برای دیدن جاذبه های دیدنی سن دیگو آمریکا آماده باشید

شکی نیست که در سن دیگو برای همه تفریح خاصی وجود دارد. از بازی و مسابقات بیس بال گرفته تا گذران روزی در ساحل، همین تفریحات مختلف، سن دیگو را به یکی از مکان‌های عالی برای تعطیلات تبدیل کرده است. با وجود تفریحات، سرگرمی‌ها و مکان‌های دیدنی بسیار موجود در سن دیگو معمولا یک بار تعطیلات در این شهر کافی نیست. به جای سعی بر بازدید از تمامی اماکن دیدنی، بهتر است بازدید از این7 مکان مهم را حتما در برنامه خود قرار دهید و بدین ترتیب تعطیلاتی فراموش نشدنی را تضمین خواهید کرد.

برای دیدن جاذبه های دیدنی سن دیگو آمریکا آماده باشید

به گزارش مجری سفرهای گردشگری: باغ وحش و پارک سافاری سن دیگو

در سفر به سن دیگو حتما از باغ وحش این شهر دیدن کنید. این باغ وحش یکی از برجسته‌ترین باغ وحش‌های جهان به شمار می‌آید و بازدید از این جاذبه افسانه‌ای را تبدیل به یکی از آئین مرسوم تعطیلات در سن دیگو کرده است. میمون‌هایی که از شاخه‌ای به شاخه دیگر می‌پرند، زرافه‌های بلند قامت و فیل‌های زیبا همراه با 3700 گونه جانوری نادر و در معرض خطر انقراض از جمله دیدنی‌های این باغ وحش هستند؛ علاوه براین باغ وحش یک باغ گیاه‌شناسی با بیش از 700.000 نوع گیاه است.

برای خلق تجربه‌ای جذاب و فراموش نشدی در باغ وحش سن دیگو بهتر است نکات زیر را مد نظر داشته باشید:

سعی کنید خیلی زود و در ساعات ابتدایی گشایش باغ وحش برای بازدید بروید؛ بدین ترتیب هم جای پارک خوبی برای اتومبیل پیدا می‌کنید و هم در ساعات فعالیت حیوانات آنجا خواهید بود چون بعدازظهر ها اغلب حیوانات تمایل به استراحت دارند.

می‌توانید از تور و گردش با اتوبوس بهره بگیرید. این اتوبوس‌ها معمولا هر نیم ساعت یک بار حرکت کرده و تقریبا در همه باغ وحش می‌گردند و گردشی کامل در باغ وحش ارائه می‌دهند و راه بسیار خوبی برای دیدن حیوانات زیادی در طول روز است.

پارک سافاری سن دیگو یکی دیگر از گنجینه‌هایی است که نباید آن را از دست بدهید. این پارک با مساتی بالغ بر 1800 هکتار امکان سافاری و گردش را برای بازدیدکنندگان فراهم می‌آورد. مسلما دیدن حیوانات در زیستگاه‌های طبیعی‌شان بسیار هیجان انگیز است و اوقات خوشی را برای شما رقم خواهد زد.

به منظور سهولت در بازدید از باغ وحش و پارک سافاری سن دیگو و جلوگیری از اتلاف وقت می‌توانید بلیط‌ها را از قبل رزرو کنید.

بنای یادبود ملی کابریلو

اماکن دیدنی و تاریخی سن دیگو که در اینجا با آن‌ها آشنا می‌شوید هر یک داستان و حکایت خاص خود را دارند و بنای یادبود ملی کابریلو نیز از این قضیه مستثنا نیست. این بنای یادبود تاریخی راوی داستان خوان رودریگز کابریلو است که در ماه سپتامبر 1542 به بندر سن دیگو قدم نهاد. بر طبق کشفیات به دست آمده خوان رودریگز کابریلو در ابتدا این منطقه را "سن میگل" نامید و شصت سال بعد نام این منطقه توسط کاشفی به نام سباستین ویزکاینو به "سن دیگو / سان دیگو" نامگذاری شد.

در این بنای یادبود می‌توانید مجسمه خوان رودریگز کابریلو را نیز دیده و اطلاعات جالبی درباره سفرهای وی به دست بیاورید و از فانوس دریایی قدیمی اولد پوینت لوما به تماشای اقیانوس بایستید.

موزه یواس اس میدوی

برای یک تجربه آموزشی جذاب و فراموش نشدنی می‌توانید سوار بر یواس اس میدوی شده و از ناو هواپیمابر معتبر نیروی دریایی ایالات متحده دیدن کنید. روی این ناو بیش از 60 نمایشگاه، تورهای خودراهنما، 29 هواپیمای ترمیم و بازسازی شده وجود دارد و در کنار تمامی این‌ها منظره و چشم‌انداز اقیانوس باعث شده تا این موزه به یکی از اماکن دیدنی سن دیگو تبدیل شود.

در میان تمامی اماکن دیدنی و تاریخی سن دیگو، در موزه یواس اس میدوی این امکان را برای بازدیدکنندگان فراهم می‌آورد که به داستان‌های خلبانان گوش کرده و با تجربه زندگی روی این کشتی مشهور آشنا شوند. به علاوه شبیه ساز پرواز در آسمان نیز برای آن دسته از بازدیدکنندگان با دل و جرات وجود دارد.

برای جلوگیری از اتلاف وقت در صف بلیط و گذران زمان بیشتری در این ناو هواپیمابر بهتر است بلیط ورودی موزه یواس اس میدوی را از قبل رزرو کنید.

بنای یادبود ملی کابریلو

پارک بالبوا سن دیگو

آیا می‌دانستید که پارک بالبوا سن دیگو یکی از بهترین پارک‌های دنیا است؟ 15 موزه، تالارهای هنرهای نمایشی ، باغ‌های گیاه‌شناسی، جاذبه‌های فرهنگی و تفریحی و باغ وحش سن دیگو از جمله ساختمان‌ها و تفریحات موحود در این پارک است.

یاین پارک با مساحت 1200 هکتار می‌توانید اغلب زمان خود در طول اقامت در سن دیگو را در این پارک بگذرانید و اصلا خسته نشوید. پارک بالبوا به عنوان بزرگترین پارک فرهنگی شهری کشور یکی از اماکن دیدنی سن دیگو است که به هیچ عناون نباید بازدید از آن را از دست بدهید.

ذخیره‌گاه طبیعی کاج‌های توری

کالیفرنیا دارای صدها پارک ملی و ایالتی زیبا است. ذخیره‌گاه طبیعی ملی کاج‌های توری ایالت یکی از 16 پارک دارای شرایط ذخیره طبیعی است. بدین معنا که همه چیز، از مسیرهای آرامش‌بخش گرفته تا سواحل خارق‌العاده و باور نکردنی، در این ذخیره‌گاه دقیقا مشابه زمانی است که هنوز کل شهر سن دیگو ساخته نشده بود و همین امر این ذخیره‌گاه طبیعی را به یکی از گنجینه‌های  واقعی سن دیگو تبدیل کرده است.

هنگام باز دی از این پارک تمامی قوانین وضع شده توسط سیستم پارک ایالتی کالیفرنیا را در نظر گرفته و رعایت کنید. هدف این ذخیره‌گاه این است که طبیعت را از هر گونه زباله و آسیب توسط توریست‌ها و گردشگران در امان نگه دارد.

محله گاسلامپ

این منظقه در قلب شهر تاریخی واقع شده و به عنوان منطقه تفریحی و سرگرمی سن دیگو معروف است. فاصله این محله با بنای معماری دوره ویکتوریایی و داستان‌هایی مربوط به گذشته سن دیگو تنها 16.5 بلوک است و بدین ترتیب همه چیز برای داشتن یک تعطیلات عالی در سن دیگو در دسترس شما است.

در این محله می‌توانید بناها و تفریحات زیر را بیابید:

  • گالری‌های هنری
  • تئاترها
  • رستوران‌های معروف برنده جایزه
  • بارها و محل اجرای موسیقی زنده
  • موزه‌های و جاذبه‌های گردشگری
  • مراکز خرید
  • هتل‌ها و اقامتگاه‌های لوکس

با در نظر گرفتن تمامی این موارد و نیز با توجه به اینکه این منطقه یکی از اماکن دیدنی و تاریخی سن دیگو به شمار می‌آید، مسلما محله گاسلامپ را دوست خواهید داشت.

Gaslamp Quarter

شهر قدیمی سن دیگو

شهر قدیمی و تاریخی سن دیگو به زادگاه کالیفرنیا معروف است. در سال 1968 اداره پارک‌ها و تفریحات اسالت کالیفرنیا از تاسیس شهر قدیمی خبر داد تا بدین ترتیب از تاریخ غنی منطقه حفاظت شود. در این شهر تاریخی می‌توان اطلاعات جالبی درباره گذشته شهر سن دیگو به دست آورد و از مغازه‌ها و فروشگاه‌های قدیمی بازدید کرده یا در یک فستیوال و جشنواره شرکت کنید.

با وجود تاریخچه غنی و سرگرمی‌ها و تفریحاتی که در این منطقه وجود دارد، تعجبی نیست که این شهر قدیمی در لیست برترین اماکن دیدنی سن دیگو قرار گرفته است.

انتشار: 18 بهمن 1399 بروزرسانی: 15 فروردین 1400 گردآورنده: bestcanadatours.com شناسه مطلب: 410

به "برای دیدن جاذبه های دیدنی سن دیگو آمریکا آماده باشید" امتیاز دهید

5 کاربر به "برای دیدن جاذبه های دیدنی سن دیگو آمریکا آماده باشید" امتیاز داده اند | 5 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "برای دیدن جاذبه های دیدنی سن دیگو آمریکا آماده باشید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید