تورنتو: بهشت عاشقان خرید

تورنتو شهری است که به شما امکان می‌دهد کلی لباس جدید به کمد لباس خود اضافه کنید؛ البته آن قدر تنوع در این شهر وجود دارد که می‌توانید کل لباس‌های خود را با بهترین و جدیدترین لباس‌های مد روز به طور کامل جایگزین کنید. این بهشت عاشقان خرید، پر است از بوتیک‌ها و فروشگاه‌ها؛ فروشگاه‌هایی که انواع و اقسام کالاها، از برندهای لوکس تا وسایل قدیمی و آنتیک و هر آن چه که در این بین وجود دارد را به علاقه‌مندان به خرید و مسافران تور کانادا ارائه می‌دهد.

تورنتو: بهشت عاشقان خرید

به گزارش مجری سفرهای گردشگری: در ادامه یک راهنمای خرید در تورنتو برایتان آماده کرده‌ایم، راهنمایی که می‌تواند به شما کمک کند لباس‌ها و پوشاک مورد علاقه خود را در تور کانادا و در این شهر دوست‌داشتنی به راحتی پیدا کنید.

خرید در تورنتو از برندهای لوکس

آیا در جمع دوستان‌تان شما اولین نفری هستید که از جدیدترین مدهای روز باخبر می‌شوید و همیشه لباس‌های مد روز می‌پوشید؟ پس تورنتو یکی از مقصدهای بی‌چون و چرای شما در تور کانادا خواهد بود، چرا که این شهر پر شده است از بوتیک‌های برندهای لوکس که بهترین‌ها را برای شمایی که به جدیدترین مدهای روز علاقه دارید کنار گذاشته‌اند. می‌خواهیم در ادامه خیابان‌ها و محله‌های اصلی شهر برای خرید را به شما معرفی کنیم. این محله‌ها فروشگاه‌های فراوانی را در خود جای داده‌اند و در تمام طول سال چشم‌انتظار حضور عاشقان خرید هستند.

بلور یورک‌ویل یکی از آنها است؛ این محل را گاهی با عنوان مینک مایل (گذر سمور) هم خطاب می‌کنند، نامی که تقریبا به شما می‌گوید می‌توانید چه نوع پوشاکی را در این محل پیدا کنید. تیفانی، شانل، دی اند جی، هرمس و خیلی دیگر از برترین طراحان مشهور در سطح جهانی در این محله فروشگاه دارند. اینجا، جایی است که عاشقان مد برای خرید و وقت‌گذرانی انتخاب می‌کنند.

toronto shopping

وقتی مجله ووگ شما را دومین محله باحال در تمام دنیا معرفی می‌کند، شما گزینه‌ای جز تبدیل شدن به یک مقصد عاشقان مد و پوشاک نخواهید داشت. این عنوان افتخاری عنوانی است که به محله وست کوئین وست تورنتو داده شده است، جایی که انگار هر روز یک فروشگاه جدید لباس از یک گوشه آن سر بیرون می‌آورد. غیر از فرصت گشت و گذار در میان فروشگاه‌های لباس‌های لوکس، مسافران تور کانادا می‌توانند از فروشگاه دریک جنرال هم دیدن کنند، فروشگاهی که می‌توانید در آن بهترین سوغاتی‌های کانادا را پیدا کنید و به خانه ببرید.

از ملکه به سراغ پادشاه می‌رویم. منطقه مد و لباس کینگ وست جایی است که زمانی مرکز صنعت پارچه تورنتو بوده است. ساختمان‌های صنعتی و کارخانه‌های سابق، حالا به فروشگاه‌های لباس تبدیل شده‌اند. اینجا جایی است که می‌توانید برندهای کانادایی، چرم و لباس عروس را پیدا کنید.

و در آخر به محله کارخانه تقطیر می‌رسیم. این محله حالا به یک منطقه مختص عابران پیاده تبدیل شده، با انبوهی از بوتیک‌های لباس از طراحان معروف. گات استایل، جنتیل اومو و هاتلی تنها برخی از چندین فروشگاهی هستند که بستن در چمدان‌هایتان برای برگشت از تور کانادا را برایتان حسابی سخت خواهند کرد.

خرید پوشاک سبک قدیمی در تور تورنتو

اصطلاح "برگشت به مد" در دنیای فشن و مد زیاد شنیده شده است؛ به همین دلیل جای تعجب ندارد که فروشگاه‌های پوشاک مد قدیمی یا دست دوم همچنان محبوبیت فراوانی دارند. اگر شما هم دوست دارید  مدهای قدیمی را به سبک لباس پوشیدن‌تان بر گردانید با ما همراه باشید، چرا که می‌خواهیم چند مکان عالی برای سر زدن در تور کانادا را به شما معرفی کنیم.

فروشگاه Courage My Love از دهه 1970 تا به حال یکی از محبوب‌ترین و مشهورترین فروشگاه‌های لباس در تورنتو بوده است. این فروشگاه در بازار کنسینگتون قرار گرفته و محلی عالی برای پیدا کردن پوشاک خاص و منحصربه‌فردی است که از پارچه‌های طرح قدیمی از سراسر جهان ساخته شده‌اند. طراحان سطح بالا و مشهور جهانی هم قفسه‌های فروشگاه I miss you vintage را پر کرده‌اند؛ بوتیکی که تخصصش در پوشاک سبک اوت کوتور و برندهای اصلی برپاکننده نمایش‌های مد است.

toronto shopping

اگر سبک قدیمی برای شما شامل پوشاکی از اواخر قرن نوزدهم هم می‌شود، می‌توانید در تور کانادا خود سری به Gadabout بزنید. در میان جعبه‌ها و قفسه‌های این فروشگاه بگردید و پوشاکی با طرح‌های بسیار قدیمی را پیدا کنید که با لباس‌های مدرن ترکیب شده‌اند. نتیجه این ترکیب خاص برخی از جذاب‌ترین لباس‌هایی هستند که می‌توانید در این بیرون‌گردی ببینید.

ریچل شیهان، صاحب فروشگاه Penny Arcade Vintage خودش به شخصه تک تک کالاهای داخل فروشگاهش را انتخاب و آنها را بازسازی می‌کند. همین فرایند سخت‌گیرانه‌ی انتخاب کالاها، باعث شده این بوتیک پر شود از گنجینه‌های ناب، مناسب برای پر کردن کمد لباس‌تان از کالاهای خاص و نمادین دهه 70 میلادی.

اگر شما هم گشت و گذار و چرخیدن را به اندازه خرید کردن دوست دارید، به سراغ Black Market Vintage بروید. در این انبار 650 متر مربعی همه چیز (بله واقعا همه چیز) زیر 10 دلار قیمت دارد. به شما توصیه می‌کنیم در تور کانادا خود حتما سری به یکی از چندین بازار دست‌دوم فروشی تورنتو سر بزنید، چرا که دیدن و شکار کالاهای خاص و جذاب در این بازارها لذت فراوانی دارد.

یک روز در مال

اگر دوست دارید در تور کانادا خود تنها با سر زدن به یک مکان خریدهای خود را انجام دهید، باید به سراغ مال‌های شهر بروید. تورنتو از نظر تعداد مال‌ها هیچ کم و کسری ندارد، مال‌هایی که هر کدامشان شخصیت و مخاطب خاص خودشان را دارند.

مرکز خرید ایتون تورنتو احتمالا نمادین‌ترین مرکز خرید و سرگرمی در کل شهر است. این مال که در قلب مرکز شهر تورنتو قرار گرفته منزلگاه حدود 200 فروشگاه مختلف است. از آبرکرامبی تا زارا، این مال هر آن چه که بخواهید را در خود جای داده است.

یورکویل ویلج در منطقه سطح بالا و ثروتمندنشین شهر تورنتو قرار گرفته و از آن مال‌هایی نیست که در هر محله‌ای پیدا شود. در اینجا حرفه‌ای‌های خرید را می‌بینید که برای پیدا کردن کالاهای مورد نظرشان از برندهای مد روز و سطح بالا در بوتیک‌هایی مانند نانی، اوفلیا و جاکادی در حال گشت و گذار هستند.

toronto shopping

دوست دارید در تور تورنتو خود از فروشگاه‌های اوتلت خرید کنید؟ تورنتو پریمیوم اوتلت مقصد بی چون و چرا شما در تور کانادا خواهد بود. مانند دیگر فروشگاه‌های اوتلت، این یکی هم کمی از مرکز شهر دور است، با این وجود در این مال شما می‌توانید کالاهایی عالی با قیمت‌های بسیار مقرون‌به‌صرفه را پیدا کنید. بیشتر از 80 فروشگاه شامل کیت اسپید، هوگو باس و بربری کالاهای خود را با قیمت‌هایی عالی (25 تا 65 پایین‌تر از قیمت معمول) می‌فروشند.

اگر تخفیف‌های خوب را دوست دارید و مشکلی برای انجام یک سفر کوتاه شهری ندارید، به سمت میسیساگا و مال اوتلت دیکسی بروید. دیکسی بزرگترین مال اوت لت سرپوشیده در تمام کشور است و تنها به اندازه یک سواری 30 دقیقه‌ای از مرکز شهر تورنتو فاصله دارد. بیشتر از 135 فروشگاه با کالاهای تخفیفی تضمین می‌کنند که شما از این سفر کوتاه دست خالی بر نخواهید گشت.

منبع: caen-keepexploring.canada.travel
انتشار: 6 مهر 1399 بروزرسانی: 2 اسفند 1399 گردآورنده: bestcanadatours.com شناسه مطلب: 306

به "تورنتو: بهشت عاشقان خرید" امتیاز دهید

4 کاربر به "تورنتو: بهشت عاشقان خرید" امتیاز داده اند | 5 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تورنتو: بهشت عاشقان خرید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید