منظره منطقه حفاظت شده دره اسپنسر جورج تورنتو

کمتر از یک ساعت از تورنتو فاصله دارد ، منطقه حفاظت شده اسپنسر جورج (Spencer Gorge Conservation Area) مملو از پدیده های طبیعی است و این به لطف قرار گرفتن در مکان شگفت انگیز در امتداد نیاگارا است، مجموعه بزرگی از تپه ها و صخره هایی است که از ویسکانسین، ایلینویز، نیویورک، میشیگان و انتاریو امتداد دارند.

منظره منطقه حفاظت شده دره اسپنسر جورج تورنتو

به گزارش مجری سفرهای گردشگری: رنگ های پاییزی در اینجا خیره کننده هستند و تفرجگاه های زیادی برای انتخاب وجود دارد. منطقه Dundas Peak مشهورترین این موارد است و پیاده روی کوتاه جنگلی از پارکینگ و رها کردن اتوبوس. بعد از Dundas Peak ، این یک پیاده روی سریع دیگر به آبشارهای وب وستر و آبشار Tews واقع است، دو آبشار با شکوه که توسط درختان تزئین شده با رنگ های پاییزی احاطه شده اند. منطقه همیلتون که در نزدیکی این ناحیه است، مرکز آبشارهای آنتاریو است و آبشارهای خیره کننده ای مانند آبشار آلبیون ، آبشار تیفانی را میتوانید ببینید.

ناحیه اسپنسر جورج از مرکز تورنتو فقط 50 دقیقه رانندگی تا قله دنداس فاصله دارد و آبشارها 5 تا 15 دقیقه رانندگی از این محل فاصله دارند. اگر با حمل و نقل عمومی به این ناحیه میروید، رفت و آمد کمی طولانی تر است. شما می توانید یک شاتل به همیلتون بروید و در آنجا یک اتوبوس دیگر به قله دنداس منتظرتان. سپس می توانید به سمت آبشارها هم قدم بزنید، یا از اتوبوس های محلی استفاده کنید.

Spencer Gorge Conservation Area یک پارک ملی هست که در شهر همیلتون واقع شده و بخشی از ناحیه Niagara Escarpment رو شامل می‌شه. این منطقه حدود 100 هکتار زمین رو پوشش می‌ده و دارای چندین آبشار، جنگل، صخره، رودخانه و دشت زیبا هست. این منطقه به خاطر داشتن تنوع زیست‌بومی بالا و حفظ گونه‌های گیاهی و حیوانی نادر، به عنوان یک منطقه حفاظت شده درجه 1 شناخته شده و تحت حمایت سازمان‌های محیط زیست قرار داره.

اما چرا باید به Spencer Gorge Conservation Area برید؟ دلایل زیادی وجود داره که من به شما چند تا از مهم‌ترین‌شون رو معرفی می‌کنم:

  • آبشار Webster: این آبشار با ارتفاع 22 متر، بلندترین آبشار در این منطقه هست و یک منظره فوق‌العاده رو به نمایش می‌ذاره. شما می‌تونید با پل عابر پیاده که روبروی آبشار قرار داره، عبور کنید و از نزدیک به زیبایی این آبشار نگاه کنید. همچنین می‌تونید در کنار رودخانه Spencer Creek که آبشار رو تغذیه می‌کنه، قدم بزنید و لذت ببرید.
  • آبشار Tew: این آبشار با ارتفاع 41 متر، پرطرفدارترین آبشار در این منطقه هست و بسیار شبیه به آبشار نایاگارا معروف هست. شما می‌تونید با پل عابر پیاده که در بالای آبشار قرار داره، عبور کنید و به نمایشگاهی از قدرت و زیبایی طبیعت بپیوندید. این آبشار همچنین یکی از بهترین مکان‌ها برای عکاسی و فیلم‌برداری هست و شما می‌تونید خاطرات بی‌نظیری رو ثبت کنید.
  • دشت Dundas: این دشت یکی از بزرگ‌ترین و زیباترین دشت‌های کانادا هست و یک منظره 360 درجه از شهر همیلتون و اطرافش رو به شما نشون می‌ده. شما می‌تونید با استفاده از تله‌کابین که در نزدیکی آبشار Tew قرار داره، به این دشت برید و از چشم‌انداز خیره‌کننده لذت ببرید. اگه دوست دارید یک ماجراجویی هیجان‌انگیز تجربه کنید، می‌تونید با پاراگلایدر از این دشت پرواز کنید و احساس آزادی رو تجربه کنید.
  • جنگل Dundas Valley: این جنگل یکی از قدیمی‌ترین و پرجمعیت‌ترین جنگل‌های کانادا هست و دارای چندین مسیر پیاده‌روی، دوچرخه‌سواری و اسکی هست. شما می‌تونید در این جنگل با گونه‌های مختلف گیاهی و حیوانی آشنا بشید و از صدای آبشار Ancaster که در دل جنگل قرار داره، لذت ببرید. همچنین می‌تونید به موزه Dundas Valley Trail Centre که در خانه‌ای تاریخی واقع شده، سر بزنید و با تاریخچه و فرهنگ منطقه آشنا بشید.

این فقط بخش کوچکی از جاذبه‌های Spencer Gorge Conservation Area هست. شما می‌تونید در این منطقه فعالیت‌های دیگری مثل ماهی‌گیری، کمپینگ، نشستن در کافه‌ها و رستوران‌های نزدیک رو انجام بدید. این منطقه یکی از بهترین مقصدهای گردشگری برای کسانی هست که دوست دارند با طبیعت زندگی کنند و از آرامش و زیبایی اون لذت ببرند.

 اگه شما هم قصد دارید به این منطقه سفر کنید، حتما قبلش رزرو کنید چون تعداد بازدیدکنندگان محدود شده است! همچنین لباس‌ها و لوازم مناسب رو برای سفرتون در نظر بگیرید و احتیاطات لازم رو رعایت کنید.

انتشار: 10 اردیبهشت 1402 بروزرسانی: 20 اردیبهشت 1402 گردآورنده: bestcanadatours.com شناسه مطلب: 79

به "منظره منطقه حفاظت شده دره اسپنسر جورج تورنتو" امتیاز دهید

1 کاربر به "منظره منطقه حفاظت شده دره اسپنسر جورج تورنتو" امتیاز داده است | 5 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "منظره منطقه حفاظت شده دره اسپنسر جورج تورنتو"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید