رستوران های ارزان ولی با کیفیت ریودوژانیرو

ریودوژانیرو شهری پر از تجربیات جدید خوراکی هاست، ولی اگر دلتان میخواهد همگی را امتحان کنید بایست بودجه تان در میان آنهایی که ارزانتر هستند ولی کیفت مطلوبی دارند تقسیم نمایید تا این تجربه متنوع را گسترش دهید.

رستوران های ارزان ولی با کیفیت ریودوژانیرو

به گزارش مجری سفرهای گردشگری: در سفر به ریودوژانیرو می توانید هزینه هایتان را پایین بیاورید، به ویژه اگر لیست غذاخوری های مقرون به صرفه ما را مطالعه کنید، بعضی از راهکارهای مهم کاهش هزینه را به شما خواهیم آموخت. جدای از غذای بین المللی مقرون به صرفه و فست فود، گزینه هایی هم در این بین وجود دارند که به شما بعضی از معروف ترین غذاهای سنتی برزیلی مانند فیژوادا و کباب مشهور برزیلی را ارائه می نمایند.

پیتزای استالوس

استالوس (Stalos) به صورت شبانه روزی و در طول هفته همواره باز است. اگر بعد از یک مهمانی شبانه هوس غذا کنید می توانید روی آن حساب کنید. غذای اینجا نسبتاً مقرون به صرفه بوده و برترین گزینه از لحاظ ارزش قیمتی، پیتزا است. خمیر ضخیم ولی ترد، پنیر خامه ای و مواد هیجان انگیزِ روی پیتزا شما را وسوسه خواهد نمود. یک برش از این پیتزا تنها 4 دلار قیمت داشته و کاملاً شما را سیر می نماید.

گوشت خشک، برنج و لوبیا در فیرا نوردستینا سائو کریستوائو

فیرا نوردستینا سائو کریستوائو (Feira Nordestina São Cristóvão) نمایشگاهی بزرگ است که هر چیزی در ارتباط با فرهنگ باهیا (Bahia) را به نمایش می گذارد. صدها غرفه در این نمایشگاه به فروش محصولات و غذاهای استان باهیا مشغول هستند و اگر دنبال سوغاتی های جالب یا آشنایی با زندگی مردم شمال شرق برزیل هستید، اینجا یک مکان شگفت انگیز است. برای صرف یک غذای مقرون به صرفه و مالی هم می توانید روی این مکان حساب کنید. به هر رستورانی که بروید می توانید یک بشقاب گوشت خشک، برنج و لوبیا را به قیمت 9 دلار خریداری کنید. این بشقاب برای دو نفر کافی است.

باربکیوی مونشیکه

زمانی که در برزیل هستید باید حتماً باربکیوی گوشت این کشور را امتحان کنید تا با بخش سنتی فرهنگ آن آشنا شده و برترین گوشت های برزیلی را بچشید. رستوران مونشیکه (Monchique) در کوپاکابانا واقع شده و می توانید با هزینه ای کمتر از 24 دلار هر چقدر که می توانید کباب بخورید. این قیمت با توجه به اینکه می توانید هر چقدر دلتان خواست استیک، سوسیس، مرغ یا بره بخورید، بسیار پایین محسوب می گردد.

پاستای اسپولتوس

اسپولتوس (Spoletos) یک رستوران زنجیره ای در برزیل است که مفهوم فست فود را به غذاهای ایتالیایی کشانده است. ایده این رستوران ساده است: پاستای خود را انتخاب می کنید، سس محبوبتان را به آن اضافه نموده و آن را با رویه هایی مانند پنیر، قارچ، گوشت و سبزیجات کامل می کنید. می توانید با تنها 5 دلار ترکیبات متنوع و خوشمزه ای را برای خودتان درست کنید و از یک شام فوری و مقرون به صرفه لذت ببرید.

برگرهای کمونا

برای چشیدن یکی از خوشمزه ترین برگرهای خانگی شهر، به سراغ کمونا (Comuna) در بوتافوگو (Botafogo) بروید. هر شب مردم زیادی به اینجا سر می زنند و شب خود را با نوشیدنی و برگرهای خوشمزه و کم قیمت می سازند. برگرهای لذیذ در ریو اهمیت زیادی دارند و باید حتماً شما هم آن ها را امتحان کنید. کمونا برگرهایش را حدوداً 8 دلار می فروشد.

ساندویچ سروانتس

ساندویچ های سروانتس (Cervantes) افسانه ای هستند. در اینجا برش بزرگ گوشت را بین دو برش باگت فرانسوی، یک برش آناناس و یک لایه پنیر قرار می دهند. در هیچ جا چنین غذای دلپذیر و مقرون به صرفهی را پیدا نمی کنید، پس در انتخابش دو دل نباشید. این رستوران به خاطر ساعت کاری طولانی اش بین مردم محلی محبوب بوده و قیمت غذاهایش پایین است. می توانید یکی از ساندویچ های خوشمزه اش را به قیمت 7 دلار خریداری کنید.

فیژوادا در مینیرو

رستوران مینیرو (Mineiro) در قلب محله بوهمی سانتا ترزا (Santa Teresa) واقع شده و طراحی داخلی جذابش با نقاشی و عکس های سیاه و سفیدِ آن یکی از محبوب ترین رستوران های شهر را ساخته است. فیژواداهای این رستوران به طور غیر رسمی یکی از برترین های شهر هستند. فیژوادا یک خورشت کلاسیک برزیلی است که لوبیا را با انواع گوشت های مختلف ترکیب نموده و با برنج، کاهوی فرانسوی و برش پرتقال سرو می گردد. این غذا یکی از قدیمی ترین خوراک های برزیلی به شمار می آید و می توانید آن را در مینیرو به قیمت 12 دلار امتحان کنید.

منبع: theculturetrip.com
انتشار: 14 تیر 1401 بروزرسانی: 17 تیر 1401 گردآورنده: bestcanadatours.com شناسه مطلب: 1064

به "رستوران های ارزان ولی با کیفیت ریودوژانیرو" امتیاز دهید

1 کاربر به "رستوران های ارزان ولی با کیفیت ریودوژانیرو" امتیاز داده است | 5 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رستوران های ارزان ولی با کیفیت ریودوژانیرو"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید