سفری خاطره انگیز با ویزای توریستی کانادا

وقتی ویزای توریستی کانادا خود را گرفتید، وقت آن می رسد که راهی این کشور زیبا و پهناور شوید تا از جاذبه های بی شمارش دیدن کنید، با برخی از دوست داشتنی ترین مردم روی زمین آشنا شوید و با خاطراتی فراموش نشدنی بازگردید. در اینجا می خواهیم قبل از سفرتان شما را با برخی از جالب ترین خصوصیات این کشور آشنا کنیم.

سفری خاطره انگیز با ویزای توریستی کانادا

به گزارش مجری سفرهای گردشگری: کانادا بعد از روسیه، دومین کشور بزرگ جهان است. انتظار نداشته باشید که بعد از گرفتن ویزای توریستی کانادا بتوانید تمام کشور را تنها در مدت چند هفته بگردید. کانادا بسیار بزرگ است و سفر از یک شهر به شهر دیگر مانند سفر به کشوری دیگر در جایی مانند اروپا است. اگر در سفرتان زمان تان محدود است، بهتر است که در تور کانادا خود، روی یک یا دو شهر تمرکز کنید و تمام آن شهرها را به خوبی بگردید.

در ضمن به یاد داشته باشید که شهرهای کانادا هم بسیار بزرگ هستند. هنگامی که هتل خود را رزرو می کنید، به خاطر داشته باشید که هتل مورد نظرتان به مکان‌های دیدنی شهر یا ایستگاه اتوبوس و قطار نزدیک باشد. ممکن است هتلی در حومه شهر ارزان باشد اما دقت کنید که حومه‌های شهرها در کانادا می‌توانند خودشان یک شهر جداگانه با مراکز خرید، پارک‌ها و سوپرمارکت‌های بزرگ باشند. کانادا 6 منطقه زمانی دارد در نتیجه اگر می‌خواهید بعد از گرفتن ویزای توریستی کانادا به خوبی شهرهای آن را بگردید، پیشنهاد ما این است که برای گشتن در این کشور ماشین کرایه کنید.

در رده بندی اقتصادی سال 2017 سه شهر ونکوور، تورنتو و کلگری در میان 10 شهر برتر جهان برای زندگی انتخاب شدند. 5 عاملی که برای برتری این شهرها در نظر گرفته شده بود، سلامت، آموزش، محیط زیست، زیرساخت‌ها و ثبات بودند. به همین خاطر بسیاری از مهاجران این شهرها را برای مهاجرت به کانادا انتخاب می‌کنند.

غیر از کسانی که برای اخذ ویزای توریستی کانادا اقدام می کنند، خیلی از افراد دوست دارند به کانادا مهاجرت کنند. بیشتر از 20 درصد جمعیت کانادا در کشورهای دیگر متولد شده‌اند؛ تخمین زده می شود این تعداد تا سال 2031 به 50 درصد افزایش پیدا کند. در حدود 200 ملیت مختلف در سراسر کانادا زندگی می‌کنند، به همین دلیل کانادا همانند دنیایی رنگارنگ از ملیت‌های مختلف است.

انتشار: 1 شهریور 1399 بروزرسانی: 2 اسفند 1399 گردآورنده: bestcanadatours.com شناسه مطلب: 284

به "سفری خاطره انگیز با ویزای توریستی کانادا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سفری خاطره انگیز با ویزای توریستی کانادا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید