جاذبه هایی در تورنتو که هم رایگان هستند هم کمتر گردشگران از آنها خبر دارند

اگر دوست دارید به سراغ جاذبه هایی در تورنتو بروید که بیشتر محلی ها از آن خبر دارند و در عین حال رایگان یا کم خرج هستند در ادامه با ما همراه شوید.

جاذبه هایی در تورنتو که هم رایگان هستند هم کمتر گردشگران از آنها خبر دارند

به گزارش مجری سفرهای گردشگری: محله کارخانه های آبمیوه سازی

محلی که پیشتر بزرگترین کارخانه آبمیوه‌سازی بریتیش ایمپایر در آن قرار داشت، اکنون به مجموعه‌ای شبیه باغ‌های کاونت با خیابان‌های سنگفرش شده ویکتوریایی تبدیل شده است که در آن 80 مغازه مختلف از جمله کافه، رستوران و سینمای سول پپر وجود دارد. در خیابان 15 کیس گودز مغازه‌هایی هست که در آن‌ها سرامیک، طلا و جواهر ساخته می‌شود.

آدرس: 55 میل استریت تماس: distillerydistrict.com

بازار کنزینگتون

اینجا بیشتر شبیه یک محله است تا بازار که در آن بوتیک‌های فروش لباس‌های قدیمی و دست‌دوم وجود دارد. علاوه بر آن گالری‌های هنری، فروشگاه صنایع‌دستی، کافه و میوه‌فروشی هم در آن هست. می‌توانید در ساناگان (شماره 176 خیابان بالدوین) ساندویچ‌های عظیم، غذای مکزیکی خوشمزه در ال تومپو (شماره 277 خیابان آگوستا) و آبمیوه در کافه پوئتری جاز (شماره 224 خیابان آگوستا) بخورید.

آدرس: بازار کنزیگتون تماس: kensington-market.ca

بازار سنت لورنس

120 دکان در بازار جنوبی، سنت 200 ساله را ادامه می دهند. سری به نان‌ها، پنیرها، گوشت‌های ارگانیک و سبزیجات بزنید. در نانوایی کاروزل بیکری می‌توانید اسنک بخورید (6.20 دلار کانادا/3.40 پوند)، یا در دکان‌های طبقه پایین غذای محلی بخورید (زیر 10 دلار کانادا، 5.50 پوند). در بازسازی انجام شده، بازار شمالی به بازار هفتگی و بازار عتیقه فروشی اختصاص یافته است.

آدرس: بازار سنت لورنس تماس:(0014163927219)، stlawrencemarket.com

کویین استریت وست

این خیابان در تورنتو، مانند خیابان کارنابی در لندن است: شلوغ، قدیمی و پر از بوهای عجیب. سوار تراموای 501 به سمت اوسینگتون شوید و پیاده برگردید. بوتیک‌های طراحان محلی آن هانگ (شماره 829، لباس زنانه) و دختر معدنچی (شماره 744، لباس زنانه و طلاجواهر) دیدنی هستند. شماره 370 هورس شو تاورن هم با پاسیوی بیرونی جذابش از سال 1947 باز است.

آدرس: بین خیابان اسپادینا و اوسینگتون تماس: queenstwestbia.ca

انتشار: 22 مرداد 1402 بروزرسانی: 22 مرداد 1402 گردآورنده: bestcanadatours.com شناسه مطلب: 709

به "جاذبه هایی در تورنتو که هم رایگان هستند هم کمتر گردشگران از آنها خبر دارند" امتیاز دهید

1 کاربر به "جاذبه هایی در تورنتو که هم رایگان هستند هم کمتر گردشگران از آنها خبر دارند" امتیاز داده است | 5 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جاذبه هایی در تورنتو که هم رایگان هستند هم کمتر گردشگران از آنها خبر دارند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید