برگزاری دومین جلسه کمیته فنی راهنمایان گردشگری خراسان شمالی

معاون گردشگری خراسان شمالی از برگزاری دومین جلسه کمیته فنی راهنمایان گردشگری استان اطلاع داد.

برگزاری دومین جلسه کمیته فنی راهنمایان گردشگری خراسان شمالی

به گزارش مجری سفرهای گردشگری: به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی خراسان شمالی، امروز یکشنبه 24 آذر 98، دومین جلسه کمیته فنی راهنمایان گردشگری استان برگزار و با صدور کارت فعالیت برای دو راهنمای گردشگری موافقت شد.

علی کاظمی معاون گردشگری خراسان شمالی گفت:این جلسه به منظور آنالیز پرونده متقاضیان کارت راهنمایان تور، مدیران فنی دفاتر خدماتی مسافرتی و صدور کارت برای آن ها برگزار می گردد.

او با تأکید بر تهیه و تدوین ضوابط و استانداردها و معیارهای کیفی مدیران فنی و راهنمایان تورهای گردشگری، توضیح داد: در حال حاضر برای 36 راهنمای گردشگری استان کارت صادر شده است.

معاون گردشگری خراسان شمالی اظهار کرد: اعتبار کارت راهنمای گردشگری برای اولین بار، یک سال است و پس ازآن در صورت تأیید عملکرد و گذراندن دوره بازآموزی، در دوره های سه ساله تمدید خواهد شد.

کاظمی اضافه کرد: بنا بر اجرای ماده آیین نامه راهنمایان گردشگری مصوب 94/9/1 هیئت محترم وزیران و دستورالعمل ابلاغی از سوی وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی در تاریخ 95/8/10، کمیته فنی راهنمایان گردشگری در استان تشکیل شده است.

منبع: میراث آریا
انتشار: 9 آذر 1398 بروزرسانی: 22 اردیبهشت 1401 گردآورنده: bestcanadatours.com شناسه مطلب: 5

به "برگزاری دومین جلسه کمیته فنی راهنمایان گردشگری خراسان شمالی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "برگزاری دومین جلسه کمیته فنی راهنمایان گردشگری خراسان شمالی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید