CDC می گوید سفر برای افراد واکسینه شده بی خطر است ، اما مخالف سفرهای غیرضروری است

مراکز کنترل و پیشگیری از بیماری ها راهنمایی های سفر داخلی خود را برای افراد واکسینه شده کاملاً به روز کرده و برخی از آزمایشات و الزامات قرنطینه را برداشته و موارد احتیاطی مانند استفاده از ماسک و جلوگیری از ازدحام را توصیه کرده است. اما مقامات بهداشتی با اشاره به افزایش مداوم مبتلاها و بستری شدن در بیمارستان ، همچنان سفرهای غیر ضروری را پیشنهاد نمیکند.

CDC می گوید سفر برای افراد واکسینه شده بی خطر است ، اما مخالف سفرهای غیرضروری است

به گزارش مجری سفرهای گردشگری: CDC روز جمعه وب سایت خود را با جدیدترین شواهد علمی به روز کرد و نوشت: "افرادی که با واکسن مجاز FDA واکسینه شده اند می توانند با خیال راحت به آمریکا سفر کنند."

این اطلاعیه کمتر از یک ماه پس از انتشار اولین راهنمایی به روز شده CDC درباره گردهمایی برای افراد واکسینه شده منتشر شده است که میتوان آن را "اولین قدم" برای بازگشت به فعالیتهای روزمره توصیف کرد.

CDC شخص را دو هفته پس از دریافت آخرین دوز واکسن، کاملاً واکسینه شده مینامد. آن دسته از افراد دیگر نیازی به آزمایش قبل یا بعد از مسافرت نخواهند داشت، مگر اینکه در مقصد این آزمایشها مورد نیاز باشد و پس از بازگشت نیازی به قرنطینه کردن خود ندارند.

برای مثال، اطلاعیه جدید به این معنی است که مادربزرگ هایی که کاملاً واکسینه شده اند می توانند بدون گرفتن آزمایش COVID-19 یا قرنطینه کردن خود، برای دیدار با افراد سوار هواپیما شوند و سفر کنند، به شرط آنکه در سفر سایر اقدامات توصیه شده را دنبال کنند، این موارد توسط روچل والنسکی، مدیر CDC.گفته شده است.

این اقدامات شامل ماسک زدن بر روی بینی و دهان، 6 فوت فاصله گرفتن از دیگران و شستن مرتب دستان است. بر اساس دستورالعمل اجرایی صادر شده توسط رئیس جمهور بایدن، در همه هواپیماهایی که به داخل یا خارج از آمریکا سفر می کنند، ماسک زدن اجباری است.

اما والنسکی، روز جمعه در جلسه توجیهی کاخ سفید COVID-19، با وجود افزایش مبتلاها در هفت روز گذشته و بستری شدن در بیمارستان، همه سفرهای غیرضروری را اشتباه خواند.

والنسکی گفت: "در حالی که ما معتقدیم که افراد کاملاً واکسینه شده می توانند با خطر کمی سفر کنند، CDC به دلیل افزایش تعداد موارد ابتلا، سفر در این زمان را توصیه نمی کند."

وی گفت در حالی که افراد واکسینه شده می توانند کارهای بیشتری را با خیال راحت انجام دهند، اما بیشتر آمریکایی ها هنوز کاملا واکسینه نشده اند. کسانی که واکسینه نیستند باید 1-3 روز قبل از سفر تحت CDC تست آنها منفی شده باشد. آنها یا باید 3-5 روز پس از بازگشت و 7 روز در قرنطینه تست کووید بدهند، یا 10 روز بدون آزمایش در قرنطینه بمانند.

والنسکی روز دوشنبه گفت در حال حاضر مسافرت های بیشتری انجام می شود. وی گفت مردم به دنبال گذران تعطیلات بهار در سفر هستند و همچنین گفت در نتیجه کشور در موارد ابتلا افزایش چشمگیر خواهد داشت.

وی گفت: "چیزی که این بار متفاوت است این است که ما واقعاً توان آن را داریم که با مقیاس بزرگ واکسیناسیون انجام شود." "و اگر موج دیگری در پیش داشته باشیم، روند آن بسیار کندتر خواهد بود."

آمریکا در حال حاضر آمار سفرهای داخلی با افزایش چشمگیر روبرو است و بسیاری از آمریکایی ها به دنبال رزرو سفرهایی در ماه های آینده هستند که کارشناسان آن را به عنوان نشانه "تقاضای مردم برای سفر" توصیف می کنند.

با افزایش عرضه دوزهای COVID-19 در کشور، هدف بایدن برای تعداد تزریق در طی 100 روز اول افزایش یافته و هدف را تا پایان ماه جاری دو برابر کرده و به 200 میلیون تزریق کرده است. بسیاری از ایالات در حال حاضر همه بزرگسالان را واجد شرایط واکسن زدن اعلام کرده اند و یا قرار است در هفته های آینده، بسیار زودتر از موعد مقرر رئیس جمهور، این کار را انجام دهند.

طبق ردیاب واکسن NPR، 16.9٪ از جمعیت آمریکا به طور کامل واکسینه شده اند و 30٪ حداقل یک دوز داشته اند. محققان تخمین می زنند که 70 تا 85 درصد کشور برای جلوگیری از گسترش بیماری نسبت به COVID-19 ایمنی دارند.

محدودیت های سفر بین المللی همچنان باقی است

CDC محدودیت های سفر را فقط به منع ورود شهروندان غیر آمریکایی از جمله چین، برزیل، آفریقای جنوبی و مناطقی از اروپا محدود نمی کند. نیاز است مسافران خطوط هوایی که به آمریکا می آیند سه روز پس از عزیمت آزمایش می شوند و قبل از سوار شدن نتیجه آزمایش آنها منفی شده باشد.

صنعت سفر و گردشگری بر پایان برخی از این محدودیت ها اصرار داشته است. گروهی متشکل از 26 سازمان با ارسال نامه ای به جفری زینتس، از دولت فدرال خواستند" برای ایجاد یک نقشه راه مبتنی بر ریسک داده، لغو محدودیت های سفر بین المللی را تصویب کنند. "

"واضح است که، در حال حاضر، ما از حذف یا کاهش رعایت بهداشت عمومی، مانند دستور جهانی استفاده از ماسک، نیاز به آزمایش بین المللی در ورود به کشور، فاصله فیزیکی یا اقدامات دیگری که باعث ایمن تر شدن سفر و کاهش انتقال ویروس می شود، حمایت نمی کنیم. "با این حال، داده ها و دانشی که داریم نشان می دهد که در حال حاضر با انجام اقدامات مربوط به بهداشت عمومی برای کاهش موثر ریسک بیمار شدن، امکان حذف برخی از محدودیت های سفر وجود دارد."

مسافرت و جهانگردی به دلیل همه گیری کرونا و سفرهای خارج از کشور به آمریکا در سال 2020 با 81٪ کاهش همراه بوده و میلیاردها دلار ضرر داشته است، ضرر قابل توجهی است!. بدون برداشتن ممنوعیت سفرهای بین المللی، انجمن سفر آمریکا تخمین می زند که حدود 1.1 میلیون شغل در آمریکا از بین میرود و هزینه های میلیاردی تا پایان سال به جا میماند.

راجر داو، رئیس اتحادیه و مدیرعامل انجمن در بیانیه ای گفت: "خوشبختانه در جبهه سلامت پیشرفت کافی حاصل شده است که به نظر می رسد امکان مسافرتهای تفریحی داخلی در سال جاری ممکن باشد، اما این به تنهایی کافی نیست." "بهبود کامل صنعت گردشگری به بازگشایی بازارهای بین المللی بستگی دارد و ما همچنین باید با چالش شروع مجدد سفرهای تجاری مقابله کنیم."

انتشار: 9 خرداد 1400 بروزرسانی: 9 خرداد 1400 گردآورنده: bestcanadatours.com شناسه مطلب: 573

به "CDC می گوید سفر برای افراد واکسینه شده بی خطر است ، اما مخالف سفرهای غیرضروری است" امتیاز دهید

1 کاربر به "CDC می گوید سفر برای افراد واکسینه شده بی خطر است ، اما مخالف سفرهای غیرضروری است" امتیاز داده است | 5 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "CDC می گوید سفر برای افراد واکسینه شده بی خطر است ، اما مخالف سفرهای غیرضروری است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید