خوش آب و هوای ترین مناطق گردشگری در آمریکای جنوبی

آمریکای جنوبی پر از جذابیت های طبیعی است که میتواند برای هر گردشگری تا مدتها مقاصد گردشگری مختلفی را در استین داشته باشد در ادامه میخواهیم به سراغ مناطق استوایی آمریکای جنوبی برویم.

خوش آب و هوای ترین مناطق گردشگری در آمریکای جنوبی

به گزارش مجری سفرهای گردشگری: آمریکای جنوبی یکی از زیباترین مکان های تماشای در قاره آمریکاست که یک بار هم که شده باید بلیط هواپیما خود را به این مقصد زیبا رزرو نمایید، جاذبه های فراوان این منطقه را به مکانی جالب برای گردشگران تبدیل نموده است.

آمریکای جنوبی از چندین کشور تشکیل شده است که از نظر جاذبه های گردشگری بسیار متفاوت هستند در حقیقت فرهنگ و آب و هوای استوایی این منطقه مواردی هستند که مسافران و گردشگران زیادی را به آمریکای جنوبی جذب می نماید.

سفر به ماچوپیچو برزیل

ماچو پیچو یک مکان تاریخی است که در پرو واقع شده. این مکان در حقیقت یکی از محبوب ترین مقاصد در پرو است که در کوه های احاطه شده به وسیله جنگل های بارانی قرار گرفته است.

ماچو پیچو بعلاوه یک تمدن باستانی است که به وسیله قبیله اینکا ساخته شده است. ماجراجویی در این مکان بسیار چالش برانگیز و سخت است زیرا تا بیش از 8000 فوت از سطح دریا قرار گرفته است وصعود به محل شامل عبور از چندین مسیر جنگلی و بالا رفتن از کوه میگردد. اما بازدید از آن به قدری زیباست که این سختی بازدید ارزشش را دارد بعلاوه مردم پرو این مکان را مکانی مقدس می دانند

پارک ملی تایرونا برزیل Tayrona National Park

پارک ملی تایرونا در کلمبیا قرارگرفته و پربازدیدترین پارک این کشور است. یکی از اصلی ترین دلایل پربازدید بودن این پارک دارا بودن تعداد زیادی چشم انداز ها عالی با 30000 هکتار فضای سبز و صدها گونه مختلف جانوری است.

بسیاری از حیواناتی که در این پارک زیست مینمایند در خطر انقراض هستند و این خود به تنهایی مجذوب نمایندهیت این پار را چندین برابر میکند.

این شهر بعلاوه خانه کوه های سیرا نوادا است. گشت و گذار در پارک یک راه عالی برای لذت بردن آب و هوای گرمسیری کلمبیا است.

بازدید از آبشار ایگوازو برزیل

آبشار ایگوازو در مرز برزیل و آرژانتین قرار گرفته است و برای کسی که در پی یک مقصد گرمسیری جالب و زیبا در آمریکای جنوبی میباشد بازدید از این آبشار زیبا میتواند یک شروع عالی برای شروع یک سفر هیجان انگیز به آمریکا جنوبی باشد.

این آبشارکه در یک جنگل بارانی زیبا قرار گرفته است و یکی از مکان هایی که برزیل به آن شناخته می گردد است و بعلاوه مکانی عالی برای پیاده روی و ماجراجویی است. بازدید از این آبشار، به هر فرد علاقه مند به سفر فرصتی مناسب برای کشف چشم انداز ها زیبای جنگل و منطقه ها اطراف میدهد.

از آنجایی که این آبشار ارتفاعی در حدود 80 متر دارد، امکان مشاهده آن از پایین یا از بالا نیز وجود دارد. بعلاوه بسیاری از بخش های دیگر رودخانه ایگوازو چشم انداز های جالب و زیبایی برای بازدید دارد.

پارک ملی تورس دل پین برزیل Torres del Paine National Park

این پارک یکی از دراماتیک ترین و خیره نماینده ترین پارک های آمریکای جنوبی است.

پارک ملی تورس دل پین با داشتن تمام شگفتی های پاتاگونیا شناخته شده ترین پارک این منطقه است. این پارک 500000 هکتاری فرصتی را برای بازدیدنمایندگان فراهم می نماید تا از منطقه ها متعددی مانند

  • یخچال های طبیعی
  • کوه های پوشیده از گرانیت
  • دریاچه ها
  • علفزارهای زیبا
  • حیواناتی مانند کندورها هومول ها پوماها

بازدید نمایند.

نکته دیگری که در خصوص بازدید از این پارک بسیار مهم است آن است که اگر میخواهید از تمامی جاذبه های این پارک تماشا نمایید باید حداقل چند روز را برای بازدید از این پارک زیبا وقت بگذارند.

اوشوآیا، آرژانتین Ushuaia, Argentina

Ushuaia منطقه ای در آرژانتین است که بسیاری معتقدند که این مکان (انتها دنیا) محسوب میگردد. علت این امر نیز این است که این شهر در جنوبی ترین منطقه دنیا واقع شده است.

این بندر بعلاوه بندر اصلی قطب جنوب است. بازدید از این شهر فرصتی برای تجربه محیطی تازه و منحصر به فرد نزدیک به قطب شمال است.

رودخانه آمازون برزیل Amazon River

تا آنجا که آب و هوای گرمسیری و ویژگی های آن برای سفر اهمیت دارد، هیچ چیز بهتر از عبور از رودخانه آمازون نیست. این رودخانه به عنوان بزرگترین رودخانه دنیا، چیزهای زیادی برای تماشا و تجربه در جنگل های بارانی استوایی در درون خود برای تور برزیل شما جای داده است.

با رزرو بلیط هواپیما به این مقصد باورنکردنی میتوانید قایق سواری در این رودخانه بینظیر را تجربه کنید.

البته تمام زیبایی های این رودخانه تنها به قایق سواری در آن ختم نمیگردد بلکه تجربه بازدید از

  • دلفین های رودخانه ای صورتی
  • تنبل ها
  • بوآها
  • میمون
  • سنجاب

نیز از تجربه های شگفت انگیز این رودخانه است بعلاوه تجربه پیاده روی در این مکان یکی از هیجان انگیز ترین قسمت های سفر به این مکان زیباست.

Encarnacion، پاراگوئه

شهر Encarnacion در پاراگوئه سومین شهر محبوب این کشور است.

این شهر با جاذبه های اصلی فرهنگی و طبیعی بودن شهر جالبی برای بازدید است. یک مرکز تجاری و صنعتی است. با این حال، چیزی که در خصوص این شهر عالی است، جاذبه های اطراف آن است. یکی از آنها جشنواره ها و محبوب ترین آنها Carnaval Encarnaceno است. این مکان بعلاوه خانه ویرانه های مأموریت های یسوعی است

. ویرانه ها در لیست میراث یونسکو قرار دارند و ارزش بسیاری برای بازدید دارند.

بانوس، اکوادور Banos, Ecuador

بانوس یکی از مجذوب نماینده ترین مکان های اکوادور است.

این مکان به وسیله سه آتشفشان مختلف احاطه شده است. در نتیجه، این منطقه پر از جاذبه های طبیعی عالی است که برای پیاده روی و ماجراجویی بسیار مناسب است.

بسیاری از جاذبه های دیگر مانند

  • چشمه های آب گرم
  • مراکز مقدس
  • آبشارها

بسیاری از چشم انداز ها دیگر در این منطقه وجود دارد که ارزش کاوش را دارند.

بازدید از La Casa del Arbol که یک خانه درختی است یکی دیگر از زیباترین جاذبه های این مکان زیباست

پلایا المجال برزیل Playa Almejal

Playa Almejal یک ساحل استوایی است که در کلمبیا یافت می گردد.

این مکان یک ساحل بسیار زیبا است که در میان جنگل های بارانی انبوه قرار گرفته است.

برای کسانی که می خواهند جنگل بارانی و ساحل را همزمان بازدید نمایند، این ساحل استوایی یک انتخاب عالی است.

یکی از جاذبه های این مکان بازدید از لاک پشت هایی است که در منطقه ای حفاظت شده در این ساحل زندگی مینمایند.

بعلاوه یک روستای آفریقایی-کلمبیایی با هتل ها و اقامتگاه ها در نزدیکی این مکان وجود دارد که بازدید از آن خالی از لطف نیست.

نوکی، کلمبیا Nuqui, Colombia

Nuqui یکی دیگر از سواحل استوایی کلمبیا است که ارزش بازدید زیادی دارد. این شهر بعلاوه آب های تمیز و هوایی بینظیردارد

از زیبایی های این منطقه بعلاوه میتوان

  • جنگل های حرا
  • چشمه های آب گرم
  • نهنگ های گوژپشت

اشاره نمود.

این ساحل اگرچه که ساحلی کوچک است اما با داشتن فرصت آب و هوایی بینظیر و جمعیتی کم و خصوصی فرصت های زیادی برای تجربه تفریحات لذت بخشی چون قایق سواری و کاوش در دل جنگل را به هر فرد جویای هیجان ارائه می دهد.

انتشار: 8 بهمن 1401 بروزرسانی: 17 بهمن 1401 گردآورنده: bestcanadatours.com شناسه مطلب: 1220

به "خوش آب و هوای ترین مناطق گردشگری در آمریکای جنوبی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خوش آب و هوای ترین مناطق گردشگری در آمریکای جنوبی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید