بهترین کارهایی که در تورنتو میتوان انجام داد

تورنتو از اولین شهرهایی است که در دیدار از کانادا خواهید دید، ما در ادامه برایتان از زیبایی های شهر تورنتو خواهیم گفت.

بهترین کارهایی که در تورنتو میتوان انجام داد

به گزارش مجری سفرهای گردشگری: روزتان را در Toronto City Hallشروع کنید

میدان مقابل Toronto City Hall اغلب شلوغ است زیرا مردم از نشستن در کنار چشمه و تابلوی سه بعدی تورنتو لذت می برند و مناسب سلفی گرفتن است .در میدان نیز یک کافه خوب وجود دارد . گزینه های زیادی در این نزدیکی هست. نمای ساختمان به خودی خود کمی بحث برانگیز است. بعضی ها آن را چشمگیر و آینده نگرانه می دانند و وقتی در یک قسمت از فیلم Star Trek: The Next Generation تصویر آن پخش شد، مورد تشویق قرار گرفت. برخی دیگر آن را زشت می نامند (به خصوص وقتی با تالار قدیمی شهر تورنتو که در همسایگی آن است مقایسه می شود).

در CF Toronto Eaton Center خرید کنید

CF Toronto Eaton Center یک مرکز خرید بزرگ و محبوب در مرکز شهر است. این مکان در بین فروشگاه های سطح بالا و به دلیل طراحی ظریف آن مورد توجه قرار گرفته است. در میان بیش از 250 خرده فروش، رستوران و مغازه ها نام هایی مانند Abercrombie & Fitch، Hugo Boss و Zara دیده میشود. بسیاری از فروشگاه های مواد غذایی در اطراف فودکورت شیک Urban Eatery جمع شده اند.

Flight Stop را ببینید که چقدر هنرمندانه 60 پرنده را در حال پرواز به صورت نمادین از سقف آویخته اند.

مردم تورنتو عاشق ورزش هستند و هاکی روی یخ در بین محبوب ترین ها است. The Hockey Hall of Fame خانه جام Stanley است - با ارزش ترین جایزه این ورزش - و همچنین طیف گسترده ای از نمایشگاه ها است و همچنین شامل آیتم های مربوط به هاکی، اتاق رختکن مونترال کانادیانس و وسایل یادگاری هاکی و تجهیزات آن است. Great Hall برجسته ترین قسمت آن است، که شامل نام و تاریخچه برخی از بزرگترین ستاره های این ورزش است. هزینه ورود حدود 20 دلار است.

ساندویچ گوشت گوساله را در St. Lawrence Market بخورید

غذای محلی تورنتو همیشه مورد بحث است. این شهر از یک منوی غذاخوری متنوع برخوردار است به طوری که هیچ غذای واحدی برجسته نیست. با این حال، ساندویچ گوشت گوساله غذای خاصی است. با یک تکه گوشت گوساله کوبیده و نازک، که در یک سس تند پوشانده شده و در یک رول نان سرو می شود، یک غذای دلچسب و سنگین است، اما بسیار سیر کننده است.

از جمله بهترین مکان ها برای تهیه این غذا می توان به بازار سنت لارنس اشاره کرد که میزبان بیش از 100 دکه غذاخوری مطابق با بودجه شما است. تنوع کالاها بسته به روز متفاوت است، زیرا شنبه بازار کشاورزان و یکشنبه ها بازار دسته دوم فروشی است.

موزه Royal Ontario

Royal Ontario Museum

موزه سلطنتی انتاریو در سال 1914 افتتاح شد و یکی از قدیمی ترین و بزرگترین موزه های کانادا است. این مجموعه دارای بیش از 6 میلیون مصنوعات در 40 گالری است که شامل موضوعات متنوعی از تاریخ طبیعی گرفته تا هنر خاور نزدیک و آفریقا و البته تاریخ کانادا است. این موزه در محوطه دانشگاه تورنتو در ساختمانی واقع شده است که هم تاریخی است و هم به طرز خیره کننده ای مدرن. هزینه ورود برای بزرگسالان حدود 20 دلار و برای بچه ها 14 دلار است.

در Casa Loma به گذشته برگردید

کاسا لوما علی رغم اینکه بین سالهای 1911 و 1914 ساخته شده است، دارای ظاهری شبیه قلعه های قرن هجدهم Gothic Revival است. این در ابتدا یک نماد برای نمایش ثروت بود که توسط شخصی ایجاد شد که اولین نیروگاه برق آبی را در رودخانه نیاگارا ساخت. اکنون به لطف باغ های زیبای 5 هکتاری خود که از ماه می یتا اواخر اکتبر باز است، این موزه، مکان دیدنی و مکانی محبوب برای برگزاری عروسی است. راهنماهای صوتی قلعه 98 اتاقه و محوطه آن به چندین زبان موجود است. هزینه ورود برای بزرگسالان حدود 30 دلار و برای بچه ها 20 دلار است.

بازار Kensington را تجربه کنید

Kensington Market، درست در شمال شهر محله چینی ها، یک فضای بومی، مدرن و مجموعه ای عالی از فروشگاه های قدیمی، گالری های هنری است، در واقع یک بازار را در خود جای داده است. بسیاری از ساختمان های مربوط به دوره ویکتوریا در امتداد خیابان های پر درخت در این منطقه، فضای چشمگیری را به نمایش می گذارند و حاوی طیف متنوعی از رستوران ها، کافه ها و کافه های بین المللی است. این بازار در زمینه محصولات تازه، گوشت و ماهی فعالیت دارد و در بین دانشجویان و خانواده هایی که در این نزدیکی زندگی می کنند محبوب است. سعی کنید در آخرین یکشنبه ماه، زمانی که منطقه بدون ماشین می شود برای بازدید از آن مراجعه کنید.

بازدید از فضای تاریخی Fort York

Fort York در سالهای اولیه شهر تورنتو نقش بسیار مهمی را ایفا کرد. این بنا در سال 1793 برای محافظت از محل استقرار ساخته شد و سپس در جنگ یورک، در جنگ 1812 تخریب شد. با این حال، برای محافظت از شهر یورک در برابر حملات آینده، به سرعت بازسازی شد. این فضا اکنون میزبان بزرگترین مجموعه ساختمان کانادا از آن دوره است که به بازدیدکنندگان اجازه می دهد نگاهی گذرا به تاریخ داشته باشند. برای کسب بهترین تجربه در تابستان، هنگامی که رویدادها و نمایشگاه های ویژه ای از جمله بازنشستگان با لباس نظامی آن زمان را برگزار میشود، بازدید کنید. هزینه ورود برای بزرگسالان حدود 14 دلار است.

غروب خورشید را از برج CN تماشا کنید

CN Tower

برج CN بدون شک نمادین ترین سازه در تورنتو است و با 553.3 متر ارتفاع، از بلندترین سازه های آزاد در جهان است. لذت بردن از چشم انداز از ارتفاع، یکی از کارهای جالب در تورنتو است - در واقع نمی توانید بگویید که این شهر را دیده اید تا زمانی که آن را از سطح LookOut با ارتفاع 346 متر ببینید. آسانسورهای شیشه ای شما را برای تماشای شهر و دریاچه مجاور اونتاریو به آن بالا می رسانند. حتی بخشی با کف شیشه ای وجود دارد. بدون شک بهترین مکان برای لذت بردن از غروب خورشید است، اما می توانید با رزرو میز در رستوران 360 چرخان، آن را عاشقانه تر کنید.

منبع: hotels.com
انتشار: 22 مهر 1402 بروزرسانی: 1 آبان 1402 گردآورنده: bestcanadatours.com شناسه مطلب: 497

به "بهترین کارهایی که در تورنتو میتوان انجام داد" امتیاز دهید

3 کاربر به "بهترین کارهایی که در تورنتو میتوان انجام داد" امتیاز داده اند | 5 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بهترین کارهایی که در تورنتو میتوان انجام داد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید