تماشای شهر تورنتو بر فراز برج سی ان کانادا

فرقی نمی‌کند کدام پوستر شهر تورنتو را نگاه کنید یا عکسی از چه زاویه ای از شهر را انتخاب کنید بنایی که در همه آنها هست برج CN می‌باشد، برجی شبیه به برج میلاد خودمان که البته نسخه قدیمیتر آن می‌باشد با رستورانها و سرگرمی‌های هیجان انگیزی که برای گردشگران تدارک دیده شده اند.

تماشای شهر تورنتو بر فراز برج سی ان کانادا

به گزارش مجری سفرهای گردشگری: اگر سوار آسانسور تمام شیشه ای شده و به بالای برج بروید، خواهید توانست از نماهای شگفت انگیز شهر لذت ببرید. در روزهای آفتابی و صاف می توان تا 160 کیلومتر دورتر، را هم تماشا کرد. برای صرف غذا می‌‎توان یکی از سه رستوران برج را انتخاب کنید که رستوران گردان 360 نیز یکی از آن ها خواهد بود. می توانید روی زمین شیشه ای این قسمت راه بروید، بنشینید، دراز کشیده و یا حتی بپرید! این شیشه ها نشکن هستند. یکی از کارهای هیجان انگیز در برج CN، آزمودن محدوده اعصابتان با راه رفتن روی لبه با دست آزاد دور قسمت بالایی برج خواهد بود.

رستوران‌های برج CN

برج سی ان سه گزینه عالی برای صرف غذا به شما پیشنهاد می کند.

رستوران 360: این رستوران با نمای 360 درجه بی نظیرش از بالای شهر و همچنین منوی خلاق کانادایی مناسب فصل خود، یک تجربه غذایی فوق العاده را در محیطی بی مثال برای شما رقم می‌زند. رستوران 360 گستره وسیعی از نوشیدنی های عالی را از کانادا و سرتاسر جهان برای مشتریان خود آماده می‌کند. این رستوران که تا به حال جایزه‌های متعددی را برده است، آماده پذیرایی از گروه ها، مهمانی ها و انجمن‌های گوناگون بوده و جایی بسیار مناسب برای برگزاری مراسم ها به شمار می‌رود. توصیه می‌کنیم از قبل میز خود را در این رستوران رزرو کنید.

لو کافه: اینجا در همکف برج سی ان قرار داشته و طیف وسیعی از غذاهای عالی و خوشمزه را با قیمتی بسیار مناسب به مشتریان خود ارائه می کند. این غذاخوری جایی ایده آل برای بازدیدکنندگان و افرادی با زمان اندک خواهد بود. منوی روبه روی شما متشکل از انواع پیتزا، سالاد، ساندویچ، قهوه تازه دم کرده، چای های گوناگون و برخی موارد پخته شده مختلف است که بسیار وسوسه انگیز به نظر می رسند.

هورایزِنز: رستوران هورایزنز (Horizons) واقع در طبقه چشم انداز، مناسب برای سلیقه های خانوادگی محله های تورنتو بوده و غذاهایی با کیفیت عالی را در کنار مناظر خارق العاده به مشتریان خود ارائه می دهد. اگر به دنبال مکانی برای برگزاری رویدادهای خاطره انگیز و یا یک غذا خوردن معمولی هستید، در هر دو صورت اینجا برای شما گزینه مناسبی خواهد بود.

سرگرمی های برج CN کانادا

در سال 2011 برج سی ان اِج واک (EdgeWalk) را افتتاح کرد که اولین جاذبه در نوع خود در آمریکای شمالی به شمار می رفت. اگر تا به حال تجربه راه رفتن در ارتفاع 356 متری بالای تورنتو در فضای باز را نداشته اید و تفریحات هیجانی برای شما جذاب است، اج واک قطعاً گزینه خوبی برای شما خواهد بود.

مرتفع ترین پیاده روی دست آزاد را در بالای برج سی ان پیدا می‌کنید که از یک لبه 1/5 متری به دور قسمت اصلی برج تشکیل شده است. بازدیدکنندگان می توانند در گروه های 6 نفره در حالی که از بالا با وسایل ایمنی حمایت می‌شوند به پیاده روی بپردازند! این تور توسط یک راهنمای آموزش دیده هدایت شده و حدوداً نیم ساعت طول خواهد کشید. البته قسمت‌های دیگری هم شامل این گردش می‌شود که جمعاً 1/5 ساعت زمان خواهند گرفت. طی پیاده روی می‌توانید به عقب متمایل شده و چیزی جز هوای آزاد را بین خود و شهر احساس نکنید. قطعاً این امکان که عکسی شگفت انگیز از تجربه بی همتای خود بگیرید و آن را با دوستان خود روی زمین به اشتراک بگذارید چیزی نیست که بتوان به سادگی از آن گذشت!

انتشار: 8 دی 1400 بروزرسانی: 22 دی 1400 گردآورنده: bestcanadatours.com شناسه مطلب: 116

به "تماشای شهر تورنتو بر فراز برج سی ان کانادا" امتیاز دهید

2 کاربر به "تماشای شهر تورنتو بر فراز برج سی ان کانادا" امتیاز داده اند | 3 از 5
امتیاز شما:

دیدگاه های مرتبط با "تماشای شهر تورنتو بر فراز برج سی ان کانادا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید