بلندترین پل معلق کانادا در ماه مه امسال در گلدن افتتاح خواهد شد

بلندترین پل معلق کانادا که به عنوان یکی از جدیدترین جاذبه ­های گردشگری تبلیغ می­شود، در ماه مه در نزدیکی گلدن B.C آماده افتتاح خواهد بود.

بلندترین پل معلق کانادا در ماه مه امسال در گلدن افتتاح خواهد شد

به گزارش مجری سفرهای گردشگری: گلدن اسکای بریدج دو پل معلق گسترده دارد که درست در خارج از گلدن، توسط مسیرهای پیاده روی جنگلی در لبه کوه­های کلمبیا و راکی به هم متصل شده اند.

این پل درست زمانی افتتاح می شود که کارهای ساختمانی گسترده ای در بزرگراه ترانس کانادا بین گلدن و بنف در حال انجام است، و می تواند جاذبه ای جدید و توقف خوبی برای مسافران تابستانی باشد که از دیدن ساخت و ساز خسته شده اند.

این پل­ها 130 و 80 متر بالاتر از کف دره هستند و منظره چشمگیر 360 درجه ای از کوه­های مجاور را برای بازدیدکنندگان فراهم می کنند. در زیر این پل­ها، یک آبشار 61 متری جریان دارد که بخشی از رودخانه کوهستانی می­باشد.

این تجربه جدید ماجراجویی توسط Pursuit، یک شرکت جذاب، مهمان نواز و سرگرم کننده و با مشارکت گروهی از توسعه دهندگان محلی به سرپرستی پل دو یچ و راو سومال اداره می­شود.

به گفته سخنگوی Pursuit، میشل گودت، این شرکت در نظر دارد در 15 ماه مه بخشی از پارک ماجراجویی کوهستان صخره ای را افتتاح کند. به علاوه امکاناتی مانند یک تاب بانجی دونفره و یک زیپ لاین 1200 متری به عرض دره در این محل فراهم شده اند که هر دو در اواخر تابستان افتتاح می شوند.

برای این جاذبه یک مسیر گردشی طبیعی به طول سه کیلومتر با سکوهایی برای مشاهده مناظر خیره کننده نیز احداث شده است.

رئیس Pursuit، دیوید باری در بیانیه مطبوعاتی منتشر شده در اوایل این هفته، چنین گفت: «ما در Pursuit تلاش می­کنیم تا مهمانان از طریق تجربیات فراموش نشدنی و الهام بخش، با مکانهای نمادین ارتباط برقرار کنند. فرقی نمی­کند در گلدن اقامت داشته باشید یا برای استراحت بین آلبرتا و بریتیش کلمبیا توقف کنید، به زودی گلدن اسکای بریدج به طور یکسان هم برای کانادایی­ها و هم برای بازدیدکنندگان بین المللی، به یک تجربه شاخص تبدیل خواهد شد.»

به گفته پل دویچ، با توجه به کاربرد شهر گلدن به عنوان اردوگاهی برای ماجراجویان در کوه­های کلمبیا و راکی، انتظار می­رود که پارک ماجراجویی موجب رشد صنعت گردشگری منطقه شود.

پارک ماجراجویی کوهستان صخره ای و گلدن اسکای بریدج در فاصله دو دقیقه ای از بزرگراه ترانس کانادا درست در خارج از گلدن قرار دارند.

منبع: infotel.ca
انتشار: 7 اردیبهشت 1400 بروزرسانی: 7 اردیبهشت 1400 گردآورنده: bestcanadatours.com شناسه مطلب: 499

به "بلندترین پل معلق کانادا در ماه مه امسال در گلدن افتتاح خواهد شد" امتیاز دهید

4 کاربر به "بلندترین پل معلق کانادا در ماه مه امسال در گلدن افتتاح خواهد شد" امتیاز داده اند | 5 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بلندترین پل معلق کانادا در ماه مه امسال در گلدن افتتاح خواهد شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید