افزایش شانس قبولی اخذ ویزای کانادا (ویزای تضمینی کانادا وجود ندارد)

موفقیت در اخذ ویزای کانادا می تواند با چالشهایی جدی روبرو شود در این مقاله سعی داریم که با راهنمایی های لازم و ضرروری امکان اخذ ویزای شما را بالا برده و مسیر درست ومنطقی جهت گرفنن ویزای کانادا را به شما نشان دهیم.

افزایش شانس قبولی اخذ ویزای کانادا (ویزای تضمینی کانادا وجود ندارد)

به گزارش مجری سفرهای گردشگری: کانادا سالانه مقصد میلیونها مسافر برای مقاصد متفاوت توریستی تحصیلی تجاری نمایشگاهی و گاه ورزشی میباشد.

اگر ملیت شما جز ممالکی که نیاز به اخذ ویزای کانادا نباشد حتما باید در یک فرصت 3 ماهه اقدام به گرفتن ویزای کانادا نمایید. ولی قبل از هر اقدامی مراحل زیر را رعایت کنید

  • مدارک ارایه شده باید کاملا صحیح و مورد تایید دادگستری باشد و ترجمه مدارک نباید بیش از شش ماه گزشته باشد
  • اراوه سابقه سفر شما طی 5 سال گذشته اهمیت زیادی در موفقیت اخذ ویزای توریستی کانادا دارد لذا با دقت لیست سفرهای انجام شده تهیه و هنگام ارائه از ویزاهای مهم کسب شده گذشته مانند ویزای آمریکا انگلیس استرالیا و حوزه شنگن در صورت موجود در ابتدای لیست قرار دهید که شانس دیده شدن آنها را بالا ببرید.
  • مدارک مالی و تمکن خود را کامل لیست کنید داشتن برگه ارزش یابی املاک می تواند به افیسر ایده ثروت شما را داده باشد اگر گواهی بانکی را ارائه میدهید مطمئن باشید که صحیح و وجه واریزی در آن حداقل 2 هفته در حساب شما موجود باشد.
  • برگه اشتغال به کار و مرخصی برای اینکه ثابت کنید دارای کسب و کار خوبی در ایران هستید و یا به عنوان کارمند عالی رتبه کار میکنید سعی کنید مشخصات کامل بیزنس و وبسایت و حتی شماره های تماس مدیران و اگر صاحب شغل آزاد و کسب .کار خودتان را دارید حتما ترجمه جواز کسب و لیست مالیاتی شرکت حتی لیست پروژه های در دست اجرا را تهیه و ضمیمه پرونده نمایید این موضوع نماینگر وابستگی شما به کشور خود و ارائه دلایل کافی به برگشت بعد از پایان سفر خود به کانادا می باشد.
  • تهیه برنامه سفر و اقامت خود در کانادا اگر قصد دارید که برای دیدن فامیلهای خود در کانادا بروید حتما دعوتنامه ایشان و آدرس سکونت در کانادا شانس ویزای شما را افزایش می دهد. اگر شما قصد سفر توریستی دارید رزرو تور توسط مجریان معتبر تور و دعوتنامه این شرکتها به موفقیت پرونده شما در اخذ ویزای کانادا کمک خواهد کرد. اگر قصد شما شرکت در دوره های آموزشی تخصصی یا شرکت در نمایشگاهها و همایشهای علمی تخصصی می باشد ثبت نام و پرداخت کامل و ارایه برگه رسید پرداخت می تواند دلیل شما در سفر حرفه ای به کانادا را توجیه کند.
  • اکنون همه مدارک شما حاضر است و شما می خواهید با استفاده از وبسایت اداره مهاجرت فایل خود را تکمیل و اقدام نمایید در این صورت توصیه ما استفاده از وکیل های که گواهی رسمی از اداره مهاجرت کانادا را دارند اقدام کنید چون هم بررسی مجدد پرونده شما و هم تجربه حرفه ای وکیل به شما کمک میکند.

ICCRC maintains a registry of Regulated Canadian Immigration Consultants  

  • موفقیت در اخذ ویزای کانادا می تواند با رعایت موارد فوق  شما را به سفر زیبای کشور کانادا آماده کند ولی حتما پرونده شما وقتی بررسی خواهد شد که انگشت‌نگاری شما توسط یکی از مراکز انگشت‌نگاری انجام شده باشد در زیر لیستی از آدرس مراکز انگشتنگاری در کشور های ترکیه، ارمنستان، دبی، فرانسه و اسپانیا را ارایه می دهیم آدرسهای دیگر در وبسایت زیر قابل پیدا شدن هست.

           www.vfsglobal.ca/canada

تیم تخصصی BestCanadaTours با بهره گیری از سالها تجربه و با کمک وکیل های مهاجرتی شانس قبولی ویزای کانادای شما را بالا برده خدمات با کیفیت در حین سفر شما مهیا خواهد نمود.

انتشار: 17 آذر 1399 بروزرسانی: 14 مرداد 1400 گردآورنده: bestcanadatours.com شناسه مطلب: 361

به "افزایش شانس قبولی اخذ ویزای کانادا (ویزای تضمینی کانادا وجود ندارد)" امتیاز دهید

4 کاربر به "افزایش شانس قبولی اخذ ویزای کانادا (ویزای تضمینی کانادا وجود ندارد)" امتیاز داده اند | 5 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "افزایش شانس قبولی اخذ ویزای کانادا (ویزای تضمینی کانادا وجود ندارد)"

1 دیدگاه

زهرا 4 شهریور 1400

سلام. دختر من سه سال هست در کانادا مشغول تحصیل هست. داریم برنامه ریزی می کنیم تابستان سال آینده اگر ویزای توریستی بتونیم بگیریم به دیدنش بریم. اینکه من و همسرم و دختر دیگرم، همزمان، تقاضای ویزا کنیم(با رعایت ارائه تمکن مالی...) شانس ما را پایین میاره یا تاثیری نداره. لطفا من را راهنمایی کنید. بسیار ممنونم.

پاسخ به زهرا
* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید