بهترین کتابخانه های عمومی تورنتو

کتابخانه های عمومی در تورنتو جایی هستند که کتابشناسان شهر برای بررسی و خواندن کتاب ، برگزاری کارگاه های آموزشی و گذران اوقات فراغت دور هم جمع می شوند. به عنوان یکی از بزرگترین سیستم های کتابخانه ای در جهان، شعبه های TPL برای مطالعه نویسندگان مورد علاقه تان بسیار مناسب است، تمام آنچه نیاز دارید یک کارت عضویت کتابخانه است.

بهترین کتابخانه های عمومی تورنتو

به گزارش مجری سفرهای گردشگری: در اینجا بهترین کتابخانه های عمومی در تورنتو لیست شده است.

کتابخانه مرجع تورنتو

اینجا مهمترین مرجع کتاب و کتابخوانی در تورنتو است که به سبک دهه 70، فرش شده و فضایی هنری دارد. از فضاهای مطالعه شیشه ای شفاف و اتاق شرلوک هلمز گرفته تا فروشگاه های Balzac و فروشگاه TCAF در طبقه اول را میتوانید مشاهده کنید - این مکان هر چیزی که لازم داشته باشید را دارد.

کتابخانه Bloor/Gladstone

از زمان بازسازی، این شعبه که در سال 1913 ساخته شد، به مکان مورد علاقه برای مطالعه و کار تبدیل شده است. جعبه شیشه ای اضافه شده توسط آلفرد چاپمن به ساختمان قدیمی، نورهای طبیعی زیادی را پخش میکند. اینجا دارای یک باغ مطالعه آرامش بخش است که خوره های های کتاب آن را دوست خواهند داشت.

کتابخانه Fort York

این ساختمان در سال 2014 برای خدمات دهی به تعداد روزافزون ساکنان City Place ساخته شده است و یکی از جدیدترین بناها در این لیست است. اینجا همچنین برنامه های رایگان بسیار خوبی مانند کارگاه های آموزشی Adobe و سایر برنامه ها برای مبتدیان ارائه می دهد.

کتابخانه Scarborough Civic Centre

این ساختمان زیبا یک کتابخانه آجری قدیمی نیست. در فضای داخلی و خارجی آن که در سال 2015 ساخته شده است، تعداد زیادی صنوبر، سقف های سبز، پنجره هایی از کف تا سقف، تصاویر سه بعدی و بیش از 40000 آیتم برای جستجو وجود دارد.

کتابخانه مرکزی North York

این شعبه چند طبقه که اخیراً بازسازی شده است، اکنون دارای چندین فضا برای کودکان مانند Discovery Zone است که دارای فضاهایی است که حتی بزرگسالان مایل به بازی در آنها هستند. آنها همچنین اولین استودیو را با کارگاه های رایگان در مورد دوخت و روشهای آن ارائه داده اند.

کتابخانه Brentwood

پس از بازسازی 8 میلیون دلاری، این کتابخانه در Etobicoke از یک فضای معمولی به یک فضای مدرن با اتاقهای مطالعه، اتاقهای نشیمن با شومینه و یک باغ مطالعه با نشیمن سنگی تبدیل شد.

کتابخانه High Park

این شعبه در Roncy یک ساختمان موروثی است که چندین بار مورد بازسازی قرار گرفته است. به عنوان یکی از سه کتابخانه اصلی که برای اولین بار با کمک 50،000 دلار از طرف Carnegie Corporation ساخته شد، قطعاً بزرگترین نیست، اما بسیار دنج است.

کتابخانه Beaches

ساکنان محلی به ساخت این کتابخانه در سال 1916 اعتراض کردند (آنها نمی خواستند ساختمانی در پارک داشته باشند) اما اکنون این جا یکی از محبوب ترین شعبات در این منطقه است مانند همه کتابخانه های Carnegie، این کتابخانه کوچک است، اما یک باغ مطالعه در فضای باز دارد که تمام تابستان باز است.

کتابخانه Lillian H. Smith

جدا از داشتن یکی از بهترین مجموعه های کتاب های علمی تخیلی و تخیلی کمیاب در این شهر، این جا همچنین دارای برخی از ویژگی های معماری مانند شیرهای بالدار درقسمت ورودی است (برای یافتن جزییات بیشتر از نزدیکتر به آن نگاه کنید) و یک دهلیز استوانه ای زیبا نمایان است.

منبع: blogto.com
انتشار: 8 شهریور 1402 بروزرسانی: 19 شهریور 1402 گردآورنده: bestcanadatours.com شناسه مطلب: 516

به "بهترین کتابخانه های عمومی تورنتو" امتیاز دهید

1 کاربر به "بهترین کتابخانه های عمومی تورنتو" امتیاز داده است | 5 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بهترین کتابخانه های عمومی تورنتو"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید