در سفرهای ماجراجویانه همراه ما باشید.

پیاده روی در مسیرهای بلند کوههای راکی ​​کانادا

قله های خیره کننده، یخچال های طبیعی و عبور از کوههای راکی ​​کانادا را تجربه کنید. از طریق Kananaskis به سمت دره های صخره ای قرمز و دریاچه های آبی و پارک ملی دریاچه های Waterton و سپس به گردنه Wilcox، میدان های یخی کلمبیا و دریاچه لوئیز، جایی که دره Ten Peaks در انتظار شماست، مسیر خود را طی کنید.

سرانجام، یک پیاده روی هیجان انگیز از کوه Assiniboine، "Matterhorn" از Rockies Canadian، شما را به یک منطقه دورافتاده می برد، جایی که برای دو شب کمپ می زنید و از پیاده روی در آلپ تا ارتفاع 2635 متر لذت خواهید برد. این ماجراجویی هیجان انگیز را هرگز فراموش نخواهید کرد.

Haida Gwaii را با قایق بگردید

با بیش از 150 جزیره که دو جزیره اصلی آن را احاطه کرده است، Haida Gwaii یا جزایر ملکه شارلوت را ببینید و لذت ببرید. با حرکت از بندر دیدنی ونکوور، هشت روز را در گردش در گوشه و کنار این جزیره باورنکردنی سپری خواهید کرد و حیات وحش متنوعی را شامل خرس سیاه تا کوچکترین جانوران در محیط زیست را مشاهده میکنید.

این جزایر محل زندگی مردم Haida هستند که بیش از 60 درصد جمعیت را تشکیل می دهند. بسیاری از این جزایر به عنوان پارک ملی یا سایت میراث Haida مشخص شده اند و فرصت زیادی برای کشف تاریخ، فرهنگ و اعتقادات این افراد و رابطه آنها با جزایر و موجوداتی که در آنجا زندگی می کنند، خواهید داشت.

گاوچران کانادا (cowboy trail)

مسیر تاریخی گاوچران کانادا، که در بین کوه های راکی ​​و چمنزارهای کانادا قرار دارد، نمادین و غرق در تاریخ است. این جا دامداری آلبرتا، سرزمینی از مزارع گندم، مراتع گاو و شهرهای مرزی است که با قله های مرتفع و صخره ای محاصره شده است.

در میان این چمنزارهای وسیع بایستید، و تصور کنید زندگی در اینجا چگونه است، به خصوص در پارک ملی باشکوه Waterton، جایی که آخرین منزل گاومیش کوهان دار در منطقه مرزی است .

با اسب سواری در محدوده معروف آلبرتا، خود را در سبک زندگی این منطقه غرق کنید.

ماجراجویی در حیات وحش Artic

واقع در نوک شمالی جزیره Somerset، Artic Watch Wilderness Lodge شمالی ترین و دورترین اقامتگاه جهان است. این پایگاه عالی برای کشف قطب شمال وحشی کانادا و دیدن حیات وحش است که در این گوشه خالی جهان پرسه می زند.

این یک تجربه سافاری در قطب شمال است که هر روز حیات وحش زیبا را از جمله نهنگ های بلوگا، خرس های قطبی، گاوها، روباه های قطب شمال و جغدهای برفی را در در مقابل دیدگان شما قرار می دهد.

میتوانید با وسایل نقلیه مانند کایاک در میان کوه های یخ رانندگی کنید، رودخانه Cunningham را با قایق طی کنید و ماهی بگیرید. فرصت های پیاده روی نیز بسیار زیاد است، از جمله سفر به آبشارهای سه گانه.

gold rush trail

مسیر Chilkoot 33 مایلی از کوه های ساحلی به بنت در بریتیش کلمبیا می رسد، مسیر اصلی به سمت میدان های Yukon در اواخر دهه 1890 بود. عجله نکنید، تقریباً مسیر زیادی را پیش رو دارید، این مسیر یک پیاده روی چالش برانگیز و با ارزش، پر از نشانه های تاریخ و مناظر دیدنی است.

با رسیدن به رودخانه Yukon، از Whitehorse به Carmacks و یک کلبه بیابانی دورافتاده قایقرانی خواهید کرد که خرس ها، گوزن ها، مخروط ها و عقاب های طاس همسایه های شما در این مسیر هستند.

ارواح را در جنگل بارانی Great Bear دنبال کنید

به جنگل بارانی Great Bear of Pacific North West کانادا، سرزمینی از جنگل ها و آبشارها، و محل نگهداری خرس نادر Kermode خوش آمدید.

از هر ده خرس Kermode یکی سفید متولد می شود. مردم محلی Gitg’at و Kitasoo، معتقدند که آنها یادآوری زمانی هستند که جهان در برف و یخ پوشیده شده بود. رنگ آنها را در هنگام ماهیگیری منظره ای چشمگیر در میان بزرگترین منطقه جنگل های بارانی ساحلی در سواحل اقیانوس آرام ایجاد میکند

با یک راهنمای طبیعت گردی، در پیچ و خم جزایر جنگلی و آبراهه ها با کشتی، با گشت و گذارهای روزانه در ساحل، گردش کنید. در اعماق Fjordland Conservancy، خرس های سیاه و گریزلی را پیدا خواهید کرد که به دنبال ماهی های قزل آلا هستند.

پارک ملی Gros Morne

در Gros Morne از alpine و مرتع ها تا fjords و حکاکی ها، بهترین پیاده روی ساحلی و کوهستانی در شرق آمریکای شمالی برای شما فراهم است. این تور پیاده روی با راهنما به شما اطمینان می دهد که همه چیزهایی را که این فضا در یونسکو ثبت شده ببینید و تجربه کنید، شما را با کارائیبو، خرگوش های قطبی، نهنگ ها و... آشنا می کند که آزادانه در اینجا پرسه می زنند.

اینجا هر روز مناظر و خاطرات جدیدی به خلق میکند. یک پیاده روی چهار ساعته در امتداد ساحل Pond Fjord River Trout River و یک پیاده روی دیگر از بیابان قطب شمال تا قله کوه Gros Morne گزینه های شما هستند. انتخا بهای دیگری مانند بازدید از fjord های یخ زده، خلیج Bonne و Ten Mile Pond یا کایاک سواری دریایی در میان نهنگ های Minke در خلیج Bonne است. تجربه ی همه اینها زمان زیادی میبرد

در Knight Inlet به خرس های گریزلی نزدیک شوید

خرس ها بعد از خواب زمستانی خود گرسنه هستند و به Glendale Cove در Knight Inlet میروند تا در چمنزارها که در اینجا هستند تغذیه کنند. در تفرجگاه معروف Knight Inlet Lodge به عنوان پایگاه خرس ها، از نزدیک یا از قایق با این حیوانات زیبا روبرو خواهید شد.

همه چیز بی نظیر است. Knight Inlet دیدنی و جذاب است و توسط یخچال های طبیعی در کوههای ساحلی بریتیش کلمبیا محاصره شده است، منظره ای که واقعاً از آن استقبال خواهید کرد. یک طبیعت شناس باتجربه برای راهنمایی شما در رابطه با خرس ها در دسترس است.

در پاییز هنگامی که خرس ها از ماهی قزل آلا که در رودخانه Glendale برای تخم ریزی جمع شده اند، تغذیه میکنند، یکی از بهترین منظره های طبیعت است.

انتشار: 5 تیر 1401 بروزرسانی: 17 تیر 1401 گردآورنده: bestcanadatours.com شناسه مطلب: 592

به "معرفی 8 پیشنهاد سفر عالی در کانادا" امتیاز دهید

1 کاربر به "معرفی 8 پیشنهاد سفر عالی در کانادا" امتیاز داده است | 4 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "معرفی 8 پیشنهاد سفر عالی در کانادا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید