بهترین هتلهای لوکس آمریکا

چه کسی رویای سفر و اقامت داشتن در برخی از لوکس ترین سوئیت های جهان و غذا خوردن در رستوران های ستاره میشلین را ندارد؟ زمان و هزینه ی انجام این نوع سفر می تواند مشکل باشد، اما  در صورت بروز فرصت باید  همیشه  آمادگی انجام آن  وجود داشته باشد. درست است؟ ایالات متحده به دلیل داشتن استانداردهای بالا در مورد هتل ها مشهور است و  این هتل  ها برخی از رقابتی ترین خدمات را در دنیا ارائه می دهند. بنابراین در اینجا لیستی از بهترین مجموعه های لوکس در ایالات متحده را برای کسانی که قصد سفر لوکس دارند، و همچنین برای کسانی که دوست دارند رویا های خویش را ببینند، آماده کرده ایم. لذت ببرید!

(میشلین نام شرکتی است که رستورانها و سرآشپزهای معتبر و نامی دنیا را استاندارد کرده و داشتن ستاره آن نشانه ی اعتبار و کیفیت برای دارنده ی آن محسوب می شود)

بهترین هتلهای لوکس آمریکا

به گزارش مجری سفرهای گردشگری: هتل Montage Palmetto Bluff *1

Bluffton ,Coastal South Carolina, South Carolina, United States

 این مجموعه گسترده در Carolina Low country یک تجربه منحصر به فرد را ارائه می دهد. تجربه منحصر به فرد تاریخ جنوب و زیبایی های طبیعی تقریباً بی انتها را که در هم آمیخته است :

رودخانه ها، باتلاق های مه آلود، بلوط های قدیمی که با خزه های اسپانیایی پوشانده شده اند و نسیم های شور به همراه خود دارند. ساختمان اصلی هتل مانند یک عمارت کلاسیک جنوبی به نظر می رسد، و دارای 50 کلبه و سوئیت های کاملا لوکس به طور همزمان با شومینه های روشن، ایوان های دارای صفحه نمایش، و حمامهای زیبا می باشد. ویلا های دهکده چند خوابه لوکس نیز هستند، اما برخی از ظرافت های کلبه ها را ندارند. مهمانان می توانند از انواع امکانات تفریحی از جمله گلف، دوچرخه سواری، تنیس، کروکت، کایاک سواری و شنا (در دو استخر) استفاده کنند و نیز اسپای لوکس بسیار تعریفی این مجموعه را تجربه کنند. اغراق نیست اگر بگوییم Montage Palmetto Bluff یکی از خاص ترین مجتمع های اقامتی در ایالات متحده است.

هتل Four Seasons Resort Hualalai *2

Kailua-Kona, Island of Hawaii

Four Seasons آرام، تنها هتل با نشان پنج الماس در جزیره بزرگ، به هیچ استراحتگاه دیگری در ساحل کهالا شباهت ندارد. محوطه ای سرسبز و با منظره ای زیبا، اتاق ها و سوئیت های خصوصی که به سبک خانه های ییلاقی محوطه را در برگرفته اند، که در امتداد مسیرهای پیچ در پیچ ااین مجموعه بزرگ جمع شده اند. معماری، استخرها (هر هفت تای آنها) و فضاهای عمومی بدون آنکه بیش از حد اغراق شده به نظر برسند، متفکرانه طراحی شده اند. تعداد کم رستوران که البته از کیفیت بالایی نیز برخوردار است. مسلما بهترین رستوران در جزیره بزرگ است. ارائه خدمات در این مکان با تمام جزئیات بسیار عالی است.

(شیوه استاندارد سازی اقامتگاه ها در ایالات متحده بر اساس نشان الماس انجام می شود.

نشانهای کلید، مروارید و ستاره نیز در سایر مناطق و کشورهای دنیا استفاده می شود.)

هتل Waldorf Astoria Chicago *3

Gold Coast, Chicago , Illinois, United States

والدورف-آستوریا در شیکاگو ارائه دهنده بهترین خدمات لوکس است. با القای یک حس بوتیک هتل دوست داشتنی، اما تمام امکانات یک هتل بزرگ. والدورف با 188 اتاق، مسافران با هدف اوقات فراغت و تجارت را پذیرا است. دارای اتاق های شیک با رنگ های خنثی، مبلمان مدرن و حمام های مرمری باشکوه هست که دوش جداگانه و وان های مجزا و همچنین تلویزیون های داخل آینه حکایت از یک فضای مدرن و لوکس دارد. از جمله نکات برجسته این هتل می توان به رستوران مجلل بالسان، یک اسپا درجه یک و کلوپ سلامتی با امکانات گسترده و استخر سرپوشیده  اشاره کرد. به علاوه، موقعیت مکانی هتل در محله پر زرق و برق ساحل گلد، آن را در فاصله پیاده روی مغازه های مجلل، رستوران ها و جاذبه ها دیگر قرار می دهد.

هتل The Peninsula Beverly Hills *4

Beverly Hills/Hills Air, Beverly Hills ,California ,United States

شبه جزیره بورلی هیلز رتبه پنج الماس را دارا می باشد، اما به عنوان یکی از بهترین هتل های بورلی هیلز و شاید در کل لس آنجلس، احتمالا این در حق این مکان کم لطفی باشد. با قدردانی از کارکنان دقیق آن که با حساسیت از ثروتمندان و افراد مشهور پذیرایی می کنند. شرایط و خدمات آن به عنوان یک مکان لوکس در هالیوود از زمان افتتاح در اوایل دهه 90 ثابت بوده است. رستوران درجه یک است، استخر پشت بام یک زمین بازی با کیفیت بسیار بالا است و در اسپا از روغن های ماساژ که با الماس جوشانده شده اند استفاده می شود. 194 اتاق مهمان دارای دکوراسیون گلدار است که برای همه مناسب نیست و ممکن است مدیریت تصور کند که داشتن قهوه سازهای داخل اتاق بیش از حد خیابانی است، در صورتی که به نظر می رسد کمبود دستگاه اسپرسو ایتالیایی یک عدم دقت و ظرافت است. از طرفی دیگر یک راننده و یک رولزرویس همراه با نرخ محاسبه شده اتاق در دسترس هست.

هتل The Inn Above Tide *5

Sausalito ,California ,United State

 یک جایگزین آرام برای هتلهای شلوغ در مرکز شهر سانفرانسیسکو، هتل لوکس Above Tide در چند قدمی مغازه ها، رستوران ها و کشتی در Sausalito عجیب و پرطرفدار قرار دارد (سوار شدن کشتی با چشم انداز رو به شهر حدود 30 دقیقه طول می کشد). 31 اتاق لوکس که دارای چشم انداز گسترده خلیج هستند و اکثر آنها با پاسیو مشرف به آب ارائه می شوند. در حالی که خدمات استفاده از اسپا، صبحانه رایگان و پذیرایی با شراب و پنیر رایگان است، وجود استخر و یک رستوران در این مکان ممکن است برخی از بازدید کنندگان را از استفاده از این امکانات منصرف کند.

هتل Calistoga Ranch , Auberge Resorts Collection *6

Calistoga , Napa Valley , California , United States

جای تعجب نیست که، افراد مشهور و ورزشکاران مدام به مزرعه لوکس Ranch Calistoga برمی گردند. این خود به تنهایی دارای کلاس و اعتبار است. مهمانان، لژهای خصوصی بی نظیری را اجاره می کنند که در یک ملک خصوصی پارک مانند به مساحت 157 هکتار واقع شده است و دارای مسیرهای پیاده روی و یک رستوران و آبگرم عالی است. به تمام جزئیات از طراحی اتاق تا برنامه ریزی چشم انداز توجه شده است. همه مدلها ها برای رفتن به اقامتگاه ها یشان توسط هلی کوپتر به پرواز در می آیند تا تأثیر آن بر روی درختان اطراف را به حداقل برسانند و حفظ حریم خصوصی را به حداکثر ممکن برسانند. این هتل دارای فضاهای بسیاری برای فعالیت های زیادی از جمله یوگا در فضای باز، استخر روباز زیبا، ، یک مرکز تناسب اندام افسانه ای و اتاق سمینارهای مزه کردن شراب است. اگر میهمانان به دلایلی تصمیم به بیرون رفتن از هتل داشته باشند، می توانند به راحتی نه تنها با اجاره دوچرخه، بلکه با اجاره مرسدس بنزهای هتل به مرکز شهر کالیستوگا و شهرهای دیگر دسترسی پیدا کنند! این ملک نه تنها در دره ناپا بلکه در ایالات متحده به عنوان یکی از قابل توجه ترین ها و برجسته ترینها می باشد.

هتل The Jefferson , Washington DC *7

Downtown , Washington DC , District of Colombia , United States

 پس از بازسازی گسترده در سال 2009، این بوتیک هتل دوباره بازگشایی شد و جایگاه خود را در میان هتل های برجسته DC پیدا کرد. به اندازه هتل Hay-Adams معروف نیست، اما دارای ترکیب ظریف فناوری (تلویزیون های جاسازی شده در آینه های حمام ؛ دکمه های الکترونیکی نظافت منزل) می باشد.

همچنین داری موقعیت خوبی است، درست در جنوب مرکز پر جنب و جوش Dupont و در فاصله کمی از کاخ سفید قرا دارد. گرچه جفرسون ممکن است مناظر مشهور نزدیکترین رقیب خود را در منطقه ( Hay-Adams (که مشرف به کاخ سفید است نداشته باشد، اما اتاق های بزرگتری دارد و به Dupont نزدیکتر است.

هتل Fairmont Grand Del Mar *8

Del Mar , California , United States

این استراحتگاه با 249 اتاق به سبک دوران استعمار اسپانیایی در تپه های نوردی نزدیک Del Mar بسیار حیرت انگیز است، از دکوراسیون دنیای قدیم گرفته تا اتاق های عظیم تا آبگرم لوکس. این هتل دارای چهار استخر، رستوران عالی، زمین گلف با 18 گودال، مرکز اسب سواری و خدمات رایگان اتومبیل در کلاس مرسدس یا کادیلاک اسکالاد است.

هتل The Lodge at Sea Island *9

Saint Simons Island , Georgia Coast , Georgia , United States

 لژ با40 اتاق لوکس در جزیره دریا در محل مزرعه پنبه سابق واقع شده است. از بیرون، این لژ شبیه یک قصر انگلیسی است. از داخل اما، این خانه مانند یک کلوپ گلف یا یک خانه شکار به سبک دهه ی1920 احساس می شود و پیش خدمتان شخصی که هنگام خواب ، شیر و کلوچه در اتاق مهمانها سرو میکنند. بهشتی برای دوستداران گلف، اما بسیاری از فعالیت های غیر گلف محور نیز وجود دارد. اتاق ها بسیار بزرگ و مملو از امکانات رفاهی هستند. برخی از بالکنهای زیبا با چشم انداز فریبنده St. Simons.. به صدای شبانه پرندگان که در غروب آفتاب آواز می خوانند گوش دهید. میهمانان باید توجه داشته باشند که برخی از امکانات این هتل از جمله ساحل، آبگرم و استخر شنا در ملک The Cloister (همجوار) واقع شده اند که برای پیاده روی بسیار دورهستند. با این حال، یک شاتل با برنامه منظم رایگان در آنجا وجود دارد.

هتل Post Ranch Inn *10

Big Sur , California , United States

 مهمانسرای 39 اتاقه Post Ranch Inn اگر نگوییم در کل جهان، اما یکی از زیباترین هتل های ایالات متحده است. این مکان ، اقامتی صمیمی و عاشقانه را در میان طبیعت زیبا فراهم می کند. هتل در صخره های بیگ سور ساخته شده است و معماری ارگانیک آن نفس گیر است و به نظر می رسد در کنار چوب های قرمز ، هتل در بیرون از زمین رشد کرده است. این اتاق های بزرگ و متناسب با محیط زیست دارای چشم انداز اقیانوس یا کوه (که گاهی اوقات توسط مه فراگیر که منطقه به دلیل آن شناخته می شود مانع ایجاد می کند ) هستند و در بسیاری از آنها پنجره هایی بلند و کشیده شده از کف تا سقف دیده می شود تا این جلوه ها را بهتر به نمایش بگذارند. اتاق ها همچنین دارای شومینه های چوبی، گرمایش از کف، دوش های بیرونی یا وان های آبگرم، عرشه های خصوصی و محصولات و پارچه های حمام ارگانیک هستند. اما هتل با تلویزیون و ساعت های زنگ دار قصد برهم زدن آرامش را ندارد و برای داشتن یک محیط آرام تلاش می کند. مرکز آبگرم برنده جایزه خدمات جوان سازی را از آن خود کرده است. رستوران سیرا مار، یکی از بهترین ها در Big Sur است. استخرهای بالای صخره هتل خیره کننده هستند. و امکانات رفاهی رایگان (مانند یوگا و تماشای ستارگان ) را در دسترس قرار می دهند.

هتل The Landing Resort & Spa *11

South Lake Tahoe , Lake Tahoe California , United States

 Landing Resort & Spa با دکوراسیون کلبه شیک و تعداد زیادی امکانات رفاهی اقامتی لوکس را در آن سوی ساحل اختصاصی دریاچه تاهو و نزدیک دهکده Heavenly و کازینوهای Stateline ارائه می دهد. 77 اتاق شیک آن دارای شومینه، یخچال کوچک، قهوه سازهای Keurig، بالکن اختصاصی یا پاسیو (بعضی از آنها دارای چشم انداز دریاچه) و حمام های مجلل با کف گرم هستند. یک رستوران وجود دارد که خوراکهای یونانی و کالیفرنیایی را سرو می کند و دارای یک پاسیوی زیبا و مشرف به دریاچه است، هرچند گزارش هایی از خدمات کند ارائه شده است. برای یک بار استراحت، مهمانان می توانند به مرکز آبگرم در هتل که دارای اتاق سونا و بخار است، بروند و همچنین یک استخر روباز با وان آبگرم وجود دارد. با این وجود قیمت ها گران هستند، به علاوه یک هزینه اجباری نیز وجود دارد که امکانات و خدمات مانند Wi-Fi و پارکینگ را پوشش می دهد.

هتل The St.Regis San Francisco *12

Soma ,San Francisco, California ,United States

 St. Regis که در سال 2005 ساخته شده است، بهترین ها را در کلاس لوکس و مدرن ارائه می دهد: خدمات بسیار جالب توجه و شخصی شامل پیش خدمتهای24 ساعته است. در اتاق های استراحت در Remede Spa ترافل شکلاتی و شامپاین سرو می شود. رستوران Ame هتل در نوع خود مقصدی قابل توجه است. و اتاقها و سوئیت ها با بهترین امکانات شهر با فضا، فناوری برتر و امکانات رفاهی مطابقت دارند. محوطه هنری SoMa، ساختمان شیشه ای مدرن و مجموعه هنرهای مدرن چشمگیر فاقد شکوه تاریخی مشهورترین تپه های نوب هیل است، اما در اصل شانه به شانه یا بالاتر از رقبای بالای تپه خود ایستاده است.

هتل Four Seasons Resort Rancho Encantado Santa Fe *13

Santa Fe, New Mexico, United States

Encantado با نشان 5 الماس و 65 اتاق در مکانی خلوت در چند مایلی شمال سانتافه با منظره ای عالی از کوههای سانگر دو کریستو جا گرفته است. اتاقهای بزرگ و مجلل به سبک مدرن جنوب غربی تزئین شده اند که دارای کف بتونی و چوبی، فرشهایی به سبک بومیان آمریکا و طرح رنگی قهوه ای و نارنجی گرم و همچنین لوازم اضافی عالی مانند گرمایش کف،و هیزم برای سوزاندن است. شومینه و پاسیواختصاصی در اتاقها. رستوران خوب بنام Terra دارای سطح بالایی است و همچنین هتل دارای استخر فصلی در فضای باز، جکوزی، آبگرم لوکس و حتی امکان اجاره روزانه رایگان مرسدس بنز است.

The Ritz-Carlton , Half Moon Bay *14

Half Moon Bay , California , United States

The Ritz-Carlton , Half Moon Bayرمانتیک با 261 اتاق، به خوبی نام ریتز-کارلتون را ارائه می دهد. اتاق های خیره کننده، آبگرم بزرگ و منظره خیره کننده و زیبای خلیج رانمایش می دهد. این هتل که بر روی صخره ای مشرف به اقیانوس آرام واقع شده است، دارای امکانات عالی در فضای باز از جمله حفره های کوچک آتش فشانی رو به اقیانوس و زمین گلف 18 گودالی می باشد. اتاقها جادار و زیبا، در عین حال ساده، با حمامهای مرمر زیبا و کرکره های عجیب و غریب که پنجره ها را پوشانده اند. اتاق گودال های آتش فشانی که تصور می کنید، دارای گودال های آتش فشانی دنج در فضای باز هستند که از سواحل صخره ای بیرون آمده اند.

هتل Waldorf Astoria Las Vegas *15

Las Vegas, Nevada , United States

شعبه جدید لوکس لاس وگاس، با 392 اتاق زیبا و برخی از بهترین خدمات وگاسی، Mandarin Oriental یک پناهگاه آرام در کناره ای با شکوه است. هتل فاقد مشخصاتی است که بیشتر مردم را به وگاس میکشاند. (مانند یک کازینو)، و در عوض می توانند یک روش جذابتر را انتخاب می کنند:

 یک اسپا زیبا، دو رستوران عالی، استخر آرام، فضای اجتماعات و کمیاب ترین ویژگی های لاس وگاس،آرامش. اما مکان مناسب و دسترسی آسان به مرکز شهر، بزرگترین امتیاز اینجاست.

هتل W South Beach *16

South Beach, Miami , Florida , United States

 ساحل W South Beach خیره کننده با 312 اتاق، واقع در ساحل، در حومه شمالی South Beach راحتیهای زیبا، طراحی پیچیده (که هیچ هزینه ای نمی کنید) و خدمات بی عیب و نقص را با هم ترکیب می کند. اتاق های بزرگ و مدرن،تراسهایی که با چشم انداز مشرف به اقیانوس هستند. محوطه سازی زیبا در اطراف استخر؛ آبگرم سبز Bliss  بزرگترین در میامی است.

هتل The Plaza *17

New York City , New York , United States

Plaza با قدمت یک قرن دارای282 اتاق، یک مکان دیدنی در نیویورک است. تعمیرات اساسی 400 میلیون دلاری در سال 2008 به اتاقهای بزرگ با لوازم حمام با روکش طلا منجر گردید، اما در عین حال بیشتر اتاق های مشرف به پارک مرکزی را به اقامتگاه شخصی تبدیل کردند. هنوز هم آبگرم استثنایی و سرویس خدمات 24 ساعته ارزش آن را دارد که این هتل را تجربه کنید.

هتل Blackberry Farm *18

Walland, Tennessee, United States

 این هتل - مزرعه پر زرق و برق، یک پناهگاه خلوت و آرام برای دوستدارن خوراک و عاشقان طبیعت است. میهمانان می توانند با لذت بردن از 4200 هکتار زمین و محل برگزاری تمام فعالیتهای مختلف ارائه شده، خود را در زیبایی آپالاچیان غرق کنند. رستوران The Barn، تجربه غذای واقعی از مزرعه به میز را ارائه می دهد زیرا بیشتر محصولات از باغ هتل برداشت می شوند. یک آبگرم خیره کننده و آرام و دو استخر نیز وجود دارد که بازدید کنندگان می توانند از آن لذت ببرند. مهمانان می توانند در کلبه های مجلل یا در یک اتاق جذاب در ساختمان اصلی اقامت کنند.

هتل The Broadmoor *19

Colorado Springs , Colorado , United States

 The Broadmoor که در دریاچه  Cheyenne و در دامنه کوههای کلرادو واقع شده است، یک مجموعه نمادین لوکس است که یک زمین وسیع با مساحت بیش از 3000 هکتار را پوشش می دهد. میهمانان می توانند در یکی از 779 اتاق و 107 سوئیت اقامت کنند یا یکی از دو ویلا قهوه ای را اجاره کنند یا "The Wilderness Experience" را انتخاب کرده و در یکی از 10 کابین روستایی The Ranch در Emerald Valley اقامت کنند. این مجموعه مجلل با هشت رستوران در محل، سه استخر شنا، سه وان آبگرم، سه زمین گلف، چندین زمین تنیس، آبگرم مجلل با خدمات کامل، سالن تناسب اندام پیشرفته، خدمات و امکانات گسترده ای را ارائه می دهد. در ضمن دارای 25 مغازه و بوتیک می باشد. همچنین فعالیت های گسترده ای در فضای باز، از جمله سنگ نوردی، ماهیگیری ، اسب سواری، تنیس و دوچرخه سواری وجود دارد. به طور کلی، مهمانان از تجربه تجمل گرایی Broadmoor در سطح وسیع لذت می برند، اگرچه برخی سبک سنتی و گلدار آن را کمی قدیمی می دانند.

هتل Little Palm Island Resort & Spa , A Noble House Resort *20

Little Torch Key , Florida , United States

فقط با قایق یا هواپیمای مخصوص دریایی قابل دسترسی است، Little Palm Island Resort & Spa در یک جزیره خصوصی قرار دارد که گوزن های وحشی در آن گردش می کنند. این هتل شامل 30 سوئیت مجلل است که بسیاری از آنها دارای ایوان های خصوصی رو به اقیانوس هستند. یک مکان تفریحی مورد علاقه افراد مشهور، مکانی خلوت برای دور شدن از دنیا و تجربه تعطیلات رمانتیک در یک محیط سرسبز و گرمسیری را فراهم می کند.

انتشار: 1 دی 1402 بروزرسانی: 23 دی 1402 گردآورنده: bestcanadatours.com شناسه مطلب: 617

به "بهترین هتلهای لوکس آمریکا" امتیاز دهید

3 کاربر به "بهترین هتلهای لوکس آمریکا" امتیاز داده اند | 5 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بهترین هتلهای لوکس آمریکا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید