راهنمای خرید سوغاتی در مونترال

اگر در سفرتان به مونترال هم سری میزنید و دلتان میخواهد از این شهر یادگاری و سوغات هم خرید کنید، در ادامه همراه ما باشید.

راهنمای خرید سوغاتی در مونترال

به گزارش مجری سفرهای گردشگری: مونترال شهری خلاق و پرشور از نظر فرهنگی برای بازدید است و مسافران شانس این را دارند که در طول اقامت خود در این شهر، مکان های مناسبی برای خرید سوغاتی به منظور خاطره انگیز کردن سفر خود پیدا نمایند. این مقاله به آنالیز شماری از گزینه های ناشناخته می پردازد که می توان، در حین گشت وگذار در شهر، در آن ها برترین محصولات محلیِ ساخته شده به وسیله هنرمندان مونترالی را پیدا کرد.

گیلد

فروشگاه گیلد (Guild) که در مرکز شهر مونترال واقع شده، مکانی ایده آل برای خرید یک اثر هنری بومی و محلی، صنایع دستی و دیگر سوغاتی ها محسوب می گردد. گیلد بعلاوه یک گالری است که می توان در آن تاریخ و خلاقیت ساکنان بومی جزیره مونترال و تکامل صنایع دستیِ خلق شده به وسیله نسل های مختلف در این منطقه را کشف کرد.

طعم خوش شربت افرا

دیگر مکان محبوب در منطقه قدیمی مونترال برای علاقه مندان به خوراکی های شیرین، فروشگاه دِلیز دو لِرابل (Délices de lÉrable) نام دارد. در این فروشگاه انواع خوراکی هایِ فراوریشده از شربت افرا، از بطری های شربت خالص افرا گرفته تا شکلات، تافی و دیگر محصولات بکر، یافت می گردد. به علاوه یک موزه داخلی با موضوع شربت افرا نیز در این فروشگاه به چشم می خورد.

ایندیانیکا

ایندیانیکا (Indianica) برای تقریباً 40 سال است که در بخش قدیمی مونترال فعالیت می نماید. تخصص این فروشگاه ارائه آثار هنری و صنایع دستی بومیِ منطقه کبک، کانادا و سراسر آمریکای شمالی است.

ژامه آسی

اگر در پی یک سوغاتی منحصربه فرد برای زیبایی خانه خود هستید، ژامه آسی (Jamais Assez) در دهکده سن لورن (St-Laurent) اشیاء هنری خاص و شگفت انگیزی از هنر معاصر فراوری می نماید. بسیاری از این آثار به وسیله طراحان مشهور و البته نوظهور در کبک ساخته شده اند. اشیائی چون وسایل منزل، کوسن و دیگر وسایل دکوری خانه در کنار انواع اکسسوری ها، محصولاتِ عرضه شده در این فروشگاه هستند.

گالری موزه هنرهای زیبای مونترال

گالری موزه هنرهای زیبای مونترال پر از هدایای متنوع و خاص و البته باکیفیت است. این وسایل در قیمت های مختلف عرضه شده اند. محصولات این گالری شامل زیورآلات، مجسمه ها و آثار سرامیکی می شوند که به طور اختصاصی برای موزه ساخته شده اند. آثار هنری موجود در موزه هنرهای زیبای مونترال منبع الهام این محصولات بوده است.

ترنرمال

ترِنُرمال (Tresnormale) به خاطر تی شرت های چاپی خود با تصاویری از نقشه ها و عکس های مونترال نظیر خیابان های مشهور آن، آسمان شهر، جاذبه ها، ایستگاه های مترو و دیگر منظره ها شهری، معروفیت فراوان دارد. می توان تی شرت ها و بعلاوه کیف ها و لباس های مخصوص بچه ها را به طور آنلاین یا حضوری از فروشگاه آن ها در فِرمونت (Fairmont) خریداری کرد.

اونز مونترال

اونز مونترال (ONZE Montréal) از سال 1980 تا به امروز در حال عرضه لباس های الهام گرفته از سبک های قدیمی با طراحی مونترالی برای بانوان است. می توان در کنار لباس های توری و گل دار این فروشگاه، دیگر اقلام برند نظیر کیف های دستی، تی شرت، دفترچه یادداشت و حتی لباس های چاپی با نقشه هایی از مونترال را پیدا کرد. تمامی این وسایل می توانند هدایایی خوب برای بردن به خانه باشند. اونز مونترال دارای 4 شعبه در سراسر این شهر است و محبوب ترین آن ها در خیابان سنت دنیس (St-Denis) قرار گرفته است. می توان به صورت آنلاین نیز از اونز مونترال خرید کرد.

آرت پاپ

آرت پاپ (Artpop) در مونت رویال (Mont-Royal)، یک بوتیکِ پر از آثار هنری خلاقانه از هنرمندان محلی است. به شما این تضمین را می دهیم که می توانید یک سوغاتی اصیل و خاص به هنگام گشت زدن در کلکسیون حیرت انگیز از هدایا، زیورآلات، کارت پستال ها، پوسترها، محصولات کاغذی، تی شرت ها و اکسسوری ها پیدا کنید. تمامی محصولات این فروشگاه در مونترال و با دست ساخته شده اند.

آتلیه مونترال

سابرینا باریلا (Sabrina Barilà)، طراح لباس اهل مونترال، آتلیه بسیار محبوب خود را در محله میل اِند (Mile End) تأسیس نموده است. کیف های رودوشی و گرم کن از مهم ترین محصولات فراوریی در آتلیه مونترال هستند. می توان به طور آنلاین از وب سایت این آتلیه تماشا کرد و با دیگر محصولات خاص آن ها برای فروش نیز آشنا شد.

مین اند لوکال

مِین اند لوکال (Main and Local) محصولات خود را سوغاتی ها و هدایایی توصیف می نماید که همواره پرطرفدار هستند. می توان در فروشگاه آنلاین آن ها وسایل دکوری، لباس، کارت پستال و اکسسوری هایی با حال و هوای مونترال پیدا کرد.

منبع: theculturetrip.com
انتشار: 14 فروردین 1402 بروزرسانی: 22 فروردین 1402 گردآورنده: bestcanadatours.com شناسه مطلب: 1004

به "راهنمای خرید سوغاتی در مونترال" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "راهنمای خرید سوغاتی در مونترال"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید