بالاخره برج سی ان (CN Tower) پس از ماه ها تعطیلی بازگشایی شد

دیگر کم کم نشانه های بازگشت روزهای عادی بعد از سختی ها و تعطیلی گسترده در پی شیوع کرونا، دیده میشود، برج سی ان (CN Tower) که نماد اصلی شهر تورنتو و کانادا به شمار میرود،  صبح جمعه 23 جولای به روی گردشگران باز شد.

 
بالاخره برج سی ان (CN Tower) پس از ماه ها تعطیلی بازگشایی شد

به گزارش مجری سفرهای گردشگری: در مرحله اول طبقات تماشای منظره برج CN و همچنین قسمت قدم زنی در روی لبه باز شده و رستوران چرخان آن از هفته آینده باز می شود.

همانطور که میدانید، برج CN یک برج ارتباطی و رصد بتونی به ارتفاع 553.3 متر (1815.3 فوت) است که در مرکز شهر تورنتو، انتاریو، کانادا واقع شده است.

زمانی که سوار آسانسور تمام شیشه ای برج سی ان شدید تا به بالای برج بروید، می توانید از نماهای شگفت انگیز شهر لذت ببرید و در روزهای آفتابی و صاف تا 160 کیلومتری شهر تونتو که شامل طول دریاچه تا آبشار نیگارا و راچستر نیویورک را دیدن کنید. برای صرف غذا بعد از بازگشایی در هفته آینده، می توان یکی از سه رستوران برج را برگزید که رستوران گردان 360 هم یکی از آن ها خواهد بود. می توانید روی زمین شیشه ای این قسمت راه بروید، بنشینید، دراز بکشیده و یا حتی بپرید! گفتنی است که بدانید این شیشه های نشکن هستند و خیالتان بابت امنیت شیشه هایی که بر روی آن قرار است راه بروید حسابی جمع باشد. یکی از کارهای هیجان انگیز در برج سی ان، آزمودن محدوده اعصابتان با راه رفتن روی لبه با دست آزاد دور قسمت بالایی برج خواهد بود.

اج واک (EdgeWalk)، قدم زدن در ارتفاع 356 متری

پس از این که در سال 2011 برج سی ان در تونتو افتتاح شد، یکی از سرگرمی های مجذوب کننده در آن اج واک بود که از آن به اسم اولین جاذبه ی هیجان انگیز در آمریکای شمالی محسوب می گردد. برای کسانی که تابه حال تجربه ی راه رفتن در ارتفاع 356 متری را نداشته اند قطعا این سرگرمی می تواند مجذوب کننده باشد، تصور کنید که در ارتفاع 356 متری تورنتو در حال قدم زدن باشید حتی تصورش هم می تواند برای خیلی ها لذت بخش باشد.

اج واک (EdgeWalk)

این سرگرمی هیجان انگیز که به مرتفع ترین پیاده روی دست آزاد در بالای برج سی ان در تورنتو مشهور است از یک لبه ی 1/5 متری به دور قسمت اصلی برج تشکیل شده است. کسانی که برای بازدید از این بخش از برج میروند، می بایست در گروه های 6 نفره در حالی که در بالای این برج حرکت می کنید، شما با وسایل ایمنی لازم حمایت می گردد و به هیچ وجه نیازی به نگرانی نمی باشد. تورهای سرگرم کننده بر روی این برج همراه با یک راهنمای آموزش دیده همراه است و پیاده روی بر روی آن تقریبا نیم ساعت طول خواهد کشید، البته قسمت های دیگری هم شامل این گردش می گردد که جمعاً 1/5 ساعت زمان خواهند گرفت. در طول پیاده روی شما می توانید به عقب متمایل شوید و چیزی جز هوای آزاد بین خودتان و شهر احساس نکنید. نباید فراموش کنید که همراه خودتان یک دوبین عکاسی داشته باشید و عکسی را به یادگار از زمانی که در حال پیاده روی بر روی مرتفع ترین پیاده راه دنیا بگیرید.

 
انتشار: 3 مرداد 1400 بروزرسانی: 3 مرداد 1400 گردآورنده: bestcanadatours.com شناسه مطلب: 639

به "بالاخره برج سی ان (CN Tower) پس از ماه ها تعطیلی بازگشایی شد" امتیاز دهید

4 کاربر به "بالاخره برج سی ان (CN Tower) پس از ماه ها تعطیلی بازگشایی شد" امتیاز داده اند | 5 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بالاخره برج سی ان (CN Tower) پس از ماه ها تعطیلی بازگشایی شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید